quote:Er zijn rellen, branden en gevechten waarbij doden vallen in vele Turkse steden. Tussen de politie en Turkse Koerden, die boos zijn dat de Turkse overheid hun Syrische broeders laat barsten. De noodtoestand, sinds 2002 opgegeven, is weer ingevoerd. Maar wie is er verantwoordelijk voor de dodelijke slachtoffers? Volgens Turkije-analist Ali Yazgili is dat niet alleen de Turkse politie.
Tijd om een wapen aan te schaffen en een nood rantsoen aan te leggen. Iedere Europeaan zou dit moeten doen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:41 schreef Nintex het volgende:
Heel Turkije klapt uit elkaar, Turkse nationalisten eerder vanavond:
[ afbeelding ]
Word je niet een keer moe van al dat overdreven geouwehoer van jezelf?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tijd om een wapen aan te schaffen en een nood rantsoen aan te leggen. Iedere Europeaan zou dit moeten doen.
Niet van het geouwehoer wel van het tijdstip. Ik ga slapen. Jij slaapt al, volgens mij.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Word je niet een keer moe van al dat overdreven geouwehoer van jezelf?
Echt he..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Ach, het leven van Doomsday Preppers is spannender dan het saaie 9 tot 5 kantoorbaantje is het niet?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Ahja eerlijk is eerlijk dat hij natuurlijk best een punt heeft. De situatie in Turkije is behoorlijk instabiel en het is een NAVO land.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:56 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ach, het leven van Doomsday Preppers is spannender dan het saaie 9 tot 5 kantoorbaantje is het niet?
Beide niet echt wat een mens zou moeten willen nastreven.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:56 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ach, het leven van Doomsday Preppers is spannender dan het saaie 9 tot 5 kantoorbaantje is het niet?
Hahahahahaha het jij slaapt al grapje want alleen jij als visionair zijnde hebt het bij het rechte eind hahahahahaha XD XD XDquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Niet van het geouwehoer wel van het tijdstip. Ik ga slapen. Jij slaapt al, volgens mij.
Een drang om op te vallen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je overdrijft altijd zo, en dat terwijl je in de basis vaak best gelijk hebt.
Als je ziet hoe weinig er voor nodig is om een land te destabiliseren zou ik vooral lacherig blijven doen. Doomsday preppen is een uiterste maar jezelf en naasten voorbereiden op moeilijkere en wellicht gewelddadiger tijden zou ik alleen maar toejuichen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:56 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik speel graag met de gedachten van anderen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je overdrijft altijd zo, en dat terwijl je in de basis vaak best gelijk hebt.
Dus om een Turkse aangelegenheid moet de Nederlander zijn rantsoenen inslaan en een wapen grijpen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ahja eerlijk is eerlijk dat hij natuurlijk best een punt heeft. De situatie in Turkije is behoorlijk instabiel en het is een NAVO land.
Waar zeg ik dat ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Dus om een Turkse aangelegenheid moet de Nederlander zijn rantsoenen inslaan en een wapen grijpen?
Nou, dan kan ik hier op 200 km van Turkije en 15% Turkse inwoners maar beter direct mezelf inbunkeren.
Turkije is nooit echt stabiel geweestquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als je ziet hoe weinig er voor nodig is om een land te destabiliseren zou ik vooral lacherig blijven doen. Doomsday preppen is een uiterste maar jezelf en naasten voorbereiden op moeilijkere en wellicht gewelddadiger tijden zou ik alleen maar toejuichen.
Dit kan ik niet ontkennen. Al troll ik graag om het trollen. Niet omdat ik er oprecht in geloof.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Daar heb jij ook wel last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |