SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adopteren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Het voetbal lijkt ook helemaal nergens op en ik ben wat gewend want Ajax. Ze spelen kansloos rond en dan uiteindelijk lossen ze voetballend niks op maar komt de lange balquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Adrie heeft ook geen idee wat hij doet joh. Stelt steeds maar gewoon wat spelers op die toevallig de week ervoor in vorm waren en de rest vult hij dan geblinddoekt in. Totaal geen beleid, totaal geen idee erachter. En inmiddels zijn we nu 225 minuten onderweg onder zijn leiding en is het doelsaldo 0-3, na wedstrijden tegen Georgië, Slowakije en een helft tegen Portugal..allemaal thuis![]()
![]()
Foppe moet terug!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het voetbal lijkt ook helemaal nergens op en ik ben wat gewend want Ajax. Ze spelen kansloos rond en dan uiteindelijk lossen ze voetballend niks op maar komt de lange bal![]()
Low-Lowquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:31 schreef Kamikazie het volgende:
spitsenduo Balo + Sturridge... JIZZZ![]()
![]()
![]()
Alleen even Virgil een -1 kaartje geven.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
![]()
Niet echt jizzwaardig, maar ook niet heel slecht.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoeveel interesseert jou dat?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vraag eens hoeveel mij dat interesseert
Met dit team is FUT niet moeilijk, 6 potjes op rij gewonnen gisteren.![]()
Ziet er ook wel baas uitquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoeveel interesseert jou dat?
[ afbeelding ]
Met dit team is FUT niet moeilijk, 6 potjes op rij gewonnen gisteren.
Misschien ook maar even bouwen![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:37 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen even Virgil een -1 kaartje geven.![]()
![]()
Als ik er 6 achter elkaar kan winnen dan moet het wel een overpowered team zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ziet er ook wel baas uit
Misschien ook maar even bouwen![]()
![]()
![]()
Hee Baje vanavond op tvDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Hee Baje Timmy_Turner Kamikazie Roypsv Thad zerokil vanavond op tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |