SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adopteren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
Eva.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier een Eva voor je reactie![]()
![]()
ik kan echt niet geloven dat ze 41 isquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier een Eva voor je reactie![]()
![]()
4-3-1-2 met HIGH pressure en veel NEGERS op het middenveldquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:28 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Wie heeft het hier de hele tijd over zijn 4231 eigenlijk? Welke tactis en team gebruik je daarbij?![]()
HUUUUquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen custom tactic dus? Heb je een voorbeeld squad van 50k ?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
4-3-1-2 met HIGH pressure en veel NEGERS op het middenveld![]()
![]()
Daarvoor moet je bij Ajacied7 zijn, hij kan je verder helpen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:30 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Geen custom tactic dus? Heb je een voorbeeld squad van 50k ?![]()
ga ook een pack only account maken denk ikquote:lijkt me wel weer leuk. gewoon starten met bronze en langzaam aan opbouwen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Lekkerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
75k.. Ga hem wel verkopen denk ik![]()
![]()
heb er ook iets meer op staanquote:gingen er 9 niet weg
#FreeTrapz![]()
Kankerspel![]()
![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
jepquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Speelt Robben? Anders hoef ik niet te kijken![]()
![]()
uhhhhh volgens mij staat Lens op linksquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
PrimaLens op links werkt toch nooit en Depay is blessa.
![]()
![]()
Lensie speelt, Afellay op het middenveld samen met Sneijdertjequote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
PrimaLens op links werkt toch nooit en Depay is blessa.
![]()
Noooquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
uhhhhh volgens mij staat Lens op links
Te vroeg gejuicht.![]()
quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat Franse team van Tim zag er ook wel chill uit.
Lacazette trouwens al richting een redelijke prijs.
![]()
Lacazette dropt hard ja, maar ik had geen zin om te wachten. Af en toe moet men yolo'enquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:50 schreef Alovenac het volgende:
Dat Franse team van Tim zag er ook wel chill uit.
Lacazette trouwens al richting een redelijke prijs.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
hopen dat EA er nog even een HH tegen aan gooit. wil nog wel een bonucci en insigne hebben
#FreeTrapz![]()
Een veel te lang plaatje.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
zet dan nigel op CDM achter die 2. dit ziet er raar uit.
#autistmenietsymetrischPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Jong Oranje wel vandaag. Play-offwedstrijd tegen Portugal. 18.30Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Op welke positie speelt Afellay eigenlijk bij Olympiakos ? Een IF op CAM zou wel geniaal zijn met die stats
Ook op LW trouwens, veel betere long shots / finishing dan Depay om de 1 of andere reden (en een fatsoenlijke weak foot).![]()
enige verschil is dat je een CM hebt ipv een CDM toch.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:12 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Nja, het gaat mij meer om het middenveld eigenlijk.
#FreeTrapz![]()
Waarom aanvallender? Op papier zou het eerder meer verdedigend zijn. Enige verschillen zijn dat 412 3 CM's die een beetje hetzelfde staan als in 433 formaties, terwijl 41212 2 CM's heeft die wat meer naar buiten staan + een echte CDM.quote:
Denk dat het in de praktijk erg weinig uitmaakt en vooral van je spelers afhangt. Als je Di Maria LCM zet is 41212 wellicht beter bijvoorbeeld, terwijl iemand als Guarin weer beter tot zijn recht komt in 4312 daar.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb alleen 41212(2) gespeeld maar neem aan dat het bijna hetzelfde is, aangezien die cdm zich ook niet bepaald aan zijn positie houd.quote:![]()
dat is net welke tactiek je kiest. bij counter zal hij blijven staan bij pressure zal hij naar boven mee gaan.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:16 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Heb alleen 41212(2) gespeeld maar neem aan dat het bijna hetzelfde is, aangezien die cdm zich ook niet bepaald aan zijn positie houd.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dus is het centrum wat beter afgedekt tegen rushen?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom aanvallender? Op papier zou het eerder meer verdedigend zijn. Enige verschillen zijn dat 412 3 CM's die een beetje hetzelfde staan als in 433 formaties, terwijl 41212 2 CM's heeft die wat meer naar buiten staan + een echte CDM.
Denk dat het in de praktijk erg weinig uitmaakt en vooral van je spelers afhangt. Als je Di Maria LCM zet is 41212 wellicht beter bijvoorbeeld, terwijl iemand als Guarin weer beter tot zijn recht komt in 4312 daar.![]()
snelle spits LM en RM benodigd zekerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:18 schreef rolls-reus het volgende:
4411 echt de shit met silverveel beter dan elke andere opstelling die ik geprobeerd heb
#FreeTrapz![]()
Maakt weinig uit denk ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:18 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Dus is het centrum wat beter afgedekt tegen rushen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Marchisio is wel een eindbaas op RCM in 4312, maar verder ben ik er nog niet echt kapot van. De Rossi speelt voor mijn gevoel ook te aanvallend als middelste CM ondanks med/high.![]()
Arizalaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
snelle spits LM en RM benodigd zeker
Quintero
Arroyo - pena - pellerano - brizuela
Ja dat is redelijk wat pace ja![]()
![]()
de rossi in 41212(2) op cdm is veel defensiever dan aanvallend heb ik gemerktquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:19 schreef DutchSL het volgende:
Marchisio is wel een eindbaas op RCM in 4312, maar verder ben ik er nog niet echt kapot van. De Rossi speelt voor mijn gevoel ook te aanvallend als middelste CM ondanks med/high.![]()
![]()
Doesn't Mata, sooner or later you'll get a good Silva cardquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb niet echt veel [ afbeelding ]![]()
Nee niet weer deze onzinquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Doesn't Mata, sooner or later you'll get a good Silva card
Ik heb 6 badges in een 400c pack, what are the oddsquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb niet echt veel [ afbeelding ]![]()
DS2 is nu al minutenlang met zijn rekenmachine in de weerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:33 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik heb 6 badges in een 400c pack, what are the odds
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
12 itemsquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
DS2 is nu al minutenlang met zijn rekenmachine in de weer
-Healing
-fitness
-spelers
-tenue
-badge
-staff
-coins
-ballen
-stadionPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee het is dus niet 1/12 he chef.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
12 items
-Healing
-fitness
-spelers
-tenue
-badge
-staff
-coins
-ballen
-stadion![]()
ik hielp Ds2 ff op weg met zijn berekening. waar zie je mij zeggen dat het 1/12 is kabouter wesleyquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee het is dus niet 1/12 he chef.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja dat zeg je nergens maar ik wilde de fout voorkomen voordat je hem maakte.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik hielp Ds2 ff op weg met zijn berekening. waar zie je mij zeggen dat het 1/12 is kabouter wesley![]()
wiskundig zal je me weinig fouten zien makenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nergens maar ik wilde de fout voorkomen voordat je hem maakte.
#FreeTrapz![]()
Hall0n.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
meestal zijn die wel wat waard lelijke kits. is dat die geblokte ?quote:
mexico kitjammer dat hij ingame gewoon rood is
#FreeTrapz![]()
Ja. Die wit-zwarte en oranje-zwarte damborden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
meestal zijn die wel wat waard lelijke kits. is dat die geblokte ?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
whut
Zelfde potje:
Moet ik alsnog healing kaarten kopen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb echt bijna nooit blessures en nooit langer dan 1 wedstrijd
Wel verschrikkelijk veel rode kaarten![]()
![]()
Blessures wel regelmatig, maar dan 1 potje en heel af en toe 2 dus dan is het wel te overzien. Nu dus even nietquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:57 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb echt bijna nooit blessures en nooit langer dan 1 wedstrijd
Wel verschrikkelijk veel rode kaarten
Kreeg ook nog een tegengoal omdat Konko met 5 meter voorsprong ineens een voetblessure opliep zonder iemand in de buurt..tegenstander kon zo doorlopen en scoren
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
KKUEFAOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
hahaha :") zijn duur die dingen heb ik wel eens gehoordquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:53 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
whut
Zelfde potje:
[ afbeelding ]
Moet ik alsnog healing kaarten kopenheb er gewoon 10 bewaard
#FreeTrapz![]()
Die man viel zo erg tegen hier..maar wel een van de meest geschikte spitsen op papier dit jaar (filter 80 pace, minimaal 4* skills en 75 finishing)quote:
Best een beperkt rijtje dan..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik niet, want als ik ze nu koop zijn ze alsnog altijd cheaper dan die 1k waar ik ze voor verkochtquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hahaha :") zijn duur die dingen heb ik wel eens gehoordheb er gewoon 10 bewaard
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vind ik niet. Pot 1 moet je gewoon verdienen via Europees voetbal en niet via de nationale competitie.quote:
Nu krijg je de nummers 2 van Engeland enz in pot 2 en misschien wel 3, schiet je ook weinig mee op.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Kampioenen horen altijd nummer 1 te zijn in de poule imo. Gaat het gehele niveau van de CL ook weer omhoog.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Vind ik niet. Pot 1 moet je gewoon verdienen via Europees voetbal en niet via de nationale competitie.
Nu krijg je de nummers 2 van Engeland enz in pot 2 en misschien wel 3, schiet je ook weinig mee op.![]()
Hoge agility > 4* skillsquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die man viel zo erg tegen hier..maar wel een van de meest geschikte spitsen op papier dit jaar (filter 80 pace, minimaal 4* skills en 75 finishing)
[ afbeelding ]![]()
De kampioen van Nederland/Rusland/Zwitserland/Roemenie/Turkije/Oekraine of de nummers 2 en 3 van Duitsland, Engeland en Spanje. Ik zou het wel weten.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kampioenen horen altijd nummer 1 te zijn in de poule imo. Gaat het gehele niveau van de CL ook weer omhoog.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ja, dat zit eigenlijk ook nog in mijn zoekfilter maar dan blijft er helemaal geen kut over. Maar die 4* skills mis ik wel echt in een tweespitsensysteem. Merkte ik steeds met Tevez en Palacio. Irritant is dat en ik moet me er eigenlijk ook gewoon overheen zetten, want ik heb echt amper opties..zeker niet als ik met hybrids wil werken.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar dan heb je veel sterkere nummers 2/3/4.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
De kampioen van Nederland/Rusland/Zwitserland/Roemenie/Turkije/Oekraine of de nummers 2 en 3 van Duitsland, Engeland en Spanje. Ik zou het wel weten.![]()
Van die landen zit alleen Rusland bij de top 7...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
De kampioen van Nederland/Rusland/Zwitserland/Roemenie/Turkije/Oekraine of de nummers 2 en 3 van Duitsland, Engeland en Spanje. Ik zou het wel weten.![]()
Ik denk net zo klein als de kans dat je 5 player fitnesses in 1 pack krijgt. Dat heb ik 1x gehad in weet ik hoeveel packs.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:33 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik heb 6 badges in een 400c pack, what are the odds![]()
Moet je ook wel de CA's die dat hebben ook meerekenen imo.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die man viel zo erg tegen hier..maar wel een van de meest geschikte spitsen op papier dit jaar (filter 80 pace, minimaal 4* skills en 75 finishing)
[ afbeelding ]![]()
Ben ik de enige die de nieuwe quotes irritant vindt? Zo zonder enters enzulks.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
CF en CAM er nog bij:quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Moet je ook wel de CA's die dat hebben ook meerekenen imo.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zal wel een bug zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:14 schreef Lindgren. het volgende:
Ben ik de enige die de nieuwe quotes irritant vindt? Zo zonder enters enzulks.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zon Cerci zou bijvoorbeeld een prima spits zijn volgens mijquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
CF en CAM er nog bij:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Is al de hele dag, betwijfel het.quote:Boh Leonardo.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
CF en CAM er nog bij:
[ afbeelding ]Ook nog high/low geloof ik.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Cerci wel ja..Messi uiteraard ook. Rest niet echt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zon Cerci zou bijvoorbeeld een prima spits zijn volgens mijAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is dat Bernard in de spits? Waarom juist hem? Dat zou echt mijn laatste keuze zijn van alle Braziliaanse CAM opties..quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
vind hem maar kut. Al kon dat ook aan het systeem dat ik speelde liggen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zon Cerci zou bijvoorbeeld een prima spits zijn volgens mijDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Viola > Marlosquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Marlos > de voorste drie. Sowieso Bernard.![]()
Heb puur gekeken naar wie de meeste finishing had, als het niet bevalt gooi ik het wel om.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is dat Bernard in de spits? Waarom juist hem? Dat zou echt mijn laatste keuze zijn van alle Braziliaanse CAM opties..![]()
Eens met Ozz en dat zegt watquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Vind ik niet. Pot 1 moet je gewoon verdienen via Europees voetbal en niet via de nationale competitie.
Nu krijg je de nummers 2 van Engeland enz in pot 2 en misschien wel 3, schiet je ook weinig mee op.![]()
Marlos zit op het bankje. Gewoon kijken wat het beste werktquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Marlos > de voorste drie. Sowieso Bernard.![]()
![]()
Marlos heeft 71 finishing maar ragt alles erin joh.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb puur gekeken naar wie de meeste finishing had, als het niet bevalt gooi ik het wel om.
Qua silvers vind ik cisse, jimenez en babacar ook wel fijn.. Groot en sterk dus, denk dat bijvoorbeeld diego costa ook een prima spits zal zijnquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, dat zit eigenlijk ook nog in mijn zoekfilter maar dan blijft er helemaal geen kut over. Maar die 4* skills mis ik wel echt in een tweespitsensysteem. Merkte ik steeds met Tevez en Palacio. Irritant is dat en ik moet me er eigenlijk ook gewoon overheen zetten, want ik heb echt amper opties..zeker niet als ik met hybrids wil werken.![]()
![]()
Oké, aan het opwarmen voor Den Bernard dus.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Marlos zit op het bankje. Gewoon kijken wat het beste werkthallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ja ik moest ergens op kiezenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Marlos heeft 71 finishing maar ragt alles erin joh.
Toen maar dit genomen, scheelde ook echt maar 1 punt tussen hem en een andere hoor maar ja![]()
![]()
Ik word GESTOORD. Serieus, 80% van de games in offline season bij FUT disconnect ik in de game. Onspeelbaar gewoon johTwitchTV: PSYCHEV TWITCH![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:21 schreef PSYCHEV het volgende:
Ik word GESTOORD. Serieus, 80% van de games in offline season bij FUT disconnect ik in de game. Onspeelbaar gewoon joh![]()
![]()
Die agilityquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:20 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Qua silvers vind ik cisse, jimenez en babacar ook wel fijn.. Groot en sterk dus, denk dat bijvoorbeeld diego costa ook een prima spits zal zijn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Speel je via wifi?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:21 schreef PSYCHEV het volgende:
Ik word GESTOORD. Serieus, 80% van de games in offline season bij FUT disconnect ik in de game. Onspeelbaar gewoon johAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
ff sparen
Al is Ramires + Luis wellicht beter dan die Mancunians in dit team
Symmetrie om te jizzenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Messi = kutquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:25 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
ff sparen
Symmetrie om te jizzen![]()
Slecht middenveld, slechte backs, Chiellini....quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:25 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
ff sparen
Symmetrie om te jizzen![]()
Wel heerlijk ook al die goede argumenten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Net eerste potje FUT in anderhalve week. Dit is echt de slechtste fifa die ik ooit heb gespeeld. Ik was altijd goed in verdedigen maar tegen die aftrap goals ben ik gewoon echt slecht... Speel tegen iemand met Gervinho, Ibarbo en Biabiany, 2 van zijn 3 doelpunten waren na de aftrap (waarvan 1 penalty).
Voor de rest was die kerel helemaal nergens, heb wel 4-3 gewonnen maar het is gewoon één brok frustratie... Het lijkt wel of ze het spel hebben ontworpen zodat mensen die bij de vorige fifa's compleet kansloos waren nu opeens goed zijn. Je hebt geen spelinzicht meer nodig, je hoeft geen aanval op te bouwen. Alleen naar het doel rennen en schieten...
Ik zou eigenlijk mijn geld wel terug willen.![]()
Ik kan alles gaan uittypen maar je kan waarschijnlijk ook zelf wel bedenken waarom.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:27 schreef Tim86 het volgende:
Wel heerlijk ook al die goede argumenten![]()
Messi is in de 3 potjes tegen mij nauwelijks voorgekomen bij Mathijsquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:27 schreef Tim86 het volgende:
Wel heerlijk ook al die goede argumentenTevez was veel beter. Messi lijkt me ook meer een cam dan een spits
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Meer dan 10 potjes met Messi gespeeld en vind Bernard nu al beterquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:27 schreef Tim86 het volgende:
Wel heerlijk ook al die goede argumenten
(En het is nog niet eens rust in mijn eerste potje met hem)
![]()
Ach, dit jaar is het naar het doel rennen en schieten. Vorig jaar was het langs de lijn rennen en crossen of blind LB+Y. Jaar ervoor was het rennen icm LB+Y..het is ieder jaar iets tegenwoordig. De verlepte community blijft het grootste probleem. Die misbruiken alles wat ze kunnen en dat icm een bedrijf die wat meer fouten maakt dan zou moeten en je hebt dit..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:27 schreef Tobi-wan het volgende:
Net eerste potje FUT in anderhalve week. Dit is echt de slechtste fifa die ik ooit heb gespeeld. Ik was altijd goed in verdedigen maar tegen die aftrap goals ben ik gewoon echt slecht... Speel tegen iemand met Gervinho, Ibarbo en Biabiany, 2 van zijn 3 doelpunten waren na de aftrap (waarvan 1 penalty).
Voor de rest was die kerel helemaal nergens, heb wel 4-3 gewonnen maar het is gewoon één brok frustratie... Het lijkt wel of ze het spel hebben ontworpen zodat mensen die bij de vorige fifa's compleet kansloos waren nu opeens goed zijn. Je hebt geen spelinzicht meer nodig, je hoeft geen aanval op te bouwen. Alleen naar het doel rennen en schieten...
Ik zou eigenlijk mijn geld wel terug willen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tevez lijkt mij ook meer een CAM dan een spitsquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Messi is in de 3 potjes tegen mij nauwelijks voorgekomen bij MathijsTevez was veel beter. Messi lijkt me ook meer een cam dan een spits
![]()
Tevez vond ik echt een beest als SPquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:30 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Tevez lijkt mij ook meer een CAM dan een spits![]()
Ligt natuurlijk ook aan je formatie,speelstijl en degene die naast die spits of erachter staat maar toch![]()
![]()
Nee. Op het iets te aanvallende middenveld na, maar dat kan Ramires + Luis worden ipv Shaw en Angel zoals ik al zei.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:28 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik kan alles gaan uittypen maar je kan waarschijnlijk ook zelf wel bedenken waarom.Paar potjes met hem buiten FUT was hij geniaal in ieder geval. En de 2 keer dat ik hem tegenkwam was hij ook echt geniaal. Deze FUT lijkt me juist voor hem gemaakt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Messi is in de 3 potjes tegen mij nauwelijks voorgekomen bij MathijsTevez was veel beter. Messi lijkt me ook meer een cam dan een spits
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In H2H vind ik Messi ook briljantquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee. Op het iets te aanvallende middenveld na, maar dat kan Ramires + Luis worden ipv Shaw en Angel zoals ik al zei.
[..]
Paar potjes met hem buiten FUT was hij geniaal in ieder geval. En de 2 keer dat ik hem tegenkwam was hij ook echt geniaal. Deze FUT lijkt me juist voor hem gemaakt.![]()
![]()
Vind het wel jammer. Vorig jaar hield het ik het volgens mij vol tot ergens in december. Nu heb ik het nog geen 3 weken volgehouden. Gelukkig is clubs een stuk vermakelijker, dit is gewoon echt bagger.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, dit jaar is het naar het doel rennen en schieten. Vorig jaar was het langs de lijn rennen en crossen of blind LB+Y. Jaar ervoor was het rennen icm LB+Y..het is ieder jaar iets tegenwoordig. De verlepte community blijft het grootste probleem. Die misbruiken alles wat ze kunnen en dat icm een bedrijf die wat meer fouten maakt dan zou moeten en je hebt dit..![]()
Zitten er hier nu eigenlijk al mensen in div 2 of 1? Die verhalen die ik daarover lees op EA forum zijn niet erg positief en schijnt zelfs dat laatste beetje plezier nog uit dit spel te trekken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb dat ook wel al vind ik het niet echt super slechtquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vind het wel jammer. Vorig jaar hield het ik het volgens mij vol tot ergens in december. Nu heb ik het nog geen 3 weken volgehouden. Gelukkig is clubs een stuk vermakelijker, dit is gewoon echt bagger.![]()
'iets te aanvallend middenveld' Dat is juist wat de formatie voor mij maakt of breekt. De Marcos>Juanfran. Ramires en Luis maken het team al veel beterquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee. Op het iets te aanvallende middenveld na, maar dat kan Ramires + Luis worden ipv Shaw en Angel zoals ik al zei.
[..]
Paar potjes met hem buiten FUT was hij geniaal in ieder geval. En de 2 keer dat ik hem tegenkwam was hij ook echt geniaal. Deze FUT lijkt me juist voor hem gemaakt.![]()
je mag hem alleen in de rust wisselenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:38 schreef Kamikazie het volgende:
Ronaldinho![]()
![]()
Wat een held is dat nog steeds zeg.![]()
De Marcos is alleen sneller toch?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:36 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
'iets te aanvallend middenveld' Dat is juist wat de formatie voor mij maakt of breekt. De Marcos>Juanfran. Ramires en Luis maken het team al veel beter
edit: oh die stats van De Marcos zijn best nice ja
maar de rest is dus wat er ook al in mijn originele post stond
En voor Chiel zijn er meer opties
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon niet sprintenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]
je mag hem alleen in de rust wisselen![]()
![]()
Discardquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:38 schreef el-blanchito het volgende:
Bonnucci is niet duur zeg, zal hij nóg goedkoper worden?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Zo dan.
LEKKER veel DRUK zetten door het MIDDEN met veel H/H MIDDENvelders voor die extra PRESSIE en SNELHEID en AGILITY voorin om het AF te MAKEN.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
geen idee hoe die op cam speelt, maar in spits is tevez een absolute beastquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:42 schreef Tim86 het volgende:
Zo dan.
LEKKER veel DRUK zetten door het MIDDEN met veel H/H MIDDENvelders voor die extra PRESSIE en SNELHEID en AGILITY voorin om het AF te MAKEN.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Godver verkeerde account. Bustedquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:42 schreef Tim86 het volgende:
Zo dan.
[ afbeelding ]
Pogba>>>Vidal overigens en als je echt van plan bent om het team te maken ben ik benieuwd hoe Iniesta het doet.![]()
ik speel het bijna alleen nog tegen vrienden. Dan is het wel leuk. Maar van de rest echt een kut fifaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vind het wel jammer. Vorig jaar hield het ik het volgens mij vol tot ergens in december. Nu heb ik het nog geen 3 weken volgehouden. Gelukkig is clubs een stuk vermakelijker, dit is gewoon echt bagger.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik heb geen geld voor Messiquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:43 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Godver verkeerde account. Busted
Pogba>>>Vidal overigens en als je echt van plan bent om het team te maken ben ik benieuwd hoe Iniesta het doet.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
1/7 Messiquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Momenteel stijgt hij harder dan ik spaarquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF Ronaldo is ook echt 2.9 miljoen en de NIF 2.2 miljoen.Zo'n 'klein' verschil.
gaat ook alleen om de kleur van de kaart, zoals bij alle ifsquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:50 schreef Lindgren. het volgende:
IF Ronaldo is ook echt 2.9 miljoen en de NIF 2.2 miljoen.Zo'n 'klein' verschil.
![]()
Nice op mijn xbox account had ik 3k. Genoeg voor een zilver pakketteke:
Leonard fucking Nienhuis
u jelly![]()
Blackettquote:
Ik zette elke random bronze speler erop die ik in een pack kreeg en ik heb gewoon geen 1 verkocht![]()
![]()
Waarom doe je dat dan ook?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Blackett
Ik zette elke random bronze speler erop die ik in een pack kreeg en ik heb gewoon geen 1 verkochtDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wat heb jij toch ongelooflijk veel geluk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:53 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Leonard fucking Nienhuis
u jelly![]()
Alsof ie er wat aan heeft op zijn xbox accountquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat heb jij toch ongelooflijk veel geluk.
Elke dag![]()
Als je 't een ander nou eens gunt, misschien dat karma jou dan ook eens een Zunigaatje bezorgt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat heb jij toch ongelooflijk veel geluk.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:53 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Leonard fucking Nienhuis
u jelly
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik kom maar tot de 30ste minuut bij gouden contracten op 200 binOnzin shit dat ik dan moet refreshen
Elke dag![]()
Bikelquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:40 schreef Lindgren. het volgende:
Die Portugese CDM van Heerenveen is wel echt een [ afbeelding ]![]()
![]()
Omdat ik hoopte dat ik random spelers ook ging verkopen.quote:Ik gun het hem wel maar het is altijd dezelfdequote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als je 't een ander nou eens gunt, misschien dat karma jou dan ook eens een Zunigaatje bezorgt.En ik heb in het begin 2x een Zuniga goedkoop opgepikt.
![]()
Dat kotsende ding er ook bijquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat ik hoopte dat ik random spelers ook ging verkopen.
[..]
Ik gun het hem wel maar het is altijd dezelfdeEn ik heb in het begin 2x een Zuniga goedkoop opgepikt.
![]()
![]()
Kun je er nog beter bronze contracts opzettenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat ik hoopte dat ik random spelers ook ging verkopen.
[..]
Ik gun het hem wel maar het is altijd dezelfdeEn ik heb in het begin 2x een Zuniga goedkoop opgepikt.
Elke dag![]()
Ik verkoop player fitnesses soms ook niet eens laat staan contractenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kun je er nog beter bronze contracts opzetten![]()
![]()
Verkopen best prima hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik verkoop player fitnesses soms ook niet eens laat staan contractenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
consumable prijzen op xbox liggen wat lager viel me laatst opquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat dan? Alleen aftrapdoelpunten?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:33 schreef Tim86 het volgende:
Zitten er hier nu eigenlijk al mensen in div 2 of 1? Die verhalen die ik daarover lees op EA forum zijn niet erg positief en schijnt zelfs dat laatste beetje plezier nog uit dit spel te trekken![]()
Boh in een team met Viola.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:55 schreef Lindgren. het volgende:
Wat een man. Zou trouwen.[ afbeelding ]
Zie hem kijken jizz![]()
Gewoon alles waar we ons nu al aan ergeren, maar dan to the max. Dus inderdaad letterlijk iedereen die kickoff cheese doet/probeert, iedereen op ultra def vanaf het begin, puur pace en indien nodig lekker achterin rondtikken of de bal vasthouden om de punten binnen te halen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wat dan? Alleen aftrapdoelpunten?
Vraag me alleen af of ze overdrijven of dat het echt zo erg is. Vorig jaar heb ik noodgedwongen veel meer seasons gespeeld op het einde door die cupglitch maar viel het me allemaal best mee. Maar toen had ik ook wel achterlijk goede en dure teams dat ik ook een dik voordeel had tov al die 41212 generic paceteams.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En dan wel verliezen van de bronzes van Hulkquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:55 schreef Lindgren. het volgende:
Wat een man. Zou trouwen.[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die kickoff is toch redelijk simpel te verdedigen ? Je moet gewoon een van je aanvallers wat naar achter halen zodat hij die ruimte niet kan in rennen. 9 van de 10 keer lost dat het gezeik wel op voor mij.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon alles waar we ons nu al aan ergeren, maar dan to the max. Dus inderdaad letterlijk iedereen die kickoff cheese doet/probeert, iedereen op ultra def vanaf het begin, puur pace en indien nodig lekker achterin rondtikken of de bal vasthouden om de punten binnen te halen.
Vraag me alleen af of ze overdrijven of dat het echt zo erg is. Vorig jaar heb ik noodgedwongen veel meer seasons gespeeld op het einde door die cupglitch maar viel het me allemaal best mee. Maar toen had ik ook wel achterlijk goede en dure teams dat ik ook een dik voordeel had tov al die 41212 generic paceteams.![]()
Ik maak gewoon een overtreding en hoop dat ik geen geel krijg
Elke dag![]()
9 vd 10 keer gaat het goed idd. En die ene kaar baal je toch echt ontzettend hardquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die kickoff is toch redelijk simpel te verdedigen ? Je moet gewoon een van je aanvallers wat naar achter halen zodat hij die ruimte niet kan in rennen. 9 van de 10 keer lost dat het gezeik wel op voor mij.
En dat percentage ligt aanmerkelijk hoger dan de kickoff glitch van vorig jaar. Dat was minder dan 1 op 100 als je terugliep.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zit je in de tweede ronde van de gold cup toevallig?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan wel verliezen van de bronzes van Hulk![]()
![]()
Hahn; Ligeon, Van Beek, Rekik, Willems; Aké, Maher, Ebecilio; El Ghazi, Castaignos, Manu
Snap niet waarom Ake er steeds maar weer in staat..kerel is zo matig iedere keer bij Jong Oranje..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ehm nee geloof het niet..geen idee eigenlijk. Heb niet gespeeld vandaag.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:20 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zit je in de tweede ronde van de gold cup toevallig?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is wel irritant ja klopt. Ach we wachten de patch even af meestal tweaken ze dan meteen wat gameplay.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
9 vd 10 keer gaat het goed idd. En die ene kaar baal je toch echt ontzettend hard
En dat percentage ligt aanmerkelijk hoger dan de kickoff glitch van vorig jaar. Dat was minder dan 1 op 100 als je terugliep.![]()
Vorig jaar volgens mij alleen maar div 1 gespeeld. Toen had ik er volgens mij niet zoveel last van. Als ik nu zie hoe het in divisie 7 er aan toe gaat dan belooft het niet veel goeds...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon alles waar we ons nu al aan ergeren, maar dan to the max. Dus inderdaad letterlijk iedereen die kickoff cheese doet/probeert, iedereen op ultra def vanaf het begin, puur pace en indien nodig lekker achterin rondtikken of de bal vasthouden om de punten binnen te halen.
Vraag me alleen af of ze overdrijven of dat het echt zo erg is. Vorig jaar heb ik noodgedwongen veel meer seasons gespeeld op het einde door die cupglitch maar viel het me allemaal best mee. Maar toen had ik ook wel achterlijk goede en dure teams dat ik ook een dik voordeel had tov al die 41212 generic paceteams.![]()
Er zat een tering grote bug in Nba2k15 myteam (fut achtig) Nu hebben ze alles maar gerestDaar kan ea nog wat van leren.
Speelt ie op het middenveld?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:20 schreef Tim86 het volgende:
Hahn; Ligeon, Van Beek, Rekik, Willems; Aké, Maher, Ebecilio; El Ghazi, Castaignos, Manu
Snap niet waarom Ake er steeds maar weer in staat..kerel is zo matig iedere keer bij Jong Oranje..Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wat danquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:21 schreef over_hedge het volgende:
Er zat een tering grote bug in Nba2k15 myteam (fut achtig) Nu hebben ze alles maar gerestDaar kan ea nog wat van leren.
?
Elke dag![]()
Serieus?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:21 schreef over_hedge het volgende:
![]()
![]()
Waarom geen Rienstra? Of is die te oud?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:20 schreef Tim86 het volgende:
Snap niet waarom Ake er steeds maar weer in staat..kerel is zo matig iedere keer bij Jong Oranje..i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
te slecht denk ikquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:22 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Waarom geen Rienstra? Of is die te oud?![]()
Als je een speler verkocht. Kon je elke keer het bericht daar over weg klikken waardoor je elke keer als je dat deed weer de coins kreeg. Dus als je 1maal iemand verkocht kon je daarna zoveel coins krijgen als je wildequote:
Die is al 24 johquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:22 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Waarom geen Rienstra? Of is die te oud?
Elke dag![]()
Tegen die kerel waar ik eerder vandaag tegen speelden redde ik dat geen enkele keer. Het hangt ook erg af van je opstelling. Bij 433 zijn er fucking veel gaten omdat de wingers al langs de zijlijn staan. Bij 4312 staat iedereen wel achter de bal en dan kom je er onmogelijk doorheen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die kickoff is toch redelijk simpel te verdedigen ? Je moet gewoon een van je aanvallers wat naar achter halen zodat hij die ruimte niet kan in rennen. 9 van de 10 keer lost dat het gezeik wel op voor mij.![]()
Jepquote:Maar goed ook. Was anders niks over van heel die markt.
Wel zonde van mijn top 10 rating player
Dat is dan ook wel vrij ernstigquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je een speler verkocht. Kon je elke keer het bericht daar over weg klikken waardoor je elke keer als je dat deed weer de coins kreeg. Dus als je 1maal iemand verkocht kon je daarna zoveel coins krijgen als je wilde
Elke dag![]()
Ja Curry is wel een populaire speler. Maar is het echt gereset? Kan er nergens wat over vinden, wel dat je er niet in kan.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
JepMaar goed ook. Was anders niks over van heel die markt.
Wel zonde van mijn top 10 rating player![]()
Denk het. Ik ging er net in en moet weer opnieuw team naam enzo verzinnen en mijn starterpack openen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja Curry is wel een populaire speler. Maar is het echt gereset? Kan er nergens wat over vinden, wel dat je er niet in kan.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Mensen die zo spelen zijn niet te beroerd om Abate en Armero op LB te zetten hoor, ook als silversquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Anders ga ik dit wel spelen.
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Krijg je wel je PS Plus pack opnieuw?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Denk het. Ik ging er net in en moet weer opnieuw team naam enzo verzinnen en mijn starterpack openen.![]()
Geen idee. Heb nog geen nieuwe club gemaakt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Krijg je wel je PS Plus pack opnieuw?
Mijn andere account waar ik de glitch niet gebruikt mee had is niks mee aan de hand.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Die silverbacks in de Serie A: Holebas, Armero, Zuniga, Emanuelson, Cavanda, Abate en Pisano kunnen allemaal met golds meequote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mensen die zo spelen zijn niet te beroerd om Abate en Armero op LB te zetten hoor, ook als silvers![]()
Haha ja dat is waar... Maar een team zonder Konko is als een Maver zonder Red Bull.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mensen die zo spelen zijn niet te beroerd om Abate en Armero op LB te zetten hoor, ook als silvers![]()
Zuniga is leuk als je een skiller bent, maar met zijn weak foot op LB lijkt het me niet chill. Blijft jammer dat hij geen RB is meer.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die silverbacks in de Serie A: Holebas, Armero, Zuniga, Emanuelson, Cavanda, Abate en Pisano kunnen allemaal met golds meeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alsof Maver redbull kan betalen van zijn 30 euro boodschappen geld in de week samen met zijn vriendinquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ja dat is waar... Maar een team zonder Konko is als een Maver zonder Red Bull.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
lees nu wel meer berichten van mensen die een MyTeam reset hebben. Alleen geen officiële statement van 2kquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geen idee. Heb nog geen nieuwe club gemaakt.
Mijn andere account waar ik de glitch niet gebruikt mee had is niks mee aan de hand.![]()
![]()
Altijd dat kindergeschreeuw op de tribunes bij Jong Oranje
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:33 schreef Tim86 het volgende:
Altijd dat kindergeschreeuw op de tribunes bij Jong Oranje![]()
![]()
Ozil zwaargeblesseerd afgehaakt bij Arsenal, Ramsey ligt er ook nog even uit omdat zijn blessure tegenvalt en nu is Kos afgehaakt bij Frankrijk met een achillespeesblessure. Wel erg vroeg dit jaar![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel blij dat ik het niet uren achter elkaar heb zitten doen en het na 15 min wel weer zat wasquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
lees nu wel meer berichten van mensen die een MyTeam reset hebben. Alleen geen officiële statement van 2k
omfg Manu kneus![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Omdat je geen vleugels ervan blijkt te krijgenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:34 schreef Kamikazie het volgende:
Nu het toch over Red Bull gaat, moesten in de VS 13 miljoen betalen. Mogen jullie raden waarom
Elke dag![]()
Heerlijk land is het ookquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Omdat je geen vleugels ervan blijkt te krijgen![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:37 schreef el-blanchito het volgende:
Is het ook ergens onbetaald te zien?![]()
janlul vast wel, as usualquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:37 schreef el-blanchito het volgende:
Is het ook ergens onbetaald te zien?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb je net de kelder geluidsdicht gemaakt krijg je dit..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:33 schreef Tim86 het volgende:
Altijd dat kindergeschreeuw op de tribunes bij Jong Oranje![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb je net de kelder geluidsdicht gemaakt krijg je dit..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Toch best wel bijzondertwitter:iammoallim twitterde op donderdag 09-10-2014 om 13:30:12One time, one place. The present managers of Ajax, Barça, Bayern München, Chelsea, Man Utd, PSV and Southampton. #tbt http://t.co/zGTjs3JElN reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bahh ik krijg in de 90ste minuut een foutmelding wanneer die gast rood pakt bij 5-3 voor mij
Elke dag![]()
wiequote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Na een Brandy (1.9k) mijn duurste speler in een pack vandaag.![]()
![]()
gr gr
(3e 7.5k pack)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het zit niet tegen hequote:
Elke dag![]()
Vandaag 6 IF's te hoog verkocht
Elke dag![]()
In 4231 zijn die cams gewoon vergelijkbaar met de cam in 4222 he..lijkt me niet werken met deze gastenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:47 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmmmm dit is natuurlijk ook altijd nog een optie
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
even Messi uit een pack halen dan nuquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hij wil graag op RCM in je team.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Met zijn alle aanvallen en verdedigen, lijkt me wel gezelligquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In 4231 zijn die cams gewoon vergelijkbaar met de cam in 4222 he..lijkt me niet werken met deze gasten![]()
![]()
If Djiloblibli met backbone voor 10.250K
Toch maar ff meegepikti'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Tweede potje heb ik hem helemaal van het veld gepoetst joh. Eerste potje was aids.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan wel verliezen van de bronzes van Hulkhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ik kan er echt niet tegen als kut venten zoals jij geluk hebbenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eindelijk wat geluk: [ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eindelijk wat geluk: [ afbeelding ]![]()
![]()
Say whutttquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:04 schreef wieisboos het volgende:
Wtf wist niet dat deze man 90 strength heeft, damneven een team verzinnen
[ afbeelding ]
Ik dacht das zo'n slappe dwerg van 1.65m
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
en de rijken worden weer rijkerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sorry ik ga nu iedereen goede packs gunnen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik kan er echt niet tegen als kut venten zoals jij geluk hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar slaat dit trouwens op:
Turkse competitie: 54 golds
Eredivisie: 16
Zelfs als je Fener en Gala weglaat zitten ze nog op 28 golds
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kan je mooie goedkope teams mee makenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:12 schreef Tim86 het volgende:
Zelfs als je Fener en Gala weglaat zitten ze nog op 28 goldsRED ONS HENNIEGOD![]()
Turkije > Nederland in spelers kwaliteitquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:12 schreef Tim86 het volgende:
Zelfs als je Fener en Gala weglaat zitten ze nog op 28 golds
Nederland > Turkije in de rest wat met voetbal te maken heeft.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
pingel Jong Portugal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Feyenoorders verneuken het wel hard zo
Epic misser van Manu en debiele tackle van Donny
0-1Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eredivisie zijn ook vooral jonge spelers die zich nog moeten bewijzen en Turkije vaak al meer ervaren spelers die al wat laten zien hebben.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Turkije > Nederland in spelers kwaliteit
Nederland > Turkije in de rest wat met voetbal te maken heeft.![]()
Overpriced.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:04 schreef wieisboos het volgende:
Wtf wist niet dat deze man 90 strength heeft, damneven een team verzinnen
[ afbeelding ]Wil ook een teampje met hem.
Krijg je met dat brandhoutquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:16 schreef Tim86 het volgende:
0-1![]()
Gelukkig drukke de andere Nederlandse vedettes wel een stempel op de wedstrijdquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:16 schreef Tim86 het volgende:
0-1.
Heb af en toe het idee dat er 11 pingelaars op het veld staan bij jong oranje en iedereen maar iets doet. Breng Sinkgraven nou maar in.![]()
10k voor een silver met 90 strength, 80 agility, 80 shotpower, 83 pace en 5* skills noem ik niet overpricedquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Overpriced.Wil ook een teampje met hem.
![]()
![]()
Adrie heeft ook geen idee wat hij doet joh. Stelt steeds maar gewoon wat spelers op die toevallig de week ervoor in vorm waren en de rest vult hij dan geblinddoekt in. Totaal geen beleid, totaal geen idee erachter. En inmiddels zijn we nu 225 minuten onderweg onder zijn leiding en is het doelsaldo 0-3, na wedstrijden tegen Georgië, Slowakije en een helft tegen Portugal..allemaal thuisquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:21 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Gelukkig drukke de andere Nederlandse vedettes wel een stempel op de wedstrijd.
Heb af en toe het idee dat er 11 pingelaars op het veld staan bij jong oranje en iedereen maar iets doet. Breng Sinkgraven nou maar in.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tja, kutleague natuurlijk wel. Weet niet of er leuke Turkse silvers zijn verder?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
10k voor een silver met 90 strength, 80 agility, 80 shotpower, 83 pace en 5* skills noem ik niet overpricedAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij speelt in Schotland.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, kutleague natuurlijk wel. Weet niet of er leuke Turkse silvers zijn verder?Een dubbele link met Mackay-Steven die ook maar 7k kost
![]()
Dubbele link met Mackay Steven he.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, kutleague natuurlijk wel. Weet niet of er leuke Turkse silvers zijn verder?Maar gewoon 10k voor een 68 rated spits. Tsja.
Bilal en Kazimquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, kutleague natuurlijk wel. Weet niet of er leuke Turkse silvers zijn verder?maar geen bijzondere Turkse silvers verder. En die dubbele link met Mackay
Forum Opties Forumhop: Hop naar: