Hehe ik maakte maar een grapjequote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarvan jij zegt dat het jouw naam is
Ghahahahahahahahaahahahahhahahahahahahahahquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hehe ik maakte maar een grapje
Wel lief hoor
Who cares dat zwarte piet verdwijnt? Dat is met heksenverbrandingen ook gebeurd.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is echt bizar en opmerkelijk hoe kortzichtig jij bent. Je bent verdomme journalist van beroep. Ik weet dat ik daar niet over mag praten, maar ik moet het toch kwijt. Doorzie je dan echt helemaal niks?
Snap je dan werkelijk niet dat Zwarte Piet ten dode is opgeschreven als we lijdzaam gaan toezien hoe bedrijven stukje bij beetje zwichten voor het gezeik van een kleine groep klagers? Ben je zo dom en kortzichtig, of doe je gewoon graag alsof?
Ik wil, net als vele, vele anderen, dat Zwarte Piet onaangetast blijft. Dat betekent dus dat we publiek afkeuring laten blijken als bedrijven toch lafjes zwichten voor een kleine groep klagers. En je kunt dat soort winkels niet beter treffen dan in hun portemonnee.
Ja, maar.. Heksen bestaan niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Who cares dat zwarte piet verdwijnt? Dat is met heksenverbrandingen ook gebeurd.
Ik type meestal niet zulke lange zinnenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Door Tem's opmerking was ik toch overtuigd
Ja leuke troll remlofquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Who cares dat zwarte piet verdwijnt? Dat is met heksenverbrandingen ook gebeurd.
IJzersterk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij is dit toch echt het gevolg van de overdreven paniekerige reacties van de pro pieten.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is echt bizar en opmerkelijk hoe kortzichtig jij bent. Je bent verdomme journalist van beroep. Ik weet dat ik daar niet over mag praten, maar ik moet het toch kwijt. Doorzie je dan echt helemaal niks?
Snap je dan werkelijk niet dat Zwarte Piet ten dode is opgeschreven als we lijdzaam gaan toezien hoe bedrijven stukje bij beetje zwichten voor het gezeik van een kleine groep klagers? Ben je zo dom en kortzichtig, of doe je gewoon graag alsof?
Ik wil, net als vele, vele anderen, dat Zwarte Piet onaangetast blijft. Dat betekent dus dat we publiek afkeuring laten blijken als bedrijven toch lafjes zwichten voor een kleine groep klagers. En je kunt dat soort winkels niet beter treffen dan in hun portemonnee.
Ik denk dat ik de situatie juist net iets beter overzie en daardoor honderd procent zeker weet dat Zwarte Piet helemaal nergens heengaat. En al helemaal niet door een aanpassing van het Sint-assortiment door de AH.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Of bedrijven graven hun eigen graf. Met name de HEMA begeeft zich op bijzonder glad ijs, want het gaat al een tijdje slecht. Als consumenten door de Zwarte Piet-discussie ook nog eens massaal wegblijven, zou het maar zo de nekslag kunnen worden voor de HEMA.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:15 schreef remlof het volgende:
Prima dat AH en Hema duidelijk positie nemen in deze discussie. De wereld verandert snel en het zijn juist bedrijven die daarop in weten te spelen.
Sorry, maar je bent zo extreem kortzichtig dat het me beter lijkt om even niet meer op je in te gaan. Het spijt me oprecht. Ik zou mezelf rap laten omscholen als ik jou was.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de situatie juist net iets beter overzie en daardoor honderd procent zeker weet dat Zwarte Piet helemaal nergens heengaat. En al helemaal niet door een aanpassing van het Sint-assortiment door de AH.
Misschien moet je eens gaan praten met mensen die daadwerkelijk intochten organiseren. Je beseft dat dat niet wordt gedaan door gemeenten, toch?
Doe es niet zo arrogant man. Hoeveel mensen blijven er nog over die wel met jou in discussie 'mogen' ?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sorry, maar je bent zo extreem kortzichtig dat het me beter lijkt om even niet meer op je in te gaan. Het spijt me oprecht. Ik zou mezelf rap laten omscholen als ik jou was.
Hema verliest miljoenen in het eerste kwartaal van 2014 en daaruit concludeert GS dat de boycot effect sorteert.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Of bedrijven graven hun eigen graf. Met name de HEMA begeeft zich op bijzonder glad ijs, want het gaat al een tijdje slecht. Als consumenten door de Zwarte Piet-discussie ook nog eens massaal wegblijven, zou het maar zo de nekslag kunnen worden voor de HEMA.
Zie dit bericht van GeenStijl over de onrust bij de HEMA:
http://www.geenstijl.nl/m(...)cot_sloopt_hema.html
SVP niet de bron in twijfel trekken, maar doorklikken naar de achterliggende links van betrouwbare websites zoals het FD. Het rommelt daar flink.
Op een gegeven moment heeft een discussie geen zin meer en heeft het ook geen zin om verder te discussiëren.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Doe es niet zo arrogant man. Hoeveel mensen blijven er nog over die wel met jou in discussie 'mogen' ?
Nah Elfje heeft dit probleem in elk topic. Aan wie ligt het dan ? Die arrogante houding van hem is echt ongepast.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op een gegeven moment heeft een discussie geen zin meer en heeft het ook geen zin om verder te discussiëren.
Als jij de situatie zo goed overziet, vind ik het jammer dat je je wijze kennis hier niet deelt, uit je posts tot op heden blijkt eerder het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de situatie juist net iets beter overzie en daardoor honderd procent zeker weet dat Zwarte Piet helemaal nergens heengaat. En al helemaal niet door een aanpassing van het Sint-assortiment door de AH.
Misschien moet je eens gaan praten met mensen die daadwerkelijk intochten organiseren. Je beseft dat dat niet wordt gedaan door gemeenten, toch?
Er zijn wel meer mensen die daar last van hebbenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah Elfje heeft dit probleem in elk topic. Aan wie ligt het dan ? Die arrogante houding van hem is echt ongepast.
Over ongepast gedrag gesproken...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah Elfje heeft dit probleem in elk topic. Aan wie ligt het dan ? Die arrogante houding van hem is echt ongepast.
Regenboog-Pieten zijn geen nieuw fenomeen. Die zijn jaren geleden geïntroduceerd. Is ZP inmiddels verdwenen? Neen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sorry, maar je bent zo extreem kortzichtig dat het me beter lijkt om even niet meer op je in te gaan. Het spijt me oprecht. Ik zou mezelf rap laten omscholen als ik jou was.
Nah hij zit hier op een discussieforum. Snap die houding echt niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen die daar last van hebbenIeder heeft zijn eigen mening en het is een keuze om in discussie te gaan. Je kan het laf of arrogant vinden, maar dan nog is het beter dan een scheldpartij o.i.d.
Typfout huilie.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:27 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Over ongepast gedrag gesproken...
Pot-> ketel.
En zelfs dan moet je af en toe een discussie verlaten.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah hij zit hier op een discussieforum. Snap die houding echt niet.
Ik ken echt niemand in mijn vrienden- en kennissenkring die nu zegt niet meer naar de Hema of AH te gaan.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Of bedrijven graven hun eigen graf. Met name de HEMA begeeft zich op bijzonder glad ijs, want het gaat al een tijdje slecht. Als consumenten door de Zwarte Piet-discussie ook nog eens massaal wegblijven, zou het maar zo de nekslag kunnen worden voor de HEMA.
Zie dit bericht van GeenStijl over de onrust bij de HEMA:
http://www.geenstijl.nl/m(...)cot_sloopt_hema.html
SVP niet de bron in twijfel trekken, maar doorklikken naar de achterliggende links van betrouwbare websites zoals het FD. Het rommelt daar flink.
Prima maar verlaat hem dan zonder de discussie partner zo weg te zetten.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En zelfs dan moet je af en toe een discussie verlaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |