abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145366941
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarvan jij zegt dat het jouw naam is :P
Hehe ik maakte maar een grapje :@
Wel lief hoor :*
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_145366953
quote:
99s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hehe ik maakte maar een grapje :@
Wel lief hoor :*
Ghahahahahahahahaahahahahhahahahahahahahah
pi_145366966
Door Tem's opmerking was ik toch overtuigd :P
  donderdag 9 oktober 2014 @ 16:18:08 #154
104871 remlof
Europees federalist
pi_145366978
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:16 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het is echt bizar en opmerkelijk hoe kortzichtig jij bent. Je bent verdomme journalist van beroep. Ik weet dat ik daar niet over mag praten, maar ik moet het toch kwijt. Doorzie je dan echt helemaal niks?

Snap je dan werkelijk niet dat Zwarte Piet ten dode is opgeschreven als we lijdzaam gaan toezien hoe bedrijven stukje bij beetje zwichten voor het gezeik van een kleine groep klagers? Ben je zo dom en kortzichtig, of doe je gewoon graag alsof?

Ik wil, net als vele, vele anderen, dat Zwarte Piet onaangetast blijft. Dat betekent dus dat we publiek afkeuring laten blijken als bedrijven toch lafjes zwichten voor een kleine groep klagers. En je kunt dat soort winkels niet beter treffen dan in hun portemonnee.
Who cares dat zwarte piet verdwijnt? Dat is met heksenverbrandingen ook gebeurd.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 16:18:57 #155
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_145367000
quote:
7s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Who cares dat zwarte piet verdwijnt? Dat is met heksenverbrandingen ook gebeurd.
Ja, maar.. Heksen bestaan niet.
Say what?
pi_145367013
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Door Tem's opmerking was ik toch overtuigd :P
Ik type meestal niet zulke lange zinnen :P
quote:
[..]
Ja leuke troll remlof _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_145367018
quote:
[..]
IJzersterk.
pi_145367028
quote:
[..]
Het is echt bizar en opmerkelijk hoe kortzichtig jij bent. Je bent verdomme journalist van beroep. Ik weet dat ik daar niet over mag praten, maar ik moet het toch kwijt. Doorzie je dan echt helemaal niks?
Snap je dan werkelijk niet dat Zwarte Piet ten dode is opgeschreven als we lijdzaam gaan toezien hoe bedrijven stukje bij beetje zwichten voor het gezeik van een kleine groep klagers? Ben je zo dom en kortzichtig, of doe je gewoon graag alsof?
Ik wil, net als vele, vele anderen, dat Zwarte Piet onaangetast blijft. Dat betekent dus dat we publiek afkeuring laten blijken als bedrijven toch lafjes zwichten voor een kleine groep klagers. En je kunt dat soort winkels niet beter treffen dan in hun portemonnee.
Volgens mij is dit toch echt het gevolg van de overdreven paniekerige reacties van de pro pieten.
pi_145367036
quote:

[..]

Ik denk dat ik de situatie juist net iets beter overzie en daardoor honderd procent zeker weet dat Zwarte Piet helemaal nergens heengaat. En al helemaal niet door een aanpassing van het Sint-assortiment door de AH.

Misschien moet je eens gaan praten met mensen die daadwerkelijk intochten organiseren. Je beseft dat dat niet wordt gedaan door gemeenten, toch?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_145367048
Winkels boycotten gaat natuurlijk bijna niemand echt doen.

Als ik uit mijn raam kijk zie ik de AH, dus logisch dat ik daar de boodschappen doe.

Wat men wel kan doen is gewoon al die politiek correcte sintartikelen lekker laten liggen in iedere winkel die dat heeft, laat ze maar zitten met 100.000 kilo onverkochte kruidnootjes of 10.000den chocoladeletters.

Dat doet zeer genoeg.
pi_145367070
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:15 schreef remlof het volgende:
Prima dat AH en Hema duidelijk positie nemen in deze discussie. De wereld verandert snel en het zijn juist bedrijven die daarop in weten te spelen.
Of bedrijven graven hun eigen graf. Met name de HEMA begeeft zich op bijzonder glad ijs, want het gaat al een tijdje slecht. Als consumenten door de Zwarte Piet-discussie ook nog eens massaal wegblijven, zou het maar zo de nekslag kunnen worden voor de HEMA.

Zie dit bericht van GeenStijl over de onrust bij de HEMA:
http://www.geenstijl.nl/m(...)cot_sloopt_hema.html

SVP niet de bron in twijfel trekken, maar doorklikken naar de achterliggende links van betrouwbare websites zoals het FD. Het rommelt daar flink.
pi_145367113
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de situatie juist net iets beter overzie en daardoor honderd procent zeker weet dat Zwarte Piet helemaal nergens heengaat. En al helemaal niet door een aanpassing van het Sint-assortiment door de AH.
Misschien moet je eens gaan praten met mensen die daadwerkelijk intochten organiseren. Je beseft dat dat niet wordt gedaan door gemeenten, toch?
Sorry, maar je bent zo extreem kortzichtig dat het me beter lijkt om even niet meer op je in te gaan. Het spijt me oprecht. Ik zou mezelf rap laten omscholen als ik jou was.
pi_145367137
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sorry, maar je bent zo extreem kortzichtig dat het me beter lijkt om even niet meer op je in te gaan. Het spijt me oprecht. Ik zou mezelf rap laten omscholen als ik jou was.
Doe es niet zo arrogant man. Hoeveel mensen blijven er nog over die wel met jou in discussie 'mogen' ?
pi_145367156
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:20 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Of bedrijven graven hun eigen graf. Met name de HEMA begeeft zich op bijzonder glad ijs, want het gaat al een tijdje slecht. Als consumenten door de Zwarte Piet-discussie ook nog eens massaal wegblijven, zou het maar zo de nekslag kunnen worden voor de HEMA.

SVP niet de bron in twijfel trekken, maar doorklikken naar de achterliggende links van betrouwbare websites zoals het FD. Het rommelt daar flink.
Hema verliest miljoenen in het eerste kwartaal van 2014 en daaruit concludeert GS dat de boycot effect sorteert.

Eerste kwartaal mensen...

De wens is de vader van de gedachte.
pi_145367193
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Doe es niet zo arrogant man. Hoeveel mensen blijven er nog over die wel met jou in discussie 'mogen' ?
Op een gegeven moment heeft een discussie geen zin meer en heeft het ook geen zin om verder te discussiëren.
pi_145367217
quote:
99s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op een gegeven moment heeft een discussie geen zin meer en heeft het ook geen zin om verder te discussiëren.
Nah Elfje heeft dit probleem in elk topic. Aan wie ligt het dan ? Die arrogante houding van hem is echt ongepast.
pi_145367237
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als jij de situatie zo goed overziet, vind ik het jammer dat je je wijze kennis hier niet deelt, uit je posts tot op heden blijkt eerder het tegenovergestelde.

Trouwens, niets mis met een tik op de vingers van die bedrijven.
pi_145367273
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah Elfje heeft dit probleem in elk topic. Aan wie ligt het dan ? Die arrogante houding van hem is echt ongepast.
Er zijn wel meer mensen die daar last van hebben ;) Ieder heeft zijn eigen mening en het is een keuze om in discussie te gaan. Je kan het laf of arrogant vinden, maar dan nog is het beter dan een scheldpartij o.i.d.
pi_145367281
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Over ongepast gedrag gesproken...

Pot-> ketel.
pi_145367289
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:22 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Regenboog-Pieten zijn geen nieuw fenomeen. Die zijn jaren geleden geïntroduceerd. Is ZP inmiddels verdwenen? Neen.

Ik zou mij dus weinig drukmaken om dergelijke veranderingen.

Kom eens buiten en kijk hoe het er echt aan toe gaat.
pi_145367316
quote:
99s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen die daar last van hebben ;) Ieder heeft zijn eigen mening en het is een keuze om in discussie te gaan. Je kan het laf of arrogant vinden, maar dan nog is het beter dan een scheldpartij o.i.d.
Nah hij zit hier op een discussieforum. Snap die houding echt niet.
pi_145367338
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:27 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Over ongepast gedrag gesproken...
Pot-> ketel.
Typfout huilie.
pi_145367345
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah hij zit hier op een discussieforum. Snap die houding echt niet.
En zelfs dan moet je af en toe een discussie verlaten.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 16:29:51 #174
104871 remlof
Europees federalist
pi_145367365
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:20 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik ken echt niemand in mijn vrienden- en kennissenkring die nu zegt niet meer naar de Hema of AH te gaan.
pi_145367379
quote:
99s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En zelfs dan moet je af en toe een discussie verlaten.
Prima maar verlaat hem dan zonder de discussie partner zo weg te zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')