Wat is dat nou weer voor reactie ?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:45 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Feiten benoemen, doen weinigen hier.
Enkel feiten.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:40 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Het bekt zo lekker he?""Allemaal PVV racisten!" lekker makkelijk als je er niet meer uitkomt.
En oh ja, "alle PVV stemmers zijn domme tokkies!!" ook zo'n mooie.
Ook kaaskoppen die "tegen" zijn moeten het land uit want die hebben ons land verraden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
Al een tijdje niet meer gevolgd hier, maar nu zijn dus (volgens de reageertokkies op allerhande nieuwssites en facebookpagina's) alle mensen die tegen zp zijn moslim, en omdat alle moslims toch al kut zijn is dat een extra reden om ze het land uit te schoppen? Of wat? Die islamhaat is toch wel echt heel sneu en verblindend.
Nou, gelukkig voor ze ben ik al wegquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ook kaaskoppen die "tegen" zijn moeten het land uit want die hebben ons land verraden.
Oke, dan heb je vast geen enkele moeite om even een paar linkjes te plaatsen die je stelling onderbouwen.quote:
Dat laatste moet je nooit doenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:47 schreef motorbloempje het volgende:
Ik word hier een beetje verdrietig van. En ben het wel eens met wat remlof ervan vindt. Wel handig, hoef ik zelf niets te posten
hierquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:48 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Oke, dan heb je vast geen enkele moeite om even een paar linkjes te plaatsen die je stelling onderbouwen.
Waar woon je dan ?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, gelukkig voor ze ben ik al weg
http://www.ipsos-nederland.nl/content.asp?targetid=946quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:48 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Oke, dan heb je vast geen enkele moeite om even een paar linkjes te plaatsen die je stelling onderbouwen.
Wat begrijp je niet aan het woord "relatief"?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
http://www.ipsos-nederland.nl/content.asp?targetid=946
Koos, Koos, Koos. Lees dat stukje nu eens goed door. Voor het gemak haal ik er vast één stukje uit voor je:quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hema verliest miljoenen in het eerste kwartaal van 2014 en daaruit concludeert GS dat de boycot effect sorteert.
Eerste kwartaal mensen...
De wens is de vader van de gedachte.
En dan deze ook maar:quote:Chronologisch klopt het vast niet helemaal en gemakshalve vergeten we hoofddoeksympathiserende #YoupBoycot van eerder even, want het moet wel allemaal kloppen met ons onderbuikgevoel, natuurlijk.
De wens is dus inderdaad de vader van de gedachte. Alleen slaat dat op jou, niet op GSquote:Kom je aan Zwarte Piet, dan kom je aan ons. En dan is zelfs de HEMA niet te groot om te vallen. Zo rollen wij institutioneel racisten.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:45 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Feiten benoemen, doen weinigen hier.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
"Benoemen"..... staat dat ook niet op de ZP-bingokaart?
Stating the obvious.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dan zou het wel handig zijn als ze daarom gevraagd zouden hebben. Nu worden er random Surinamers geïnterviewd.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:00 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Koos, Koos, Koos. Lees dat stukje nu eens goed door. Voor het gemak haal ik er vast één stukje uit voor je:
[..]
En dan deze ook maar:
[..]
De wens is dus inderdaad de vader van de gedachte. Alleen slaat dat op jou, niet op GS
En dan blijkt het negatieve resultaat ook nog eens voor een deel te wijten aan de recente uitbreiding van het aantal filialen.quote:Tel daarbij op dat de HEMA tegenwoordig miljoenen verliest en we kunnen maar één conclusie trekken: de boycot van de HEMA omdat ze zwarte piet uit de schappen haalden is een enorm succes.
Er wordt vooraf niet gevraagd men tegenstander is van Zwarte Piet. Terloops aan één iemand. Dus het is gelukt om bij één iemand de hypocrisie bloot te leggen. Gefeliciteerd GeenStijl.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Stating the obvious.
• Ja, dit is geen wetenschappelijk onderzoek, het was een item in een nieuwsprogramma.
• Ja, het bewijst helemaal niets.
• Ja, we weten niet wat ze niet hebben laten zien.
Wat we wel weten is dat iedereen die daar reageerde met bepaalde argumenten tegen het inkorten van hun toch al veel te lang durende (en te dure) festival lak had aan diezelfde argumenten toen het betrekking had op Sinterklaas.
Laat ik maar even het misverstand wegwerken - iemand merkte dat verkeerd op - dat aan het einde slechts aan 1 iemand dat werd gevraagd, het ging om meerdere mensen.
Het item toont dus wel goed de hypocrisie aan. Of dat nu wel of niet kenmerkend voor deze groep is laat ik buiten beschouwing. /care
Ja, maar dat moet je los zien van het leeuwendeel van de mensen die dat gezeur over ZP zat is. De meeste van hen hebben geen probleem met niet-fundamentalistische moslimsquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
Al een tijdje niet meer gevolgd hier, maar nu zijn dus (volgens de reageertokkies op allerhande nieuwssites en facebookpagina's) alle mensen die tegen zp zijn moslim, en omdat alle moslims toch al kut zijn is dat een extra reden om ze het land uit te schoppen? Of wat? Die islamhaat is toch wel echt heel sneu en verblindend.
D'uh. Als je het vooraf zou vragen dan zouden mensen gaan liegen (toneel spelen). Als je die verslaggever dan toch iets wil verwijten - ik zie het eerder als een kwajongensstreek dan als journalistiek foutief - dan is het dat hij de argumenten aandroeg. Maar ja, hij gaf de geïnterviewden alle ruimte om te reageren en als ze het er niet mee eens zouden zijn geweest dan hadden ze het wel laten weten.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er wordt vooraf niet gevraagd men tegenstander is van Zwarte Piet.
Nee hoor, hij vroeg het aan meerdere mensen.quote:verslaggever Terloops aan één iemand. Dus het is gelukt om bij één iemand de hypocrisie bloot te leggen. Gefeliciteerd GeenStijl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |