SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Tbakkert![]()
![]()
Hij is verder wel een aardig FIFA-speler hoor. Zou alleen liever eens met golds tegen golds tegen 'm spelen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb zowel Tim als Lindgren zien klagen over rare fratsen die hun spelers uithaalden tegen je team.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
@Tim: ik snap ook niet dat hij niet gewoon een random gold team maakt. Nu zit je appels met peren te vergelijken, inclusief allerlei effecten die misschien optreden door EA
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar wel ervoor zorgen dat je er geen team van maakt he!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga toch maar weer verder met bronze packs opeen![]()
Dat geloof ik best, dat was wat Tim ook zei. Maar brons vs. brons geeft een beter beeld, zoals Stewie al zei.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij is verder wel een aardig FIFA-speler hoor. Zou alleen liever eens met golds tegen golds tegen 'm spelen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lekker bezig man.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:59 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Maar wel ervoor zorgen dat je er geen team van maakt he!![]()
Dan moet ik op de PS van mijn broer een bronze team maken en dan tegen hem spelen, anders gaat toch niemand een bronze team maken.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, dat was wat Tim ook zei. Maar brons vs. brons geeft een beter beeld, zoals Stewie al zei.![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:59 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Maar wel ervoor zorgen dat je er geen team van maakt he!![]()
![]()
Ik vrees dat die zware taak je te wachten staat DS2.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moet ik op de PS van mijn broer een bronze team maken en dan tegen hem spelen, anders gaat toch niemand een bronze team maken.![]()
ik heb die purple kit ook maar gekochtquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[..]
Ik zou 100k betalen voor Upton Park in UT![]()
![]()
Ik maak ook bronze teams. Speel er alleen de eerste paar weken vaak mee, in de bronze cup.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moet ik op de PS van mijn broer een bronze team maken en dan tegen hem spelen, anders gaat toch niemand een bronze team maken.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die zit toch in FUT onder een andere naam?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[..]
Ik zou 100k betalen voor Upton Park in UT![]()
Helaas niet. Ik heb Sanderson Park als stadion wat er eigenlijk nog het meest op lijkt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die zit toch in FUT onder een andere naam?![]()
Iemand al met Hazard gespeeld? Heb 'm net voor 600 coins opgepikt. Thorgan ja.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wel mooi, die laatste toevoeging. Ik las er eerst overheenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:04 schreef DuTank het volgende:
Iemand al met Hazard gespeeld? Heb 'm net voor 600 coins opgepikt. Thorgan ja.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hulkheld gisteren ging het prima en dan ga je nou weer zo achterlijk op mensen reageren. Waar slaat dat nou op?
Als je even afkoelt en terugleest wat ze zeggen snap je dat dat geen persoonlijke aanval is maar gewoon realiteit.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die had ik gisteren ook.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kreeg Ciftci in een bronze pack.. ja, een bronze LB.NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |