Precies, is ook mijn overweging geweest. Heb al een bod gehad van mijn vraagprijs + 25% en dat ze dan terug zouden betalen van de winst. Daar heb ik geen zin in, moet ik me er alsnog mee bemoeien en daar heb ik dus geen tijd meer voor.quote:Op zondag 28 december 2014 20:04 schreef highender het volgende:
[..]
Dan kan hij het beste wel een vinger in de pap houden en.eisen stellen t.a.v. het te voeren beleid gedurende de looptijd.

Gelijk heb je, ik heb dat ooit eens gedaan en dat is zeer slecht afgelopen voor mij. Veel succes met de verkoop!quote:Op zondag 28 december 2014 20:56 schreef Skv het volgende:
Precies, is ook mijn overweging geweest. Heb al een bod gehad van mijn vraagprijs + 25% en dat ze dan terug zouden betalen van de winst. Daar heb ik geen zin in, moet ik me er alsnog mee bemoeien en daar heb ik dus geen tijd meer voor.
Ook weer een aantal PM's verstuurd. Ga morgen even kijken wat ik nog aan mails binnen heb gekregen, vier dagen kerst gehad..

Dank je! Ik zou het zelf treurig vinden als het straks helemaal voor niks van de hand zou gaan door mismanagement. Dan kan ik net zo goed de huidige voorraad rustig laten uitvloeien.quote:Op zondag 28 december 2014 21:04 schreef highender het volgende:
[..]
Gelijk heb je, ik heb dat ooit eens gedaan en dat is zeer slecht afgelopen voor mij. Veel succes met de verkoop!

Dat zou inderdaad zonde zijn en lijkt me ook nergens voor nodig, het gaat om een kleine overnamesom en je ziet aan de reacties hier dat er genoeg interesse is, snel schakelen moet mogelijk zijn.quote:Op zondag 28 december 2014 21:04 schreef Skv het volgende:
Dank je! Ik zou het zelf treurig vinden als het straks helemaal voor niks van de hand zou gaan door mismanagement. Dan kan ik net zo goed de huidige voorraad rustig laten uitvloeien.

Achja, de meeste geïnteresseerden zijn studenten en die krijgen niet zoveel voor elkaar qua geld is mijn ervaring.quote:Op zondag 28 december 2014 21:13 schreef highender het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad zonde zijn en lijkt me ook nergens voor nodig, het gaat om een kleine overnamesom en je ziet aan de reacties hier dat er genoeg interesse is, snel schakelen moet mogelijk zijn.

Meer dan de helft van fok heeft geen 7-8k over om deze investering te doen.quote:Op zondag 28 december 2014 21:13 schreef highender het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad zonde zijn en lijkt me ook nergens voor nodig, het gaat om een kleine overnamesom en je ziet aan de reacties hier dat er genoeg interesse is, snel schakelen moet mogelijk zijn.

De 7-8 k uit de OP is vervangen door:quote:Op zondag 28 december 2014 21:41 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Meer dan de helft van fok heeft geen 7-8k over om deze investering te doen.
Ik denk dat hij beter ergens anders zijn bedrijf/formule kan verkopen kan me geen goede site bedenken maar die zullen er vast wel zijn.
Blijkbaar heeft hij al op verschillende sites zijn webshop geprobeerd te verkopen.
Nou succes.
Heb overigens geen verschillende andere sites geprobeerd hoorquote:Goed, als iemand interesse heeft in overname, E4.500 als uiterste prijs voor webshop, voorraad, auteursrechten, merknaam etc. Gouden tip wordt ook beloond. Tijd begint te dringen om er af te geraken.
 Op een ander forum heb ik een topic aangemaakt een paar maanden terug, verder niet. Dank voor je interesse iig
 Op een ander forum heb ik een topic aangemaakt een paar maanden terug, verder niet. Dank voor je interesse iig  

Oké succes.quote:Op maandag 29 december 2014 00:13 schreef Skv het volgende:
[..]
De 7-8 k uit de OP is vervangen door:
[..]
Heb overigens geen verschillende andere sites geprobeerd hoorOp een ander forum heb ik een topic aangemaakt een paar maanden terug, verder niet. Dank voor je interesse iig

Ik heb geen bericht van je ontvangen hoor. Stuur je nu een PM.quote:Op woensdag 31 december 2014 22:17 schreef GeschiktX het volgende:
Ik heb een DM gestuurd, maar al enige tijd geen reactie ontvangen.
Ik heb interesse, maar ik zou graag meer gedetailleerde info willen.

Thanks!quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:09 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Ik haak af, maar ik hoop echt dat je (een) leuke koper(s) vindt, erg leuk product voor de doelgroep!

Nee. Bedrijfsnaam is direct aan mij te koppelen en dan dus ook aan mijn fok account. Googlen op mijn bedrijfsnaam leidt dan tot mijn fokaccount en daar heb ik geen zin in.quote:Op zondag 4 januari 2015 11:28 schreef Geralt het volgende:
In plaats van elke keer tig mensen een DM/PM sturen kan je niet beter gewoon vertellen om welk product/website het gaat?
Ik bedoel je gaf aan dat het 1 tot 2 uur in de week kost en dat je die tijd niet hebt. En dan heb je wel tijd om elke week een half uur DM/PM's te sturen naar mensen die aangeven geïnteresseerd te zijn maar vervolgens niks laten horen?
Plemp die url hier neer en mensen met écht interesse weten je wel te vinden zou ik zeggen.

Het zal niet zo slim zijn om openbaar kenbaar te maken dat je van je shop af wilt.quote:Op zondag 4 januari 2015 11:28 schreef Geralt het volgende:
In plaats van elke keer tig mensen een DM/PM sturen kan je niet beter gewoon vertellen om welk product/website het gaat?
Ik bedoel je gaf aan dat het 1 tot 2 uur in de week kost en dat je die tijd niet hebt. En dan heb je wel tijd om elke week een half uur DM/PM's te sturen naar mensen die aangeven geïnteresseerd te zijn maar vervolgens niks laten horen?
Plemp die url hier neer en mensen met écht interesse weten je wel te vinden zou ik zeggen.

Dit ook inderdaad! Ik ben het product na vijf jaar wat ontgroeid. Denk dat een nieuwe eigenaar er met dezelfde energie als ik vijf jaar geleden had er iets moois van kan maken/houden.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:45 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Het zal niet zo slim zijn om openbaar kenbaar te maken dat je van je shop af wilt.
Voor mij was het niet interessant, het is voor een doelgroep waar ik niets mee heb. Wil je je shop met behulp van Facebook e.d. levendig houden dan is het wel leuk als je dezelfde interesses als je klanten hebt. Dozen schuiven kan iedereen!

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |