abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145490356
Juist, ik zit zelf te denken aan zo'n 7.500-8.500 voor het totaal. Een constructie is ook mogelijk waarbij alles behalve de rechten op ons product worden verkocht voor 5.000 en er een X bedrag per nieuwe oplage aan mij wordt betaald.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_145518212
Ook graag een pm.
pi_145521002
quote:
7s.gif Op maandag 13 oktober 2014 13:50 schreef Skv het volgende:
Juist, ik zit zelf te denken aan zo'n 7.500-8.500 voor het totaal. Een constructie is ook mogelijk waarbij alles behalve de rechten op ons product worden verkocht voor 5.000 en er een X bedrag per nieuwe oplage aan mij wordt betaald.
:Y dat klinkt best prima dat laatste, vooral als je nog enig potentie ziet in je product. Zeker als iemand er veel tijd in gaat steken, wat jij niet hebt.
pi_145525663
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 08:11 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

:Y dat klinkt best prima dat laatste, vooral als je nog enig potentie ziet in je product. Zeker als iemand er veel tijd in gaat steken, wat jij niet hebt.
Product heeft zeker potentie, is zon typisch iets waar altijd wel vraag naar blijft. Ook over X aantal jaar. En de prijs van 10E maakt het ook een toegankelijk cadeau.
pi_147663686
Goed, als iemand interesse heeft in overname, E4.500 als uiterste prijs voor webshop, voorraad, auteursrechten, merknaam etc. Gouden tip wordt ook beloond. Tijd begint te dringen om er af te geraken.

-edit-
Interesse? Meer info per PM.

[ Bericht 5% gewijzigd door Skv op 17-12-2014 10:53:42 ]
pi_147666616
Net van een user van Fok een leuke terugkoppeling gekregen:

quote:
Wel denk ik dat dit een mooie kans is voor mensen om een eerste webshop te beginnen, ziet er solide uit en er zijn voldoende zoekopdrachten die met voldoende inspanning geconverteerd kunnen worden in omzet.
Helaas heeft hij onvoldoende affiniteit met het product. Toch aardig om te zien dat er geïnteresseerden op Fok! zitten. Keep 'em coming! ;)
pi_147666889
En van een andere Fok!-user:
quote:
Interessante niche, met best nog wat mogelijkheden voor de toekomst. Ik haak op dit moment wel af; het is niet helemaal mijn ding helaas. Toch nog veel succes gewenst met de verkoop!
Kortom: potentie en toekomstbestendigheid zit er in, maar het product moet je aanspreken.
pi_147669009
Nogmaals, graag alleen meer info opvragen als er (mogelijk) serieuze interesse is. :s)
pi_147674254
Op het moment al zes reacties gehad op Fok. Topplatform. _O_ (moet dit topic nu naar V&A)? :@
pi_147675076
quote:
7s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:04 schreef Skv het volgende:
Op het moment al zes reacties gehad op Fok. Topplatform. _O_ (moet dit topic nu naar V&A)? :@
Nee, mensen zijn gewoon geinteresseerd naar je shop. Daadwerkelijk kopen is heel iets anders.
pi_147675703
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:33 schreef Zolder het volgende:

[..]

Nee, mensen zijn gewoon geinteresseerd naar je shop. Daadwerkelijk kopen is heel iets anders.
Komt ook omdat we niks over het product weten. Ik ben zelf al een tijdje aan het orienteren om een webshop op te zetten, over een product waar ik iets over weet. Maar een webshop opkopen kan natuurlijk ook, maar zonder te weten wat er wordt verkocht..... Dus logisch dat ze naar de URL vragen denk ik?
pi_147677199
quote:

[..]

Uit de reacties maak ik wel degelijk interesse op.
pi_147688025
quote:

[..]

Ik heb ook interesse getoond, niet uit platte nieuwsgierigheid maar echt uit interesse om mogelijk over te nemen.

Het bevindt zich alleen in een niche waar ik persoonlijk niks mee heb en dat is toch wel een vereiste voor mij. Was het een shop met deze potentie in een segment waar ik wel wat mee heb had het wel serieus kunnen worden.
pi_147725139
Graag pm met link!
pi_147958368
Graag pm met link.
  vrijdag 26 december 2014 @ 01:16:55 #66
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_147966570
Graag pm met een link. Ben serieus ja ;)
pi_147966795
Als het een spel is: al eens gedacht om het aan te bieden bij bijv. Jumbo? Dat is int. een hele grote maker van spellen... (en een NL bedrijf)
dag
pi_147967549
Graag PM, heb wel interesse.
pi_147967695
Pm aub.
pi_148033393
TS?
pi_148053375
Ja sorry, even kerst gevierd. :7 Ik ga even wat PM's beantwoorden. Feit blijft dat ik al meer dan 20 man de url heb toegestuurd, en maar vier of vijf reacties heb gehad.
pi_148053427
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 01:26 schreef Peter het volgende:
Als het een spel is: al eens gedacht om het aan te bieden bij bijv. Jumbo? Dat is int. een hele grote maker van spellen... (en een NL bedrijf)
Mja, ik weet niet of ze dit willen verkopen om eerlijk te zijn. Klein risico dat ze in opspraak komen. ;) Ook al gehad met een andere landelijke keten. Iedereen enthousiast, tot er zo'n communicatiemiep zich er mee ging bemoeien. Misschien iets voor de volgende eigenaar.
  FOK!fotograaf zondag 28 december 2014 @ 19:01:15 #73
13368 NiGeLaToR
pi_148059454
Genoeg animo dus; ms als de instap te hoog is kun je een terugbetalingsregeling/lening bedenken? Loop je alsnog wat risico, maar kun je er wellicht toch mee verder.
  zondag 28 december 2014 @ 20:04:29 #74
224960 highender
Travellin' Light
pi_148062979
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 19:01 schreef NiGeLaToR het volgende:
Genoeg animo dus; ms als de instap te hoog is kun je een terugbetalingsregeling/lening bedenken? Loop je alsnog wat risico, maar kun je er wellicht toch mee verder.
Dan kan hij het beste wel een vinger in de pap houden en.eisen stellen t.a.v. het te voeren beleid gedurende de looptijd.
pi_148064640
Kan je mij een pm sturen? Mogelijk interesse.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')