abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 1 april 2015 @ 20:39:35 #251
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_151275029
Ik had het niet meer bij de "I am your father"-scene. Voor de mensen die de acteur niet herkenden, hier is hij in zijn jongere jaren te zien:

Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  woensdag 1 april 2015 @ 20:43:46 #252
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_151275198
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 19:57 schreef WheeleE het volgende:
Whoah! Wat een vette aflevering! :o
Snelle Egel
  woensdag 1 april 2015 @ 20:43:52 #253
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_151275206
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:39 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik had het niet meer bij de "I am your father"-scene. Voor de mensen die de acteur niet herkenden, hier is hij in zijn jongere jaren te zien:

Ow man dat had ik helemaal gemist zeg :D goeie _O-.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  woensdag 1 april 2015 @ 20:47:56 #254
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_151275362


_O-.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  woensdag 1 april 2015 @ 20:58:58 #255
236046 NotYou
tigerblood
pi_151275902
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:39 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik had het niet meer bij de "I am your father"-scene. Voor de mensen die de acteur niet herkenden, hier is hij in zijn jongere jaren te zien:

Lolwut. Mark Hamill? Die had ik echt niet herkend. _O-
Je suis Charlie Sheen
pi_151275953
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:39 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik had het niet meer bij de "I am your father"-scene. Voor de mensen die de acteur niet herkenden, hier is hij in zijn jongere jaren te zien:

Mark deed het geweldig! Heerlijke maniakale bad guy :Y
Volgens mij putte hij behoorlijk uit zijn vele Joker-voice overs.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_151279834
:D

Nu je het zegt, mond lijkt er wel heel erg op. Best wel grappig gedaan.
  Admin donderdag 2 april 2015 @ 08:51:38 #258
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151285480
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:39 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik had het niet meer bij de "I am your father"-scene.
Ik keek die scène met verbazing aan. Ik dacht, gaat-ie nou echt die zin uitspreken? En ja hoor.

Het zat tegen de grens van lame aan, maar het was uiteindelijk een leuke knipoog. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 2 april 2015 @ 08:55:13 #259
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151285527
Ik was trouwens fucking verbaasd toen Eobard Thawne zijn hood af deed en ineens een ander gezicht had. Ik dacht "shit, heeft Wells toch niet Barry's moeder vermoord?" en uiteindelijk bleek dat dus ook wel te kloppen, maar het is nog steeds de Wells die nu in S.T.A.R. labs zit.

Ik dacht de halve aflevering dat-ie misschien onschuldig was en het echt meende toen hij zei dat hij Barry wilde helpen de moordenaar van zijn moeder te vinden. Nu hebben we hem natuurlijk niet daadwerkelijk de moord zien plegen, dus er is nog van alles mogelijk, maar vooralsnog worden we nog voorgeschoteld dat hij het heeft gedaan.

Ook leuk: het vader-zoon momentje. Henry wist al een beetje dat Barry de Flash is, maar nu weet-ie het echt. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 2 april 2015 @ 21:10:05 #260
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_151309009
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 08:51 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik keek die scène met verbazing aan. Ik dacht, gaat-ie nou echt die zin uitspreken? En ja hoor.

Het zat tegen de grens van lame aan, maar het was uiteindelijk een leuke knipoog. :)
Als ik het script had geschreven, had ik mij ook niet in kunnen houden. :P

Ik vind dat soort dingen vaak pas lame als ze het uit gaan melken. :)
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  donderdag 2 april 2015 @ 21:12:23 #261
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_151309137
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 08:55 schreef Breuls het volgende:
Ik was trouwens fucking verbaasd toen Eobard Thawne zijn hood af deed en ineens een ander gezicht had. Ik dacht "shit, heeft Wells toch niet Barry's moeder vermoord?" en uiteindelijk bleek dat dus ook wel te kloppen, maar het is nog steeds de Wells die nu in S.T.A.R. labs zit.

Ik dacht de halve aflevering dat-ie misschien onschuldig was en het echt meende toen hij zei dat hij Barry wilde helpen de moordenaar van zijn moeder te vinden. Nu hebben we hem natuurlijk niet daadwerkelijk de moord zien plegen, dus er is nog van alles mogelijk, maar vooralsnog worden we nog voorgeschoteld dat hij het heeft gedaan.

Ook leuk: het vader-zoon momentje. Henry wist al een beetje dat Barry de Flash is, maar nu weet-ie het echt. :)
Ik dacht dat Henry het ook al wist, maar ik verlies vaker zicht op wie het nou wel en niet weet. Sowieso merk ik dat ik met de Flash door die twee tijdlijnen even in de war raakte. Ik moet echt wat vaker een serie op mijn TV ipv mijn PC gaan kijken. Ik zit denk ik toch teveel op mijn andere scherm te kijken denk ik. Want Cisco was toch ook dood? Of was dat in de verdwenen tijdlijn?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_151311146
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:58 schreef NotYou het volgende:

[..]

Lolwut. Mark Hamill? Die had ik echt niet herkend. _O-
Ik zag zijn naam in de openings credits. Toen deed ik *O* *O* *O* *O*

Wat een bazenaflevering weer. Goed verhaal zeg.

PS. Iris in die rode jurk :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 3 april 2015 @ 00:33:54 #263
436995 A_Valbuena
One man army
pi_151317891
Gemengde gevoelens bij Harrisson Wells nu :'(. Hij heeft dus wel, maar eigenlijk niet barry's moeder vermoord. :{
أنا مغربي
  vrijdag 3 april 2015 @ 01:05:00 #264
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_151318313
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 00:33 schreef A_Valbuena het volgende:
Gemengde gevoelens bij Harrisson Wells nu :'(. Hij heeft dus wel, maar eigenlijk niet barry's moeder vermoord. :{
Harrisson Wells heeft helemaal niemand vermoord, Harrisson Wells is zelf vermoord. Thrawn heeft Barry's moeder vermoord. :)
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  vrijdag 3 april 2015 @ 01:26:35 #265
231633 Xummon
of toch niet?
pi_151318558
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  vrijdag 3 april 2015 @ 02:51:10 #266
236046 NotYou
tigerblood
pi_151318930
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 00:33 schreef A_Valbuena het volgende:
Gemengde gevoelens bij Harrisson Wells nu :'(. Hij heeft dus wel, maar eigenlijk niet barry's moeder vermoord. :{
En 'hij' zag er eigenlijk veel minder sympathiek uit! :o
Je suis Charlie Sheen
pi_151319069
Het lijkt mij dus dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In 2020 is het met de accelerator wel gelukt, maar in 2014 niet. Dat heeft Thawne verprutst.

Maar dit is slechts, waarschijnlijk totaal verkeerd, natte vingerwerk van mij :P
lekker faxen heel de dag echt genot
  Admin vrijdag 3 april 2015 @ 08:58:29 #268
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151320060
quote:
10s.gif Op donderdag 2 april 2015 21:12 schreef BaasBanaan het volgende:

Ik zit denk ik toch teveel op mijn andere scherm te kijken denk ik.
Goede tv verdient je volledige aandacht. Geen computers of telefoons tijdens het kijken. Foei. :P
quote:
Want Cisco was toch ook dood? Of was dat in de verdwenen tijdlijn?
Dat is in de verdwenen tijdlijn. En dus de onthulling dat Wells eigenlijk Thawne is; dat hebben nu alleen de kijkers gezien.
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 april 2015 01:05 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Harrisson Wells heeft helemaal niemand vermoord, Harrisson Wells is zelf vermoord. Thrawn heeft Barry's moeder vermoord. :)
Dat is wat we nu weten, inderdaad. Thawne, overigens. En als we het er toch over hebben, kunnen we ophouden om Gideon 'Jillian' te noemen? ;)

Maar deze serie is van de misleiding en dan stukje bij beetje het echte verhaal laten zien, dus ik sluit nog niets uit.
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 04:33 schreef wolfrolf het volgende:
Het lijkt mij dus dat Thawne Barry wil gebruiken als vessel om terug te kunnen reizen in de tijd. Maar Barry rent (nog?) niet snel genoeg.

In 2020 is het met de accelerator wel gelukt, maar in 2014 niet. Dat heeft Thawne verprutst.

Maar dit is slechts, waarschijnlijk totaal verkeerd, natte vingerwerk van mij :P
Spoilers verwijderd, is niet nodig.

Volgens mij heet hij simpelweg het proces zes jaar versneld en pusht-ie nu Barry om inderdaad van hem gebruik te kunnen maken; hij wil gewoon terug naar zijn eigen tijd. Wat wel vreemd is; de aanleiding in die flashback leek te zijn dat hij zelf geen speed force energy meer had, maar in de huidige 'tijdlijn' heeft-ie toch wel weer snelheid en dergelijke. Al heeft-ie dat niet onbeperkt. Hoe krijgt hij die eigenlijk? Verzamelt-ie dat via die treadmill waarop hij Barry laat rennen? Laadt hij zich dus feitelijk op met Barry als hamster?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_151320286
Even een controle of ik alles goed heb begrepen...
In het begin van de aflevering zag je Thawne met volgens mij Barry in het verleden naar Barry's huis rennen en daar vechten. Daarna kwam het stukje dat Thawne erachter kwam dat hij niet meer terug kon naar zijn eigen tijd. Was het inderdaad Barry waar hij mee vocht?
Als ik het goed begrijp is het bloed wat ze in het heden hadden gevonden dan dus van Thawne, en niet van (originele) Wells? Maar hoe kan het dan dat ze het niet konden matchen met Wells' DNA? Thawne heeft toch niet Wells' lichaam overgenomen maar alleen het uiterlijk en de levensenergie?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Admin vrijdag 3 april 2015 @ 09:17:53 #270
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151320372
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 april 2015 09:13 schreef WheeleE het volgende:
Even een controle of ik alles goed heb begrepen...
In het begin van de aflevering zag je Thawne met volgens mij Barry in het verleden naar Barry's huis rennen en daar vechten. Daarna kwam het stukje dat Thawne erachter kwam dat hij niet meer terug kon naar zijn eigen tijd. Was het inderdaad Barry waar hij mee vocht?
Dat is wat we nu weten/denken, ja.
quote:
Als ik het goed begrijp is het bloed wat ze in het heden hadden gevonden dan dus van Thawne, en niet van (originele) Wells? Maar hoe kan het dan dat ze het niet konden matchen met Wells' DNA? Thawne heeft toch niet Wells' lichaam overgenomen maar alleen het uiterlijk en de levensenergie?
Ja, goeie vraag. We weten niet hoe die technologie precies werkt, dus het kan van alles zijn.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_151320477
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 09:17 schreef Breuls het volgende:

[..]

Dat is wat we nu weten/denken, ja.

[..]

Ja, goeie vraag. We weten niet hoe die technologie precies werkt, dus het kan van alles zijn.
^O^ Dan ga ik mijn hoofd daar verder niet meer over breken.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_151324182
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 april 2015 09:13 schreef WheeleE het volgende:
Even een controle of ik alles goed heb begrepen...
In het begin van de aflevering zag je Thawne met volgens mij Barry in het verleden naar Barry's huis rennen en daar vechten. Daarna kwam het stukje dat Thawne erachter kwam dat hij niet meer terug kon naar zijn eigen tijd. Was het inderdaad Barry waar hij mee vocht?
Als ik het goed begrijp is het bloed wat ze in het heden hadden gevonden dan dus van Thawne, en niet van (originele) Wells? Maar hoe kan het dan dat ze het niet konden matchen met Wells' DNA? Thawne heeft toch niet Wells' lichaam overgenomen maar alleen het uiterlijk en de levensenergie?
Wat waarschijnlijk een Barry uit een andere tijdlijn is. Thawne zegt ook tegen Wells dat hij een succesvolle particle accelerator heeft gebouwd in 2020 en dat dat sneller moet. Dat betekent dat de oorspronkelijke Flash pas in 2020 is ontstaan. Je ziet ook dat, wanneer de Flash en Reverse-Flash die vechten in het huis aan het begin van de aflevering, een andere pak aan heeft (je ziet dat het logo een witte achtergrond heeft ipv rood):


[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2015 12:06:54 ]
pi_151327051
Wow, wat een briljante serie is het ook. :D

Eobard Thawne lijkt een stuk sinister ("evil"), dan de huidige Wells. Vraag me af of er nog een groot deel van Wells achter is gebleven.
  Admin vrijdag 3 april 2015 @ 13:39:16 #274
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151327078
Ja, dat is achtergebleven waar hij het lichaam van Wells heeft gedumpt. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_151327688
@Breuls: het proces met die accelerator is wel 6 jaar versneld, maar met het grote verschil dat het in 2014 ver van succesvol was.
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')