SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Tbakkert![]()
![]()
Serieusquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee joh. Ik chill 'm op dit moment op leiden centraal met m'n winterstappers. Bootpatta's dragen als het regent.Stop bootschoenmishandeling. Het houdt niet op. Niet vanzelf.
ik was een half uur geleden nog op Leiden
gemiste kans dit.
![]()
Ik rook het ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Serieusik was een half uur geleden nog op Leiden
gemiste kans dit.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Netjesquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze gemaakt zojuist
Waar zijn je legends en hoe is Cahill?
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
BohhhnucciDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heb van de week Bergkamp gehad, die is me een partij goed. Schoot een vrije trap met hem erin. Zelden zo mooi gezien en hardquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:27 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Netjes
Waar zijn je legends en hoe is Cahill?![]()
![]()
KANKER LIJERS
DIE KANKER KICK OFF GOALS
KANKER KANKER HANDICAP
IEMAND AUB GEEF DIE NAAM VAN DIE MAKER VAN FUT STAAT NIET IN HET BOEKJE KKKKKKKKKKKKK
als de wereld ooit vergaat omggg ik martel die maker van fifa helemaal kapot voor de ogen van zn familie die bloedkankerhond![]()
2 Ieren en 2 Noord-Ieren in 1 pack. Ik ben de Ieren en Noord-Ieren aan het sparen voor St. Pats day.quote:![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:33 schreef Pino0 het volgende:
KANKER LIJERS
KANKER KANKER HANDICAP
IEMAND AUB GEEF DIE NAAM VAN DIE MAKER VAN FUT STAAT NIET IN HET BOEKJE KKKKKKKKKKKKK
als de wereld ooit vergaat omggg ik martel die maker van fifa helemaal kapot voor de ogen van zn familie die bloedkankerhond![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
KANKER LIJERS
KANKER KANKER HANDICAP
als de wereld ooit vergaat omggg ik martel die maker van fifa helemaal kapot voor de ogen van zn familie die bloedkankerhond
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
![]()
Gouden toernooi in een keer gewonnenTim86
Doumbia
Menez, Rodrigo en Kagawa spelen ook af en toe
![]()
#fuckchemHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
KANKER LIJERS
KANKER KANKER HANDICAP
als de wereld ooit vergaat omggg ik martel die maker van fifa helemaal kapot voor de ogen van zn familie die bloedkankerhond
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Je hebt ook altijd geluk met packs he..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
2 Ieren en 2 Noord-Ieren in 1 pack. Ik ben de Ieren en Noord-Ieren aan het sparen voor St. Pats day.![]()
Dat mag ook wel als ik zoveel bronze packs koop.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:35 schreef Freire het volgende:
[..]
Je hebt ook altijd geluk met packs he..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |