abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145329022
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:02 schreef BvBrMTW het volgende:

[..]

dit is de rede dat ik van school moest omdat de ouders vonden dat zij geen eigen wil had. (volstrekte onzin)
het feit dat ik gedwongen van 2 scholen af moest zonder overgangsbewijzen maakt het wel moeilijk.
Van 2 scholen zelfs! Allemaal niet jouw schuld, natuurlijk :')

man man man, maakt je vader je dit allemaal wijs?
pi_145329037
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:03 schreef BvBrMTW het volgende:

[..]

Leerplichtambtenaar vond het geen optie. ook zei hij dat er geen kans was dat ik naar havo 5 kon.
Joh, en dat is raar als je laatste succesvolle overgang van 2 > 3 VWO was? En verder het een aaneenschakeling van falen en thuiszitten was? _O-
pi_145329130
quote:
2s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:04 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Joh, en dat is raar als je laatste succesvolle overgang van 2 > 3 VWO was? En verder het een aaneenschakeling van falen en thuiszitten was? _O-
Misschien niet, maar ik ga toch van school op mijn 18e, dus dan zou het toch tijdverspilling te zijn om 4 havo te doen.
pi_145329137
Ts is echt een aanwinst voor onze maatschappij.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_145329169
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:04 schreef DonJames het volgende:

[..]

Van 2 scholen zelfs! Allemaal niet jouw schuld, natuurlijk :')

man man man, maakt je vader je dit allemaal wijs?
Ik kan er niet veel aan doen dat ik weg ging van de scholen. dat ik in de tussentijd me anders had moeten opstellen en beter mijn best had moeten doen geloof ik graag. maar daar is het nu te laat voor, dus ik richt me liever op mijn toekomst.
pi_145329187
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:06 schreef BvBrMTW het volgende:

[..]

Misschien niet, maar ik ga toch van school op mijn 18e, dus dan zou het toch tijdverspilling te zijn om 4 havo te doen.
Je draait de zaken weer om, het wordt tijdsverspilling omdat je van school afgaat, als je de school afmaakt is het probleem opgelost.
pi_145329221
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:06 schreef Ticootje het volgende:
Ts is echt een aanwinst voor onze maatschappij.
Ik kan niet wachten tot de 'Een dubbeltje op z'n kant' aflevering met TS en z'n vader, waarin ook alles aan anderen ligt, en de broer van de neef van de slager van de gemeentesecretaris had gezegd dat ze geen gemeentelijke belastingen hoefden te betalen, maar die stomme gemeente ondanks die onwijs valide toezegging toch een incasso op hun dak stuurden. Hoe durven ze! :(

Is er geen verstandige moeder meer in beeld TS?
pi_145329289
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:08 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Je draait de zaken weer om, het wordt tijdsverspilling omdat je van school afgaat, als je de school afmaakt is het probleem opgelost.
Ik zie niet in waarom mensen hier het zon probleem vinden als ik staatsexamen doe ipv de reguliere route als ik 18 ben?
pi_145329324
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:07 schreef BvBrMTW het volgende:

[..]

Ik kan er niet veel aan doen dat ik weg ging van de scholen. dat ik in de tussentijd me anders had moeten opstellen en beter mijn best had moeten doen geloof ik graag. maar daar is het nu te laat voor, dus ik richt me liever op mijn toekomst.
:')
pi_145329337
quote:
2s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:08 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik kan niet wachten tot de 'Een dubbeltje op z'n kant' aflevering met TS en z'n vader, waarin ook alles aan anderen ligt, en de broer van de neef van de slager van de gemeentesecretaris had gezegd dat ze geen gemeentelijke belastingen hoefden te betalen, maar die stomme gemeente ondanks die onwijs valide toezegging toch een incasso op hun dak stuurden. Hoe durven ze! :(

Is er geen verstandige moeder meer in beeld TS?
Mijn moeder is poolse dus die vind dat ik gewoon naar school moet en dat ik niks te willen heb.

Ze komt er alleen niet echt tussen als mijn vader en ik iets anders vinden.
pi_145329341
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:10 schreef BvBrMTW het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom mensen hier het zon probleem vinden als ik staatsexamen doe ipv de reguliere route als ik 18 ben?
Hoever kom je tot nu toe met die eigenwijze houding van je?
pi_145329362
quote:

[..]

Omdat de kans groot is dat je gaat zakken, als je gewoon die school afmaakt via Havo 4 - 5 is dat een veel betere weg.
pi_145329374
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:55 schreef BvBrMTW het volgende:

[..]

Ouders van toenmalige vriendin wilden niet meer dat ik met der omging omdat ik 2 jaar ouder was. Hebben sexuele gesprekken van whatsapp aan school gegeven en gezegd de school aan te klagen als ze er niks aan deden. School heeft mij een contract laten ondertekenen dat ik haar niet meer zou spreken, dag erna zijn we samen betrapt en moest ik van school.
Dus gewoon volkomen normale experimentjes zoals beetje seksueel getint appen en vrijwillige seks gaat je echt geen verbanning van school opleveren lijkt me. Ook niet als je vriendinnetje wat jonger is.
Dus wat heb je nu echt uitgespookt? Of was het niet vrijwillig? En waarom dan gelijk naar havo en niet elders naar een gymnasium? En wat had je gedaan dat je naar Altrecht moest?

http://www.altrecht.nl/54(...)t_Jeugd#.VDUp3T5xnIU
quote:
Welkom bij Altrecht Jeugd

Altrecht Jeugd biedt ambulante behandeling aan kinderen en jongeren van 0 – 18 jaar met psychiatrische of ernstige psychische problemen (Jeugd GGZ). Je komt in aanmerking voor behandeling bij Altrecht Jeugd wanneer je bent doorverwezen door bijvoorbeeld je huisarts of door Bureau Jeugdzorg. De behandeling werkt het beste als het hele gezin daaraan meewerkt. Ouders worden daarom betrokken bij de behandeling. Soms kan dit niet en in dat geval zoeken we samen met jou naar een gepaste oplossing. Soms worden ook je broers en zussen betrokken bij de behandeling.
pi_145329377
quote:

[..]

Als je 18 bent boeit dat volgens mij niet, alhoewel ik meen dat ze de leerplicht wilden vervangen/uitbreiden/weetikwat door een soort basiscompententie, dus dat iedereen gewoon op z'n minst een middelbare school diploma moet hebben/halen.

Maar goed, het is niet zo dat als je 18 wordt dat dit allemaal vervalt, dat lijkt je continu te denken, ook met dat opdc verhaal. Dat je nú (of als je 18 bent) ergens mee aan de slag gaat maakt de afgelopen periode niet ineens minder strafbaar.
pi_145329451
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:11 schreef BvBrMTW het volgende:

[..]

Mijn moeder is poolse dus die vind dat ik gewoon naar school moet en dat ik niks te willen heb.

Ze komt er alleen niet echt tussen als mijn vader en ik iets anders vinden.
Zonde, de enige verstandige in dit verhaal zo te horen. Beter luister je naar je moeder, en je vader naar z'n vrouw. Dan was al dit gezeik er niet gok ik zo.

En dat je van school wordt gestuurd om seks(ueel getinte appjes) is natuurlijk ook je reinste bullshit, dan waren de nederlandse scholen erg stil denk ik. Maar goed, ik wil niet weten wat de echte reden is denk ik.
pi_145329493
quote:
2s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:02 schreef Loveless85 het volgende:
maar ondertussen gaat er hier een beerput open waar de honden geen brood van lusten, en hebben jullie ook deze situatie onwijs uit de hand laten lopen door meteen thuis te gaan zitten en met geen enkele suggestie van de leerplichtambtenaar (terug naar school, opdc) mee te werken, onder het mom van 'het komt wel goed, ik doe heus thuis wat aan school'
Dat is ook een opleiding: Hbo bijstandbankhangen. Daar slaagt hij vast voor.
pi_145329509
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:12 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Omdat de kans groot is dat je gaat zakken, als je gewoon die school afmaakt via Havo 4 - 5 is dat een veel betere weg.
ik wil volgend jaar niet meer op school zitten. Ik ben blij dat ik er eindelijk vanaf ben. Ik heb een inkomen waar ik tijd voor wil hebben en dat lukt niet als ik niet naar school ga. volgend jaar.
pi_145329531
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:02 schreef BvBrMTW het volgende:

[..]

dit is de rede dat ik van school moest omdat de ouders vonden dat zij geen eigen wil had. (volstrekte onzin)
het feit dat ik gedwongen van 2 scholen af moest zonder overgangsbewijzen maakt het wel moeilijk.
Gedwongen? Ik lees alleen maar twee maal jouw eigen keuze.
pi_145329576
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:03 schreef BvBrMTW het volgende:

[..]

Leerplichtambtenaar vond het geen optie. ook zei hij dat er geen kans was dat ik naar havo 5 kon.
Nee natuurlijk niet slimpie. Je was net weggelopen van havo 4. Hoeveel dagen zat je daar op? 3?
pi_145329613
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:57 schreef BvBrMTW het volgende:

[..]

Een rugzakje heb je pas als je een stoornis oid hebt. nogmaals, dit heb ik niet. ik ben niet autistisch ofzo.
Ik denk dat experts het niet met je eens zouden zijn. Laat jezelf eens testen zou ik zeggen.
pi_145329631
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:12 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dus gewoon volkomen normale experimentjes zoals beetje seksueel getint appen en vrijwillige seks gaat je echt geen verbanning van school opleveren lijkt me. Ook niet als je vriendinnetje wat jonger is.
Dus wat heb je nu echt uitgespookt? Of was het niet vrijwillig? En waarom dan gelijk naar havo en niet elders naar een gymnasium? En wat had je gedaan dat je naar Altrecht moest?

http://www.altrecht.nl/54(...)t_Jeugd#.VDUp3T5xnIU

[..]

Eerlijk waar dat is wat er gebeurde, haar ouders vonden de manier waarop ik tegen haar praten ongepast en school werd in een hoekje geduwd, als ik het contract niet had ondertekend was er waarschijnlijk niks gebeurd. maar een kind van 15 is makkelijk te manipuleren.
Ook sport ik veel en met gymnasium zou ik hier teweinig tijd voor hebben of geen vrije tijd overhouden dus dit was ook geen optie.

Kwam bij Altrecht terecht toen mensen om me heen zich zorgen maakten. Diagnose was dat ik een depressie had en een emotieregulatiestoornis ontwikkelde.
pi_145329635
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:15 schreef BvBrMTW het volgende:

[..]

ik wil volgend jaar niet meer op school zitten. Ik ben blij dat ik er eindelijk vanaf ben. Ik heb een inkomen waar ik tijd voor wil hebben en dat lukt niet als ik niet naar school ga. volgend jaar.
En hoe zie jij het precies voor je, zonder diploma je werkende leven inrollen op je 18e?
pi_145329645
quote:

[..]

Dat is dan ook de reden dat ik je een domme idioot vind en jouw vader een onverantwoorde gek. Jouw korte termijn inkomen is veel minder belangrijk dan een goede opleiding zelfs dat Havo diploma is niet meer waard dan wc-papier op de arbeidsmarkt. Als je 23 bent ben je jouw huidige inkomen kwijt en zit je tot 67 van bijstand te genieten ten minste als je dat krijgt anders vanaf 27 tot 67.
pi_145329651
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:07 schreef BvBrMTW het volgende:

[..]

Misschien is VeVa grop nog iets voor je. Dan leer je doorzetten, je best doen en omgaan met autoriteit. Met een onafgemaakte havo 4 mag je daar wel beginnen... mbo 3.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 14:19:37 #175
383170 euphoria19
Life is like a dance!!
pi_145329658
quote:

[..]

Je wordt fulltime vakkenvuller?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')