abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145333428
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:46 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

TS heeft gehoord dat hij mag instappen in Havo 5 dus zal hij dat doen. Dat die school dat nog niet heeft is alleen maar mooi want dan kan hij nog langer thuiszitten en volgend jaar is hij 18 en wil hij helemaal niet meer naar school.
Waarmee we terugkomen op de leerplicht, men zal snel constateren dat TS leerplicht heeft en excuses zoekt want zijn verhaal rammelt aan alle kanten. Vader krijgt een enorme boete want die doet eraan mee. TS krijgt extern toezicht en mogelijk ook wat straf.

Over een paar jaar zit TS in de gevangenis of een TBS instelling en vraagt zich af wat er toch allemaal fout is gegaan in de maatschappij dat zo'n geweldige vent zo behandeld wordt.
Blijkbaar is thuisstudie willen tegenwoordig hetzelfde als een seriemoordenaar zijn?

Men beseft zich hier blijkbaar niet dat thuisscholing in de rest van de wereld doodnormaal is, en dat uit alle onderzoek die er naar gedaan is alleen blijkt dat leerlingen die thuis studeren betere resultaten halen.
pi_145333457
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:46 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Over een paar jaar zit TS in de gevangenis of een TBS instelling en vraagt zich af wat er toch allemaal fout is gegaan in de maatschappij dat zo'n geweldige vent zo behandeld wordt.

Fijn dat jij ook in ziet hoe leuk ik ben :)
pi_145333502
quote:
99s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:10 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

zonder doorverwijzing e.d.? Ik geloof het gewoon niet
Dan geloof je lekker dat ik hier anoniem zit en dan nóg aan het liegen ben ;)
pi_145333544
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:12 schreef BvBrMTW het volgende:

[..]

Blijkbaar is thuisstudie willen tegenwoordig hetzelfde als een seriemoordenaar zijn?

Men beseft zich hier blijkbaar niet dat thuisscholing in de rest van de wereld doodnormaal is, en dat uit alle onderzoek die er naar gedaan is alleen blijkt dat leerlingen die thuis studeren betere resultaten halen.
Mijn reactie had niets te maken met thuisstudie maar met jouw reacties hier en het verhaal wat je deed. Je hebt alleen geleerd te falen, bent wel eigenwijs, hebt lak aan de regels en voelt je slachtoffer, dat in combinatie met de mentale problemen en het gebrek aan diploma's zijn allemaal signalen voor een toekomst in de criminaliteit.
pi_145333584
Wel grappig dat de grootste FOK!-falers iemand van 17 gaan vertellen dat het een faler is.
Keep it coming please. c_/
pi_145333752
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:16 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Mijn reactie had niets te maken met thuisstudie maar met jouw reacties hier en het verhaal wat je deed. Je hebt alleen geleerd te falen, bent wel eigenwijs, hebt lak aan de regels en voelt je slachtoffer, dat in combinatie met de mentale problemen en het gebrek aan diploma's zijn allemaal signalen voor een toekomst in de criminaliteit.
Ik zal bij deze erop letten dat ik niet plots een burn out krijg en een groep studenten dood schiet op een eilandje omdat ik boos op moslims ben (:
pi_145333869
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:22 schreef BvBrMTW het volgende:
dat ik niet plots een burn out krijg
Die kans is natuurlijk niet groot gezien jouw activiteiten, als dat het voornaamste is waar je je zorgen over maakt heb je nog steeds niets geleerd.
pi_145334144
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:21 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Misschien zou het juist wel goed zijn... hij is minderjarig dus mag dan in een pleeggezin... is er nog een kansje dat hij een beetje opvoeding meekrijgt.
Hij is straks 18, vanaf je 18de is jeugdzorg klaar met je.
pi_145334193
quote:

Realiseer jij je dat thuisscholing iets anders is dan zelfstudie via de LOI-achtigen?

En verder: in de UK rijden ze links. Werkt daar prima ^O^
pi_145334382
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:17 schreef Kingstown het volgende:
Wel grappig dat de grootste FOK!-falers iemand van 17 gaan vertellen dat het een faler is.
Keep it coming please. c_/
hihi xD xD

Knap dat jij dat allemaal zo destilleert uit 'onze' reacties op iemand anders. Hij verstrekt info over z'n situatie, niet wij. Wij reageren daar louter op. Sorry dat het niet in je kusjekroel kopjethee linkse kerk straatje past.
pi_145337731
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:50 schreef BvBrMTW het volgende:

[..]

Mes op mijn keel gekregen, een van ze zei dat ze op een dag zouden opwachten na school. Overigens waren alle marrokkanen op die school in bezit van een wapen, dat had ik al voor dit incident geconstateerd.

Andere school wilde ik niet meer omdat ik niet goed functioneer op scholen, moeite met autoriteit etc. het verliep zowel op mijn eerste als tweede school niet goed, vooral met leraren etc. Hierdoor word ik door het schoolsysteem weerhouden om gewoon mijn examen te halen, waarvoor ik wel de capaciteiten heb,
En die Marokkanen zaten bij jou in 4 havo in de klas?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_145338081
quote:

[..]

Je pa komt niet echt over als iemand die in staat is een kind les te geven (of op te voeden, for that matter) ..
"Pools are perfect for holding water"
pi_145338474
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:31 schreef BvBrMTW het volgende:

[..]

Het is niet alsof ik thuis op de bank ben gaan zitten. wij hebben school gezegd dat ze het maar lekker uitzoeken met hun Marokkanen probleem. en ik ben sinds dien thuis aan het werk geweest voor mijn Havo-examen. aangezien dit ons het beste leek.
Je kan wel meer zeggen, maar zolang jij geen aangifte heb gedaan van dat mes op je keel, is er volgens de school niets gebeurd en heb jij geen poot om op te staan. Als je wilt dat er iets aan veranderd, doe dan in elk geval anoniem aangifte.

Zo zal de school in elk geval iets moeten ondernemen, maar valt de aangifte nooit naar jou te herleiden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_145339759
Ik doe ook een thuisstudie via de NHA (vwo) maar heb daar voor vrijstelling van leerplicht. Ik zou maar gewoon naar school gaan want die boete die je krijgt is niet mis :{
pi_145556944
Gewoon Geert Wilders inlichten over je probleem !
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 10:30:05 #266
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_145559904
quote:
14s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 06:28 schreef Joene het volgende:
Gewoon Geert Wilders inlichten over je probleem !
Willen we meer of minder naar school?

Minder, minder, minder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')