abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145331251
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:10 schreef BvBrMTW het volgende:

[..]

Was ook mijn idee in eerste instantie. echter zijn het klassen van 10 mensen. iedereen zit apart en moet voor zichzelf werken. ook staan er 2 leerkrachten voor die klas die je in de gaten houden. Gaat dus moeilijk worden.
En toch is onmogelijk dat je er heen gaat want bedreiging en boehoehoe ze plagen je 8)7
pi_145331277
quote:
2s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:11 schreef Loveless85 het volgende:

Ik heb het nu over het opdc? op mijn oude school (waar ik ingeschreven sta) ben ik niet meer welkom aangezien ik geen overgangsbewijs heb
pi_145331292
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:12 schreef BvBrMTW het volgende:

[..]

Ik heb het nu over het opdc? op mijn oude school (waar ik ingeschreven sta) ben ik niet meer welkom aangezien ik geen overgangsbewijs heb
Je bent wel welkom. Lieg niet.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_145331301
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:12 schreef BvBrMTW het volgende:

[..]

DAAR GING JE TOCH GODVERDOMME OOK NIET HEEN? STAAT IN JE OP NOTABENE?
pi_145331333
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:10 schreef BvBrMTW het volgende:

[..]

Was ook mijn idee in eerste instantie. echter zijn het klassen van 10 mensen. iedereen zit apart en moet voor zichzelf werken. ook staan er 2 leerkrachten voor die klas die je in de gaten houden. Gaat dus moeilijk worden.
Hm dan wordt het lastig ja... Wat je ook zou kunnen proberen is een afspraak maken dat als je de stof van 4 havo echt goed beheerst, je na een maandje oid aan de 5 havo stof kan werken. Als je zelfstandig mag werken dan moet dat best kunnen, alleen is het de vraag of de school wilt meewerken.
pi_145331341
quote:
9s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:13 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

DAAR GING JE TOCH GODVERDOMME OOK NIET HEEN? STAAT IN JE OP NOTABENE?
nee omdat ik daar alleen 4 havo kan doen?
pi_145331356
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:14 schreef BvBrMTW het volgende:

[..]

Maar als je er niet heen gegaan bent hoe kun je dan weten hoe het daar gaat?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_145331367
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:14 schreef BvBrMTW het volgende:

[..]

Lekker doen, je leidt aan een ernstige vorm van zelfoverschatting als je denkt zo wel even 5HAVO te doen na maanden/jaren slacken.
pi_145331375
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:14 schreef JoelBaka het volgende:

[..]

Hm dan wordt het lastig ja... Wat je ook zou kunnen proberen is een afspraak maken dat als je de stof van 4 havo echt goed beheerst, je na een maandje oid aan de 5 havo stof kan werken. Als je zelfstandig mag werken dan moet dat best kunnen, alleen is het de vraag of de school wilt meewerken.
Ook dit hebben we helaas al gevraagd maar ze bieden havo 5 uberhaupt niet aan
pi_145331406
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:14 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Maar als je er niet heen gegaan bent hoe kun je dan weten hoe het daar gaat?
dit is wat mij daar vertelt is.
pi_145331521
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:16 schreef BvBrMTW het volgende:

[..]

dit is wat mij daar vertelt is.
Gooi jezelf weg. Doe iedereen een plezier.
pi_145331661
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:15 schreef BvBrMTW het volgende:

[..]

Ook dit hebben we helaas al gevraagd maar ze bieden havo 5 uberhaupt niet aan
Huh... Dan is het inderdaad niet echt passend. Want ik neem aan dat je dan volgend jaar, als je de 4e daar gehaald hebt, ook niet verder kan in de 5e daar? Dan moet je weer van school wisselen, dat lijkt me ook geen puik plan...

Ik heb een beetje het gevoel dat de leerplichtambtenaar geen zin in je heeft, vavo zou voor jou de beste oplossing zijn. En daar kijken ze altijd eerst even aan hoe het gaat. Gaat het goed dan mag je het in een jaar doen, zo niet dat kijken ze samen met de leerling wat de beste oplossing is. De leerplichtambtenaar kan met gemak jou op vavo midden Nederland krijgen. Het enige is dat je oude school je dan moet uitbesteden via de rutte-regeling. Heb je daar al contact over gehad met je oude school?
pi_145331745
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:36 schreef BvBrMTW het volgende:
2e maal 3 gymnasium
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:36 schreef BvBrMTW het volgende:
4 havo ben ik in maart bedreigd door een aantal marrokkaanse leerlingen, ik heb toen besloten het aan mijn vader te vertellen en die hield mij meteen thuis.
Je bent dus ooit overgegaan van havo 3 naar havo 4, op basis waarvan vind jij dat je mag instappen in havo 5?
pi_145331780
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:24 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

[..]

Je bent dus ooit overgegaan van havo 3 naar havo 4, op basis waarvan vind jij dat je mag instappen in havo 5?
Nee, dat vind ik op basis van dat de leerplichtambtenaar mij dit beloofd heeft.
pi_145331813
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:21 schreef JoelBaka het volgende:

[..]

Huh... Dan is het inderdaad niet echt passend. Want ik neem aan dat je dan volgend jaar, als je de 4e daar gehaald hebt, ook niet verder kan in de 5e daar? Dan moet je weer van school wisselen, dat lijkt me ook geen puik plan...

Ik heb een beetje het gevoel dat de leerplichtambtenaar geen zin in je heeft, vavo zou voor jou de beste oplossing zijn. En daar kijken ze altijd eerst even aan hoe het gaat. Gaat het goed dan mag je het in een jaar doen, zo niet dat kijken ze samen met de leerling wat de beste oplossing is. De leerplichtambtenaar kan met gemak jou op vavo midden Nederland krijgen. Het enige is dat je oude school je dan moet uitbesteden via de rutte-regeling. Heb je daar al contact over gehad met je oude school?
Goed om te weten, hier ga ik in iedergeval even achteraan.
pi_145331846
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:25 schreef BvBrMTW het volgende:

[..]

Nee, dat vind ik op basis van dat de leerplichtambtenaar mij dit beloofd heeft.
Ach wat jammer voor je, ik denk niet dat je daar rechten aan kunt ontleden.
pi_145331930
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:21 schreef JoelBaka het volgende:
Want ik neem aan dat je dan volgend jaar, als je de 4e daar gehaald hebt, ook niet verder kan in de 5e daar?
Ik denk dat ze Havo 5 niet aanbieden aan TS omdat die daar op het moment niet geschikt voor is.
pi_145331962
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:28 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik denk dat ze Havo 5 niet aanbieden aan TS omdat die daar op het moment niet geschikt voor is.
Lijkt me ook. Welke school biedt nou havo 1 tot en met 4 aan om vervolgens havo 5 niet aan te bieden? :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_145332105
TS mag gewoon niet gelijk 5 havo doen maar moet eerst 4 havo doen, wat logisch is.
pi_145332115
quote:
99s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:29 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Lijkt me ook. Welke school biedt nou havo 1 tot en met 4 aan om vervolgens havo 5 niet aan te bieden? :D
De afdeling van de school is een zogenaamde "I-klas"
Zij hebben nog geen 5 havo leerlingen, de hele afdeling bestaat exclusief mij uit 11 leerlingen. ze hebben simpelweg geen havo 5
pi_145332203
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:34 schreef BvBrMTW het volgende:

[..]

De afdeling van de school is een zogenaamde "I-klas"
Zij hebben nog geen 5 havo leerlingen, de hele afdeling bestaat exclusief mij uit 11 leerlingen. ze hebben simpelweg geen havo 5
Als je in word gedeeld in zo'n klas dan wil dat wel iets zeggen hoor
Waarom ga je niet eens met een therapeut of zo praten? Je hebt een rare manier van denken en dit is ook andere mensen opgevallen, vandaar dat je in die klas zit
Als je daar niet serieus iets mee doet ga je niets succesvol afronden
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145332283
En is het niet gewoon zo dat ze nog geen 5 havo hebben omdat dat nog niet bestaat met een I-klas? Dat ze pas een aantal jaar geleden gestart zijn en dat ze vanzelf doorgroeien naar 5 havo zodat die dus volgend jaar wel ontstaat
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145332489
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
En is het niet gewoon zo dat ze nog geen 5 havo hebben omdat dat nog niet bestaat met een I-klas? Dat ze pas een aantal jaar geleden gestart zijn en dat ze vanzelf doorgroeien naar 5 havo zodat die dus volgend jaar wel ontstaat
TS heeft gehoord dat hij mag instappen in Havo 5 dus zal hij dat doen. Dat die school dat nog niet heeft is alleen maar mooi want dan kan hij nog langer thuiszitten en volgend jaar is hij 18 en wil hij helemaal niet meer naar school.
Waarmee we terugkomen op de leerplicht, men zal snel constateren dat TS leerplicht heeft en excuses zoekt want zijn verhaal rammelt aan alle kanten. Vader krijgt een enorme boete want die doet eraan mee. TS krijgt extern toezicht en mogelijk ook wat straf.

Over een paar jaar zit TS in de gevangenis of een TBS instelling en vraagt zich af wat er toch allemaal fout is gegaan in de maatschappij dat zo'n geweldige vent zo behandeld wordt.
pi_145333337
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:37 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Als je in word gedeeld in zo'n klas dan wil dat wel iets zeggen hoor
Waarom ga je niet eens met een therapeut of zo praten? Je hebt een rare manier van denken en dit is ook andere mensen opgevallen, vandaar dat je in die klas zit
Als je daar niet serieus iets mee doet ga je niets succesvol afronden
Zoals ik al zei, ik zat bij een therapeut, ben weg daar omdat ze mij niet verder konden helpen. (De therapie was afgerond
pi_145333371
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:09 schreef BvBrMTW het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, ik zat bij een therapeut, ben weg daar omdat ze mij niet verder konden helpen. (De therapie was afgerond
zonder doorverwijzing e.d.? Ik geloof het gewoon niet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')