SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Tbakkert![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Als je het zo brengt hebben mensen weinig zin om te helpen denk ikquote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:37 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
die verdedigers staan op hun juiste plaats. dus. 20 k te besteden. vertel
Het lijkt mij ook maar een matig team eigenlijk. Puur pace is het en dat is het wel. En dan 2 cams in de spits met de finishing van een average silver. En Bernard met de strength van een halve Mertens.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Brazil heeft gewoon kutspitsen dit jaar.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je het zo brengt hebben mensen weinig zin om te helpen denk ik
Het lijkt mij ook maar een matig team eigenlijk. Puur pace is het en dat is het wel. En dan 2 cams in de spits met de finishing van een average silver. En Bernard met de strength van een halve Mertens.
Firmino is misschien nog wel de beste CAM om tot ST om te bouwen, maar wat een armoede.![]()
ik bedoel dat ik de verdedigers ingame gewoon goed heb staan en niet heb gekeken hoe wefut ze neer zette.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je het zo brengt hebben mensen weinig zin om te helpen denk ik
Het lijkt mij ook maar een matig team eigenlijk. Puur pace is het en dat is het wel. En dan 2 cams in de spits met de finishing van een average silver. En Bernard met de strength van een halve Mertens.
Ik scoor toch aardig wat met die aanval. Maar goed ze waren vooral goedkoop en ik blut. Dus in plaats van het team af te kraken en geen suggesties te doen vraag ik jullie antwoord te geven op de vraag zodat de squad verbeterd kan worden..![]()
diego costaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Brazil heeft gewoon kutspitsen dit jaar.
Firmino is misschien nog wel de beste CAM om tot ST om te bouwen, maar wat een armoede.![]()
Vandaag weer eens gespeeld. Ik denk dat de pro's nu wel opgetyfd zijn uit de lage divisies. Alles gewonnen in divisie 9
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Naja het punt is meer dat je met een Brazil team gewoon weinig opties over houdt. Met de huidige trieste staat van het Braziliaanse voetbal en het feit dat de Brazil league er niet in zit blijft er geen fatsoenlijke spits over (ook met dank aan Costa natuurlijk). Alleen Lima lijkt me wel goed, al heeft die helaas geen 4* skills. Firmino is met zijn 80 finishing idd ook een goede optie. Denk dat ik een van die 2 met Douglas Costa in de spits zou zetten zelf. Op CAM heb je dan een hele lading opties, waarbij mij persoonlijk Diego wel tof lijkt. Hernanes nog een stuk beter, maar ik weet niet of je die kan betalen (ook niet heel duur ofzo). Tenslotte lijkt Castan me beter dan Santana.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:45 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik de verdedigers ingame gewoon goed heb staan en niet heb gekeken hoe wefut ze neer zette.
Ik scoor toch aardig wat met die aanval. Maar goed ze waren vooral goedkoop en ik blut. Dus in plaats van het team af te kraken en geen suggesties te doen vraag ik jullie antwoord te geven op de vraag zodat de squad verbeterd kan worden..
Lucas lijkt me trouwens erg duur in vergelijking met de rest..best zonde
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zo zo, 06:43. Vandaag ook weer vroeger op omdat ik naar een andere vestiging moet voor een dagje. I crie everytimquote:Op woensdag 8 oktober 2014 06:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die is sindsdien pas echt wat minder gaan posten![]()
Werd al vroeg gewekt door de kleine, en voor een kwartier terug mijn bed induiken heeft weinig nutquote:Op woensdag 8 oktober 2014 07:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo zo, 06:43. Vandaag ook weer vroeger op omdat ik naar een andere vestiging moet voor een dagje. I crie everytim![]()
Waar moet je naar toe dan?quote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Verrassend makkelijk uit bed gekomen jameestal is dat nog een hele struggle rond deze tijd, ben het niet meer gewend
![]()
![]()
Ik heb de laatste dagen 's ochtends een mooi onontgonnen coinsmijntje ontdekt. Dat maakt opstaan ook iets makkelijkerquote:Op woensdag 8 oktober 2014 07:51 schreef Zhano het volgende:
Verrassend makkelijk uit bed gekomen jameestal is dat nog een hele struggle rond deze tijd, ben het niet meer gewend
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
750 coins-packs? Told you so...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
MorgenIk had gisteren nog even een Appiah in een pack en een Arsenal Tula home kit
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die eerste had ik in een 400c pack, die andere in een 750c pack. Daar had ik nog een 74-rated shiny in (Souare, 2.5k waard) en wat squad fitnesses. Maar 400c packs lijken me nog steeds makkelijker voor profit.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
750 coins-packs? Told you so...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |