Heerlijke verschijning man tussen al die andere darters. Ik ben een Whitlock fan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:23 schreef hafcfan het volgende:
WithlockWat een saaie en matige speler is dat toch. Heeft me nooit op de banken gekregen.
Heb je niks aan. Niet snel. Niet spectaculair. Grijze middenmoot. Zakt ook steeds verder weg.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heerlijke verschijning man tussen al die andere darters. Ik ben een Whitlock fan.
Dat zeg je alleen maar omdat 'ie je nu geld gaat kostenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:23 schreef hafcfan het volgende:
WithlockWat een saaie en matige speler is dat toch. Heeft me nog nooit op de banken gekregen.
Weet je wie saai is? Dolan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:23 schreef hafcfan het volgende:
WithlockWat een saaie en matige speler is dat toch. Heeft me nog nooit op de banken gekregen.
Nee, maar vindt het ook echt helemaal niks. Beetje Newton agtig. Doet mee maar wint toch nooit van de toppers. Al kan hij dit nog winnen hoor, want Burnet is natuurlijk ook geen topper.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:24 schreef Sportex het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat 'ie je nu geld gaat kosten
In z'n betere tijden was hij toch wel iemand die mooie dingen liet zien. Om rekening mee te houden. WK-finale gehaald zelfs, ook altijd ver gekomen. Geenszins te vergelijken met Newton manquote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee, maar vindt het ook echt helemaal niks. Beetje Newton agtig. Doet mee maar wint toch nooit van de toppers. Al kan hij dit nog winnen hoor, want Burnet is natuurlijk ook geen topper.
Vroeger vond ik Whitlock ook altijd wel tof. Maar heb dat nu toch wel minder. Het is een saaie vent en is helemaal in trans door alle alcohol.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heerlijke verschijning man tussen al die andere darters. Ik ben een Whitlock fan.
Lang geleden. Dat gaat hem niet meer lukken. Concurrentie wordt sterker en sterker. Hij groeit niet mee.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:28 schreef Sportex het volgende:
[..]
In z'n betere tijden was hij toch wel iemand die mooie dingen liet zien. Om rekening mee te houden. WK-finale gehaald zelfs, ook altijd ver gekomen. Geenszins te vergelijken met Newton man
Nah, zolang geleden is dat niet. Whitlock is toch altijd een man geweest om rekening mee te houden? Behalve dan die periode dat hij echt geen pijl in het bord kon gooien.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lang geleden. Dat gaat hem niet meer lukken. Concurrentie wordt sterker en sterker. Hij groeit niet mee.
Jep.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:32 schreef hafcfan het volgende:
Lewis, Taylor, MVG,Anderson steken eigenlijk zo ver boven de rest uit.
Anderson wil ik nog wel even afwachten of hij het echt een lange periode kan volhouden. Verder heb je wel gelijk, al won Barney wel gewoon de Premier League. En dat is een ''toernooi'' dat over lange termijn gaatquote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:32 schreef hafcfan het volgende:
Lewis, Taylor, MVG,Anderson steken eigenlijk zo ver boven de rest uit.
Ook mooi.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij gaat winnen pik dan blijft hij kalm
Barney zou in principe dat niveau ook moeten kunnen aantikken als het geen mentaal zak hooi wasquote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Anderson wil ik nog wel even afwachten of hij het echt een lange periode kan volhouden. Verder heb je wel gelijk, al won Barney wel gewoon de Premier League. En dat is een ''toernooi'' dat over lange termijn gaat
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:43 schreef RamteamJax het volgende:
Andy Fordham moet terugkeren in de top !!
+ Martin Adams bij de PDC.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:43 schreef RamteamJax het volgende:
Andy Fordham moet terugkeren in de top !!
Dat is ook goedquote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Adams pleegt nog liever zelfmoord
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 07:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Draw Bracket
1. Michael van Gerwen v Dean Winstanley
Raymond van Barneveld v Mervyn King
Richie Burnett v Terry Jenkins
4. Peter Wright v Stephen Bunting
2. Phil Taylor v Andrew Gilding
7. James Wade v Robert Thornton
6. Gary Anderson v Mickey Mansell
3. Adrian Lewis v Kevin Painter
Zeg het maar.
Van Gerwenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 07:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Draw Bracket
1. Michael van Gerwen v Dean Winstanley
Raymond van Barneveld v Mervyn King
Richie Burnett v Terry Jenkins
4. Peter Wright v Stephen Bunting
2. Phil Taylor v Andrew Gilding
7. James Wade v Robert Thornton
6. Gary Anderson v Mickey Mansell
3. Adrian Lewis v Kevin Painter
Zeg het maar.
Dat denk ik ook. Al zou Bunting ook wel kunnen. 50/50quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:07 schreef jaykop het volgende:
[..]
Van Gerwen
Van Barneveld
Jenkins
Wright
Taylor
Wade
Anderson
Lewis
Geen verrassingen dus
Denk ik ook.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:42 schreef TserrofEnoch het volgende:
1. Michael van Gerwen v Dean Winstanley: Als het een beetje MVG-gehalte is dan wint ie zeker.
Raymond van Barneveld v Mervyn King: King vond ik best slecht en Barney leek het weer op te kunnen brengen.
Richie Burnett v Terry Jenkins: Verwacht een saaie pot, vindt beide geen leuke spelers. Toch maar Jenkins die wint. Burnett was een gelukje gisteren.
4. Peter Wright v Stephen Bunting: Dit wordt een moeilijke. Aangezien iedereen tegenwoordig fan van Bunting lijkt, zal het wel ergens op gebaseerd zijn en zie ik Bunting wel winnen.
2. Phil Taylor v Andrew Gilding: Kun je ook nog makkelijker loten dan dit.. Taylor
7. James Wade v Robert Thornton: Dit wordt ook een moeilijke. Denk toch James Wade
6. Gary Anderson v Mickey Mansell: Ook een makkelijke loting aangezien ik mij Mansell totaal niet kan heugen.
3. Adrian Lewis v Kevin Painter: Lewis als hij zijn niveau haalt, had liever hier Gurney zien staan..
Was mijn enige twijfel inderdaad. Beiden waren zeer stroef, maar Bunting miste ergveel begindubbels telkens. Denk toch dat Wright aan het langste eind trektquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:17 schreef Sportex het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Al zou Bunting ook wel kunnen. 50/50
Uh, ok.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:00 schreef polderturk het volgende:
Ik vind dat dubbel in/dubbel out maar niks.
Brengt tenminste variatiequote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:00 schreef polderturk het volgende:
Laat je dit toernooi toch schietenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:00 schreef polderturk het volgende:
Dus we hoeven niet te rekenen op jouw bijdrages.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:00 schreef polderturk het volgende:
Dat zou wel een aderlating zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus we hoeven niet te rekenen op jouw bijdrages.
En Bristowquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Kan die Mardle niet zelf weer gaan darten
Zie nog wel eens op YouTube beelden van hem op demonstratietoernooien. Fascinerend hoe hij die pijltjes naar het bord krijgt nog, met zijn krampachtige aidshoudingquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die man is gelukkig al gestopt al moest die dat al in 94 naar mijn mening
Jammer van mijn geld, maar verder gunde ik het Burnet wel. En geeft Jenkins goeie kansen om door te gaan naar de kwartfinalequote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:10 schreef jaykop het volgende:
[..]
Mooi klote dat Whitlock verloor gisteren
Burnett is wel altijd gevaarlijk op dit toernooi. Haalde twee of drie jaar terug ook de halve finale.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jammer van mijn geld, maar verder gunde ik het Burnet wel. En geeft Jenkins goeie kansen om door te gaan naar de kwartfinale
Ja maar op topniveau kan die gewoon niet meer. Heel erg jammer welquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie nog wel eens op YouTube beelden van hem op demonstratietoernooien. Fascinerend hoe hij die pijltjes naar het bord krijgt nog, met zijn krampachtige aidshouding
het is nog vroegquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:23 schreef hafcfan het volgende:
Wat een tamme zooi in het publiek. Niet gewend van Ieren
Mansellquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Was gisteren ook hé. Zal wel losgaan bij Mansel![]()
Inderdaad. Het streampje is nog prima ook.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Sky sports op internet kijken is trouwens veel prettiger dan rtl 7 op tv
Ik kijk altijd via PDC. Na een paar keer wordt je die van Nieuwlaat wel zat.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Sky sports op internet kijken is trouwens veel prettiger dan rtl 7 op tv
Erna nog maijer met die aidspraatquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:28 schreef Sportex het volgende:
[..]
Ik kijk altijd via PDC. Na een paar keer wordt je die van Nieuwlaat wel zat.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Painter, de man die nooit blij kijkt.
nooit bufferen en goeie kwaliteit jaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Inderdaad. Het streampje is nog prima ook.
Lewis- Painterquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:29 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wie kan me het schema vertellen voor vandaag. Het schema waar ik op reageerde is overduidelijk niet de chronologische volgorde.
(er is haast bij, kan het nergens vinden)
Dankje!!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lewis- Painter
Wade-Thornton
Anderson-Mansel
Taylor- Gilding
de openingspost is er niet voor niets............................quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:29 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wie kan me het schema vertellen voor vandaag. Het schema waar ik op reageerde is overduidelijk niet de chronologische volgorde.
(er is haast bij, kan het nergens vinden)
taylor v gilding is de derde pot.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lewis- Painter
Wade-Thornton
Anderson-Mansel
Taylor- Gilding
Zag het excuses. Snap niet dat ze Wade-Thornton niet als laatst doen. Op papier de enige krakerquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
taylor v gilding is de derde pot.
Anderson is een gevaarlijke op dit toernooi omdat je nooit weet hoe zijn dubbels zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:32 schreef hafcfan het volgende:
Lewis is voor mij de favoriet tot nu toe. 1e ronde was hij geweldig en nu ook prima. Anderson is een goeie nummer 2
Ik meende dat MVG tegen Dean Winstanley moest.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
de openingspost is er niet voor niets............................
..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:33 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ik meende dat MVG tegen Dean Winstanley moest.
En dat daarna Barney moest.
Hij lachte net. Wat is dezequote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:38 schreef RensAjacied het volgende:
Painter
Ik kan zijn kop nooit uitstaan. Gadverdamme.
Hierna bij nee schudder Thornton. De broer van Vincent.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:43 schreef RensAjacied het volgende:
Saaie partij verder. Geen emotie mensen, geen emotie. De emotie ontbreekt. Waar is de emotie?
104.xx dacht ikquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:44 schreef Szura het volgende:
Weet iemand wat het hoogste partijgemiddelde ooit tijdens dit toernooi is?
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hierna bij nee schudder Thornton. De broer van Vincent.
Gisteren was Burnett ook een beetje saaiquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:43 schreef RensAjacied het volgende:
Saaie partij verder. Geen emotie mensen, geen emotie. De emotie ontbreekt. Waar is de emotie?
volgens mij anderson 104.86 vorig jaar tegen klaasenquote:
Heerlijk om te zien toch. Als je 'm onvergelijkt ziet kijken bij elke triple die niet valt, zal hij in de oefenruimte waarschijnlijk niets missen. Verandert ook direct van een volwassen vent in een kleuter.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hierna bij nee schudder Thornton. De broer van Vincent.
Ah oke. Ik wist dat Van Gerwen dat ook had staan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
volgens mij anderson 104.86 vorig jaar tegen klaasen
http://www.dartsdatabase.(...)tatKey=6&tournKey=14
Volgens mij komt dat in Engeland nog wel voor. Hier niet in ieder geval.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:50 schreef RensAjacied het volgende:
Lewis heeft nooit meer het publiek tegen hé? Dat was weleens anders.
Lewis is gewoon een dikzak die denkt het op 80% te redden. Tegen Gurney gaf hij zijn voorsprong al weg en nu weer.quote:
Alan Warriner in 2001 (106.45).quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
volgens mij anderson 104.86 vorig jaar tegen klaasen
http://www.dartsdatabase.(...)tatKey=6&tournKey=14
Vreselijk ja, en Lewis vind ik een top gozer. Jammer, maar fijn voor Taylor dit.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:38 schreef RensAjacied het volgende:
Painter
Ik kan zijn kop nooit uitstaan. Gadverdamme.
Vroeger deed er ook altijd zo'n circus artist oid mee volgens mij. Wagner ofzo. Maar dat was BDO denk ik.quote:
yup , uit noorwegenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vroeger deed er ook altijd zo'n circus artist oid mee volgens mij. Wagner ofzo. Maar dat was BDO denk ik.
Ben benieuwd wat 'ie op het WK kan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:28 schreef hafcfan het volgende:
Je zou zeggen dat dit het ideale toernooi is voor Wade
Max halve finale. Scorend kan hij nooit tegen de toppers op in zo'n lang format.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat 'ie op het WK kan.
Ja idd, oorspronkelijk uit Oostenrijk. Zn bijnaam was De Goochelaar, maar hij was voor het darten bodybuilderquote:
Met een beetje pech is op het WK zijn kwartfinaletegenstander Taylor of Van Gerwenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Max halve finale. Scorend kan hij nooit tegen de toppers op in zo'n lang format.
kon er uiteindelijk ook weinig vanquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja idd, oorspronkelijk uit Oostenrijk. Zn bijnaam was De Goochelaar, maar hij was voor het darten bodybuilder
Categorie Newton.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Whitlock trouwens, nog altijd fascinerend dat hij in de top staat.
Newton zie ik in geen miljoen jaar een WK-finale halen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:35 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Whitlock categorie Newton? Nee joh!
Kirk Shepherd , maar ik hoop dat Newton een aandoening krijgt waardoor die nooit meer op niveau kan dartenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Newton zie ik in geen miljoen jaar een WK-finale halen.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:41 schreef Zorro het volgende:
Ik vind die Wade he-le-maal niks,
Maar dit, 9-darter bij dubbel-in dubbel-uit,
Degene die een 9-darter gooit verliest regelmatig de partij.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:49 schreef wdn het volgende:
LOL
een 9-darter en een 156 finish en dan nog met 2-3 de set afgeven
Jaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
m
Degene die een 9-darter gooit verliest regelmatig de partij.
Vaker wel dan niet idd.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Degene die een 9-darter gooit verliest regelmatig de partij.
Nou, Thornton heeft twee jaar geleden Taylor er in ronde twee uitgesmeten met 3-2.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk toch dat Wade gewoon wint eigenlijk. Thornton gaat nog wel met het hoofd schudden.
Oeps hier laat hij het even liggen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk toch dat Wade gewoon wint eigenlijk. Thornton gaat nog wel met het hoofd schudden.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:55 schreef jaykop het volgende:
Verdorie, ik besluit één wedstrijdje niet te kijken om aan school te gaan
4de x 160 hadden ze het net over.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:57 schreef hafcfan het volgende:
Wat opent Thornton bizar goed zeg. Normaal mist hij redelijk veel dubbels.
Wanneer was zijn laatste grote prestatie dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha niet te voorbarig. Wade heb je niet zo snel te pakken.
Paar minuten geleden?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wanneer was zijn laatste grote prestatie dan?
Wade heeft meerdere grote prestaties geleverd, maar een tijdje geleden idd. Maar ik bedoel te zeggen dat Wade best een vechter is, waar je niet zomaar van gewonnen hebt als je voorstaat. Ik zie Wade iig nog wel winnen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wanneer was zijn laatste grote prestatie dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |