Wat een heerlijke cd is dit. Het betreft een Greatest hits cd (special edition) met op de 2e disc allerlei remixes van verschillende nummers van de Manics.
Denk aan remixes van de chemical brothers en een remix van massive attack.
Echt de moeite waar 2 goede cd's voor 22 euro.
Iemand anders deze cd al in bezit?
quote:WOEI! Thnx, dat wist ik niet eens. Gaan we die denk ik maar eens even kijken.
Op maandag 28 oktober 2002 17:23 schreef postman het volgende:
aankomende zondag liveconcert van ze op mtv. 20:00
Ga die cd van de week ff luisteren, heb toch genoeg punten op me freebees pas staan
quote:Is dit nou die cd die de reden was dat ze hun tour afbraken?
Op maandag 28 oktober 2002 17:01 schreef Kaaskoekje het volgende:
Wat een heerlijke cd is dit. Het betreft een Greatest hits cd (special edition) met op de 2e disc allerlei remixes van verschillende nummers van de Manics.
quote:Jah
Op maandag 28 oktober 2002 17:55 schreef MuadDib het volgende:Is dit nou die cd die de reden was dat ze hun tour afbraken?
Ze breken een tour af om een greatest hits cd samen te stellen
Het is dat ze in een Paradiso op gaan treden, anders zou ik er niet zijn heen gegaan om die reden.
Ik ben erg benieuwd naar de remixen.
De remix CD zit overigens alleen bij de eerste oplage las ik op de site van de MSP, dus niet te lang wachten met aanschaffen als je die ook wil...
quote:Die remixes zijn wel relaxed. Heel verschillende nummers. Bij sommige is het echte Manic gevoel bewaard gebleven en bij andere is er gewoon een compleet ander nummer van gemaakt. Gewoon een leuke en aardige aanvulling.
Op maandag 28 oktober 2002 20:20 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb 'm vandaag besteld bij Plato voor EUR 20,50...Ik ben erg benieuwd naar de remixen.
De remix CD zit overigens alleen bij de eerste oplage las ik op de site van de MSP, dus niet te lang wachten met aanschaffen als je die ook wil...
quote:Er stond me iets van bij dat er iets van 2 nieuwe nummers opstonden... Misschien dat ze daarvoor hun tour afbraken.
Op maandag 28 oktober 2002 18:55 schreef calvobbes het volgende:Jah
Ze breken een tour af om een greatest hits cd samen te stellen
Het is dat ze in een Paradiso op gaan treden, anders zou ik er niet zijn heen gegaan om die reden.
quote:.... en vandaag zat 'ie bij de post. De remix CD is absoluut de moeite waard. Een aanrader!
Op maandag 28 oktober 2002 20:20 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb 'm vandaag besteld bij Plato voor EUR 20,50...Ik ben erg benieuwd naar de remixen.
Want ik had het te laat op en toen moest mn pa ondertussen bellen, en toen verstond ik er natuurlijk geen hout meer van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |