Centraal Homo Topic Deel LXV (65)
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 16:48 schreef Twoflower het volgende:[..]
Waar zit je dan?
quote:Ah je, Enschede, waarom lijkt iedereen wel uit Enschede te komen? Wat is er toch met die stad?
Op maandag 28 oktober 2002 16:49 schreef Twoflower het volgende:
En we gaan weer verder...Centraal Homo Topic Deel LXV (65)
[..]
quote:Het is gewoon De Stad (als je van gemoedelijk houdt...)
Op maandag 28 oktober 2002 16:51 schreef Andyvie het volgende:[..]
Ah je, Enschede, waarom lijkt iedereen wel uit Enschede te komen? Wat is er toch met die stad?
quote:Ben er nog nooit geweest
Op maandag 28 oktober 2002 16:51 schreef Twoflower het volgende:[..]
Het is gewoon De Stad (als je van gemoedelijk houdt...)
quote:Ok, ben ook bijna weg.
Op maandag 28 oktober 2002 16:53 schreef Andyvie het volgende:[..]
Ben er nog nooit geweest
[sub] laatste post voor nu, ik ga een bus halen, tot later![/sub]
quote:vluchtestraat
Op maandag 28 oktober 2002 16:48 schreef Twoflower het volgende:[..]
Waar zit je dan?
HET IS STIIIIL ALLEEEEEEEN IN HUUUUIIIIS ALSTUBLIEEEEEFT KOM TOCH WEEEEER THUIIIIIISSSSS..
* Xiance zingt
quote:'k Ben net thuis. Moet zo nog wat boodschappen doen en eten, daarna ben ik (wellicht) weer fulltime op Fok! te vinden...
Op maandag 28 oktober 2002 17:10 schreef Xiance het volgende:
*eenzaam is*HET IS STIIIIL ALLEEEEEEEN IN HUUUUIIIIS ALSTUBLIEEEEEFT KOM TOCH WEEEEER THUIIIIIISSSSS..
* Xiance zingt
quote:hmm eten... ik ga eens kijken wat er in huis is
Op maandag 28 oktober 2002 17:13 schreef Twoflower het volgende:[..]
'k Ben net thuis. Moet zo nog wat boodschappen doen en eten, daarna ben ik (wellicht) weer fulltime op Fok! te vinden...
quote:Ik zit trouwens op de Benninkburg... (Tot straks, ben weer even weg)
Op maandag 28 oktober 2002 17:14 schreef Xiance het volgende:[..]
hmm eten... ik ga eens kijken wat er in huis is
quote:weet ik niet te vinden.. geloof ik
Op maandag 28 oktober 2002 17:17 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ik zit trouwens op de Benninkburg... (Tot straks, ben weer even weg)
quote:Tussen Polaroid, singel, spoor en Hoge Bothofstraat...
Op maandag 28 oktober 2002 17:29 schreef Xiance het volgende:[..]
weet ik niet te vinden.. geloof ik
quote:ach so.. :-)
Op maandag 28 oktober 2002 17:44 schreef Twoflower het volgende:[..]
Tussen Polaroid, singel, spoor en Hoge Bothofstraat...
quote:Het kleurtje is duidelijk
Op maandag 28 oktober 2002 18:44 schreef Vlarp het volgende:
Zo.. dit weekend een wenkbrauwpiercing laten zetten en een kleurtje door m'n haar laten smeren...[afbeelding][/url]
Ik met Joey, een hele goeie vriend van me:
[afbeelding]
quote:Goedenavond!
Op maandag 28 oktober 2002 18:51 schreef Great_Expectations het volgende:
Piercing![]()
Rood haar![]()
Nog last gehad van de storm?
quote:Staat best aardig, zou hem zelf alleen niet willen hebben...
Op maandag 28 oktober 2002 18:54 schreef Vlarp het volgende:
Zo.. zelfde als in het foto topic.. dees zijn duidelijker
[..]Ik zat zelf ook al te zoeken op die foto's ja..
[afbeelding][/url]
quote:Dat mag.. ik ben er blij mee.. (alleen het schoonmaken is nu nog een kut werk 3x per dag wassen en ontsmetten zonder um eruit te halen)
Op maandag 28 oktober 2002 18:58 schreef Twoflower het volgende:[..]
Staat best aardig, zou hem zelf alleen niet willen hebben...
quote:Ja, daar kies je zelf voor.
Op maandag 28 oktober 2002 19:03 schreef Vlarp het volgende:[..]
Dat mag.. ik ben er blij mee.. (alleen het schoonmaken is nu nog een kut werk 3x per dag wassen en ontsmetten zonder um eruit te halen)
****** is ******@*********.tilbu1.nb.home.nl * ****
****** on #gay.jongeren +#gaybigcocks #gayslavemarket #gaybareback
****** using irc.xs4all.nl XS4ALL, Networking for the Masses
****** has been idle 31secs, signed on Mon Oct 28 18:38:42
****** End of WHOIS list.
Zomaar een stukje uit mijn irc logs.
Zomaar een stukje, dat mij aan't denken zet over sexualiteit.
Sex kent zoveel vormen en maten als er mensen zijn, voor iedereen is sex verschillend.
Voor mij is sex iets speciaals, niet simpelweg neuken, maar echt de liefde bedrijven.
helaas kom ik maar altevaak voor het feit te staan dat er maar weinig homo's zijn die zo denken.
"pakken wat je pakken kan" is maar al te vaak het motto van menig homo in de uitgaans wereld.
Zijn bijna alle homo's dan bang dat hun ego's moeten boeten, als ze niet elke nacht met iemand anders in bed liggen?
of valt je penis eraf als je minder dan 2 keer per week neukt?
Het kan natuurlijk ook zijn dat ik een buitenbeentje ben, of gewoon een mislukking der natuur?
nee hoor, ik heb gewoon nog mijn trots en normen en waarden.
Ik hoef niet elke dag met iemand anders naar bed, mijn ego leeft ook zonder dat wel door.
mijn penis valt er niet af morgen, en ik hoef me ook niet te bewijzen tegenover de rest van de gayscene.
Nee hoor, geef mij maar gewoon een lieve vriend, zo'n partner waar je uren mee op de bank kan hangen.
Ik wil verwend worden met rozen, of een dik boek lezen op de bank in de armen van een lieve jongen.
Ik wil heerlijk eten koken, terwijl mijn partner doodmoe uit zn werk komt, om lekker met zn tweeen te tafelen,
de dag bespreken en genieten van het lekkere eten dat met liefde is gekookt.
Ik wil op zondag ochtend wakker worden terwijl het buiten regend, en mijn vriend ontbijt maakt voor 2.
vervolgens heerlijk wandelen in het bos, mijn hond die voor ons uit rent en bladeren die verkleurt zijn.
Lekker thuis komen en een kop thee drinken, terwijl Carlo en Irene de laatste gadgets tonen.
Heeeeerlijk.. *zwijmel* ik ben nog hopeloos romantisch, en geloof nog in de prins op het witte paard.
Maar dat mag, want ik weet dat tussen al die oppervlakkige nichten in de gay scene, ergens nog een romanticus
rond loopt, iemand die net als mij van het leven wil genieten met een trouwe partner.
Maar nu nog niet hoor, eerst wil ik op mezelf wonen, lekker in mijn eigen huisje met mn hond.
Thuis komen, de jas aan de kapstok hangen en de sleutels op het kastje naast de deur gooien.
De hond eten geven en een magnetron maaltijd klaar maken terwijl de koffie loopt te pruttelen.
Vrienden uitnodigen en lekker gezellig een avondje stappen,
en kijken hoe al die nichten met alle geweld een sexpartner zoeken :-)
Als ik er eens diep over nadenk, denk ik dat ik best wel kan leven zonder elke dag sex te hebben.
Ik hoef niet perse te neuken tot ik versleten ben, bijna net alsof het een wedstrijd is.
Leuk voor Veronica, SBS6 heeft "Wie heeft de langste" met Mathias Scholten, kan Veronica (Yorin tegenwoordig)
mooi starten met het programma "Wie had de meesten" waarin bekende en onbekende homo's strijden om de titel
"Verneuker van het jaar" met Caroline Tensen als presentatrice.
Zij is toch bij uitstek de ideale homo koningin, vind u niet?
Of martijn Krabé, een van de weinige mannen waarvan ik vind dat hij homo had moeten worden.
Eigenlijk zou ik zelf dat programma wel willen presenteren, maar dan meer als een vragen quiz :-)
Lekker net zo bitchy doen als Zazia Morali,
terwijl je gasten schaamteloos bekennen wat ze in hun sex leven allemaal gedaan hebben.
Hihihi, een reality show met blunders uit het sexleven van homo's alom.
Achnee, eigenlijk wil ik gewoon mezelf zijn, lekker trots op het feit dat ik alleen sex heb met mensen waar ik van hou.
En gelukkig ben ik niet de enigste die er zo over denk, het worden er steeds minder.. maar er zijn nog mensen met romantische
ideen, van die leuke jongens die weten hoe het wel moet, en hoe je je relatie spannend houd :-)
Maargoed, dat komt allemaal later wel, voorlopig ben ik nog even lekker vrijgezel.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
quote:Nou, ik weet wel zeker dat je niet de enige bent. Ik herken hier best veel in.
Op maandag 28 oktober 2002 19:27 schreef Xiance het volgende:
- Heel verhaal -
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |