SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Tbakkert![]()
![]()
Wie heeft trouwens mijn fout aangepast in de vorige TT?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
2h4u. Daarom quotte hij mij ook met 'vreemde post'.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wie heeft trouwens mijn fout aangepast in de vorige TT?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Que?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wie heeft trouwens mijn fout aangepast in de vorige TT?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je vergeet de #nohomo.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
NeeWe jizzen best vaak samen maar dat komt omdat we gewoon matties zijn,
![]()
Laatste vraag Thad.
Waarom als je wel H2H kan spelen hebben ze er geen online competities ingedaan?
Of is dat vragen naar de bekende weg.![]()
Doeltrap bedoel je? Nee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:17 schreef Kamikazie het volgende:
Joepie 6-4 gewonnen
Vinden jullie het trouwens ''kunnen'' om een bal die de keeper uitspeelt te scoren in een friendly?
Althans, ik zou het niet doen. Huizenhoog overschieten, als waarschuwing
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ja tuurlijk. Als je dat na zoveel jaar FIFA nog steeds doet, verdien je het ook.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:17 schreef Kamikazie het volgende:
Joepie 6-4 gewonnen
Vinden jullie het trouwens ''kunnen'' om een bal die de keeper uitspeelt te scoren in een friendly?
inb4 haat.![]()
Neehhquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:17 schreef Kamikazie het volgende:
Joepie 6-4 gewonnen
Vinden jullie het trouwens ''kunnen'' om een bal die de keeper uitspeelt te scoren in een friendly?![]()
Natuurlijk, moet je maar niet zo dom zijn om de uittrap kort te nemen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:17 schreef Kamikazie het volgende:
Joepie 6-4 gewonnen
Vinden jullie het trouwens ''kunnen'' om een bal die de keeper uitspeelt te scoren in een friendly?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik vind dat altijd gewoon eigen risicoquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:17 schreef Kamikazie het volgende:
Joepie 6-4 gewonnen
Vinden jullie het trouwens ''kunnen'' om een bal die de keeper uitspeelt te scoren in een friendly?![]()
Pff.. meen je dit nou echt ja? Ik laat Bruma vrij zodat jij het idee krijgt dat je hem kan inspelen.. is dat mijn of jouw fout?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:17 schreef Kamikazie het volgende:
Joepie 6-4 gewonnen
Schiet dan gewoon die bal weg.![]()
Je bedoelt vanuit een uittrap?quote:
Zeker, altijd scoren. Een vriend van me maakt altijd die fout en gaat dan klagen dat ik altijd zo scoor. Als ik altijd zo scoor dan ram die bal naar voren of bouw op naar een andere verdediger.![]()
Ik vraag het alleen maar.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:18 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Pff.. meen je dit nou echt ja? Ik laat Bruma vrij zodat jij het idee krijgt dat je hem kan inspelen.. is dat mijn of jouw fout?
Schiet dan gewoon die bal weg.![]()
Ik heb gisteren een vriend van me zo helemaal afgeslacht. Moet je maar opletten. Ik maakte 'm af met een sweaty en toen een flair schot.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:17 schreef Kamikazie het volgende:
Joepie 6-4 gewonnen
Juist ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:18 schreef vanpers het volgende:
[..]
Je bedoelt vanuit een uittrap?
Zeker, altijd scoren. Een vriend van me maakt altijd die fout en gaat dan klagen dat ik altijd zo scoor. Als ik altijd zo scoor dan ram die bal naar voren of bouw op naar een andere verdediger.![]()
Zo jij bent goed. bohhhquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een vriend van me zo helemaal afgeslacht. Moet je maar opletten. Ik maakte 'm af met een sweaty en toen een flair schot.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Geeft meer aan wat een klootzakje ik ben tegen mi matties.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Uhm misschien dit jaar wel dat weet ik niet maar vorig jaar was dat niet. Je krijgt wel een ranking etc. dus meer zoals bij FIFA van een paar jaar terug.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:17 schreef vanpers het volgende:
Laatste vraag Thad.
Waarom als je wel H2H kan spelen hebben ze er geen online competities ingedaan?
Of is dat vragen naar de bekende weg.![]()
-.- .-.. --- .--. -quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je bent gewoon pissig om het feit dat je geen mic hebt oh wachtPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja, maargoed. Daarmee wek je de indruk dat je met dikkere cijfers had kunnen winnen. Het maakt me ook niet uit hoor, maar dan kunnen we ook praten over jouw sweaty steekballen op Depayquote:
Eerste x een H2H voor mij, niet eens zo heel onaardig.
Nogmaals gefeliciteerd![]()
![]()
Ik doe het zelf niet in ieder geval. Met vrienden laten we de eerste bal van de keeper (uittrap) altijd vrij als hij kort is. Als ik tegen fokkers speel ga ik hem ook niet proberen te pakken en pass ik gewoon de bal terug als ik hem alsnog in mijn voeten krijg.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:17 schreef Kamikazie het volgende:
Joepie 6-4 gewonnen
Vinden jullie het trouwens ''kunnen'' om een bal die de keeper uitspeelt te scoren in een friendly?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Geeft niet schatje.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:19 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja, maargoed. Daarmee wek je de indruk dat je met dikkere cijfers had kunnen winnen. Het maakt me ook niet uit hoor, maar dan kunnen we ook praten over jouw sweaty steekballen op Depay
Nogmaals gefeliciteerd![]()
Ik schiet hem 1x huizenhoog over, als laatste waarschuwing. Een beetje zoals onze huismod dusquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik doe het zelf niet in ieder geval. Met vrienden laten we de eerste bal van de keeper (uittrap) altijd vrij als hij kort is. Als ik tegen fokkers speel ga ik hem ook niet proberen te pakken en pass ik gewoon de bal terug als ik hem alsnog in mijn voeten krijg.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kerel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:19 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja, maargoed. Daarmee wek je de indruk dat je met dikkere cijfers had kunnen winnen. Het maakt me ook niet uit hoor, maar dan kunnen we ook praten over jouw sweaty steekballen op Depay
Nogmaals gefeliciteerdAls een muur in tweeën ligt heb je niet zoveel aan pleisters. Kansloos schijnheilig gedoe ineens.
![]()
![]()
![]()
Ik laat hem tegen jou ook vrij. Alleen soms (in het eerste potje ofzo) vergeet ik hetquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik doe het zelf niet in ieder geval. Met vrienden laten we de eerste bal van de keeper (uittrap) altijd vrij als hij kort is. Als ik tegen fokkers speel ga ik hem ook niet proberen te pakken en pass ik gewoon de bal terug als ik hem alsnog in mijn voeten krijg.![]()
![]()
Ja ik deed het eerst wel altijd, totdat ik vorig jaar tegen jou speelde en je er iets van zei en toen mee gestoptquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik doe het zelf niet in ieder geval. Met vrienden laten we de eerste bal van de keeper (uittrap) altijd vrij als hij kort is. Als ik tegen fokkers speel ga ik hem ook niet proberen te pakken en pass ik gewoon de bal terug als ik hem alsnog in mijn voeten krijg.
Maar ja kijk wel gewoon tegen wie ik speel wat ik doe![]()
![]()
Wat is dat nou weer voor een butt regel?Gelijk afstraffen die hap.
verliezen goed proberen te praten omdat het "de eerste keer" isquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:19 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nogmaals gefeliciteerdje krijgt 6 goals tegen en ik durf dus wel de stelling aan dat jij helemaal niet zo goed kunt verdedigen als dat je zegt
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat loop jij nou weer stom te lullen man idioot. Ga je ma verwennen ofzo, hebbie niks anders te doen? Het feit dat ik wel een leuk wedstrijdje tegen Kami kan spelen wil niet zeggen dat jij maar onzin moet blijven verkondigen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kerel.Als een muur in tweeën ligt heb je niet zoveel aan pleisters. Kansloos schijnheilig gedoe ineens.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik weet niet, deed ik eerst ook altijd, maar als ik win door 4 van dat soort goals heb ik ook niet echt het idee dat het een leuk potje wasquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat is dat nou weer voor een butt regel?Gelijk afstraffen die hap.
![]()
![]()
H2H is ook best wennen als je alleen maar FUT gewend bent.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
verliezen goed proberen te praten omdat het "de eerste keer" isje krijgt 6 goals tegen en ik durf dus wel de stelling aan dat jij helemaal niet zo goed kunt verdedigen als dat je zegt
Doet mij denken aan Ozz die vond dat ik de bal meteen moest uittrappen bij een doeltrapquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:17 schreef Kamikazie het volgende:
Joepie 6-4 gewonnen
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:22 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Wat loop jij nou weer stom te lullen man idioot. Ga je ma verwennen ofzo, hebbie niks anders te doen? Het feit dat ik wel een leuk wedstrijdje tegen Kami kan spelen wil niet zeggen dat jij maar onzin moet blijven verkondigen.
Even serieus nu. Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:22 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Wat loop jij nou weer stom te lullen man idioot. Ga je ma verwennen ofzo, hebbie niks anders te doen? Het feit dat ik wel een leuk wedstrijdje tegen Kami kan spelen wil niet zeggen dat jij maar onzin moet blijven verkondigen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik speel eerst een pot FUT, 0-0, vervolgens wordt er geroepen: 'Speel H2H dan!' Dan zal daar dus wel een verschil in zitten he.. Dat is dus ook de reden dat ik nu 6 goals tegen krijg. En dan nog..? Ik heb het allemaal gezegd gebaseerd op FUT.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
verliezen goed proberen te praten omdat het "de eerste keer" isje krijgt 6 goals tegen en ik durf dus wel de stelling aan dat jij helemaal niet zo goed kunt verdedigen als dat je zegt
![]()
Nee dat is waar maar als jij al 4 van dat soort goals kan scoren is die andere niet echt slim bezig.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, deed ik eerst ook altijd, maar als ik win door 4 van dat soort goals heb ik ook niet echt het idee dat het een leuk potje was
Afstraffen en er gelijk overheen jizzen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Klopt. Ik vind H2H juist makkelijker, past beter bij mijn spelstijl. Althans, in 12 t/m 14.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
H2H is ook best wennen als je alleen maar FUT gewend bent.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heel FIFA 15 past niet bij mij dus ik ben gewoon echt tantoeslecht.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Klopt. Ik vind H2H juist makkelijker, past beter bij mijn spelstijl. Althans, in 12 t/m 14.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
De reden dat we H2H gingen doen was omdat we in FUT geen gelijkwaardige teams hadden en jij je dus altijd achter je bronze team zou kunnen verschuilen en ik nooit iets zou kunnen ''winnen'' .quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:23 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik speel eerst een pot FUT, 0-0, vervolgens wordt er geroepen: 'Speel H2H dan!' Dan zal daar dus wel een verschil in zitten he.. Dat is dus ook de reden dat ik nu 6 goals tegen krijg. En dan nog..? Ik heb het allemaal gezegd gebaseerd op FUT.![]()
Nja als je de bal in je handjes hebt rondjes rennen in je 16 is ook best kut.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Doet mij denken aan Ozz die vond dat ik de bal meteen moest uittrappen bij een doeltrapOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik ook. Daarom heb ik het nog niet gespeeldquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heel FIFA 15 past niet bij mij dus ik ben gewoon echt tantoeslecht.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als de keeper in mn voeten speelt wil ik'm altijd met een skill voorbij komen, zodat als het mislukt hij denkt dat ik sportief ben en ik anders gewoon een koning ben
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Gast, ik ben gelukkig niet de enige die jou ongelooflijk irritant vind. Per DM al aardig wat afschrijvingen van jouw gelul mogen aanschouwen. Ga vooral zo door, en ook in het echte leven, dan zal je het ver schoppen knulquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Even serieus nu. Hoe oud ben je?![]()
![]()
Er zijn geen regels, maar de enige regel is blaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:24 schreef Kiid het volgende:
In Fifa is alles geoorloofd. Enige wat ik niet vind kunnen is die kick off ''glitch''.![]()
![]()
Dat van die doeltrappen weet ik niet meer. Verwacht niet van anderen dat ze het doen hoor. Dat ging toen meer over die zieke pace abuse en dat je steeds probeerde te kickoff glitchenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik deed het eerst wel altijd, totdat ik vorig jaar tegen jou speelde en je er iets van zei en toen mee gestopt
Maar ja kijk wel gewoon tegen wie ik speel wat ik doe
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
De Isaaccuenca's en koala's zeker jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:25 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Gast, ik ben gelukkig niet de enige die jou ongelooflijk irritant vind. Per DM al aardig wat afschrijvingen van jouw gelul mogen aanschouwen. Ga vooral zo door, en ook in het echte leven, dan zal je het ver schoppen knulDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat is onzin.. ik speel om te winnen, als jij wint dan is dat niet omdat ik dan met een kwalitatief minder team zou spelen. Ik heb een grote bek over het feit dat ik steady speel met FUT, nou.. goed dan is het 0-0. Klaar.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
De reden dat we H2H gingen doen was omdat we in FUT geen gelijkwaardige teams hadden en jij je dus altijd achter je bronze team zou kunnen verschuilen en ik nooit iets zou kunnen ''winnen'' .
Ik feliciteer je net met je overwinning, blijkbaar nog niet goed genoeg?![]()
Inhoud DM vrijgeven. TR gemacht.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:25 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Gast, ik ben gelukkig niet de enige die jou ongelooflijk irritant vind. Per DM al aardig wat afschrijvingen van jouw gelul mogen aanschouwen. Ga vooral zo door, en ook in het echte leven, dan zal je het ver schoppen knulhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
GIsteren speelde ik tegen iemand met een gehuurde Messiquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom heb ik het nog niet gespeeldnog nooit zoveel geraged. Vraag maar aan Ozz.
Wel gewonnen trouwens.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jij hebt de verkeerde te pakkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:25 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Gast, ik ben gelukkig niet de enige die jou ongelooflijk irritant vind. Per DM al aardig wat afschrijvingen van jouw gelul mogen aanschouwen. Ga vooral zo door, en ook in het echte leven, dan zal je het ver schoppen knul![]()
![]()
Knap. Ik nodig diegenen uit om me dat ook even direct zelf te laten weten. Hier in het forum, of per DM. Lijkt me wel zo fairquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:25 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Gast, ik ben gelukkig niet de enige die jou ongelooflijk irritant vind. Per DM al aardig wat afschrijvingen van jouw gelul mogen aanschouwen. Ga vooral zo door, en ook in het echte leven, dan zal je het ver schoppen knul
Overigens nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Een vrij neutrale vraag ook trouwens, dus ik snap niet dat je nu weer over de rooie gaat
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik verstuur geen dms. Perica is gewoon een klapmongoolquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De Isaaccuenca's en koala's zeker ja![]()
Thnx voor al je antwoorden, zal eens kijken of ik hem deze week nog pre order. (nog tips waar ik dat het beste kan doen?)quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Uhm misschien dit jaar wel dat weet ik niet maar vorig jaar was dat niet. Je krijgt wel een ranking etc. dus meer zoals bij FIFA van een paar jaar terug.![]()
Bij doeltrappen zet ik altijd gewoon een speler voor de verdediger. Moet die maar een lange trap naar voren doen, dan heb ik nog kans om die bal te onderscheppen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nee, je lelijke moeder denk ikquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De Isaaccuenca's en koala's zeker ja![]()
![]()
Ik heb alleen gezegd dat jij echt geen grote anaconda in je broek hebt hangen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Knap. Ik nodig diegenen uit om me dat ook even direct zelf te laten weten. Hier in het forum, of per DM. Lijkt me wel zo fair
Overigens nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Een vrij neutrale vraag ook trouwens, dus ik snap niet dat je nu weer over de rooie gaatRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je bent echt een debieltje.. ongelooflijk dat je ouders trots kunnen zijn dat ze zo'n respectloos mormel op de wereld hebben gezet. En over 'fair' gesproken, iets wat jij totaal niet bent want je gunt geen enkele nieuwkomer een kans, dus kap met je stomme gelul.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Knap. Ik nodig diegenen uit om me dat ook even direct zelf te laten weten. Hier in het forum, of per DM. Lijkt me wel zo fair
Overigens nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Een vrij neutrale vraag ook trouwens, dus ik snap niet dat je nu weer over de rooie gaat![]()
Ik zeg niet wie het was, maar ik krijg ook allemaal DM's van mensen die een hekel aan POTS hebben. Echt al 50 ofzo. Maar ik mag ze helaas niet posten. Weet ook niet waarom ik ze krijg. Maar het zijn er echt heel veel. Echt waar.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waar is dat nou weer voor nodig? Jij reageer toch altijd boos op de 'kliek' hier.quote:
Maar iig niet gek als je zo reageert dat je hier zo uitgekotst wordtDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Klopt. Hij hangt eruit momenteel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb alleen gezegd dat jij echt geen grote anaconda in je broek hebt hangen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:28 schreef Tim86 het volgende:
Ik zeg niet wie het was, maar ik krijg ook allemaal DM's van mensen die een hekel aan POTS hebben. Echt al 50 ofzo. Maar ik mag ze helaas niet posten. Weet ook niet waarom ik ze krijg. Maar het zijn er echt heel veel. Echt waar.
Wie zegt dat zijn ouders trots op hem zijn?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:28 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je bent echt een debieltje.. ongelooflijk dat je ouders trots kunnen zijn dat ze zo'n respectloos mormel op de wereld hebben gezet. En over 'fair' gesproken, iets wat jij totaal niet bent want je gunt geen enkele nieuwkomer een kans, dus kap met je stomme gelul.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat zijn dit voor achterlijke reacties man? Doe eens normaalquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:28 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je bent echt een debieltje.. ongelooflijk dat je ouders trots kunnen zijn dat ze zo'n respectloos mormel op de wereld hebben gezet. En over 'fair' gesproken, iets wat jij totaal niet bent want je gunt geen enkele nieuwkomer een kans, dus kap met je stomme gelul.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:26 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat is onzin.. ik speel om te winnen, als jij wint dan is dat niet omdat ik dan met een kwalitatief minder team zou spelen. Ik heb een grote bek over het feit dat ik steady speel met FUT, nou.. goed dan is het 0-0. Klaar.
Ik feliciteer je net met je overwinning, blijkbaar nog niet goed genoeg?Dat is mijn hele puntquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:47 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Haha, wat een stroeve game inderdaad. Aanvallend was je sterker, kon weinig uitrichten voorin. Dan merk je wel de kwaliteit van goud en bronze spelers.
Ook al wel had ik met 10-0 gewonnen was het nog steeds geen prestatie.![]()
Jij en andere mensen hier aanspreken, rot effe op gauw.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor achterlijke reacties man? Doe eens normaal![]()
Ah, daar gaan we weer. Debieltje zus, mijn ma zo, gelul dit, mormel dat. Niveautje hoor. En nog steeds geen enkele (neutrale) vraag beantwoord. Kostelijk vermaak, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:28 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je bent echt een debieltje.. ongelooflijk dat je ouders trots kunnen zijn dat ze zo'n respectloos mormel op de wereld hebben gezet. En over 'fair' gesproken, iets wat jij totaal niet bent want je gunt geen enkele nieuwkomer een kans, dus kap met je stomme gelul.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alleen omdat ik aangeef dat hij niet zo schijnheilig moet doen zit het hele topic weer op elkaar. Wees lief.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:28 schreef Tim86 het volgende:
Ik zeg niet wie het was, maar ik krijg ook allemaal DM's van mensen die een hekel aan POTS hebben. Echt al 50 ofzo. Maar ik mag ze helaas niet posten. Weet ook niet waarom ik ze krijg. Maar het zijn er echt heel veel. Echt waar.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja vieze onruststoker.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:29 schreef Lindgren. het volgende:
Alleen omdat ik aangeef dat hij niet zo schijnheilig moet doen zit het hele topic weer op elkaar. Wees lief.
Nietes. Ik vroeg gewoon naar zijn leeftijd. Oprechte interesse. Echt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:29 schreef Lindgren. het volgende:
Alleen omdat ik aangeef dat hij niet zo schijnheilig moet doen zit het hele topic weer op elkaar. Wees lief.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:29 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Jij en andere mensen hier aanspreken, rot effe op gauw.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nja nu Maver de Paver er niet is ga ik wel met de modjes babbelen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Is toch logisch als je een vrije man probeert te zoeken om naar toe te gooien?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nja als je de bal in je handjes hebt rondjes rennen in je 16 is ook best kut.![]()
Ik heb bij all4games besteld. 51 euro daar. Budgetgaming.nl staan de prijzen van games en kan je ook 'site' reviews vindenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:27 schreef vanpers het volgende:
[..]
Thnx voor al je antwoorden, zal eens kijken of ik hem deze week nog pre order. (nog tips waar ik dat het beste kan doen?)![]()
Ja, ik heb mijn kansen toch ook gehad in die wedstrijd. Ik zeg alleen dat vooral de snelheid van jouw spelers, ik wat minder in te brengen heb. Ik geef ook toe, ik heb een grote bek op het gebied van FUT, dan win je niet en zeg je dat je nooit wat te winnen hebt.. Je hebt je kansen in die pot gehad, niet gepakt, dan zie ik dat als gelijkwaardige wedstrijd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Dat is mijn hele punt
Ook al wel had ik met 10-0 gewonnen was het nog steeds geen prestatie.![]()
Vroeg ik in het vorige topic ook al. Die vragen negeert 'ie.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nietes. Ik vroeg gewoon naar zijn leeftijd. Oprechte interesse. Echt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Geen zin in die hele discussie.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is toch logisch als je een vrije man probeert te zoeken om naar toe te gooien?
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik vraag me eerlijk gezegd ook af hoe oud je bent. Hoef verder geen scheldwoorden terug ofzo hoor maar zat gewoon te denken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:29 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Jij en andere mensen hier aanspreken, rot effe op gauw.
Zelf denk ik aan 24-26.![]()
Maver 2.0 gespot.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vroeg ik in het vorige topic ook al. Die vragen negeert 'ie.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:30 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn kansen toch ook gehad in die wedstrijd. Ik zeg alleen dat vooral de snelheid van jouw spelers, ik wat minder in te brengen heb. Ik geef ook toe, ik heb een grote bek op het gebied van FUT, dan win je niet en zeg je dat je nooit wat te winnen hebt.. Je hebt je kansen in die pot gehad, niet gepakt, dan zie ik dat als gelijkwaardige wedstrijd.![]()
Maak een gouden team en kom dan maar terug.![]()
Hij geeft sowieso geen antwoord en gaat enkel boos zitten reageren en dingen over je ouders bazelenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vroeg ik in het vorige topic ook al. Die vragen negeert 'ie.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik denk jonger. Zonder vleugje sarcasme, echt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:31 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ik vraag me eerlijk gezegd ook af hoe oud je bent. Hoef verder geen scheldwoorden terug ofzo hoor maar zat gewoon te denken.
Zelf denk ik aan 24-26.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Beetje hoofdpijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
6 goals tegen krijgen bij H2HDat is voor H2H termen echt veel.
Dan ben je of niet zo goed in verdedigen of je speelde met Feyenoord.![]()
Laat Timmy maar patronen ontdekkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij geeft sowieso geen antwoord en gaat enkel boos zitten reageren en dingen over je ouders bazelen![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Beetje trieste reactie dit..quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Maak een gouden team en kom dan maar terug.
Je kan blijkbaar niet van een goed georganiseerd bronze team winnen en schuift het dan maar af dat je nooit wat te winnen hebt.
Congratz met je overwinning in H2H, die heb je terecht gewonnen , wat wil je nog meer?![]()
- Vandermar/Rousseauquote:Beledigingen zijn de argumenten van hen, die ongelijk hebben.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Inb4 opmerkingen over de 8-mans verdediging van Tjelsiequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:32 schreef ThadCastle het volgende:
Dan ben je of niet zo goed in verdedigen of je speelde met Feyenoord.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nog ervaringen met hun en hun levertijd? Niet dat het voor mij iets uitmaakt hoor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb bij all4games besteld. 51 euro daar. Budgetgaming.nl staan de prijzen van games en kan je ook 'site' reviews vinden
Had Fifa bij Intertoys gehaald via pre order maar moest toch heel wat moeite doen voor mijn gratis 15 pakjes FUT. Zelf hadden ze er helemaal geen verstand van.![]()
Dat jij weggaat.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:32 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Beetje trieste reactie dit..
Je kan blijkbaar niet van een goed georganiseerd bronze team winnen en schuift het dan maar af dat je nooit wat te winnen hebt.
Congratz met je overwinning in H2H, die heb je terecht gewonnen , wat wil je nog meer?![]()
Die maak jij alleenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inb4 opmerkingen over de 8-mans verdediging van TjelsieAll4games heeft mij 1/3 x 'genaaid'. Maar over het algemeen is het wel een prima site volgens mij. Yourgamezone.nl had ik gebruikt voor FIFA die heeft wel de beste indruk achter gelaten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:33 schreef vanpers het volgende:
[..]
Nog ervaringen met hun en hun levertijd? Niet dat het voor mij iets uitmaakt hoor.
Had Fifa bij Intertoys gehaald via pre order maar moest toch heel wat moeite doen voor mijn gratis 15 pakjes FUT. Zelf hadden ze er helemaal geen verstand van.![]()
Ik geef overal antwoord op, maar niet op die bullshit dingen waarop je vervolgens weer een hele hoop geneuzel over terugkrijgt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij geeft sowieso geen antwoord en gaat enkel boos zitten reageren en dingen over je ouders bazelen![]()
Ik neuk je de hond swaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:32 schreef ThadCastle het volgende:
Dan ben je of niet zo goed in verdedigen of je speelde met Feyenoord.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb je PS4? Zoja, voeg me toe: Bricefeyenoord.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:32 schreef Lindgren. het volgende:
HulkHeld, wil je een potje tegen mij?![]()
Ga je nou op mij zitten haten. Je ouders zullen wel trots zijnquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laat Timmy maar patronen ontdekken![]()
![]()
![]()
Elke dag![]()
HulkHeld is voor Feyenoord, verklaard echt een hoop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik neuk jou ook de autoquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:33 schreef Ozz-03 het volgende:
HulkHeld is voor Feyenoord, verklaard echt een hoop.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
0-6 is ook best dik te noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ja, is goed. Wel met mic he.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:33 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Heb je PS4? Zoja, voeg me toe: Bricefeyenoord.
En jij gaat wanneer Turkije speelt tegen Nederland met je Turkse vlaggetje zwaaien in het stadion waarin ze op dat moment spelen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:33 schreef Ozz-03 het volgende:
HulkHeld is voor Feyenoord, verklaard echt een hoop.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook nog in een spoiler zetten, wat ben je toch een baasje DS2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk, wat is daar mis mee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:34 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
En jij gaat wanneer Turkije speelt tegen Nederland met je Turkse vlaggetje zwaaien in het stadion waarin ze op dat moment spelen?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik begon je net aardig te vinden, maar dat weet je ook snel te verpestenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:32 schreef ThadCastle het volgende:
Dan ben je of niet zo goed in verdedigen of je speelde met Feyenoord..
Heb ook met Feyenoord tegen Kami gespeeld, 1-1 en 2-1 verloren terwijl ik(al zeg ik het zelf) eigenlijk wel beter was in deze 2(en zeker in de partij die ik verloor) wedstrijden.![]()
Die bij ons bekend is, de rest houd je lekker voor jezelf he. Ouwe rukker!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Wiwiwiwiwiwwiwiw?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De eerste echte kerel staat op: 1 stuks haat-DM ontvangen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Tering wat is hij tyfes lelijk zeg.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Net zo groot en dik als de anaconda die Trapz rustig moet zien te houden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik word echt oprecht bang van die neus.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Je hebt wel heel graag dat ik verslagen word hequote:
Zullen wij anders eens een potje spelen en streamen?![]()
Vind alles best, zit al te wachten. FUT toch?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:37 schreef Lindgren. het volgende:
Kun je zo, HulkHeld? Ik ga 'm streamen, ok?![]()
FUT15 is tot nu toe echt dramatisch voor mij. En dat zal ook wel zo blijven behalve als die CD van FIFA gemaakt kan worden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Die bij ons bekend is, de rest houd je lekker voor jezelf he. Ouwe rukker!![]()
Heb je hem gemold tijdens een rage?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
FUT15 is tot nu toe echt dramatisch voor mij. En dat zal ook wel zo blijven behalve als die CD van FIFA gemaakt kan worden.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Wat? Nee?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:37 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je hebt wel heel graag dat ik verslagen word he
Zullen wij anders eens een potje spelen en streamen?
De beste moet winnen. Ik wil gewoon een stream omdat Lindgren leuke streams heeft. Maar misschien dat ik vnv wel tijd voor je heb, maar reken er maar niet op.![]()
Ja, is goed. Ik maak even m'n potje af en zet even een bak pleur en dan kom ik eraan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:37 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Vind alles best, zit al te wachten. FUT toch?
Doe rustig aanquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, is goed. Ik maak even m'n potje af en zet even een bak pleur en dan kom ik eraan.![]()
![]()
Wordt weer golds tegen bronzes dus...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, is goed. Ik maak even m'n potje af en zet even een bak pleur en dan kom ik eraan.
Ik vind het sowieso wel apart dat je hier komt vertellen dat iedereen zo slecht is en jij zo goed als je met bronzes speelt...Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Sommige van die mensen van die kliek zijn ook een stelletje anuslikkende mongolen die alle nieuwe mensen z.s.m. weg willen hebben omdat hun niche anders in gevaar raaktquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waar is dat nou weer voor nodig? Jij reageer toch altijd boos op de 'kliek' hier.
Maar iig niet gek als je zo reageert dat je hier zo uitgekotst wordt, dat is geen nieuws ofzo, maar daar reageer ik amper op, dus slaat weer eens nergens op dat je mij zo denigrerend moet opnoemen.
![]()
"Hey, blijf eens uit mijn niche"quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Sommige van die mensen van die kliek zijn ook een stelletje anuslikkende mongolen die alle nieuwe mensen z.s.m. weg willen hebben omdat hun niche anders in gevaar raakt, dat is geen nieuws ofzo, maar daar reageer ik amper op, dus slaat weer eens nergens op dat je mij zo denigrerend moet opnoemen.
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waarom wordt de schuld altijd bij de kliek gelegd, terwijl het altijd reactie is van de 'kliek' en geen actie.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Sommige van die mensen van die kliek zijn ook een stelletje anuslikkende mongolen die alle nieuwe mensen z.s.m. weg willen hebben omdat hun niche anders in gevaar raakt, dat is geen nieuws ofzo, maar daar reageer ik amper op, dus slaat weer eens nergens op dat je mij zo denigrerend moet opnoemen.
De nieuwe die worden uitgekotst doen dat altijd door zoals Hulkheld straks als een olifant door de porseleinkast te rammenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik zeg helemaal niet dat IEDEREEN slecht is. Ik zeg dat ik gewoon goed presteer met mijn bronze squad, maar als je dat zegt word je aan de kant geschoven, genegeerd, uitgelachen. Ik ga deze week nog een golden squad maken. En wat zou dat uitmaken, of je tegen bronze of golds speelt..?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wordt weer golds tegen bronzes dus...
Ik vind het sowieso wel apart dat je hier komt vertellen dat iedereen zo slecht is en jij zo goed als je met bronzes speelt...![]()
Alles.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:42 schreef HulkHeld het volgende:
En wat zou dat uitmaken, of je tegen bronze of golds speelt..?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik speelde ook goed met bronzes in FUT13.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:42 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat IEDEREEN slecht is. Ik zeg dat ik gewoon goed presteer met mijn bronze squad, maar als je dat zegt word je aan de kant geschoven, genegeerd, uitgelachen. Ik ga deze week nog een golden squad maken. En wat zou dat uitmaken, of je tegen bronze of golds speelt..?![]()
Nou je spreekt mensen die je niet kent er op aan dat ze er niets van kunnen. Daaromquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:42 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat IEDEREEN slecht is. Ik zeg dat ik gewoon goed presteer met mijn bronze squad, maar als je dat zegt word je aan de kant geschoven, genegeerd, uitgelachen. Ik ga deze week nog een golden squad maken. En wat zou dat uitmaken, of je tegen bronze of golds speelt..?
En omdat over het algemeen alleen beginners met bronzes spelen, en de mensen die er wel wat meer moeite in willen steken vaak toch op golds over gaan, omdat je dan divisies e.d. kan doen. En er gewoon meer te winnen is.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja, dat is wat jij ervan maakt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, er valt niks te winnen![]()
Ik speel ook gewoon seasons, alleen wat minder. Ik vind toernooien altijd wel wat hebben. Daarnaast speel ik al vanaf 2011 FUT, dus om mezelf nou een beginner te noemen.. Ik speel de eerste weken altijd met brons, pak zo mijn coins en begin vanaf daar te bouwen aan mijn team.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou je spreekt mensen die je niet kent er op aan dat ze er niets van kunnen. Daarom
En omdat over het algemeen alleen beginners met bronzes spelen, en de mensen die er wel wat meer moeite in willen steken vaak toch op golds over gaan, omdat je dan divisies e.d. kan doen. En er gewoon meer te winnen is.![]()
Hou je bek gewoon,quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:44 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik speel ook gewoon seasons, alleen wat minder. Ik vind toernooien altijd wel wat hebben. Daarnaast speel ik al vanaf 2011 FUT, dus om mezelf nou een beginner te noemen.. Ik speel de eerste weken altijd met brons, pak zo mijn coins en begin vanaf daar te bouwen aan mijn team.
Gewoon bronzes blijven gebruiken als je dat leuk vindt. Alleen tegen golds met bronzes spelen is nooit leuk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:44 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik speel ook gewoon seasons, alleen wat minder. Ik vind toernooien altijd wel wat hebben. Daarnaast speel ik al vanaf 2011 FUT, dus om mezelf nou een beginner te noemen.. Ik speel de eerste weken altijd met brons, pak zo mijn coins en begin vanaf daar te bouwen aan mijn team.![]()
Heeft wel een kern van waarheid. Als hij verliest kan hij zeggen: Ja ik speelde met bronze spelers. Als hij wint is hij de koning.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, er valt niks te winnen![]()
Yupquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heeft wel een kern van waarheid. Als hij verliest kan hij zeggen: Ja ik speelde met bronze spelers. Als hij wint is hij de koning.![]()
quote:Daar zijn de meningen anders wel over verdeeld, alleen degene die het hier niet mee eens zijn zeggen dat niet, op een aantal na, omdat ze anders worden weggecijferd hier.
![]()
Ik sta aan jouw kant hoor. #TeamHulkHeldquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:46 schreef HulkHeld het volgende:
[..]Daar zijn de meningen anders wel over verdeeld, alleen degene die het hier niet mee eens zijn zeggen dat niet, op een aantal na, omdat ze anders worden weggecijferd hier.
plemp even die link hier wil jequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:46 schreef Lindgren. het volgende:
Accept 'm even dan Hulk. (user, niet de voetballer)![]()
![]()
Nee LUL, ik zeg net tegen Kamikazie dat hij dan gewoon de oprechte winnaar is. Lees eens voordat je iets uitkraamt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heeft wel een kern van waarheid. Als hij verliest kan hij zeggen: Ja ik speelde met bronze spelers. Als hij wint is hij de koning.![]()
Ik sta aan jouw kant #DareToHulkHeldquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:46 schreef HulkHeld het volgende:
[..]Daar zijn de meningen anders wel over verdeeld, alleen degene die het hier niet mee eens zijn zeggen dat niet, op een aantal na, omdat ze anders worden weggecijferd hier.
![]()
Ik noem jou geen beginnen, maar veel bronze spelers wel. En waarom speel je dan niet op je eigen account dat lijkt me dan prettiger?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:44 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik speel ook gewoon seasons, alleen wat minder. Ik vind toernooien altijd wel wat hebben. Daarnaast speel ik al vanaf 2011 FUT, dus om mezelf nou een beginner te noemen.. Ik speel de eerste weken altijd met brons, pak zo mijn coins en begin vanaf daar te bouwen aan mijn team.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Gedaan!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:46 schreef Lindgren. het volgende:
Accept 'm even dan Hulk. (user, niet de voetballer)![]()
Het is wel zo wat hij zegt hoor. Dat jij te dom bent om dat te horen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:47 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee LUL, ik zeg net tegen Kamikazie dat hij dan gewoon de oprechte winnaar is. Lees eens voordat je iets uitkraamt.![]()
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:47 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee LUL, ik zeg net tegen Kamikazie dat hij dan gewoon de oprechte winnaar is. Lees eens voordat je iets uitkraamt.
Rustig aan knullie.![]()
Omdat zoals gezegd ik een PS3 heb en die maat van mij voor een aantal maanden weg is en een PS4 heeft. Daar wilde ik beginnen op te spelen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik noem jou geen beginnen, maar veel bronze spelers wel. En waarom speel je dan niet op je eigen account dat lijkt me dan prettiger?![]()
Ja, het zal eens niet zo zijnquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het is wel zo wat hij zegt hoor. Dat jij te dom bent om dat te horen.![]()
![]()
waarom moet het nu al 2 topics over deze onzin gaan dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom wordt de schuld altijd bij de kliek gelegd, terwijl het altijd reactie is van de 'kliek' en geen actie.
De nieuwe die worden uitgekotst doen dat altijd door zoals Hulkheld straks als een olifant door de porseleinkast te rammen![]()
Mijn moeder onzin noemenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waarom moet het nu al 2 topics over deze onzin gaan dan?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Betaald worden om naar FOK! battles te kijken, I love my jobquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:50 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.twitch.tv/lindgr0n
LET'S GOOOOOOOO![]()
Dat vaste groepje van HulkHeld en IsaacCuenca en JoeydeKoala etc verpest het hier helemaal voor nieuwelingen zoals ik![]()
![]()
Dus als ik zo thuis kom van de hele dag FOK!en dan kan ik niet eens ontspannen achter de PS4 een spelletje spelen? Gister ook al gezeik met clubs en nu dit, bommen op EAfrikaquote:![]()
Ik invite wel ff opnieuw.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:52 schreef HulkHeld het volgende:
Ik heb nog niks binnen? Nu wel, maar hij verschijnt niet bij mijn 'Uitnodigingen'
Zijn jullie weer lekker aan het rellen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:53 schreef HulkHeld het volgende:
Lindgren, stuur nog eens. Ik word FUT uitgegooid door en fout met de vriendenlijst.ok
Dubbel paspportquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ben je nu een nederzionist geworden of wat moet je UI voorstellen?
Alles goed verder?![]()
Hmm, hij kan niet connecten, wacht effe. Ik switch effe van internet. Zit op die van m'n buren, omdat ik zelf op zolder zit en dan de verbinding wat zwak is. Alleen heeft die van mijn buren nat-type3, ikzelf nattype 2. Zou dus kunnen zijn dat hij wegvalt ergens in de game.. 2 tellen a.u.b.quote:![]()
Op het internet van je buren
Elke dag![]()
Je lekkere zuster is ook grappig, kneus die je bent.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De console van je maat, het internet van je buren...dit is best grappig![]()
Als het nu ook nog een kraakpand blijkt te zijnquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De console van je maat, het internet van je buren...dit is best grappig
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oooh, de ster van Marokkoquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:56 schreef Santello het volgende:
[..]
Dubbel paspport
Alles goed verder?, dacht die van israel
ja man met jou?![]()
En hij ontvangt een uitkeringquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als het nu ook nog een kraakpand blijkt te zijn![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:57 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je lekkere zuster is ook grappig, kneus die je bent.![]()
Schiet nou maar op, kwarktaart.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Daar gaan we weer. En dan doen alsof het aan een ander ligtquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:57 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je lekkere zuster is ook grappig, kneus die je bent.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
met je bijbelquotes op FBquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:56 schreef Santello het volgende:
[..]
Dubbel paspport
Alles goed verder?![]()
![]()
Ja je ma was slecht gisteravond.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar gaan we weer. En dan doen alsof het aan een ander ligt![]()
Wat een gozer
Elke dag![]()
Lekker op de zolderkamer ook
Elke dag![]()
HAHAHHAHAquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Oooh, de ster van Marokko, dacht die van israel
ja man met jou?
Kwartje is nu pas gevallen dan. Ben je gek!
Slecht man. Weinig tijd voor fifa en dan zijn die klote servers down.![]()
Nooblolquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:00 schreef HulkHeld het volgende:
Ik hoor je door de headset heen, maar joinen doet hij niet naar de match toe??i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
en als jij lindgren invite ipv andersom?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:00 schreef HulkHeld het volgende:
Ik hoor je door de headset heen, maar joinen doet hij niet naar de match toe??Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt een stuk moederkoek waar ze oogjes op hebben getekend die HulkHeld... Verkeerde deel weggegooid![]()
![]()
Je moeder is zo sletterig dat er een nummerbonnenmachine bij haar bed staat.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:59 schreef vanpers het volgende:
Los van het feit dat Hulk ze nu zegt maar ik snap nooit zoveel van die zus en moeder grappen.
Invite mij eens.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:00 schreef HulkHeld het volgende:
Ik hoor je door de headset heen, maar joinen doet hij niet naar de match toe??hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je moeder is zo sletterig dat er een nummerbonnenmachine bij haar bed staat.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
friendly seasonsquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ah I feel your pain, heb je nog beetje goed team op fut dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:00 schreef Santello het volgende:
[..]
HAHAHHAHA
Kwartje is nu pas gevallen dan. Ben je gek!
Slecht man. Weinig tijd voor fifa en dan zijn die klote servers down.![]()
AHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Dat was snel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:08 schreef JoeydeKoala het volgende:
Maar hey, het is bronze tegen gold he![]()
jupquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Radio Langs de Lijn verslag hier?![]()
![]()
1-1 pots. Perica met de goalquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Radio Langs de Lijn verslag hier?![]()
Klopt. Goud.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:12 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
grapje natuurlijk. die is nooit bronzeNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lindgren jizzde hem erin na 2 en een halve minuut en Hulk scoorde met de dekselse Achahbar de gelijkmakerquote:![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lindgren jizzde hem erin na 2 en een halve minuut en Hulk scoorde met de dekselse Achahbar de gelijkmakerquote:![]()
Niks nieuws onder de zonquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:16 schreef vanpers het volgende:
Lindgren maakt 2-1 en doet verder alleen maar skills
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lol beetje een afgang dit
Elke dag![]()
Niet te cocky dude. dat is iets wat mensen uit het noorden doenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:18 schreef Kiid het volgende:
Ziet er naar uit dat Kiid het maar weer moet gaan doen
Jizztasticquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Feyenoord kit, jizzen met Achahbar, prima kerel
Ja maar niet met een bronze teamquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:20 schreef el-blanchito het volgende:
Ach, ik won ook 2x van Lindgren., big deal.
See me shinen
maar hulk speelt met bronzes hequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:20 schreef el-blanchito het volgende:
Ach, ik won ook 2x van Lindgren., big deal.
See me shinen![]()
Je hebt amateur - professional - world class - legendary - Kiidquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niet te cocky dude. dat is iets wat mensen uit het noorden doen![]()
bakkesquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niet te cocky dude. dat is iets wat mensen uit het noorden doen![]()
Andersom.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je hebt amateur - professional - world class - legendary - KiidRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Iets zuidelijker dan waar jij vandaan komt.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Godverquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:21 schreef vanpers het volgende:
Lindgren lijkt serieuzer te gaan spelen maar daardoor lijkt het niet beter te worden.Onze eigen Youri hier.
Dat schijnen ook bronzes te zijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:22 schreef el-blanchito het volgende:
Maarmaarmaar ik speelde met Hersi en EngelaarNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:21 schreef vanpers het volgende:
Lindgren lijkt serieuzer te gaan spelen maar daardoor lijkt het niet beter te worden.![]()
![]()
Ik weet zeker dat ik IRL een betere commentator zou zijn dan menig ander die het iedere zondag moet doen.quote:
PS. jullie wilde toch een verslag![]()
Maar wel zieke bazen ingamequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat schijnen ook bronzes te zijn.
Ik was juist positiefquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:23 schreef vanpers het volgende:
k weet zeker dat ik IRL een betere commentator zou zijn dan menig ander die het iedere zondag moet doen.
PS. jullie wilde toch een verslag![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: