SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Tbakkert![]()
![]()
Wie heeft trouwens mijn fout aangepast in de vorige TT?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
2h4u. Daarom quotte hij mij ook met 'vreemde post'.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wie heeft trouwens mijn fout aangepast in de vorige TT?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Que?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wie heeft trouwens mijn fout aangepast in de vorige TT?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je vergeet de #nohomo.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
NeeWe jizzen best vaak samen maar dat komt omdat we gewoon matties zijn,
![]()
Laatste vraag Thad.
Waarom als je wel H2H kan spelen hebben ze er geen online competities ingedaan?
Of is dat vragen naar de bekende weg.![]()
Doeltrap bedoel je? Nee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:17 schreef Kamikazie het volgende:
Joepie 6-4 gewonnen
Vinden jullie het trouwens ''kunnen'' om een bal die de keeper uitspeelt te scoren in een friendly?
Althans, ik zou het niet doen. Huizenhoog overschieten, als waarschuwing
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ja tuurlijk. Als je dat na zoveel jaar FIFA nog steeds doet, verdien je het ook.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:17 schreef Kamikazie het volgende:
Joepie 6-4 gewonnen
Vinden jullie het trouwens ''kunnen'' om een bal die de keeper uitspeelt te scoren in een friendly?
inb4 haat.![]()
Neehhquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:17 schreef Kamikazie het volgende:
Joepie 6-4 gewonnen
Vinden jullie het trouwens ''kunnen'' om een bal die de keeper uitspeelt te scoren in een friendly?![]()
Natuurlijk, moet je maar niet zo dom zijn om de uittrap kort te nemen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:17 schreef Kamikazie het volgende:
Joepie 6-4 gewonnen
Vinden jullie het trouwens ''kunnen'' om een bal die de keeper uitspeelt te scoren in een friendly?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik vind dat altijd gewoon eigen risicoquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:17 schreef Kamikazie het volgende:
Joepie 6-4 gewonnen
Vinden jullie het trouwens ''kunnen'' om een bal die de keeper uitspeelt te scoren in een friendly?![]()
Pff.. meen je dit nou echt ja? Ik laat Bruma vrij zodat jij het idee krijgt dat je hem kan inspelen.. is dat mijn of jouw fout?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:17 schreef Kamikazie het volgende:
Joepie 6-4 gewonnen
Schiet dan gewoon die bal weg.![]()
Je bedoelt vanuit een uittrap?quote:
Zeker, altijd scoren. Een vriend van me maakt altijd die fout en gaat dan klagen dat ik altijd zo scoor. Als ik altijd zo scoor dan ram die bal naar voren of bouw op naar een andere verdediger.![]()
Ik vraag het alleen maar.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:18 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Pff.. meen je dit nou echt ja? Ik laat Bruma vrij zodat jij het idee krijgt dat je hem kan inspelen.. is dat mijn of jouw fout?
Schiet dan gewoon die bal weg.![]()
Ik heb gisteren een vriend van me zo helemaal afgeslacht. Moet je maar opletten. Ik maakte 'm af met een sweaty en toen een flair schot.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:17 schreef Kamikazie het volgende:
Joepie 6-4 gewonnen
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Juist ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:18 schreef vanpers het volgende:
[..]
Je bedoelt vanuit een uittrap?
Zeker, altijd scoren. Een vriend van me maakt altijd die fout en gaat dan klagen dat ik altijd zo scoor. Als ik altijd zo scoor dan ram die bal naar voren of bouw op naar een andere verdediger.![]()
Zo jij bent goed. bohhhquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een vriend van me zo helemaal afgeslacht. Moet je maar opletten. Ik maakte 'm af met een sweaty en toen een flair schot.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |