Staat al op hardst mogelijkquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:11 schreef Tja..1986 het volgende:
Misschien moet je hem wat harder zetten?
Hij ligt op een kastje, die trilt altijd keihard mee. Het blijft een mysterie waarom ik niet wakker wordquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:30 schreef thom_05 het volgende:
Zet je telefoon op een vlak oppervlakte.
Weet je dit zeker? Ik merkte dat ik een derde balkje kreeg toen ik overstapte op Cyanogenmod, geluidsniveau speciaal voor de wekker. Heeft me ook 3x een wekker missen gekost...quote:
http://www.computeridee.n(...)aat-opnieuw-niet-af/quote:
Daar heb je maar een keer last van. Deze Android-struggle is dagelijks.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:53 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
http://www.computeridee.n(...)aat-opnieuw-niet-af/
Alleen bij iOS heeft iedereen er dan last van. Beetje op zijn Noord-Koreaans.
Misschien moet hij een iPhone 6 Plus kopen en hem een week in zijn zak dragen tot hij krom is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar heb je maar een keer last van. Deze Android-struggle is dagelijks.
Beetje raar om TS motorisch gestoord te noemen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:16 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Misschien moet hij een iPhone 6 Plus kopen en hem een week in zijn zak dragen tot hij krom is.
Dan wordt hij vanzelf wakker van het licht.
Dat zal ik ook niet zeggen. Hooguit dat het koekblik te dun is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Beetje raar om TS motorisch gestoord te noemen.
Ja preciesquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
Op mijn iPhone nooit last van gehad.
"Wekker gemist" ookelke wekker gaat toch net zo lang door tot hij uit word gezet of wat?
Waarom je zelf zo kwellen vroeg in de ochtend?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wekkerradio, bij voorkeur op een plek zetten dat je uit bed moet om hem uit te drukken, volume op de hoogste stand en dan op een afschuwelijke zender afstellen - 100% NL of iets dergelijks - zodat je ook echt meteen uit bed stapt om die herrie af te zetten.
Misschien een idee om dat eens te proberen.
Taiwanezen weer wel, me HTC stopt pas zodra je het zelf uitzet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:28 schreef wip_kip het volgende:
[..]
Ja precies. Vage koreanen snappen dat niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |