Ik rook halfzware Van Nelle, zware is voor vrachtwagenchauffeurs en ijzerboeren.quote:
De schaamhaar van mijn moeder of het schaamhaar van mijn moeder ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:45 schreef HeaN82 het volgende:
Beste shag is de schaamhaar van je moeder!
De schaamhaarquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:45 schreef HeaN82 het volgende:
Nah, smaakt te veel naar vis.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:45 schreef HeaN82 het volgende:
Half zware is voor softe heumeu'squote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:46 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Ik rook halfzware Van Nelle, zware is voor vrachtwagenchauffeurs en ijzerboeren.
Mag ik jou complementeren voor de keuze vloei, mascotte special is het beste!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:46 schreef 44rdbei het volgende:
Ik zelf rook zware shag.
Meestal Zware Javaanse Jongens + Mascotte Special.
Javaanse Jongens: lekker pittig, zwaar maar niet te, geen apenhaar idee, vol smaak. Pittig zonder scherp te zijn.
Mascotte special: Geen model kladblok, dunnere vloei dus betere smaak van de shag, geen rijstevloei (=elke 10 sec. opnieuw aansteken )
Als dat er niet is gewone Mascotte en/of Van Nelle. Van Nelle: vind ik alleen maar zwaar, niet veel smaak aan.
Brandaris geniet niet mijn voorkeur. Te scherp
Rode Rizla: krult snel op bij warmte (als je je vloei een tijdje niet gebruikt) en je proeft het iets teveel.
Nee die roken Marlboro lightquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:47 schreef politiekman het volgende:
[..]
Half zware is voor softe heumeu's
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:45 schreef HeaN82 het volgende:
Beste shag is de het schaamhaar van je moeder!
Jointjes draai je met sigarettentabakquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:50 schreef politiekman het volgende:
[..]
Met een beetje groen? Pretshaggie
Binnensteboetoe of nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jointjes draai je met sigarettentabak
Neequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:57 schreef danny081 het volgende:
Er is geen goede shag. De shagroker drinkt over het algemeen ook halve liters bier van de lidl, kijkt veel voetbal en rijd in een jaren 90 auto. Het liefst met kapotte uitlaal. Of een gepimpte bak dat kan ook. Ik ga er dan ook automatisch vanuit dat het bij de shagroker thuis een teringzooi is. Ook loopt de shagroker het liefst op klompen maar tegenwoordig ook gewoon op sloffen of nike air max. Zit ik in de buurt?
Ik heb alleen air max nikes, de rest heb ik nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:57 schreef danny081 het volgende:
Er is geen goede shag. De shagroker drinkt over het algemeen ook halve liters bier van de lidl, kijkt veel voetbal en rijd in een jaren 90 auto. Het liefst met kapotte uitlaal. Of een gepimpte bak dat kan ook. Ik ga er dan ook automatisch vanuit dat het bij de shagroker thuis een teringzooi is. Ook loopt de shagroker het liefst op klompen maar tegenwoordig ook gewoon op sloffen of nike air max. Zit ik in de buurt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |