SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Tbakkert
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
RTquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:17 schreef Kiid het volgende:
Hopelijk doet clubs het weer vanavond, kut EA![]()
Bakkes.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
goh wat verrassend dat de TT gaat over de laatste posts van het vorige topic
gr gr
gr grOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
nee helaas is de X op mijn controller defectquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
vannacht gewoon clubs gedaan hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:17 schreef Kiid het volgende:
Hopelijk doet clubs het weer vanavond, kut EA
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja, verdorie, ik kan natuurlijk niet 's nachts spelen hé dondersteenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vannacht gewoon clubs gedaan hoor![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee helaas is de X op mijn controller defect
Geen nieuwe controller kopen.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:
Ook een poging aan het doen om 4312 te maken maar is aids atmNa 12en dan jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vannacht gewoon clubs gedaan hoorOmni, Lind, wib en ik gisteravond vet lang zitten proberen
![]()
![]()
ohquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook een poging aan het doen om 4312 te maken maar is aids atm
[..]
Na 12en dan jaOmni, Lind, wib en ik gisteravond vet lang zitten proberen
ja 1-3 volgens mij met wat vrienden
ook gewoon niks gewonnen![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Die formatie speelt wel lekkerquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook een poging aan het doen om 4312 te maken maar is aids atm
[..]
Na 12en dan jaOmni, Lind, wib en ik gisteravond vet lang zitten proberen
Op 1 of andere manier kan ik deze FIFA de LM en RM niet goed bereiken.
Dit.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet meerdere nieuwe controllers op voorraad hebben
Ik koop er sowieso 1 per week om het voorraadje op peil te houden.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kan EA (of Sony) niet een hoop van die controllers goedkoop listen om de prijs een beetje te drukken
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
PF-materiaalquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kan EA (of Sony) niet een hoop van die controllers goedkoop listen om de prijs een beetje te drukken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
¤2,50 BINquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kan EA (of Sony) niet een hoop van die controllers goedkoop listen om de prijs een beetje te drukken![]()
![]()
Met mijn xbox controller durfde ik nog weleens te gooien maar dit is zo onderhand goud, ga ik niet mee gooienquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heeft ook lekker geholpenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kan EA (of Sony) niet een hoop van die controllers goedkoop listen om de prijs een beetje te drukken![]()
![]()
Ik vind gooien sowieso een beetje barbaarsquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Met mijn xbox controller durfde ik nog weleens te gooien maar dit is zo onderhand goud, ga ik niet mee gooien
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als mij onrecht wordt aangedaan word ik barbaarsquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind gooien sowieso een beetje barbaarsDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je zou zo trainer van PSV kunnen wordenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als mij onrecht wordt aangedaan word ik barbaars
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik gooide mijn controller ook altijd buiten het vakje om mijn bank heen maar ik pakte hem gewoon toch #schijtaandescheidsquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je zou zo trainer van PSV kunnen wordenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Of spits van NAC.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je zou zo trainer van PSV kunnen worden![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]Als het echt EA is dan is het natuurlijk wel een druppel water op een gloeiende plaat. Als ze dat echt willen moeten ze non-stop ze erop zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hetzelfde als die spelers voor 200 BIN gisteren: het is een raadsel waarom mensen het doen, maar we profiteren er wel mooi van.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als het echt EA is dan is het natuurlijk wel een druppel water op een gloeiende plaat. Als ze dat echt willen moeten ze non-stop ze erop zetten![]()
spelers 200bin? had je een paar silvers goedkoop te pakken jongenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hetzelfde als die spelers voor 200 BIN gisteren: het is een raadsel waarom mensen het doen, maar we profiteren er wel mooi van.
#FreeTrapz![]()
nou nou nouquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:37 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Dat is me toch een potsmongol. Niet normaal.![]()
En jij kan het weten, want jij komt uit die regioquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:37 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Dat is me toch een klotsmongol. Niet normaal.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, heel veel Greens, een paar Dodo's en Ji's en Maikon Leite voor 200.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
spelers 200bin? had je een paar silvers goedkoop te pakken jongen![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)Perica__NAC____.htmlquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En jij kan het weten, want jij komt uit die regio
Dan ben je niet 100%
Gefrustreerd dat hij bij Chelsea niet aan de bak komt![]()
Ik heb echt spijt dat ik een hoop vrienden en mijn broertje heb aangeraden Fut te gaan doen, nu ze allemaal een PS4 plus fifa 15 hebben gekocht. Echt non stop vragen over traden en opstellingen op de app
Elke dag![]()
maar die worden niet op grote schaal gedumpt zoals consumables. dat is meer domme mensen die gewoon niet weten welke spelers duur zijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, heel veel Greens, een paar Dodo's en Ji's en Maikon Leite voor 200.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het was dan wel toevallig dat ik die spelers meerdere keren voor 200 kocht.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maar die worden niet op grote schaal gedumpt zoals consumables. dat is meer domme mensen die gewoon niet weten welke spelers duur zijn.![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:40 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)Perica__NAC____.html
Dan ben je niet 100%
Gefrustreerd dat hij bij Chelsea niet aan de bak komt![]()
Denk je nou serieus dat Perica het in zijn hoofd haalt dat hij zich kan meten met spitsen als Costa, en dat hij nu gefrustreerd is omdat hij geen kans krijgt bij Chelsea?
Zjowie is te dom om te poepen![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wel dat hij verhuurd wordt aan Nac bredaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
Denk je nou serieus dat Perica het in zijn hoofd haalt dat hij zich kan meten met spitsen als Costa, en dat hij nu gefrustreerd is omdat hij geen kans krijgt bij Chelsea?
Zjowie is te dom om te poepen![]()
![]()
![]()
Daar had hij gewoon nee tegen kunnen zeggen, downiequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:42 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Wel dat hij verhuurd wordt aan Nac breda
Ventje is 19 jaar, werd opgenaaid door wat uitspraken tijdens de wedstrijd van wat spelers van Heracles. Onhandig en dom, maar dat gebeurde zelfs Kluivert, Van Nistelrooij en Bergkamp wel eens hoor
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
bohhh wat hebben we lekker veelvandaag
#FreeTrapz![]()
Nac was waarschijnlijk zijn enige keus.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar had hij gewoon nee tegen kunnen zeggen, downie
Ventje is 19 jaar, werd opgenaaid door wat uitspraken tijdens de wedstrijd van wat spelers van Heracles. Onhandig en dom, maar dat gebeurde zelfs Kluivert, Van Nistelrooij en Bergkamp wel eens hoor![]()
En lekker veel Sjon. En dat terwijl hij weg zou gaanquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:45 schreef FCsuarez het volgende:
bohhh wat hebben we lekker veelvandaag
Elke dag![]()
http://www.bndestem.nl/sp(...)ig-seizoen-1.4494370quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:46 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Nac was waarschijnlijk zijn enige keus.
Zo, beter hou je nu gewoon je schrale bakkes als je geen verstand hebt van zaken, kutkloon.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Laat je niet zo opnaaien johquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
http://www.bndestem.nl/sp(...)ig-seizoen-1.4494370
Zo, beter hou je nu gewoon je schrale bakkes als je geen verstand hebt van zaken.![]()
Haphapquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
http://www.bndestem.nl/sp(...)ig-seizoen-1.4494370
Zo, beter hou je nu gewoon je schrale bakkes als je geen verstand hebt van zaken, kutkloon.![]()
De Eskimo is tenminste nog grappig, moet ik toegeven idd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wel stoer, mensen gaan lopen kwallen van achter je kloonaccount![]()
Haten op Kazimquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:51 schreef JoeydeKoala het volgende:
Nu nog even slecht over Kazim praten en de oudjes zijn weer wakker.![]()
![]()
Niet fokken met spitsen van de Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda.![]()
Mooi, dan zijn we het toch nog ergens over eens.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:51 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
De Eskimo is tenminste nog grappig, moet ik toegeven idd.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Spitsen? We hebben er maar 1...en die is nog niet eens van onsquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:52 schreef DutchSL het volgende:
Niet fokken met spitsen van de Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ja gaan jullie dat nu constant opnoemen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En lekker veel Sjon. En dat terwijl hij weg zou gaanPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Is Peter Jan Rens voorzitter eigenlijk van Nac?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:52 schreef DutchSL het volgende:
Niet fokken met spitsen van de Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda.
Geef nooit op oh geef nooit opDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Des te meer reden om er niet mee te fokken, ik kom juist voor je op.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Spitsen? We hebben er maar 1...en die is nog niet eens van ons
Maar Koevermans is ook altijd nog transfervrij.![]()
Ja, je moet ook toegeven dat dat sicke aandachtsvragerij van je wasquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja gaan jullie dat nu constant opnoemen.
Elke dag![]()
Wij zijn stiekem bezig met een heel leger te klonen op de Fokpool; niemand komt hier toch in onze igloos gluren.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:51 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
De Eskimo is tenminste nog grappig, moet ik toegeven idd.
Kloonleger creeeren om de Noord- en Zuidpool over te nemen!Bewoner van de Fokpool![]()
Heeft wel geholpen danquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja, je moet ook toegeven dat dat sicke aandachtsvragerij van je was![]()
Die heeft ooit gezegd dat hij wel voor NAC zou moeten spelen. 4 jaar terug ofzo...maar die is nu toch echt wel over de datumquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Des te meer reden om er niet mee te fokken, ik kom juist voor je op.
Maar Koevermans is ook altijd nog transfervrij.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lekker klonen.
En onze mannen, vrouwen en kinderen bewapenen en trainen om de ellendige Zuidpooleskimos een lesje te leren.
Bewoner van de Fokpool![]()
Bommen erop.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:58 schreef The_Eskimo het volgende:
Lekker klonen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En onze mannen, vrouwen en kinderen bewapenen en trainen om de ellendige Zuidpooleskimos een lesje te leren.
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
of jij het ziet als aandachtsvragerij mag je helemaal zelf weten. ik heb toen duidelijk aangegeven dat ik er even klaar mee was en minder ging posten. wat ik tot op heden ook nog steeds doe. ben hier voornamelijk in de ochtend als het echt nog ergens over gaat ipv het standaard getroll. maar dat heb ik daarna volgens mij al meerdere keren uitgelegdquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja, je moet ook toegeven dat dat sicke aandachtsvragerij van je was
hoe je het ziet mag je helemaal zelf weten. of je het omhoog blijft brengen ook.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hulkheld heeft hetzelfde probleem zie ik een paar posts hierbovenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:02 schreef HulkHeld het volgende:
Ligt PSN er ook uit bij jullie? Ik kan op dit moment niet aanmelden.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Een tweede probleem is het noodweer dat zojuist is uitgebroken, allejezus wat een weer ineensquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hulkheld heeft hetzelfde probleem zie ik een paar posts hierboven![]()
![]()
Lolquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb toen duidelijk aangegeven dat ik er even klaar mee was en minder ging posten. wat ik tot op heden ook nog steeds doeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dus jij vindt dat deze Eskimo op een troll lijkt?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
of jij het ziet als aandachtsvragerij mag je helemaal zelf weten. ik heb toen duidelijk aangegeven dat ik er even klaar mee was en minder ging posten. wat ik tot op heden ook nog steeds doe. ben hier voornamelijk in de ochtend als het echt nog ergens over gaat ipv het standaard getroll. maar dat heb ik daarna volgens mij al meerdere keren uitgelegd
hoe je het ziet mag je helemaal zelf weten. of je het omhoog blijft brengen ook.
Bewoner van de Fokpool![]()
Kamikazie?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:05 schreef The_Eskimo het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat deze Eskimo op een troll lijkt?
[ afbeelding ]![]()
zoals ik aangeef je mag er van vinden wat je wilt. i don't care.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Kamikaze eskimos, dat is misschien wel iets om de ellendige Noordpooleskimos aan te pakken.quote:Bewoner van de Fokpool![]()
Ik kom er nog steeds niet op.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:13 schreef Zhano het volgende:
Kom wel op PSN, je moet alleen een nieuwe ToS accepteren wat kapot lang duurde bij mij..![]()
Was het zo koud achter het station dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:16 schreef Kamikazie het volgende:
Goeiemoggul
Godverdomme verkouden zeg. Gisteren bij werken winterjas aan moeten doenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kou gevat via z'n anus.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Was het zo koud achter het station dan?![]()
![]()
is dat nou leuk ?quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Interessant, in zo'n FIFA Ultimate Team topic.quote:![]()
Dat is het al lang niet meer.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:29 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Interessant, in zo'n FIFA Ultimate Team topic.![]()
Nee jij met je verkoudheid in de anis hihaboxdquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:29 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Interessant, in zo'n FIFA Ultimate Team topic.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik ben helemaal niet verkouden..quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee jij met je verkoudheid in de anis hihaboxd![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:29 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Interessant, in zo'n FIFA Ultimate Team topic.
bohh auction house![]()
Wat heeft jouw voorkeir eigk. Fifa of nbaquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
![]()
XboxWat een paupermachine... Wij krijgen poep graphics omdat de Mocrobox het niet aan kan.
![]()
![]()
________________!
Gezien hoe aids FIFA dit jaar is, wss NBAquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat heeft jouw voorkeir eigk. Fifa of nba![]()
![]()
Je kan er gewoon geen reet vanquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gezien hoe aids FIFA dit jaar is, wss NBA![]()
![]()
Die Uncharted games.. bohhquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
was met current gen ook hedaarom waren ps exclusives altijd net iets mooier
quote:Doordat ontwikkelaars het meest gelimiteerd worden door de cpu, heeft Ubisoft besloten om de game te maken op het niveau van de Xbox One en deze één-op-één door te zetten naar PlayStation 4.
Ik heb het weer terug gezet.. ik dacht dat ik het verkeerd gelezen had.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
precies. Maar waarom haal je het nou weg dan?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb het weer terug gezet.. ik dacht dat ik het verkeerd gelezen had.![]()
![]()
![]()
Ik dacht eerst dat het andersom was en dan moet ik natuurlijk de Turkstation in bescherming nemen.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Snap ik snap ik.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het andersom was en dan moet ik natuurlijk de Turkstation in bescherming nemen.
Maakt ook niet uit vond het gewoon grappig![]()
![]()
Ja klopt. Verlies elk potje. Kan er niet meer mee omgaan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:38 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Het doet je zichtbaar pijn dat je er niks van kan
Record is ook 3-2-21
![]()
![]()
HAHA JIJ BENT ZO SLECHTquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja klopt. Verlies elk potje. Kan er niet meer mee omgaan.
Record is ook 3-2-21
16-4-4 is mijn record![]()
![]()
16-4-5 liegebeestquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
HAHA JIJ BENT ZO SLECHT
16-4-4 is mijn record
tevens heb jij teams met ibra.![]()
Jij hebt altijd mazzelquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
HAHA JIJ BENT ZO SLECHT
16-4-4 is mijn record
Elke dag![]()
Echt 16-4-5?!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
16-4-5 liegebeest
tevens heb jij teams met ibra.
Huh ik ben gehekkied dat kan niet anders.![]()
Hahaha, mijn record is 60-2-27quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Record is ook 3-2-21
![]()
Jij speelt alleen offline dus dat telt nietquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja dat mocht je willen. Ik win wel van squads met Ibarbo, Giovinco etc. punten met mijn bronze Eredivisieteam. Feit dat jullie niet kunnen verdedigen en dan maar de 'overpowered' zijnde spelers de schuld geven.. tsja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij speelt alleen offline dus dat telt niet![]()
kan ik bij jou op les komen? jij bent echt mijn held.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:58 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja dat mocht je willen. Ik win wel van squads met Ibarbo, Giovinco etc. punten met mijn bronze Eredivisieteam. Feit dat jullie niet kunnen verdedigen en dan maar de 'overpowered' zijnde spelers de schuld geven.. tsja.![]()
WAUW WAT GAAF JIJ BENT VAST SUPERGOEDquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:58 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja dat mocht je willen. Ik win wel van squads met Ibarbo, Giovinco etc. punten met mijn bronze Eredivisieteam. Feit dat jullie niet kunnen verdedigen en dan maar de 'overpowered' zijnde spelers de schuld geven.. tsja.Bewoner van de Fokpool![]()
Ik heb geen probleem met deze fifa dus ga maar weg met je julliequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:58 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja dat mocht je willen. Ik win wel van squads met Ibarbo, Giovinco etc. punten met mijn bronze Eredivisieteam. Feit dat jullie niet kunnen verdedigen en dan maar de 'overpowered' zijnde spelers de schuld geven.. tsja.
En je kan niet eens online spelen want je psn doet het nooitDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wowquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:58 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja dat mocht je willen. Ik win wel van squads met Ibarbo, Giovinco etc. punten met mijn bronze Eredivisieteam. Feit dat jullie niet kunnen verdedigen en dan maar de 'overpowered' zijnde spelers de schuld geven.. tsja.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je hebt waarschijnlijk voorgaande Fifa's ook al niet kunnen verdedigenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
kan ik bij jou op les komen? jij bent echt mijn held.![]()
![]()
Ik zie dit als een uitdaging, je hebt geen PS4 zeker.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:59 schreef The_Eskimo het volgende:
[..]
WAUW WAT GAAF JIJ BENT VAST SUPERGOED![]()
Hoeveel dagen post jij hier ook alweer? Meer of minder dan 2?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:00 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk voorgaande Fifa's ook al niet kunnen verdedigen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met deze fifa dus ga maar weg met je jullie
En je kan niet eens online spelen want je psn doet het nooit![]()
![]()
Ik wil je best even afmaken hoor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:01 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik zie dit als een uitdaging, je hebt geen PS4 zeker.![]()
En ik ben de beste bronze user.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:58 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja dat mocht je willen. Ik win wel van squads met Ibarbo, Giovinco etc. punten met mijn bronze Eredivisieteam. Feit dat jullie niet kunnen verdedigen en dan maar de 'overpowered' zijnde spelers de schuld geven.. tsja.![]()
Hoeveel goals heeft Ten Rouwelaar tegengehad de afgelopen 2 wedstrijden meer of minder dan 10?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoeveel dagen post jij hier ook alweer? Meer of minder dan 2?![]()
Bricefeyenoord, voeg me even toequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wil je best even afmaken hoor.![]()
![]()
Wacht, ik zoek even een verbandquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:01 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hoeveel goals heeft Ten Rouwelaar tegengehad de afgelopen 2 wedstrijden meer of minder dan 10?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Huh wat een rare post. Dit is toch helemaal niet het antwoord op mijn vraag?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:00 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk voorgaande Fifa's ook al niet kunnen verdedigen
Ik snap er niks van![]()
Brice
Elke dag![]()
Wat een ubergaynaamquote:
De enige andere Brice die ik ken is een Franse wielrenner. Dat zegt genoeg.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jouw uitspraken slaan ook werkelijk waar als een tiet op een drumstelquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wacht, ik zoek even een verband![]()
![]()
Dat jij het verband niet ziet zegt iets over jouw cognitieve vermogen, nitwit.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:03 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Jouw uitspraken slaan ook werkelijk waar als een tiet op een drumstelNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:03 schreef Kamikazie het volgende:
Niet je eigen playstation kunnen betalen![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ben jij nou weer voor een down johquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:03 schreef Kamikazie het volgende:
Niet je eigen playstation kunnen betalen![]()
![]()
Maat zit 4 maanden in Bulgarije, hier staat een PS3 van mij. Loop je nou stom te lullen![]()
![]()
Haha pauper geen eigen psquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:02 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Playstation is van een maat van mij, niet mijn naam dus
Elke dag![]()
Is goed man Jellequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat jij het verband niet ziet zegt iets over jouw cognitieve vermogen, nitwit.![]()
![]()
Nog groen achter de oren hier komen vertellen hoe een ander moet spelenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:04 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ga eens leren FIFA'en voordat je leuk komt doen![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij is gewoon goed, deze FIFA daarentegen niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:04 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ga eens leren FIFA'en voordat je leuk komt doen![]()
Heb jij gezien hoe ik hem vertel hoe hij moet spelen, jij bent echt een downpatiënt he?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nog groen achter de oren hier komen vertellen hoe een ander moet spelen![]()
![]()
![]()
Echt gezellig hierDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Deze FIFA is prima, hij kan het gewoon niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is gewoon goed, deze FIFA daarentegen niet.![]()
Waar heeft hij gezegd dat hij het niet kan? Dat maak je er zelf van.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:07 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Deze FIFA is prima, hij kan het gewoon niet.![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waar heeft hij gezegd dat hij het niet kan? Dat maak je er zelf van.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Record is ook 3-2-21
Stop nou maar weer met je achterlijke gebral
![]()
![]()
Misschien was de boodschap nog niet duidelijk;quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:07 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Deze FIFA is prima, hij kan het gewoon niet.
Wat doe jij hier nou nog, want we motten je niet. Stuk voorvocht
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jij denkt dat hij dat echt meende?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:08 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
[..]Stop nou maar weer met je achterlijke gebral
En je zei al dat hij er niks van kon voordat hij zijn 'record' postte.![]()
Je voelt je wel echt verbonden tot deze groep hequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien was de boodschap nog niet duidelijk;
Wat doe jij hier nou nog, want we motten je niet. Stuk voorvocht![]()
![]()
Ben je er trots op? Of heb je iedereen hier moeten pijpen voordat je bij de 'groep' hoorde?![]()
Op Ten Rouwelaar zou ik niet trots zijn nee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij vindt iedereen met Feyenoord in zijn PSN een baas![]()
Echt niet want Kiid heeft Pirlo in zijn PSN.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij vindt iedereen met Feyenoord in zijn PSN een baas
SsssssssshtRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:09 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je voelt je wel echt verbonden tot deze groep he![]()
![]()
Ben je er trots op? Of heb je iedereen hier moeten pijpen voordat je bij de 'groep' hoorde?
Nee, ging vanzelf. Maar ik wist me dan ook normaal te gedragen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Weer zo'n kulargumentquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:10 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Op Ten Rouwelaar zou ik niet trots zijn nee.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja.
Nee, ging vanzelf. Maar ik wist me dan ook normaal te gedragen.![]()
![]()
Wat een stuk verdriet ben je toch ook![]()
![]()
Oke, staat genoteerd. Pleur dan nu maar weer op, kneusje.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:11 schreef HulkHeld het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een stuk verdriet ben je toch ookNAC Breda
Rèsbaarge![]()
haha jij hebt je bulgarije vriendje gepijpt voor die ps4quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:09 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
![]()
Ben je er trots op? Of heb je iedereen hier moeten pijpen voordat je bij de 'groep' hoorde?
het is allemaal duidelijk. Je krijgt het natuurlijk van huis uit al mee.![]()
Ik vind je antwoorden niet echt bij de quotes passenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:11 schreef HulkHeld het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een stuk verdriet ben je toch ookDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wie ben jij om mij hier weg te sturenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke, staat genoteerd. Pleur dan nu maar weer op, kneusje.
Je ambieert waarschijnlijk een functie als directeur, je zal niets meer worden dan de onderste laag jij![]()
![]()
Ik krijg af en toe wat cursussen van je ma, waarbij ze het bij mij voor doet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
haha jij hebt je bulgarije vriendje gepijpt voor die ps4
het is allemaal duidelijk. Je krijgt het natuurlijk van huis uit al mee.![]()
Te grappig ditquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:13 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Wie ben jij om mij hier weg te sturen
Je ambieert waarschijnlijk een functie als directeur, je zal niets meer worden dan de onderste laag jij![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Deze comeback zegt genoegquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:13 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik krijg af en toe wat cursussen van je ma, waarbij ze het bij mij voor doet.![]()
![]()
Heeft je vriendje geklaagd dat je het niet goed doet? Is nogal wat om op cursus te gaan. Onzeker much?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:13 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik krijg af en toe wat cursussen van je ma, waarbij ze het bij mij voor doet.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Je mag hier niet een andere mening verkondigen dan de geaccepteerde hier, dan gaan ze maar huilen. Zal waarschijnlijk een stuk frustratie bij zitten omdat ze er geen klote van kunnenquote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:09 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
![]()
Ben je er trots op? Of heb je iedereen hier moeten pijpen voordat je bij de 'groep' hoorde?![]()
![]()
Je mag best een mening hebben. Die van mij en velen met mij is dat jij een domme lul bent.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:14 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je mag hier niet een andere mening verkondigen dan de geaccepteerde hier, dan gaan ze maar huilen. Zal waarschijnlijk een stuk frustratie bij zitten omdat ze er geen klote van kunnen![]()
Als jij wat normaler reageert zal het wel meevallenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:14 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je mag hier niet een andere mening verkondigen dan de geaccepteerde hier, dan gaan ze maar huilen. Zal waarschijnlijk een stuk frustratie bij zitten omdat ze er geen klote van kunnenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:14 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je mag hier niet een andere mening verkondigen dan de geaccepteerde hier, dan gaan ze maar huilen. Zal waarschijnlijk een stuk frustratie bij zitten omdat ze er geen klote van kunnenhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Daar heeft hij zijn eigen vriendin wel voor, maargoed hoe heb jij je hierbinnen dit circuit omhooggepijpt?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heeft je vriendje geklaagd dat je het niet goed doet? Is nogal wat om op cursus te gaan. Onzeker much?![]()
Gast, dit wordt niks meer. Dikke doei.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:15 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Daar heeft hij zijn eigen vriendin wel voor, maargoed hoe heb jij je hierbinnen dit circuit omhooggepijpt?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als een stel hyena's op een nieuwe user.baasjes.
Weer iemand gespot die er geen reet van kanquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je mag best een mening hebben. Die van mij en velen met mij is dat jij een domme lul bent.Doet zeer, ik snap het. Zeker als je 24/7 achter dat ding zit en hier maar moet aanhoren dat anderen meer kunnen dan jij.
![]()
Spelen als Pirlo in clubsquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Echt niet want Kiid heeft Pirlo in zijn PSN.
Sssssssssht![]()
![]()
gewoon zeggen wat je wilt man, niet zo pussy zijnquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:14 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je mag hier niet een andere mening verkondigen dan de geaccepteerde hier, dan gaan ze maar huilen. Zal waarschijnlijk een stuk frustratie bij zitten omdat ze er geen klote van kunnen![]()
Op cursus bij je maquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:15 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Daar heeft hij zijn eigen vriendin wel voor, maargoed hoe heb jij je hierbinnen dit circuit omhooggepijpt?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat is wat ik doe, maar dan komen de bilmatties naar hun pc toegerend om daarmee af te rekenenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
gewoon zeggen wat je wilt man, niet zo pussy zijn![]()
![]()
Nieuwe user?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Max 20 potjes FUT gespeeld en de meeste gewonnen. Goed geinformeerd weer jij...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:16 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Weer iemand gespot die er geen reet van kanDoet zeer, ik snap het. Zeker als je 24/7 achter dat ding zit en hier maar moet aanhoren dat anderen meer kunnen dan jij.
![]()
Kom effe een potje spelen dan, kijken of je echt zo goed bent.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nieuwe user?
[..]
Max 20 potjes FUT gespeeld en de meeste gewonnen. Goed geinformeerd weer jij...![]()
User met een andere mening dan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nieuwe user?
[..]
Max 20 potjes FUT gespeeld en de meeste gewonnen. Goed geinformeerd weer jij...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Trapzquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nieuwe user
Als een stel hyena's op een user met een psychose, of op een jongen met autisme.![]()
Je snapt het echt niet he. Arme jongen. Ik wil niks met je te maken hebben.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:17 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Kom effe een potje spelen dan, kijken of je echt zo goed bent.![]()
DS2 en ik bazen hem hard in een gesprek dus sssht.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Trapz
Nieuwe user
Als een stel hyena's op een user met een psychose, of op een jongen met autisme.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Al meerdere malen aangegeven daarvoor open te staan, maar 'nieuwe' users worden hier aan de kant geschoven. Het doet bij sommige best pijn dat iemand die hier niet is gevestigd beter is, of wel iets van FIFA 15 kan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:18 schreef el-blanchito het volgende:
Heeft iemand al met Hulk gespeeld dit jaar?![]()
De grootste autist dat ben jij hier. Ga lekker basketballen jij manquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Trapz
Nieuwe user
Als een stel hyena's op een user met een psychose, of op een jongen met autisme.Zijn je ouders trots dat ze zo'n mongooltje als jij hier op de wereld hebben gebracht?
![]()
Je bent gewoon een pussyquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet he. Arme jongen. Ik wil niks met je te maken hebben.![]()
![]()
Ik bedoel gewoon Hulk in het spelquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:18 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Al meerdere malen aangegeven daarvoor open te staan, maar 'nieuwe' users worden hier aan de kant geschoven. Het doet bij sommige best pijn dat iemand die hier niet is gevestigd beter is, of wel iets van FIFA 15 kan.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Hahaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:19 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
De grootste autist dat ben jij hier. Ga lekker basketballen jij manZijn je ouders trots dat ze zo'n mongooltje als jij hier op de wereld hebben gebracht?
![]()
![]()
Iedere post op jezelf betrekkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:18 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Al meerdere malen aangegeven daarvoor open te staan, maar 'nieuwe' users worden hier aan de kant geschoven. Het doet bij sommige best pijn dat iemand die hier niet is gevestigd beter is, of wel iets van FIFA 15 kan.
Hij heeft het over die Braziliaanse voetballer, niet over jou![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Yo mama's so big, they had to paint a stripe down her back to see if she was walking or rollingi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:20 schreef el-blanchito het volgende:
Yo mama's so big, they had to paint a stripe down her back to see if she was walking or rolling![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik wil wel een potje tegen je doenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:18 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Probleem is dat als ik verlies ik waarschijnlijk voor pijpende kut mongooltje wordt uitgemaakt door jou, maar ach dat geeft niet.
Ik voeg je toe.![]()
Ga eens spelen in de Jupi jij.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Iedere post op jezelf betrekken
Hij heeft het over die Braziliaanse voetballer, niet over jou![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ga lekker noscope 360's doen ofzo man![]()
Blijf onzin praten maat.![]()
achjoh niks van aantrekkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:17 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat is wat ik doe, maar dan komen de bilmatties naar hun pc toegerend om daarmee af te rekenen![]()
Nee helemaal niet, ik vind het leuk om tegen mensen van hier te spelen, maar blijkbaar staan mensen daar niet voor open en wordt je hier als een kneus weggezet omdat je als 'wat minder nieuw dan nieuw' aan de kant wordt geschoven.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wil wel een potje tegen je doen
Probleem is dat als ik verlies ik waarschijnlijk voor pijpende kut mongooltje wordt uitgemaakt door jou, maar ach dat geeft niet.
Ik voeg je toe.![]()
Je moeder neuken, daar ben ik een kampi in.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Weer een irrelevant argument. Kampioen kulverhalen, dat ben je.![]()
Kami wil toch tegen je spelen downiequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:22 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, ik vind het leuk om tegen mensen van hier te spelen, maar blijkbaar staan mensen daar niet voor open en wordt je hier als een kneus weggezet omdat je als 'wat minder nieuw dan nieuw' aan de kant wordt geschoven.
En je bent gewoon een tyfus mongool. Niet omdat je nieuw bent.
Vanpers is ook nieuw (of ja eeuwige lurker) niemand heeft een probleem met hem.
Zo zijn er nog wel meer![]()
Ik denk dat het aan je manier van posten ligt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:22 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, ik vind het leuk om tegen mensen van hier te spelen, maar blijkbaar staan mensen daar niet voor open en wordt je hier als een kneus weggezet omdat je als 'wat minder nieuw dan nieuw' aan de kant wordt geschoven.![]()
zo ken ik er nog een paarquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hier blijven terugkomen als de 'de groep' hier niet pruimt![]()
![]()
![]()
Kijk es aan, niveautje hoor. En dan ben ik degene die niet hoger komt dan 'de onderste laag'quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:23 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je moeder neuken, daar ben ik een kampi in.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Respect opbrengen voor anderen, dan zal je dat waarschijnlijk terugkrijgen, ook in de manier van posten van anderen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan je manier van posten ligt.![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:23 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je moeder neuken, daar ben ik een kampi in.
Gek zeg. Dat iedereen je uitkotst.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik hoor niet bij de groep want ik mag hem wel. gr grquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hier blijven terugkomen als de 'de groep' hier niet pruimt
oud klasgenootje van litmanen zeker'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Jij bent altijd al een buitenbeentje geweest. Met je exorbitante salaris.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik hoor niet bij de groep want ik mag hem wel. gr grNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kruip eens achter je console jij.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gek zeg. Dat iedereen je uitkotst.![]()
Vergeet mijn anaconda niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij bent altijd al een buitenbeentje geweest. Met je exorbitante salaris.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb hier genoeg respect gekregen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:24 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Respect opbrengen voor anderen, dan zal je dat waarschijnlijk terugkrijgen, ook in de manier van posten van anderen.![]()
Hup KamiDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Via de DM wel in staat om normale conversaties aan te gaan, dan is het blijkbaar wel mogelijk. Er vallen me er een aantal van hier dan toch nog mee.![]()
En mijn grote harige balzak.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Excusez-moi. Met je exorbitante salaris en je gigantische anaconda.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hulkie miss moet je je posts ff teruglezenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zelfreflectie. En dat zouden meer mensen moeten doen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hulkie miss moet je je posts ff teruglezenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
We hebben toch ook geen problemen met die andere nieuwe users, vanpers en Darksonic enzoi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:28 schreef el-blanchito het volgende:
We hebben toch ook geen problemen met die andere nieuwe users, vanpers en Darksonic enzo
joh, iedereen was ooit een newbie hier. Degene die zijn blijven hangen zijn toevallig ook zij die gewoon gezellig en normaal meeposten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:28 schreef el-blanchito het volgende:
We hebben toch ook geen problemen met die andere nieuwe users, vanpers en Darksonic enzo![]()
Vitinho is een baasjejammer van die workrates maar anders was hij ook drie keer zo duur geweest denk ik
scoorde net deze in de finale
![]()
Zou beginnen bij jezelf. Als iedereen dat hier zou doen, inclusief ik, maar ik noem me hier geen vast lid, dan zou het binnen hier en voor nieuwe nog veel leuker zijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zelfreflectie. En dat zouden meer mensen moeten doen.![]()
Iets met een spijker en een kop. Maar die tweede ken ik niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:28 schreef el-blanchito het volgende:
We hebben toch ook geen problemen met die andere nieuwe users, vanpers en Darksonic enzoNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die DS3 is inderdaad best nieuw.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:28 schreef el-blanchito het volgende:
We hebben toch ook geen problemen met die andere nieuwe users, vanpers en Darksonic enzo![]()
Inderdaad, ik zou je ook geen vast lid noemen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:28 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zou beginnen bij jezelf. Als iedereen dat hier zou doen, inclusief ik, maar ik noem me hier geen vast lid, dan zou het binnen hier en voor nieuwe nog veel leuker zijn.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
die gaat al een tijdje mee hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die DS3 is inderdaad best nieuw.![]()
Ik ben in het begin ook als stront behandeld.
Nog steeds eigenlijk.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Gelukkig sta ik daar ook niet voor open.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou je ook geen vast lid noemen.![]()
met Torres voor 200c ofzo tochquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:30 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben in het begin ook als stront behandeld.
Nog steeds eigenlijk.![]()
![]()
Dat is geen standaard goal, ook geen hele lelijke als ik eerlijk ben.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:28 schreef wieisboos het volgende:
Vitinho is een baasjejammer van die workrates maar anders was hij ook drie keer zo duur geweest denk ik
scoorde net deze in de finale
![]()
Graag weer over voetbal e.d. houden svpWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Je hebt de afgelopen paar minuten aan meerdere users gevraagd 'hoe ze zich hier omhoog hebben gepijpt' dus het lijkt me dat je daar wel interesse in hebt? DM dan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:30 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Gelukkig sta ik daar ook niet voor open.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Maver ook he, ga je die nu ook knuffelen? Mavertje is eigenlijk een typische Feyenoorder en Trapz de uitzondering.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:31 schreef Kiid het volgende:
Hulk is Feyenoorder toch? Die komt hier in een warm nest terecht![]()
Godver, dat is lang geledenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:31 schreef 2Happy4U het volgende:
Graag weer over voetbal e.d. houden svp
Nog voetbal gezien dit weekend?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:31 schreef 2Happy4U het volgende:
Graag weer over voetbal e.d. houden svp
Oppas juf is weer gearriveerd hoor![]()
interland onderbrekingquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:31 schreef 2Happy4U het volgende:
Graag weer over voetbal e.d. houden svp![]()
![]()
Is het waar wat ze zeggen over de anaconda van Trapz?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je hebt de afgelopen paar minuten aan meerdere users gevraagd 'hoe ze zich hier omhoog hebben gepijpt' dus het lijkt me dat je daar wel interesse in hebt? DM dan.![]()
Je kan veel van Maver zeggen, maar dat hij verstand heeft van voetbal staat buiten kijfquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maver ook he, ga je die nu ook knuffelen? Mavertje is eigenlijk een typische Feyenoorder en Trapz de uitzondering.![]()
Ik ben in de war wat er allemaal onder e.d. valtDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hij don't want none unless je got buns, hon.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:32 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Is het waar wat ze zeggen over de anaconda van Trapz?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Verstand van voetbal verwarren met clubliefdequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan veel van Maver zeggen, maar dat hij verstand heeft van voetbal staat buiten kijf
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Eindelijk is er een mod. Op mijn 20e TR reageert tie pas ,Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Die komma maakt het afquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:34 schreef Tim86 het volgende:
Eindelijk is er een mod. Op mijn 20e TR reageert tie pas ,![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gaat loesoe ja, onweer ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja. Te harde regen hier.
O wacht dit gaat niet over voetbal![]()
![]()
ff babbelen dan ,quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:34 schreef Tim86 het volgende:
Eindelijk is er een mod. Op mijn 20e TR reageert tie pas ,hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
*iets met babbelen*quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:34 schreef Tim86 het volgende:
Eindelijk is er een mod. Op mijn 20e TR reageert tie pas ,![]()
Dat valt dan nog mee inderdaad.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:34 schreef Tim86 het volgende:
Eindelijk is er een mod. Op mijn 20e TR reageert tie pas ,
Forum Opties Forumhop: Hop naar: