Volgens mij ging vrijwel de hele uitzending daaroverquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik las al dat het o.a. over Kobani ging. Ga het nog terugkijken.
Ja, ze is moe. Het was een dolle avond gister.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:14 schreef alors het volgende:
Ik vind haar zonder dat brilletje leuker, wel een beetje wallen.
Ja, want nu:quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er moet echt een ander iemand op deze functie.
Dat waren de IS ook toen ze nog in Afghanistan en daarna in Syrie voor ons vochten! Die wapens die die Koerden nu krijgen gaan tegen Turkije gebruikt worden op den duur en dus tegen een NAVO land en dus wij allemaal!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Koerden moet je omarmen waxmask, dat zijn onze strijdmatties tegen het grote islamitische kwaad.
Zolang de Koerden niet worden onderdrukt daar in Turkije zal dat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat waren de IS ook toen ze nog in Afghanistan en daarna in Syrie voor ons vochten! Die wapens die die Koerden nu krijgen gaan tegen Turkije gebruikt worden op den duur en dus tegen een NAVO land en dus wij allemaal!
Echt waar joh?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat waren de IS ook toen ze nog in Afghanistan en daarna in Syrie voor ons vochten! Die wapens die die Koerden nu krijgen gaan tegen Turkije gebruikt worden op den duur en dus tegen een NAVO land en dus wij allemaal!
I know.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet vanwege het uiterlijk, gewoon omdat het totaal niet geloofwaardig overkomt.
Ow ja sorry ik moest eerst checken of je wel wist waar IS vandaan kwam.... Ga je eerst maar eens inlezen dan nitwit!quote:
Ja, uit Irak.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ow ja sorry ik moest eerst checken of je wel wist waar IS vandaan kwam.... Ga je eerst maar eens inlezen dan nitwit!
Ik weet dat je dat denkt, of hoopt zelfs...maar nee. ik heb een dagelijks portie kut en tieten, en niet eens de lelijkste die er te vinden zijn....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |