De meest stabiele patiënt is een dode. Van mij mocht de hele uitzending gaan over Kobani etc. Nu was het een ratjetoe van onderwerpen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De kijkcijfers zijn ook ontzettend degelijk.
Hoe dan ook was er één race-item te veel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De meest stabiele patiënt is een dode. Van mij mocht de hele uitzending gaan over Kobani etc. Nu was het een ratjetoe van onderwerpen.
Jeps. Meerdere onderwerpen is niet erg, maar als je echt wil verdiepen dan zou meer tijd nuttig zijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe dan ook was er één race-item te veel.
Mengele?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:57 schreef Zipportal het volgende:
Ferry Mengele
Theo ten Haaf
Sadet Karabulut
Zazi
Hans Dorrestijn
BeatriceGodin de Graaf
Haten op Dorrestijnquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:14 schreef alors het volgende:
Op TT staat alleen Karabulut en Dorrestijn.
Hans Dorrestijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De wereld staat in brand en die kerel mag zijn bagger weer uitstorten
Hans is een lieve oude knuffelbeer.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:14 schreef alors het volgende:
Op TT staat alleen Karabulut en Dorrestijn.
Hans Dorrestijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De wereld staat in brand en die kerel mag zijn bagger weer uitstorten
Kijk baardmannetjesquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:25 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is een soort Connie Palmen in een mannenlichaam
NEE! Met Nico de Haanquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:30 schreef alors het volgende:
[..]
Met Midas![]()
zeker erbij nog, nee dat spring ik liever voor de trein.
Whatever, mannen in midlifecrisis, ik bedank vriendelijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:31 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
NEE! Met Nico de Haan
[ afbeelding ]
Die zijn wel iets over de midlife.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:32 schreef alors het volgende:
[..]
Whatever, mannen in midlifecrisis, ik bedank vriendelijk.
Dames achter de bar zullen ook wel een seizoenskaart hebben.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:01 schreef OProg het volgende:
Wat een feest voor Jeroen moet dit vanavond op de boot worden.
Op ten duur wil je toch ook eens voor ander publiek spelen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:02 schreef Specularium het volgende:
Dames achter de bar zullen ook wel een seizoenskaart hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |