Haha Ik heb niets met halloween maar dit is wel tofquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:50 schreef Alec690 het volgende:
Speciaal voor Halloween.
[ afbeelding ]
KLM krijgt veel negatieve reacties daarop; vanwege de Malaysia crashes afgelopen jaar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:50 schreef Alec690 het volgende:
Speciaal voor Halloween.
[ afbeelding ]
B-HXK is vanmiddag om 12:34 uur vertrokken van Schiphol. Het was de allerlaatste keer dat de A340-300 van Cathay naar Amsterdam vloog. Vanaf morgen vliegen ze met een 777-300ER op Schiphol.quote:Eric Koslan AA doesn't currently have any 4 engine planes in service
En deze is vandaag gecrasht (nieuws druppelt net binnen):quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:04 schreef Iemand91 het volgende:
En een oudje, maar wel heul erg gaaf; draagvliegtuig White Knight Two met daaronder SpaceShipTwo van Virgin Galactic komt naast je lijnvlucht te vliegen. _/-\o_
Voor vertrek:quote:Het commerciële ruimtevliegtuig SpaceShipTwo van Virgin Galactic is vrijdag tijdens een testvlucht boven de Mojave-woestijn in Californië neergestort. Een van de twee piloten is omgekomen.
Dat stellen de autoriteiten van Californië. De andere piloot heeft ernstige verwondingen.
Virgin Galactic sprak aanvankelijk van een "ernstige afwijking tijdens de vlucht", maar stelt nu SpaceShipTwo te zijn verloren. De lokale politie spreekt volgens de BBC van een crash nabij Cantil. De Britse omroep toont ook een foto van vermeende wrakstukken. Het was de eerste aangedreven testvlucht sinds januari.
Virgin Galactic is de ruimtevaarttak van het bedrijf Virgin Group van Richard Branson. De Britse miljardair wil commerciële vluchten naar de ruimte aanbieden. Voor dergelijke vluchten is interesse: tientallen mensen hebben zich al ingetekend voor een ruimtevlucht, ondanks het prijskaartje: meer dan 200 duizend dollar.
SpaceShipTwo, bedoeld voor ruimtetoeristen, is achttien meter lang en biedt ruimte aan twee bemanningsleden en zes passagiers. Het ruimtevliegtuig wordt eerst door een ander vliegtuig naar grote hoogte gebracht. Daarna ontsteekt het toestel zijn raketmotoren om te stijgen naar een hoogte van 110 kilometer. Het is de bedoeling dat reizigers daardoor enkele minuten gewichtloos zijn en de kromming van de aarde kunnen zien.
God wat kunnen sommige mensen toch ook overal een probleem van makenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:51 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
KLM krijgt veel negatieve reacties daarop; vanwege de Malaysia crashes afgelopen jaar.
Die opmerkingquote:Ook een die American Airlines op hun Facebookpagina heeft gepost:
[ afbeelding ]
Goeie opmerking ook :
[..]
Wat een onzin zeg idd. Toen ik in juli een paar foto's van een vliegshow op mijn Twitter feed postte werd dat ook door sommigen als ongepast gezien. Toen was het nog juli, maar hoe lang gaat men MH17 nog aangrijpen als excuus om alles wat vleugels heeft aanstootgevend te vinden..quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:51 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
KLM krijgt veel negatieve reacties daarop; vanwege de Malaysia crashes afgelopen jaar.
Maar als je m'n posts leest kun je zien dat er bijna elk jaar en elke datum wel ongelukken zijn gebeurd. Kun je inderdaad nooit zoiets als maatschappij naar buiten brengen.
Singapore vliegt afwisselend met -200er en -300er naar Amsterdam.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:44 schreef Leatherface het volgende:
Vandaag dus voor het eerst de B777-300ER van Cathay op Schiphol. Inmiddels een aardige collectie van deze kisten in Amsterdam: KLM, Garuda, Cathay, Emirates, EVA. Snap alleen niet waarom Singapore niet upgrade.
Kenya ook nog (en hoewel incidenteel Turkish)quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:44 schreef Leatherface het volgende:
Vandaag dus voor het eerst de B777-300ER van Cathay op Schiphol. Inmiddels een aardige collectie van deze kisten in Amsterdam: KLM, Garuda, Cathay, Emirates, EVA. Snap alleen niet waarom Singapore niet upgrade.
Oh, dat wist ik niet. Ik dacht standaard met de 200ER.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:15 schreef OEM het volgende:
[..]
Singapore vliegt afwisselend met -200er en -300er naar Amsterdam.
Klopt, is ook standaard de -200. Een heel enkele keer sturen ze een -300 deze kant op. We hebben een tijdje standaard de -300 gehad, maar SQ had deze kist nodig op andere routes, dus zijn ze weer terug gegaan naar de -200.quote:Op zondag 2 november 2014 09:18 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Ik dacht standaard met de 200ER.
Amsterdam is niet echt een zakenroute met veel 'premium demand'. En zo'n 300ER heeft nu juist veel ruimte voor business class en meestal ook nog een first class. Ze sturen er dan liever één extra naar Londen of Zürich en een kleinere variant blijkt een betere match.quote:Op zondag 2 november 2014 09:30 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Klopt, is ook standaard de -200. Een heel enkele keer sturen ze een -300 deze kant op. We hebben een tijdje standaard de -300 gehad, maar SQ had deze kist nodig op andere routes, dus zijn ze weer terug gegaan naar de -200.
Ik zat te kijken naar dit artikel (Singapore Airlines deploys B777-300ER to Amsterdam) en dat leek wel overeen te komen met de laatste twee weken van SQ323/324. Maar als je verder terugkijkt in de tijd is het inderdaad wat luciferdoosje zegt standaard nog altijd de -200erquote:Op zondag 2 november 2014 09:18 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Ik dacht standaard met de 200ER.
Cathay vliegt wel in een 3-3-3 dus zie er naar uit om aanboord te stappen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:44 schreef Leatherface het volgende:
Vandaag dus voor het eerst de B777-300ER van Cathay op Schiphol. Inmiddels een aardige collectie van deze kisten in Amsterdam: KLM, Garuda, Cathay, Emirates, EVA. Snap alleen niet waarom Singapore niet upgrade.
Dat hebben ze in hun oude 747's ook. Op dat vlak hebben Cathay en Singapore bij mij een streepje voor ten opzichte van Emirates.quote:Op zondag 2 november 2014 10:11 schreef Sparqq het volgende:
[..]
Cathay vliegt wel in een 3-3-3 dus zie er naar uit om aanboord te stappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |