abonnement Unibet Coolblue
pi_419586
Ik zag dit topic nog niet staan, dus bij deze.

Plaats hieronder je commentaar op de uitzending(en)!

succes!

| You should have no expectation of privacy! |
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 oktober 2000 @ 19:45:22 #2
862 Arcee
Look closer
pi_419596
Wat is 't ook een lul zeg die Vewdy. Ed heeft iets serieus te vertellen en iedereen luistert en wat doet meneer? Gaat een beetje met een ijzerenstaaf over een hek staan te rossen!

Hou je gewoon even gedeisd, lul

pi_419597
Heb het niet kunnen zien, kabel ligt er al sinds 15.00 uur uit UPC
  donderdag 26 oktober 2000 @ 20:03:49 #4
215 misterDre
Paint it black!
pi_419623
quote:
Op 26 oktober 2000 19:47 schreef lost95 het volgende:
Heb het niet kunnen zien, kabel ligt er al sinds 15.00 uur uit UPC
In de streamverslagen van gisteravond en vannacht staan vele malen meer dan dat er te zien was! dus treur maar niet
  Moderator donderdag 26 oktober 2000 @ 21:09:41 #5
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_419730
Bart komt dus echt in het BB-huis. Hij liep met plunjezak langs Beau in de eindshot: "Ha die Rolff."
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 26 oktober 2000 @ 21:47:51 #6
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_419801
Ed staat in de spits bij Basel.

Shit, hebben jullie weer de link van mijn plaatje veranderd. Zorg volgende keer eens gewoon dat mijn plaatje het blijft doen! Shit Fok!
Effe off topic hoor.

[Dit bericht is gewijzigd door DiEr op 26-10-2000 21:50]

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  donderdag 26 oktober 2000 @ 22:12:48 #7
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_419879
En weer een aflevering van EdTV! Sinds Ed het huis in is, is ie elke aflevering 99% in beeld! Ik wordt daar echt gek van. Ik hoop dat ie daarom vanavond vertrekt!
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
  donderdag 26 oktober 2000 @ 22:45:54 #8
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_419985
BAH .. Nederlands publiek zuigt
  donderdag 26 oktober 2000 @ 22:53:56 #9
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_420029
Ed zegt dat hij het huis niet uit gaat.

Hij wil een daad stellen, omdat hij z'n nominatie niet terecht vindt !!

Beau lult als brugman om Ed te overtuigen.

B: 'Er zijn hier 2 mensen die jou willen helpen'
E: 'Ja, ik heb geen hulp nodig. Als je het niet erg vindt, ga ik nu even een biertje halen uit de vijver.'
B: 'Dat heb ik hier ook.'
E: 'Je moet toch beter doen Beau'

B: 'Ed, we moeten even naar de reclame'

HAHAHAHHAHAHAHAH

  donderdag 26 oktober 2000 @ 22:58:50 #10
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_420079
Wat een mongolen zijn Nederlanders zeg. Ja oke dat wist ik al, maar toch. Waarom nou Ed weer. Kut Nederlanders.

Wat hij nu doet zegt al waarom hij erin moet blijven.

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_420097
Ed maakt het juist koel in het huis (zonder heel erg irritant te zijn zoals Darius), ik snap ook niet waarom ze hem eruit stemmen.
  donderdag 26 oktober 2000 @ 23:02:02 #12
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_420102
De andere bewoners zijn losers. Zijn ze hem aan het uitleggen waarom hij eruit moet. Zijn gevoel voor zijn vrouw en kinderen. Wat hebben die er nou mee te schaften! BaggerRobin. Ed zette hem even mooi weg. Bianca loopt ook al te fucken.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  donderdag 26 oktober 2000 @ 23:02:56 #13
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_420106
Die vriend van Ed is ook wel relaxed en heeft gewoon gelijk.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  donderdag 26 oktober 2000 @ 23:11:04 #14
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_420159
Koos zegt op de streams dat Ed naar zijn vrouw en kind moet. Een voorbeeld van de zielige domme NL die voor het eruitstemmen van Ed hebben gebeld?
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_420186
Ja Ed...wat zal de redactie hiertegen gaan doen?..zullen ze hem het huis uit moeten slepen?!
| You should have no expectation of privacy! |
  donderdag 26 oktober 2000 @ 23:21:38 #16
5845 marqiemarq
Uit pure interesse
pi_420197
Het hele verhaal van ED klopt niet,

toch zorgt hij voor fantastische TV, miskent talent. Iedereen is tegen hem, waarom toch ????

De psychologische noot wordt alleen maar leuker met hem. Laat Ed nog maar even blijven, de overige bewoners kunnen hier helemaal niet mee omgaan, fantastisch.

Contract, kind, vrouw, regels ....

onmacht komt naar boven, Ed heeft er schijt aan, althans dat lijkt zo

Je moet altijd maar denken, het wordt (nog) beter ;)
  donderdag 26 oktober 2000 @ 23:23:45 #17
215 misterDre
Paint it black!
pi_420207
Ik heb nog steeds sterk het gevoel dat we genaaid worden. BB NL heeft gewoon een rel nodig om kijkers te trekken!
pi_420244
Die akelige top 5 meneer (hoe heet ie) beweerd vanavond al voor de 2e keer dat Annet uit de Achterhoek komt

Man, ga eens opnieuw je topografie leren!

Ze komt uit Twenthe

  donderdag 26 oktober 2000 @ 23:35:39 #19
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_420273
En Bianca wil mediator spelen.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  donderdag 26 oktober 2000 @ 23:39:09 #20
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_420292
Natuurlijk komt hij er niet uit voor zijn vrouw en kind. Hij is er tenslotte ingegaan ondanks zijn vrouw en kind. Duh!
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_420296
Ik vind het jammer dat de vrouw van Ed zich nu laat gebruiken door Veronica...
Buiten de uitzending is tot daaraan toe, maar in de uitzending...

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 26-10-2000 23:41]

  donderdag 26 oktober 2000 @ 23:42:46 #22
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_420309
Ze zijn gewoon echt boos, de bewoners.

Relaxete vrouw heeft ie.

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_420339
Beau zegt net "Ik ben niet over de baby begonnen, dat doe ik volgende week"

Betekend dit dat Ed er nog een hele week in blijft. Of, heeft Beau z'n mind voorbij gepraat???

Why is it people don't realize what they have until it's gone ?
  donderdag 26 oktober 2000 @ 23:49:36 #24
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_420341
Slotconlusie: de beste BB aflevering ooit.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_420347
Ongelofelijk, wat kunnen die bewoners zeiken. Hebben ze eindelijk iemand interessant in het huis, wordt ie door het bejaardentehuis er uit gestemd, lopen ze vervolgens te zeiken dat ie weg moet. Ze lopen geen enkel gevaar, want Ed zal er uiteindelijk toch wel uitgaan en dan kunnen ze weer lekker indutten.
pi_420378
Ik had ook het gevoel dat we genaaid werden, heel sterk. Dat Beau erop voorbereid was, was mij in ieder geval heel duidelijk. Geen enkele verbazing..

Ik heb bij de streamverslagen nog gemeld dat de camera eerder op de avond over het hek heen filmde. Daar zag ik toen Esther en Bart staan, met scripts in hun handen. Ik dacht: als Bart nu in de uitzending het huis binnenstormt onder het mom van "ik ben soldaat en kom jou weghalen" dan is dat dus definitief bewezen in scene gezet, want ik heb ze immers zien oefenen op de streams. Maar Bart is niet binnen gekomen, dus dat maakt me weer aan het twijfelen.

Het is in ieder geval entertainment, prachtige tv, eindelijk krijg ik het ultieme Big-Brother gevoel weer. Wat dat betreft is Veronica geslaagd in hun opzet: het heeft gewerkt.

dat waren nog eens tijden...
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 00:23:57 #27
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_420575
Ik heb een heel dubbel gevoel over deze uitzending (en de laatste twee weken BB). Tuurlijk was het smullen vanavond, maar aan de andere kant ben ik er zeker na deze uitzending stellig van overtuigd dat we hier collectief genaaid worden. De makers hebben natuurlijk ook gezien wat een suf zooitje het was en moesten iets doen om wat actie te brengen. Dus: Enter Ed!
Het probleem is alleen dat ik er een ontzettende hekel aan heb om in de maling te worden genomen. Hadden ze nou gewoon gezegd dat Ed een acteur is die het huis zou ingaan om de bewoners een beetje uit hun tent te lokken, alá. Maar nu blijven ze maar doen alsof het echt is, terwijl het er toch i.m.h.o heel dik bovenop ligt dat dit allemaal spel is. Alleen dat huilen al van hem!!!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 01:07:02 #28
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_420798
quote:
Op 26 oktober 2000 23:30 schreef Tinkerbell het volgende:
Die akelige top 5 meneer (hoe heet ie) beweerd vanavond al voor de 2e keer dat Annet uit de Achterhoek komt

Man, ga eens opnieuw je topografie leren!

Ze komt uit Twenthe


Tussen alle verontwaardiging dreigt deze zinsnede verloren te gaan! En het is een van de mooiste die ik vanavond, na deze legendarische uitzending, ben tegengekomen. Gaarne aandacht hiervoor!!!
Ben te zaai voor een signature
pi_420819
quote:
Op 27 oktober 2000 01:07 schreef Roache_ het volgende:
Tussen alle verontwaardiging dreigt deze zinsnede verloren te gaan! En het is een van de mooiste die ik vanavond, na deze legendarische uitzending, ben tegengekomen. Gaarne aandacht hiervoor!!!
Neem je nou mij in de maling?
Naast alle toestanden van vanavond (de adrenaline stroomt nog volop!) was ik hier zeer verontwaardigd over
pi_420858
Tjee, ik ben blij dat ik de video aan had staan en ik Fok kan lezen, was niet thuis vanavond en heb toch echt wat gemist
  Redactie Frontpage vrijdag 27 oktober 2000 @ 09:50:58 #31
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_421231
Was dat wel zijn vrouw? Vond haar beetje nep met die grote bril met 0,1 sterkte.
pi_421240
Ja, de kijkcijfers.....

Big Brother haalde gister een kijkdichtheid van 7,7 dit betekend dat er 1108800 (1,1 miljoen) mensen keken, dit is een record voor dit seizoen!!

| You should have no expectation of privacy! |
pi_421465
Denken ze eindelijk van hem verlost te zijn, blijft ie nog even een tijdje.
Het halve publiek wil dat ie verkast, zijn medebewoners zijn hem ook liever kwijt dan rijk en meneer Ed wordt in zijn ego gekrenkt.
Deze man heeft duidelijk geen capaciteiten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')