Daar zit toch geen lamp achter?quote:Op maandag 6 oktober 2014 01:34 schreef vannelle het volgende:
Ledlampjes achter het scherm, nog geen euro per stuk
Nee, werkt met vuurvliegjesquote:
Hoe vaak moet je die voeren?quote:
Vaker als wat TS heeft gedaan, dat blijkt.quote:
Geen staande schemerlamp met een sjiek trekkoordje inderdaad.quote:
Zo hoorde ik ook ooit iemand zeggen: "Krukaslagers stuk? Die zijn toch van ijzer? Dat kan niet stuk hoor." Ik heb niet in de spiegel gekeken maar ik vermoed dat ikquote:
Oké dan zal is kijken hoe die eruit moetquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Geen staande schemerlamp met een sjiek trekkoordje inderdaad.
Maar wel ledjes die zoals ik al zei geen kapitaal kosten.
Pak een schroevendraaier, haal je dashboard er uit en vervang de lampjes.
En hoe weet ik dit zo zeker? Zelf ook al een keer gedaan bij een Astra.
Als je direct de goede kan vinden wel ja.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:50 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Oké dan zal is kijken hoe die eruit moet
Handig om alvast die ledjes te halen zodat ik het meteen kan vervangen?
Fout. Tenminste, dat vind ik. Blijft een mening.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:06 schreef mighty_myte het volgende:
De Opel Astra G is de meest verschrikkelijke auto ooit.
.
Het baggerding blinkt nergens in uit.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:10 schreef vannelle het volgende:
[..]
Fout. Tenminste, dat vind ik. Blijft een mening.
Jouw mening, heb je ook recht op.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:13 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Het baggerding blinkt nergens in uit.
Techniek: niks bijzonders
Wegligging: niks bijzonders
Uiterlijk: niks bijzonders
Prijs: niks bijzonders
Vermogen: niks bijzonders
Wordt gereden door 55 jaar oude vrouwen,
maar ook door 19 jaar oude gastjes die 'tuning' doen.
Erg genoeg wel. Het was een dieptepunt in mijn leven.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:21 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jouw mening, heb je ook recht op.
Heb je er wel eens in gereden eigenlijk?
Degelijkheid en betrouwbaarheid tov wat je er voor betaalt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:22 schreef mighty_myte het volgende:
Waar blinkt hij wel in uit volgens jou?
Mwah ik vind het wel redelijk rijden hoor. Tuurlijk het is geen racemonster, maar het brengt me tenminste van A naar Bquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:06 schreef mighty_myte het volgende:
De Opel Astra G is de meest verschrikkelijke auto ooit.
.
Kan jij mij misschien ook vertellen hoe ik die kapjes voor de schroef bij het stuur kan weghalen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:35 schreef vannelle het volgende:
[..]
Degelijkheid en betrouwbaarheid tov wat je er voor betaalt.
En uiteraard het feit dat je zelf je dashboardverlichting kunt vervangen.
Ik zou eens in de binnenkant voelen naar schroefjes ofzo. Dat is althans waar Citroën ze vaak verstopt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:48 schreef Jiang153 het volgende:
Kan jij mij misschien ook vertellen hoe ik die kapjes voor de schroef bij het stuur kan weghalen?
Oh wacht heb zelfs een hele HOW-TO gevondenquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:56 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik zou eens in de binnenkant voelen naar schroefjes ofzo. Dat is althans waar Citroën ze vaak verstopt.
Lekker dagje sleutelen dus. Gelukkig, als ik het zo zie, geen mechanische tellerkabel...quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:59 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Oh wacht heb zelfs een hele HOW-TO gevonden
http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=126&t=157899
Dieptepunt, jeezzz, overdrijven is ook een kunst.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:22 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Erg genoeg wel. Het was een dieptepunt in mijn leven.
Waar blinkt hij wel in uit volgens jou?
Waar woon je?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:20 schreef Jiang153 het volgende:
Oké ik krijg dus echt dat kapje er niet af
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |