SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Tbakkert![]()
![]()
Ik heb er natuurlijk niet echt 148 hè, al is de hoeveelheid ook niet bijster relevant ofzo. Hangt ook van je eigen kapitaal af.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ronaldo 2 goals en een assist, Benzema 2 goals..Ik zet mijn geld in op IF BenzemmelAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Te duur. Kan ik niet kopen. Helaaschquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:30 schreef Tim86 het volgende:
Ronaldo 2 goals en een assist, Benzema 2 goals..Ik zet mijn geld in op IF Benzemmel![]()
ronaldo heeft net nog een IF gehad, dus wrsch benzema iddquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:30 schreef Tim86 het volgende:
Ronaldo 2 goals en een assist, Benzema 2 goals..Ik zet mijn geld in op IF Benzemmel![]()
nou inslaan dan maarquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ronaldo heeft net nog een IF gehad, dus wrsch benzema idd
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ronaldo hattrick, per ongeluk scoort hij
Met zijn arm ook zo te zien.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
drie hattricks in vier wedstrijdenquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:44 schreef Tim86 het volgende:
Ronaldo hattrick, per ongeluk scoort hij
Met zijn arm ook zo te zien.![]()
![]()
Blanc![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoeveel goals heeft hij dit kalenderjaar eigenlijk? Zou hij dat aantal van Messi kunnen evenaren?quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
drie hattricks in vier wedstrijdenOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Vast wel nu denk ik.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
belachelijk veel in ieder gevalquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hoeveel goals heeft hij dit kalenderjaar eigenlijk? Zou hij dat aantal van Messi kunnen evenaren?![]()
![]()
Hoe spelen silvers dit jaar?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Vorig jaar teampje gemaakt en een potje tegen Trapz gespeeld. Nog nooit zo'n kut team gehad. Die spelers bakten er niks van.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Goed, als je maar voldoende pace hebt
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Bohhh gelijk weer verkocht toen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:01 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Vorig jaar teampje gemaakt en een potje tegen Trapz gespeeld. Nog nooit zo'n kut team gehad. Die spelers bakten er niks van.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gezellige afsluiter was het iddquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
68 is toch ook niet zo hoog?quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:54 schreef Ajacied7 het volgende:
Waarom heeft Aguero 68 strength?Zo makkelijk om van de bal af te zetten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Boeiend, met die balcontrole, pace en dribbling ontwijk je elk duel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:54 schreef Ajacied7 het volgende:
Waarom heeft Aguero 68 strength?Zo makkelijk om van de bal af te zetten
![]()
lol toevalligquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bedankt voor de tipquote:
Maher voor 16250 verkocht
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
68 geeft niet goed weer hoe moeilijk hij in het echt van de bal is te zetten. 75 lijkt me meer realistischquote:![]()
matchmaking is wel beter geworden als je ziet hoevaak fokkers elkaar tegenkomen in cupsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wie tegen wie?quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
bohh een duel tussen 2 FOK!kers in de silver cup (?)![]()
IF Rakitic en Rodriguez blijven maar zakken.
Waarom post jij hier nog. Niemand mag jou.quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:21 schreef ThadCastle het volgende:
Wow weer een 74 shiny silver in een 400c pack. McGregor van Hull
7k bin.![]()
Waarom is hij zo duur?quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:21 schreef ThadCastle het volgende:
Wow weer een 74 shiny silver in een 400c pack. McGregor van Hull
7k bin.
Ik heb dit jaar ook al 3x een 74-rated shiny in een 400c pack gehad. Altidore, Diakite en Maurice-Belay. O ja en een Rekik. En Stamford Bridge.![]()
benje boos omdat ik je uit het skype gesprek poepte?quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waarom post jij hier nog. Niemand mag jou.![]()
![]()
Zelfde gaat ook voor jou op.quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waarom post jij hier nog. Niemand mag jou.![]()
Nee, ik vertel gewoon de waarheid.quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
benje boos omdat ik je uit het skype gesprek poepte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1-0 winst na verlenging voor mij. Damn, dat was zwaarbevochten. Arizala had zijn schoenen nog om zijn voeten
GG
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
voetbalt ie normaal gesproken met slippers dan ofzo?quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:26 schreef Tim86 het volgende:
1-0 winst na verlenging voor mij. Damn, dat was zwaarbevochten. Arizala had zijn schoenen nog om zijn voeten
GG![]()
Doos om zn schoenen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:26 schreef Tim86 het volgende:
GG![]()
![]()
Jezus, wat heb ik ik dan getypt haha. Ehm dozen om zijn schoenen ja..jezus
Al mijn concentratie opgemaakt in dat schaakpotje tegen wieisboos
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
kan niet zeggen dat het niet verdiend wasquote:Op maandag 6 oktober 2014 00:26 schreef Tim86 het volgende:
GG1e helft ging wel maar ik was de tweede helft nergens
![]()
![]()
Vraag eens hoeveel ik daar om geef.quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wel joh, als er hier iemand is die niemand zou missen ben jij het wel.![]()
Ja, voor rust was jij beter, daarna ik. Snap alleen niet wat mijn spitsen aan het doen waren. Moeilijkste kans vloog wel ineens binnen. Dat uitkomen met die keeper deed je wel slim..dan pakt hij die lage finishes ineens wel zo lijkt het.quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
kan niet zeggen dat het niet verdiend was1e helft ging wel maar ik was de tweede helft nergens
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Quote eens waar ik zeg dat ik denk dat jij daar ook maar een neuk om geeft.quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vraag eens hoeveel ik daar om geef.![]()
Reported Attack Site, niet gekliktquote:Op maandag 6 oktober 2014 00:30 schreef Poepz0r het volgende:
Dit speelt wel relaxed moet ik zeggen.
http://www.futhead.com/15/squads/3135042/![]()
![]()
Waarom zou ik dat doenquote:Op maandag 6 oktober 2014 00:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Quote eens waar ik zeg dat ik denk dat jij daar ook maar een neuk om geeft.Je snapt het weer niet helemaal he gek Friesje van me.
![]()
Nee hoor, ik geef geen neuk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doenJe snapt het weer niet helemaal he gek Friesje van me.
![]()
Lieg niet. Jij geeft ook geen neuk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig. Zou me bijna zorgen maken om jou.![]()
Net ff snel twee potjes gespeeld, had ik niet moeten doen. De kansen die ik normaal gesproken maak gaan nu gewoon op de paal of maar net naast.Niks wilde lukken met afmaken, 1e potje 4-1 eraf en de tweede maar een ragequit toen het 2-1 stond.
Hoi Ozz.quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:52 schreef Ozz-03 het volgende:
Net ff snel twee potjes gespeeld, had ik niet moeten doen. De kansen die ik normaal gesproken maak gaan nu gewoon op de paal of maar net naast.Niks wilde lukken met afmaken, 1e potje 4-1 eraf en de tweede maar een ragequit toen het 2-1 stond.
![]()
quote:
Hey Ozzie.quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:52 schreef Ozz-03 het volgende:
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:
2 eps van gezien. Die eerste 'Waar zijn je stukjes' en 'more drink, i want more drenk' was al weinig, die tweede gebeurde er echt helemaaal niks.quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:54 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is zo schaamteloos hè. Fuck ethiek.![]()
Die zeug ja.quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
2 eps van gezien. Die eerste 'Waar zijn je stukjes' en 'more drink, i want more drenk' was al weinig, die tweede gebeurde er echt helemaaal niks.Nasty man.
Ga nu even Ep 4 kijken. 3 was ook niet echt bijzonder, maar het kijkt stiekem lekker weg.te kansloos voor woorden maar /care.
Zelf echt nooit zo'n vakantie gehad trouwens. Dit jaar wel een paar keer goed hard gegaan in het Oostblok, maar je vrienden kotsend naar bed brengen, nah.Shotjes slagroom uit tieten en de brokken tellen op straat, what the fuck man.
Jongetjes van 18 die whiskey (!) shotten.WHISKEY SHOTTEN. Godverdomme vloeken in de kerk.
[ Bericht 9% gewijzigd door Lindgren. op 06-10-2014 01:06:42 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
johquote:Op maandag 6 oktober 2014 01:01 schreef ThadCastle het volgende:
Hoe kunnen jullie silvers leuk vinden. Die keepers zijn zooo slecht![]()
![]()
In 100 wedstrijden heb ik precies een keer gescoord uit een corner. Ook maar twee tegengoals uit cornersquote:Op maandag 6 oktober 2014 01:06 schreef Poepz0r het volgende:
Campbell die 2x scoort uit een corner met de kop, dit spel![]()
Dit jaquote:Op maandag 6 oktober 2014 01:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
In 100 wedstrijden heb ik precies een keer gescoord uit een corner. Ook maar twee tegengoals uit cornersVandaag toevallig met Castaignos
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
De meesten spelen hier FIFA 15 hè.quote:Op maandag 6 oktober 2014 01:06 schreef Poepz0r het volgende:
Campbell die 2x scoort uit een corner met de kop, dit spelhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik scoor regelmatig uit corners en nu dus 2x met Campbellquote:Op maandag 6 oktober 2014 01:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De meesten spelen hier FIFA 15 hè.![]()
![]()
Mensen die scoren uit corners.
En dan balen/schrikken dat je ouders alles gezien hebben terwijl je zelf dagen lang met een cameraploeg door die straten looptquote:Op maandag 6 oktober 2014 00:54 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Echt geen last van. Vooral niet bijquote:Op maandag 6 oktober 2014 01:01 schreef ThadCastle het volgende:
Hoe kunnen jullie silvers leuk vinden. Die keepers zijn zooo slechtEsteban
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heyquote:Op maandag 6 oktober 2014 01:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Sowieso corners.
Dingen met hoeken.
Je moet echt met Viola spelen. Ik weet zeker dat jij hem geweldig gaat vinden.![]()
hb vriending dus mag niet met anderen spelen haha :$quote:Op maandag 6 oktober 2014 01:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hey
Je moet echt met Viola spelen. Ik weet zeker dat jij hem geweldig gaat vinden.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ziet er wel uit als een baasje ja. Naast Vietto.quote:Op maandag 6 oktober 2014 01:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hey
Je moet echt met Viola spelen. Ik weet zeker dat jij hem geweldig gaat vinden.Of even linken met Akpala.
Goede titel.quote:Leuke goal.
Slaapritme naar de klote, krijg pas slaap rond een uur of 3.
Niet blijven fappen tot je in slaap valtquote:Op maandag 6 oktober 2014 01:25 schreef Ozz-03 het volgende:
Slaapritme naar de klote, krijg pas slaap rond een uur of 3.![]()
![]()
Corners nemenquote:Op maandag 6 oktober 2014 01:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet blijven fappen tot je in slaap valt![]()
![]()
Even internet-shoppen voor nieuwe winter swag.
gr grOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
picsquote:Op maandag 6 oktober 2014 01:38 schreef Ozz-03 het volgende:
Even internet-shoppen voor nieuwe winter swag.
gr grhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ik verwachtte een gifje waar je een zoekbalkje zag met:quote:
swag winterjas met bontkraag
Je bent niet scherp lindgren![]()
geen tyd a mattiquote:Op maandag 6 oktober 2014 01:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ik verwachtte een gifje waar je een zoekbalkje zag met:
swag winterjas met bontkraag
Je bent niet scherp lindgrenhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er wel goed uit.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 01:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er wel goed uit.Heb zelf weer een leren jas gekocht. Zo'n kort model. Kon het niet laten.
Nee. Niet het leer dat Trapz gewend is.
Heb ook twee leren jasjes, zwart en bruin. Zien er stoer uit maar ook gewoon netjes.quote:Op maandag 6 oktober 2014 01:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice.Heb zelf weer een leren jas gekocht. Zo'n kort model. Kon het niet laten.
Nee. Niet het leer dat Trapz gewend is.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Mensen die niet van kleding houden, dat is wel bah.quote:Op maandag 6 oktober 2014 01:49 schreef Lindgren. het volgende:
[FIFA 15: FUT SC] #71 149 beetje bi is niet bahOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:
geweldige free pack weer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 02:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
geweldige free pack weer![]()
Flano als hoogste , wat een feestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dit zijn juist christelijke tijdenquote:Op maandag 6 oktober 2014 07:27 schreef Kamikazie het volgende:
Morguhhwat een onchristelijke tijd dit
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dit. Mijn ouders zaten vroeger rond dit tijdstip al in de kerk, voor ze naar school gingen.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 07:27 schreef Kamikazie het volgende:
Morguhhwat een onchristelijke tijd dit
De enige die ook daadwerkelijk een goede morgen heeftquote:Op maandag 6 oktober 2014 08:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
MorgenGoede 400c packs om de dag mee te beginnen.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Het begin was wel goed ja. Ook omdat ik redelijk veel heb verkocht.quote:Op maandag 6 oktober 2014 08:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
De enige die ook daadwerkelijk een goede morgen heeft
Nu begint het zware leven weer.![]()
Ik zou niet met hem willen ruilen hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2014 08:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
De enige die ook daadwerkelijk een goede morgen heeft![]()
Is gewoon gespeeld, teamgenootje en daar een vriend van wordt morgen gefilmd en die wisten het allemaal al vooraf dat het opgenomen werd en de ouders erbij waren.quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:54 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
snel dealtjes oppikken voordat de rest het door heeft.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
wat is hier precies bohhh aan?quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
die contracten en conditie kaarten..bohhquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
nou nou t is wat meidquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
die contracten en conditie kaarten..bohh![]()
had je die nog niet in de club![]()
IF rakiticloop er op leeg man
#FreeTrapz![]()
Die stijgen nog wel joh, ladyboy.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nou nou t is wat meid![]()
had je die nog niet in de club![]()
IF rakiticloop er op leeg man
maar goed ik snap nog steeds niet waarom je contracten nou bohh zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die stijgen nog wel joh, ladyboy.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Altijd lekker uit een gratis pack.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maar goed ik snap nog steeds niet waarom je contracten nou bohh zijn.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
oh jullie krijgen die weekelijkse packs zekerquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Altijd lekker uit een gratis pack.meuk heb ik niet.
#FreeTrapz![]()
Kreeg 15 packs bij een pre-order.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
oh jullie krijgen die weekelijkse packs zekermeuk heb ik niet.
Zijn dat 5k packs?quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kreeg 15 packs bij een pre-order.![]()
Klopt dat is dan wel een beetje skeer.quote:
Dat is waar maar misschien stond hij wel doorgesnoven de spelersbus op te wachten.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
morgen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Me wijf, me geld, nu woon ik bij mn zwager, duizend bommen en granaten!quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is waar maar misschien stond hij wel doorgesnoven de spelersbus op te wachten.![]()
![]()
Allemaal de schuld van de Rabobank.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Me wijf, me geld, nu woon ik bij mn zwager, duizend bommen en granaten!Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Homeland weer begonnen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
consumables listen via de companion app
#FreeTrapz![]()
Xboxworldquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
WTF iemand op xboxworld had een Messi voor 250.
quote:
zelfs die nerds hebben dus al AB'squote:en wij maar eerlijk handelen hier voor een eerlijke FUT wereld
#FreeTrapz![]()
errorworldquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
WTF iemand op xboxworld had een Messi voor 250.![]()
![]()
Zou best kunnen zijn dat hij hem net op de mark zag staan. Ik heb ook al een paar keer een speler goedkoop op kunnen pikken zonder dat een AB er op zat te loeren.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:41 schreef FCsuarez het volgende:
zelfs die nerds hebben dus al AB's en wij maar eerlijk handelen hier voor een eerlijke FUT werelRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
er schijnt daar ooit iemand een ronaldo voor 0c te hebben gekocht echt ziek hodiquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
WTF iemand op xboxworld had een Messi voor 250.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
![]()
Vanaf 1.13. Super realismeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
brandblusser.gif ohsnap.gif applycoldwatertoburn.gifquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
er schijnt daar ooit iemand een ronaldo voor 0c te hebben gekocht echt ziek hodiRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
IF Jagielka uit m'n pakje. Geen reet waard natuurlijk
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
geen AB op messi what are the odds.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zou best kunnen zijn dat hij hem net op de mark zag staan. Ik heb ook al een paar keer een speler goedkoop op kunnen pikken zonder dat een AB er op zat te loeren.
#FreeTrapz![]()
meer dan de gemiddelde inhoud van een pack ouwe janknicht.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:45 schreef Blistering het volgende:
IF Jagielka uit m'n pakje. Geen reet waard natuurlijk
#FreeTrapz![]()
Dat zegt hij wel.. maar een gold die er voor 250 opstaat wordt meteen gekocht. Of het was 250k.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zou best kunnen zijn dat hij hem net op de mark zag staan. Ik heb ook al een paar keer een speler goedkoop op kunnen pikken zonder dat een AB er op zat te loeren.Nee, want ik kreeg 268k (ofzo) terug.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
er schijnt daar ooit iemand een ronaldo voor 0c te hebben gekocht echt ziek hodi![]()
Geloof er geen reet van overigensquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
WTF iemand op xboxworld had een Messi voor 250.![]()
Oja.. onder discard is insta-buy. wat jij zegt lijkt mij eerder ja.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zegt hij wel.. maar een gold die er voor 250 opstaat wordt meteen gekocht. Of het was 250k.
[..]
Nee, want ik kreeg 268k (ofzo) terug.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
is het gek dat ik tegelijk in de app kan en op de fapappPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik ga alleen akkoord met IF Messiquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
meer dan de gemiddelde inhoud van een pack ouwe janknicht.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Nee dat kan ik ook.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:49 schreef FCsuarez het volgende:
is het gek dat ik tegelijk in de app kan en op de fapapp
Wat ik wel vreemd blijf vinden is dat EA two-way-factor authentication verplicht stelt maar dat op de telefoon app niet gebruikt.
Komt omdat je ook zo gek bentquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:49 schreef FCsuarez het volgende:
is het gek dat ik tegelijk in de app kan en op de fapapp![]()
![]()
Ik heb liever een Ronaldo voor 270k dan een Messi voor 250c.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zegt hij wel.. maar een gold die er voor 250 opstaat wordt meteen gekocht. Of het was 250k.
[..]
Nee, want ik kreeg 268k (ofzo) terug.
Jij wint.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb liever een Ronaldo voor 270k dan een Messi voor 250c.![]()
Doe mij Messi maar, anders moet ik Ronaldo laten schieten door de prijs.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb liever een Ronaldo voor 270k dan een Messi voor 250c.![]()
Morning.quote:
Ik moest om je lachen vorige week, iedereen uit de party om 3:30 ofzo, toen wilde ik m'n ps4 uitzetten en toen zag ik dat jij nog even een andere party joindemooi.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Morning.
Ik moest om je lachen vorige week, iedereen uit de party om 3:30 ofzo, toen wilde ik m'n ps4 uitzetten en toen zag ik dat jij nog even een andere party joindemooi.
voor clubs altijd beschikbaar ja, vind dat veruit de leukste mode
Ik ook wel inmiddels. De rest vind ik maar mehquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]voor clubs altijd beschikbaar ja, vind dat veruit de leukste mode
![]()
![]()
Jaja, roerige tijdenquote:
En tuurlijk was ik niet mee, maar die kutwedstrijd van zaterdag is slecht voor je gestel
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vorige week vond je het nog kutquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook wel inmiddels. De rest vind ik maar meh![]()
![]()
Ik ben zo veranderlijk als het weerquote:
Maar toen was het een kut team, kut positie met een kut pro, nu is het beter.![]()
Nu weer gewoon RB?quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben zo veranderlijk als het weer
Maar toen was het een kut team, kut positie met een kut pro, nu is het beter.![]()
yupquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
two-way-factor authentication is toch niet verplicht. je kunt de fapapp nog steeds in zonder die handel hoorquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee dat kan ik ook.
Wat ik wel vreemd blijf vinden is dat EA two-way-factor authentication verplicht stelt maar dat op de telefoon app niet gebruikt.
#FreeTrapz![]()
Speel zelf ook wel fijn op CDM.quote:
Helaas zit ik niet in een club en moet ik het met invalwedstrijden doen, meestal zit er dan wel weer iemand bij die met de keeper wil scoren of iemand die een controller heeft zonder kruisje knop.![]()
jij hebt bij prednisons gespeeldquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:57 schreef vanpers het volgende:
[..]
Speel zelf ook wel fijn op CDM.
Helaas zit ik niet in een club en moet ik het met invalwedstrijden doen, meestal zit er dan wel weer iemand bij die met de keeper wil scoren of iemand die een controller heeft zonder kruisje knop.
#FreeTrapz![]()
iemand zonder x op zijn controller moet zo zijnquote:
ik heb straks een probleem. mijn hele TP staat vol met IF's en ik kan mijn consumables niet meer verkopen
#FreeTrapz![]()
Ik voel je broeder.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
iemand zonder x op zijn controller moet zo zijn
ik heb straks een probleem. mijn hele TP staat vol met IF's en ik kan mijn consumables niet meer verkopenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
pleuris zooi dat ze de tradeoffer er uit gehaald hebbenquote:
#FreeTrapz![]()
Verkapte zie mij geld hebben post.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb straks een probleem. mijn hele TP staat vol met IF's en ik kan mijn consumables niet meer verkopen![]()
Je moet gewoon ff googelen naar Fifa clubs, dan is er wel een club te vinden waar je gewoon iedere keer kan spelen en vaak ook beter dan de FOK variantquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:57 schreef vanpers het volgende:
[..]
Speel zelf ook wel fijn op CDM.
Helaas zit ik niet in een club en moet ik het met invalwedstrijden doen, meestal zit er dan wel weer iemand bij die met de keeper wil scoren of iemand die een controller heeft zonder kruisje knop.![]()
Hetzelfde als waarin je investeerde toen je 100k had? Want blijkbaar heeft het gewerktquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:18 schreef byah het volgende:
iemand nog een tip waarin nu te investeren met 200k?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nou, dat is inderdaad echt een beetje vreemd allemaal.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Beetje raar dat ik al 2x een Ji voor 200 kon kopen en ook 3x een Green.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ben met stomheid geslagen, je hebt zeker een AB?quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Beetje raar dat ik al 2x een Ji voor 200 kon kopen en ook 3x een Green.![]()
Vooral als ze allemaal voor 200 BIN erop staan. En ook al 3x een Fred voor 200 gezien.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, dat is inderdaad echt een beetje vreemd allemaal.![]()
Oja heb je helemaal gelijk in, wil ook niet in die FOK variant ofzo hoor maar wil gewoon een nederlands sprekend team wat vooral in de avonden en weekenden speelt. Zat eerst hier naar mensen te kijken zonder club die er hetzelfde over dachten omdat het makkelijk communiceren is via het forum.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je moet gewoon ff googelen naar Fifa clubs, dan is er wel een club te vinden waar je gewoon iedere keer kan spelen en vaak ook beter dan de FOK variant![]()
If Tevez misschien.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:18 schreef byah het volgende:
iemand nog een tip waarin nu te investeren met 200k?Zou best is kunnen inderdaad, verdedigend wel nog kwetsbaarder dan normaal. Maar een verdedigende solide formatie heb ik al opgegeven tegen al die ' zwaar overpowerde' snelheidsmonsters en dribbelaarsquote:Zo eens 3412 proberen, lijkt me in deze versie best eens te kunnen functioneren.
![]()
Zijn er denk ik wel genoegquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:21 schreef vanpers het volgende:
[..]
Oja heb je helemaal gelijk in, wil ook niet in die FOK variant ofzo hoor maar wil gewoon een nederlands sprekend team wat vooral in de avonden en weekenden speelt. Zat eerst hier naar mensen te kijken zonder club die er hetzelfde over dachten omdat het makkelijk communiceren is via het forum.![]()
Verdedigen geef ik ook maar gewoon op. Soms heb ik een reeks waarna ik denk "Ja ik heb het onder de knie, maar 2 tegengoals in 6 potjes" om daarna gewoon 7-6 te verliezen en volledig wordt weggespeeld achterin.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:23 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Zou best is kunnen inderdaad, verdedigend wel nog kwetsbaarder dan normaal. Maar een verdedigende solide formatie heb ik al opgegeven tegen al die ' zwaar overpowerde' snelheidsmonsters en dribbelaars.
![]()
Misschien dat ik de boel in-game omzet naar 3-5-2 mocht het toch iets teveel van het goede zijn.![]()
Mmm, ben nog niet echt iets tegen gekomen. Jij zegt dus dat ik het beste via google kan zoeken? Heb je zelf ervaring mee?quote:![]()
En dat koopt en verkoopt automatisch spelers voor je? Speel fifa vanaf 96 en voel me nou als of ik het spel voor het eerst speelquote:
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Zie het als een soort van wedergeboortequote:Op maandag 6 oktober 2014 11:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dat koopt en verkoopt automatisch spelers voor je? Speel fifa vanaf 96 en voel me nou als of ik het spel voor het eerst speel
AB's zijn trouwens bij wet (althans, die van EA) verboden. Dus je hebt een keurig leven geleid tot op heden.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Doelde nu eigenlijk op FOK spelers, maar je kan kijken op fvpa.co.uk en completegaming, meeste clubs werken via skype. Eerst genoemde is beter voor PS, laatst genoemde beter voor Xbox.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:28 schreef vanpers het volgende:
[..]
Mmm, ben nog niet echt iets tegen gekomen. Jij zegt dus dat ik het beste via google kan zoeken? Heb je zelf ervaring mee?![]()
Is zo in te stellen dat als er bijv. een Ronaldo voor minder dan 500k op de markt komt,hij direct door jouw autobuyer wordt opgekocht. Is uiteraard niet zonder risico'squote:Op maandag 6 oktober 2014 11:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dat koopt en verkoopt automatisch spelers voor je? Speel fifa vanaf 96 en voel me nou als of ik het spel voor het eerst speel![]()
Maar iedereen hier gebruikt zo'n ding?quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zie het als een soort van wedergeboorte
AB's zijn trouwens bij wet (althans, die van EA) verboden. Dus je hebt een keurig leven geleid tot op heden.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Neequote:Op maandag 6 oktober 2014 11:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
heb je nba 2k15 gepreorderererered?![]()
Jij? Wanneer is de release eigenlijk?![]()
Nee hoor. De meerderheid niet zelfs.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar iedereen hier gebruikt zo'n ding?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
O ok... ach ik heb toch nooit geld om spelers te kopenquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee hoor. De meerderheid niet zelfs.Dus ik hoef het ook niet te hebben
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Ja. Vrijdag voor EU, morgen voor USAquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:32 schreef Freire het volgende:
[..]
Nee![]()
Jij? Wanneer is de release eigenlijk?![]()
Nee. Je kan ze wel kopen voor veel geld (relatief gezien dan), maar die auto buyers zijn doelbewust trager omdat ze anders kunnen concurreren met de groot handelaren. De mensen die zelf goede auto buyers kunnen maken hebben vaak tientallen/honderden accounts ermee.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar iedereen hier gebruikt zo'n ding?![]()
Piep piepquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je moet gewoon ff googelen naar Fifa clubs, dan is er wel een club te vinden waar je gewoon iedere keer kan spelen en vaak ook beter dan de FOK variant![]()
![]()
Het is in feite wat iedereen hier dagelijks doet (laag inkopen, hoog verkopen), maar dan volautomatisch. Met alle risico's van dien, zoals al eerder gezegd. Het gaat dus ook niet altijd om Ronaldo's. Het kan ook gaan om van Rhijntjes onder de 3k inkopen, en ze voor 5k weer te koop zetten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O ok... ach ik heb toch nooit geld om spelers te kopenDus ik hoef het ook niet te hebben
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Irritant dat je maar 5 spelers op je unassigned list kan hebben
Ik ook nog niet, speel nog teveel Fifa, haal hem later dit jaar welquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:32 schreef Freire het volgende:
[..]
Nee![]()
Jij? Wanneer is de release eigenlijk?.
![]()
Yup, liep ik ook al tegenaan. En dan is het voordeel met die heal all-cards nog dat je ze ongelimiteerd in je club kwijt kan.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Irritant dat je maar 5 spelers op je unassigned list kan hebbenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bedankt, zal er eens gaan kijken, daar zitten ook Nederlanders?quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Doelde nu eigenlijk op FOK spelers, maar je kan kijken op fvpa.co.uk en completegaming, meeste clubs werken via skype. Eerst genoemde is beter voor PS, laatst genoemde beter voor Xbox.![]()
Ik heb er ook mee gespeeld (leen speler), was niet onder de indruk ondanks dat ik dankzij hem de Gold Cup won.quote:![]()
Op Fifa 12/13 speelde ik soms wel eens met Nederlanders, maar het zijn wel Engelse sites. Je kan het altijd proberen, niet geschoten is altijd mis.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:38 schreef vanpers het volgende:
[..]
Bedankt, zal er eens gaan kijken, daar zitten ook Nederlanders?![]()
![]()
Ga er even rond kijken, hoe ben jij bij je team terecht gekomen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Op Fifa 12/13 speelde ik soms wel eens met Nederlanders, maar het zijn wel Engelse sites. Je kan het altijd proberen, niet geschoten is altijd mis.
WIlde je vorige week nog benaderen voor clubs maar toen was je nog niet zo enthousiast.![]()
Omg
Waarom schiet die kut buffon gewoon over de bal heen????? is al de zoveelste keer godverdomme
speel ik terug naar mijn keeper loopt mijn keeper er gewoon langs WTF
en ik heb die goal naar fifa site upgeload maar hoelang duurt dat voordat die zooi erop staat?
EA zijn echt grabbelaars die bloedhonden![]()
Goede vraag. Ik ben dit weekend amper hier geweest, maar voor dit weekend heb ik hem hier ook al minder zien vertoeven. Wat een woordspeling weerquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Prima, waren leuke potjes. Je had inderdaad meer verdiend hahaquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:46 schreef vanpers het volgende:
[..]
Wil binnenkort nog wel revanche voor mijn (onterechte) nederlaag vrijdag.
![]()
Ik zeg ha ha ha.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:47 schreef Pino0 het volgende:
Omg
Waarom schiet die kut buffon gewoon over de bal heen????? is al de zoveelste keer godverdomme
en ik heb die goal naar fifa site upgeload maar hoelang duurt dat voordat die zooi erop staat?
EA zijn echt grabbelaars die bloedhondenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zou hij een leven hebben gevonden?quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik ben dit weekend amper hier geweest, maar voor dit weekend heb ik hem hier ook al minder zien vertoeven. Wat een woordspeling weer
Ik heb laatst nog een puppy in de fik gezet voor de ogen van een EA medewerker..quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:47 schreef Pino0 het volgende:
Omg
Doe niet zo gekquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zou hij een leven hebben gevonden?![]()
![]()
Eerder dan jij en ik? Die kans leek me eerder nog te verwaarlozenquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zou hij een leven hebben gevonden?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De FOK!ers met een leven zijn op 1 hand te tellenquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eerder dan jij en ik? Die kans leek me eerder nog te verwaarlozen![]()
Hoezo? Zolang ze maar neit kan ontsnappen uit de kelder toch?quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wel handig als die vrouw hem ook vindt...Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Ja, tot de loodgieter langskomt, en die moet in je kelder wezenquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoezo? Zolang ze maar neit kan ontsnappen uit de kelder toch?![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
heb je al reservecontrollers klaarliggen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:47 schreef Pino0 het volgende:
Omg
Ik heb je op PSN dus je kunt me altijd uitdagen als ik er ben!quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Prima, waren leuke potjes. Je had inderdaad meer verdiend haha![]()
Wat schattig.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Even snel wat getrade.. heel veel Greens voor 200 en Maikon Leite ook voor 200.![]()
![]()
Lang geleden dat ik Happy gezien heb hierquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Maar serieus nu: hij heeft toch geen ban ofzo?![]()
Het kan natuurlijk heel goed dat hij nu wat meer in de luwte opereert, maar heel stilletjes nog steeds aan de touwtjes trekt in deze TT....ofzoietsquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik Happy gezien heb hier
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN![]()
Sommige dan hè. Is Maikon Leite nog wat waard nu hij geen 5* skills meer heeft?quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, mensen letten echt niet goed op.![]()
Je hebt die gewoon in je UI staan om hem maandelijks om 12:01 weer direct te kunnen postenquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
7.5k.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:02 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Sommige dan hè. Is Maikon Leite nog wat waard nu hij geen 5* skills meer heeft?![]()
Ik zie in Toefjes wel iets van de Godfather. Met zijn twee caporegimes Trapz en Revon houdt hij de goede orde in het FUT topic. Irritante noobs worden gauw weggewerkt door de soldaten hier. Wij zijn eeuwig in Zijn schuld, zorg dat je altijd klaarstaat voor de Godfather van FUT.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk heel goed dat hij nu wat meer in de luwte opereert, maar heel stilletjes nog steeds aan de touwtjes trekt in deze TT....ofzoiets![]()
Dit is toch niet meer normaal
Ik speel tegen een zilver half non rare team met 1 goud
binnen 4 minuten heb ik al 4 vrije trappen tegen gekregen, alle ballen vallen goed bij hem, maicon word weggezet door kishna alsof het niks is
WAAROM EA STOP JE HANDICAP IN EEN KK SPEL
ik ben er klaar mee, k ga lekker wat anders doen![]()
Je bent gewoon slecht.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:14 schreef Pino0 het volgende:
binnen 4 minuten heb ik al 4 vrije trappen tegen gekregen, alle ballen vallen goed bij hem, maicon word weggezet door kishna alsof het niks is
hahaha zeg ik danquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:14 schreef Pino0 het volgende:
Als je ff je spelers kan verkopen en je coins kan overmaken voordat je wat anders gaat doen, graag.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:14 schreef Pino0 het volgende:
Ik dacht eindelijk een fifa zonder scripting maar die handicap is net zo erg
hoe kan het dat KISHNA MET GVD 67 STR MAICON MET 82 strenght gewoon voorbij wandelt..
ai ai ai wat een kut spelletje is het toch
kan iemand mij die naam geven van de maker??![]()
ook lekker ragen op maandagochtend, wees blij dat je niet hoeft te werken/studeren etc.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:22 schreef Pino0 het volgende:
Ik dacht eindelijk een fifa zonder scripting maar die handicap is net zo erg
hoe kan het dat KISHNA MET GVD 67 STR MAICON MET 82 strenght gewoon voorbij wandelt..
ai ai ai wat een kut spelletje is het toch
kan iemand mij die naam geven van de maker??![]()
Omdat er meer aspecten meespelen dan enkel de kracht van de speler. Als ik verkeerd time wandelt Bernard ook langs m'n Toure.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:22 schreef Pino0 het volgende:
hoe kan het dat KISHNA MET GVD 67 STR MAICON MET 82 strenght gewoon voorbij wandelt..![]()
![]()
bohhh lekker Healing cardjes kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Futdb stopt ermeequote:Op maandag 6 oktober 2014 12:25 schreef Downstar het volgende:
Heeft Reemi de prijzen weg gehaald op wefut.com?
of werd het niet genoeg geüpdatet ofzo?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
ah ik kreeg net van iemand door dat futhead traag deed en gekut etc met prijzen enzo..quote:
Denk mooi ff wefut doorgeven..
jammer, dus er komt ook geen fix/alternatief?
![]()
Vind het tof voor je dat je een leuke club hebt gevonden, maar die steken richting Prednisons zijn een beetje Calimero..quote:![]()
futbin doet het tot op heden nog. al heb ik het idee dat de sites een beetje problemen hebben dat hun accounts neer gehaald worden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:37 schreef Downstar het volgende:
[..]
ah ik kreeg net van iemand door dat futhead traag deed en gekut etc met prijzen enzo..
Denk mooi ff wefut doorgeven..
jammer, dus er komt ook geen fix/alternatief?
#FreeTrapz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: