SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Tbakkert![]()
![]()
Ik heb er natuurlijk niet echt 148 hè, al is de hoeveelheid ook niet bijster relevant ofzo. Hangt ook van je eigen kapitaal af.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ronaldo 2 goals en een assist, Benzema 2 goals..Ik zet mijn geld in op IF BenzemmelAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Te duur. Kan ik niet kopen. Helaaschquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:30 schreef Tim86 het volgende:
Ronaldo 2 goals en een assist, Benzema 2 goals..Ik zet mijn geld in op IF Benzemmel![]()
ronaldo heeft net nog een IF gehad, dus wrsch benzema iddquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:30 schreef Tim86 het volgende:
Ronaldo 2 goals en een assist, Benzema 2 goals..Ik zet mijn geld in op IF Benzemmel![]()
nou inslaan dan maarquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ronaldo heeft net nog een IF gehad, dus wrsch benzema idd
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ronaldo hattrick, per ongeluk scoort hij
Met zijn arm ook zo te zien.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
drie hattricks in vier wedstrijdenquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:44 schreef Tim86 het volgende:
Ronaldo hattrick, per ongeluk scoort hij
Met zijn arm ook zo te zien.![]()
![]()
Blanc![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoeveel goals heeft hij dit kalenderjaar eigenlijk? Zou hij dat aantal van Messi kunnen evenaren?quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
drie hattricks in vier wedstrijdenOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Vast wel nu denk ik.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
belachelijk veel in ieder gevalquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hoeveel goals heeft hij dit kalenderjaar eigenlijk? Zou hij dat aantal van Messi kunnen evenaren?![]()
![]()
Hoe spelen silvers dit jaar?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Vorig jaar teampje gemaakt en een potje tegen Trapz gespeeld. Nog nooit zo'n kut team gehad. Die spelers bakten er niks van.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Goed, als je maar voldoende pace hebt
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Bohhh gelijk weer verkocht toen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:01 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Vorig jaar teampje gemaakt en een potje tegen Trapz gespeeld. Nog nooit zo'n kut team gehad. Die spelers bakten er niks van.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gezellige afsluiter was het iddquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |