Wat voor certificaat wil je erbij?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:40 schreef jagermaster het volgende:
Heb je er certificaten bij?
200 euro vind ik erg duur, als ik voor 100 euro een opgezet skelet van een rat kan komen incl de benodigde certificaten. Een duif is geen kostbaar dier en kan je gewoon als prooidier ook bestellen dus dat maakt het niet bijzonder.
Doodgevonden beschermde vogels en zoogdieren kunnen alleen ter preparatie worden aangeboden wanneer voorzien van een verklaring van het plaatselijke politiebureau. (vrijwel alle inheemse dieren zijn beschermd)quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:03 schreef Dhal het volgende:
[..]
Wat voor certificaat wil je erbij?
Een duif is zeker geen kostbaar dier. Een duif op deze manier opzetten kost wel geld en tijd.
Het is niet zo dat je een "prooiduif" besteld en hem op een spijker prikt en wacht tot hij wegrot totdat je dit resultaat krijgt.
Je zal vast en zeker een rat kunnen kopen voor ¤100,- maar die moet je dan nog wel even zelf in elkaar zetten waarschijnlijk.
Kijk anders eens op de site van de museumwinkel.
Wat wil je nu precies? Ik heb dit gekocht en verkoop het door. Ik bied toch ook geen dieren aan ter preparatie.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:41 schreef jagermaster het volgende:
[..]
Doodgevonden beschermde vogels en zoogdieren kunnen alleen ter preparatie worden aangeboden wanneer voorzien van een verklaring van het plaatselijke politiebureau. (vrijwel alle inheemse dieren zijn beschermd)
Doodgevonden beschermde volgens mag je allemaal opzetten wanneer je in bezit bent van een verklaring van de politie, vrijwel alle inheemse dieren zijn bijna beschermd. Ik zie echt niet aan een skelet welke type duif het is.
Die rat is al in elkaar gezet, incl glazen bak.
Gelieve je hier nu aan te gaan houden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:37 schreef djkoelkast het volgende:
Offtopic is nu wel klaar. Er missen wat posts her en der. Graag alleen reageren als je interesse hebt.
Er zit een sticker op met het woord duif.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:43 schreef HexHunter het volgende:
Hoe weet ik dat het een echte duif betreft en niet bijvoorbeeld een kleine struisvogel of konijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |