SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders verketteren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Tbakkert
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Is man u weer aan het falen?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Sassuolo heeft wel een heerlijke Silver voorhoede
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
FalcaoBaas
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Weer een assist per ongeluk van Di Maria. De 3e van het seizoen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 05-10-2014 om 14:28:40Cocu is na de wedstrijd even bij de scheids de kleedkamer in geweest. Benieuwd of dat nog helpt. reageer retweet
![]()
![]()
Tja..Shaw moest er geblesseerd af..wie moest hij dan brengen?quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:30 schreef ThadCastle het volgende:
Louis wil gewoon niet winnen he. Gaat hij ook zo'n 18 jarige snotaap erin brengen.
Adnan Januzaj (Bel)
Anders Lindegaard (Den)
Darren Fletcher (Sch)
Marouane Fellaini (Bel)
Tom Thorpe
James Wilson
Opzich was Blind naar LB en Fellaini/Fletcher erin wellicht beter nu, maarja
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb het over die Wilson niet over die verdedigerquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja..Shaw moest er geblesseerd af..wie moest hij dan brengen?
Adnan Januzaj (Bel)
Anders Lindegaard (Den)
Darren Fletcher (Sch)
Marouane Fellaini (Bel)
Tom Thorpe
James Wilson
Opzich was Blind naar LB en Fellaini/Fletcher erin wellicht beter nu, maarja![]()
![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja..Shaw moest er geblesseerd af..wie moest hij dan brengen?
Adnan Januzaj (Bel)
Anders Lindegaard (Den)
Darren Fletcher (Sch)
Marouane Fellaini (Bel)
Tom Thorpe
James Wilson
Opzich was Blind naar LB en Fellaini/Fletcher erin wellicht beter nu, maarja![]()
![]()
oh, ik dacht Black Kutquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb het over die Wilson niet over die verdediger
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eindelijk mag Enoh dan zijn debuut maken voor Standard Luik. Duurde erg lang voordat hij was vrijgegeven.
11 minuten later:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:48 schreef Tim86 het volgende:
Eindelijk mag Enoh dan zijn debuut maken voor Standard Luik. Duurde erg lang voordat hij was vrijgegeven.
11 minuten later: [ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wat een zaadpot weer
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ze gaan er ook snel uit op het moment, hij stijgt snel
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hij maakt ook veel te veel fouten. Iedere keeper heeft weleens een topdag.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bij VI vinden ze De Gea geen goede keeper maar hier keept hij wel heel goed.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kazim KazimAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Muhren
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Aogo binnen voor 14k. Gaat denk ik geen HH meer komen aangezien ze er gisteren al een gedaan hebben denk ik? Of waren er vorige week ook 2?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
wrm ?quote:Hala Madrid !
Die Abate erbij doet pijn aan mijn ogen. En geen coins voor Lloris?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De Gea gaat echt als een malle
Elke dag![]()
Troisquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mijne nu verkocht voor 18k. Gok erop dat dit een tijdelijke piek is en dat hij straks hard omlaag knalt. En dit is easy 15k winstquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik 1. Had er 3 maar verkocht na de 1-1 haha.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
19.5k nuquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mijne nu verkocht voor 18k. Gok erop dat dit een tijdelijke piek is en dat hij straks hard omlaag knalt. En dit is easy 15k winst![]()
![]()
Ja verkeerd gegokt iddquote:
Maar denk toch niet dat dit heel lang kan durenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
19.5 is voor nu wel de max ja. Heb ze nu ook verkocht (had er nog paar kunnen kopen)quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja verkeerd gegokt idd
Maar denk toch niet dat dit heel lang kan duren![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:02 schreef Maver24 het volgende:
Nelom doet echt alles met links. In fifa zou hij 1* weak foot hebben![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
2 linkerhanden
Die hut is echt geniaal zeg
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Hoeveel swagger kan je hebben. Kan zo meedoen bij Sons of Anarchy
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die hut blijft toch echt schitterend gemaaktquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:16 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
2 linkerhanden
Die hut is echt geniaal zegMaar daar woont ie toch niet?
Elke dag![]()
Sanchez in UTBelachelijk goed
Hala Madrid !
Iddquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:20 schreef ThadCastle het volgende:
Pastoor vind ik daar echt niet bij passen
2 boertjes en dan zo'n pedant mannetje erbij.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is geen rood volgens livescore....quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:48 schreef Tim86 het volgende:
11 minuten later: [ afbeelding ]![]()
dan zit livescore er naast....quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is geen rood volgens livescore....![]()
Rood Enoh
Het debuut van Enoh heeft tien minuten geduurd: hij gaat met gestrekt been naar de enkel van Vormer en krijgt meteen rood. Hij raakt Vormer maar licht, maar de actie was te wild en te gevaarlijk, oordeelt Luc Wouters.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ff een Feyenoorder pakkenquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:26 schreef Tim86 het volgende:
Rood Enoh
Het debuut van Enoh heeft tien minuten geduurd: hij gaat met gestrekt been naar de enkel van Vormer en krijgt meteen rood. Hij raakt Vormer maar licht, maar de actie was te wild en te gevaarlijk, oordeelt Luc Wouters.![]()
![]()
Barcagayness zal nooit meer vervagen uit hem.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:30 schreef ThadCastle het volgende:
Tyfus Sanchez.
Beter trapt Terry hem doormiddenHala Madrid !
Courtois ook voortaan met een helmpjeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit ja. Sanchez was chill toen hij bij Udinese zat.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Barcagayness zal nooit meer vervagen uit hem.![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dit ja. Sanchez was chill toen hij bij Udinese zat.
Hala Madrid !
ramp ja kwartiertje wachten
gelukkig is het goed weer'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Op tijd verkocht dus, zakt nu al weer vlugquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dit ja. Sanchez was chill toen hij bij Udinese zat.
Elke dag![]()
Miss IF Candreva, goal en assist ^^quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op tijd verkocht dus, zakt nu al weer vlug![]()
Ff inkopen dan maar.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Miss IF Candreva, goal en assist ^^![]()
Kazim is echt een eindbaas![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
fapfapfapquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Miss IF Candreva, goal en assist ^^Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Cahill heeft Sanchez gepakt
Hala Madrid !
Wenger en Mou
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niks aan gelogen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:41 schreef wieisboos het volgende:
''Hoesen is een kankerjood''
Niveautje weer hoorRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:
Elke dag![]()
Moet jij niet int stadion zittenquote:?
Elke dag![]()
Ja maar kwam door de actie daarvoor denk ikquote:
Hala Madrid !
Nope papa dag.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Moet jij niet int stadion zitten?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kappelhof is ook een jood..daar hoor je dan niemand over.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Das lullig bij thuiswedstrijdenquote:
Elke dag![]()
Eva
Hala Madrid !
Agh goede momenten om haar een beetje te indoctrineren.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Das lullig bij thuiswedstrijdenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat is Eva toch geilAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
vanaf wanneer gaat ze mee?quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh goede momenten om haar een beetje te indoctrineren.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
IF Immers, goal en assistAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eriksen op CAM = jizzAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pingel
Hala Madrid !
1-1 TwenteDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
wtf, even een minuutje Twente hoorAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wtf Miyachi heeft goede invloed
Elke dag![]()
Haha wat?quote:Ze is nu al een jaar Kameraadje hoor.
whahaah kutcielny ;pquote:
Mooie actie wel van Eden. Swaggerpingel ook
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Koscielny kreeg de slippa
Hala Madrid !
Bohh Reemi ik zit nu in een bidding war op jouw IFRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
lijkt me weinig positieve effecten te kunnen hebben, beetje dat domme geschreeuw aanhoren enzoquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Haha wat?Ze is nu al een jaar Kameraadje hoor.
jep, echt een baasquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:48 schreef rolls-reus het volgende:
Kyle ebicilio is in fut echt een baasjeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet echt nee.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lijkt me weinig positieve effecten te kunnen hebben, beetje dat domme geschreeuw aanhoren enzo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ga een beetje met haar op vak W / S zitten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lijkt me weinig positieve effecten te kunnen hebben, beetje dat domme geschreeuw aanhoren enzo![]()
Zou iemand een teampje kunnen maken met Depay erin?
Het liefst alleen maar gouden spelers en mix van eredivisie/Nederland oid.
Budget rond de 55k![]()
dat kun je zelf toch ook wel inmiddels marciequote:Op zondag 5 oktober 2014 15:50 schreef WeCanDoIt het volgende:
Budget rond de 55k![]()
doe het zelf joh lui varkenquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:50 schreef WeCanDoIt het volgende:
Budget rond de 55k![]()
nja als ze wat ouder is gaat ze toch alles mee krijgen, lijken mij vooral negatieve/domme dingen. maarja zelf nooit naar een 'echte' wedstrijd geweest dus misschien valt het mee.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ga een beetje met haar op vak W / S zitten.
Ik koop die ook en ik ben geen autobuyer hoorquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:51 schreef dolf1010 het volgende:
Fucking autobuyers...
gouden contracten worden in 1 seconde aangeboden en gelijk opgekocht.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
moet je niet zo gierig doen en 50 meer betalenquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:51 schreef dolf1010 het volgende:
Fucking autobuyers...
gouden contracten worden in 1 seconde aangeboden en gelijk opgekocht.
Valt reuze mee allemaal.. beetje opgeklopt door de media.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nja als ze wat ouder is gaat ze toch alles mee krijgen, lijken mij vooral negatieve/domme dingen. maarja zelf nooit naar een 'echte' wedstrijd geweest dus misschien valt het mee.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Voor hoeveel?quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:51 schreef dolf1010 het volgende:
Fucking autobuyers...
gouden contracten worden in 1 seconde aangeboden en gelijk opgekocht.![]()
Geen mens kan zo snel reageren, echt niet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik koop die ook en ik ben geen autobuyer hoorDat is t probleem, voor 300 worden er steeds +28 gouden contracten aangeboden maar voor 350 alleen maar +13 gouden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
moet je niet zo gierig doen en 50 meer betalen
Al die +28 worden opgekocht en weer voor weet ik veel hoeveel doorverkocht![]()
![]()
![]()
Jaaa maar ik was lui, en hoopte eigenlijk dat een van jullie al een team met die legende had.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
dat kun je zelf toch ook wel inmiddels marcie
Zal ik zo zelf wel even gaan sleutelen.![]()
Beetje volhoudenquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:54 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Geen mens kan zo snel reageren, echt niet.
[..]
Dat is t probleem, voor 300 worden er steeds +28 gouden contracten aangeboden maar voor 350 alleen maar +13 gouden.
Al die +28 worden opgekocht en weer voor weet ik veel hoeveel doorverkocht
Elke dag![]()
Grappig.. dat gezicht trok je vader ook toen je geboren werd.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als t kon zou ik het ook zeker doen maar zodra ik op zoeken druk zijn ze al verkocht.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:00 schreef zerokil het volgende:
[..]
Even 20k inversteren denk ik, kan nooit goedkoper worden.
Ze worden binnen 1 seconde aangeboden en verkocht, en als je dan prijs vergelijkt zie je dat bijna alle +28 contracten voor 600 koop nu worden aangeboden.
Al die klootzakken met zo'n autobuyer verdienen goud geld![]()
Je hebt over non shiny toch?quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:01 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Als t kon zou ik het ook zeker doen maar zodra ik op zoeken druk zijn ze al verkocht.
Ze worden binnen 1 seconde aangeboden en verkocht, en als je dan prijs vergelijkt zie je dat bijna alle +28 contracten voor 600 koop nu worden aangeboden.
Al die klootzakken met zo'n autobuyer verdienen goud geld![]()
Als de standen op de velden zo blijven en Ajax vanmiddag wint, pak ik even tussendoor nog 30 euro.Lekker.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Jackson is zo achterlijk goedLoopt gewoon iedereen voorbij en ramt ze er allemaal in
Elke dag![]()
Eder > Jackson.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jackson is zo achterlijk goedLoopt gewoon iedereen voorbij en ramt ze er allemaal in
Heb Jackson nu twee wedstrijden maar vind hem zwaar tegenvallen.![]()
wat bedoel je?quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:04 schreef zerokil het volgende:
[..]
Hoe wil je daar komen?
Moet al 10x klikken om uit minuut 1 te komen..![]()
![]()
Kan toch niet dat alle 4 de grote ploegen winnen in een weekendquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:04 schreef Lindgren. het volgende:
Als de standen op de velden zo blijven en Ajax vanmiddag wint, pak ik even tussendoor nog 30 euro.Lekker.
Hoe lang is dat al geleden
Elke dag![]()
Ik heb Eder ook lang gehad maar die redt het echt bij lange na niet bij Jacksonquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:05 schreef zerokil het volgende:
[..]
Eder > Jackson.
Heb Jackson nu twee wedstrijden maar vind hem zwaar tegenvallen.
Elke dag![]()
![]()
tim86.gifGeen idee.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kan toch niet dat alle 4 de grote ploegen winnen in een weekendHoe lang is dat al geleden
Vond het wel een leuke combo.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:06 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
tim86.gif
[..]
Geen idee.Vond het wel een leuke combo.
Ik moet er nog zoveel verkopen
Whuut, voor hoeveel koop je die inquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moet er nog zoveel verkopen?
![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moet er nog zoveel verkopen![]()
PSN: DePresident_![]()
Tankovic
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Voor 250c ingekocht.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:11 schreef zerokil het volgende:
[..]
Whuut, voor hoeveel koop je die in?
Koningquote:
Elke dag![]()
Lazio verneukt Candreva's IF
Elke dag![]()
jynxquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:04 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:12 schreef ThadCastle het volgende:
Cani en Berardi gaan je IF Candreva verneuken Timmy![]()
Vanavond tegen Braga moet Jackson er maar ff een pakken
Elke dag![]()
Dat Grunn kan er ook niets van
Zullen wij straks wel weer van verliezen
Elke dag![]()
Er komt gewoon echt een IF Immers
Geniale assist dit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Denk niet dat die er komtquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:17 schreef Tim86 het volgende:
Er komt gewoon echt een IF Immers
Geniale assist ditVejinovic verneukt dat een beetje voor um
Elke dag![]()
Dit.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Denk niet dat die er komtVejinovic verneukt dat een beetje voor um
![]()
Wat heeft AZ toch met die gekke labiele Zuid-Amerikaanse keepers altijd joh
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daar zitten 2 pingels bij... ik denk eerder Immers.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Denk niet dat die er komtVejinovic verneukt dat een beetje voor um
Vond ik ook jaquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:18 schreef Dudeweiser het volgende:
Maze Runner toffe film [ afbeelding ]
Elke dag![]()
3 goals > 1 goal en 2 assists. Ook als je een Feyenoordbrillie hebtquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Daar zitten 2 pingels bij... ik denk eerder Immers.
Lol Sassoulo![]()
Foto makenquote:Geen screencap
Lurkers die komen pochen met 14k IF's
Elke dag![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Foto makenGeen screencap
Lurkers die komen pochen met 14k IF's
Mwah we zullen zien.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
3 goals > 1 goal en 2 assists. Ook als je een Feyenoordbrillie hebtRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
gaat moeilijk met ps4. voor een unlucky guy is dit goed.. mensen hier pullen robben yaya tourequote:Op zondag 5 oktober 2014 16:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Foto makenGeen screencap
Lurkers die komen pochen met 14k IF's![]()
![]()
![]()
Je kan gewoon een screenshot maken met de PS4 hoor....quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je kan gewoon een screenshot maken met de PS4 hoor....
Hala Madrid !
Gaat nogal makkelijk. Share knoppie indrukkenquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Niet echt een lurker.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Foto makenGeen screencap
Lurkers die komen pochen met 14k IF's![]()
Zou niet eerlijk voor de rest zijn anders hè, gewoon een hele sociale jongen die Lexquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:25 schreef Kiid het volgende:
Jammer dat Immers eens per 75 wedstrijden een briljante bal geeft![]()
Nog 1 goal tot IF Berardi.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
3 goals > 1 goal en 2 assists. Ook als je een Feyenoordbrillie hebt
Lol Sassoulo![]()
Hater. Lexie heeft een hoop mondjes gesnoerd vanmiddagquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:25 schreef Kiid het volgende:
Jammer dat Immers eens per 75 wedstrijden een briljante bal geeft![]()
Komt niet. If Candrevaquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Vergeet Neymar en Aguero niet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:24 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
gaat moeilijk met ps4. voor een unlucky guy is dit goed.. mensen hier pullen robben yaya toureRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
is er een manier dat je meerdere (dezelfde) items voor dezelfde prijs op hetzelfde moment kan listen, zonder dat je alles manueel moet invoeren?![]()
Iemand acht euro gepulled?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
De echte lurkers posten 1x een goede pull en daarna niet meer.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:26 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee inderdaad, bleef die kut vent maar weg![]()
In de mobile app kan dat.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
is er een manier dat je meerdere (dezelfde) items voor dezelfde prijs op hetzelfde moment kan listen, zonder dat je alles manueel moet invoeren?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Idd, echt achterlijk dat dat maar met 30 kanquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:29 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Op console en mobiel ook. Jammer dat het maar half werkt, alleen 30 items
Elke dag![]()
thnx, ff kijkenquote:dat is relisten, dan moet je ze al eens erop hebben gezetquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:29 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Op console en mobiel ook. Jammer dat het maar half werkt, alleen 30 items![]()
Oja, net als vorige week zeker.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
3 goals > 1 goal en 2 assists. Ook als je een Feyenoordbrillie hebt
Lol Sassoulo
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Als je 80 healing kaartjes op je TP hebt staan is het idd kutquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Idd, echt achterlijk dat dat maar met 30 kan![]()
Dat is in dezelfde wedstrijd drol. En Vejigod mist geen pingelsquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Oja, net als vorige week zeker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar Leerdam zou idd ook kunnen![]()
Wat maakt dat nou weer uit. 3 assist > 3 goals dus gewoon (in dit voorbeeld). En 2 pingels is gewoon minder dan 2 goeie assists. Het is dus helemaal niet duidelijk dat het Vejinovic wordt en niet Immers.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat is in dezelfde wedstrijd drol.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Neequote:Op zondag 5 oktober 2014 16:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou weer uit. 3 assist > 3 goals dus gewoon. En 2 pingels is gewoon minder dan 2 goeie assists.![]()
geen autobuyer Gquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:54 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Geen mens kan zo snel reageren, echt niet.
[..]
Dat is t probleem, voor 300 worden er steeds +28 gouden contracten aangeboden maar voor 350 alleen maar +13 gouden.
Al die +28 worden opgekocht en weer voor weet ik veel hoeveel doorverkocht![]()
![]()
![]()
Ja ik was nog niet klaar met aanpassen.quote:
En overigens hebben we al 2 keer 2 IF's gehad in 1 TOTW dus kan ook gewoon beiden.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vrije trap binnen de 16 heb ik dan ook nog nooit gezien in FIFA.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:39 schreef elshaarawy92 het volgende:
vrijetrap gescoord in 5de min buiten de 16. ragequit tegenstanderAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
altijd iets zeggen he hier op forum ik maak jou af met fifaquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vrije trap binnen de 16 heb ik dan ook nog nooit gezien in FIFA.![]()
![]()
![]()
Elke dag![]()
Dat kan, topsnelheid dan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)r_dan_Robben___.html![]()
![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:40 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
altijd iets zeggen he hier op forum ik maak jou af met fifa![]()
Chill kerel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
net zoals trabzon vandaag weer zekerquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:40 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
altijd iets zeggen he hier op forum ik maak jou af met fifa'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
IF Naldo
Wat een baas
Hala Madrid !
Ik haat Immers inderdaad.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hater. Lexie heeft een hoop mondjes gesnoerd vanmiddag![]()
Als je toch zo graag van je geld af wilt, had t dan aan mij gegevenquote:
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Waarom zit Mbia van Sevilla niet in Fut?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Vraag dat maar aan Layunquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom zit Mbia van Sevilla niet in Fut?![]()
Costa wat een baas
Hala Madrid !
kakAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is de bal zo licht dat niemand van Arsenal op goal kan schieten?
Hala Madrid !
Niet normaal hoor, die Fabregas-Costa linkAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wilshere heeft aids aan zijn voeten vandaagquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:59 schreef BDIL het volgende:
Is de bal zo licht dat niemand van Arsenal op goal kan schieten?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt de perfecte spits voor dit Chelsea. Bizar.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:59 schreef Tim86 het volgende:
Niet normaal hoor, die Fabregas-Costa linkhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wilshere heeft ebola aan zijn voeten vandaagHala Madrid !
Welback
Hala Madrid !
Zo lucky..pffAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Broerse wtf
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat betekent dus dat Ajax nu wel wint/niet verliest...snuggere Harryquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maverquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat Ajax nu wel wint/niet verliest...snuggere Harry![]()
![]()
altijd iets zeggen hier op forum hequote:Op zondag 5 oktober 2014 17:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik krijg nu Hélan in een pack.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
altijd iets zeggen hier op forum he
Had een Hélandere prijs verwacht. Maar 2k waard![]()
1* WF en 2* skills.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik krijg nu Hélan in een pack.
Had een Hélandere prijs verwacht. Maar 2k waard![]()
Oke, Ik maakte een foutje, Doe jij zeker nooit he ?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
![]()
Iemand die dit goedkoop kan afmaken (Geen zilver)
Heb ongeveer 55k budget en daar moet ik alle spelers nog van halen!
Mag ook Maher naar LCM, en dan ander land erbij oid. Alleen depay, Maher en van Dijk wil ik houden![]()
Wijnaldum ST ,Klaassen CMquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:39 schreef WeCanDoIt het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ongeveer 55k budget en daar moet ik alle spelers nog van halen!![]()
doe gewoon niet zo kansloos maverquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:36 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
Oke, Ik maakte een foutje, Doe jij zeker nooit he ?![]()
![]()
huntelaarquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:39 schreef WeCanDoIt het volgende:
[ afbeelding ]
fer
emanuelson
vlaar
krul![]()
De enigste die kansloos is, Ben jij bij de vrouwen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
doe gewoon niet zo kansloos maver
Maar die 28 jarige Tim kan er ook wat van stelletje FOK maagden.![]()
Inb4 fittiequote:Op zondag 5 oktober 2014 17:41 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
De enigste die kansloos is, Ben jij bij de vrouwen.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:41 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
![]()
je hebt geen gouden nederlandse lb'squote:Op zondag 5 oktober 2014 17:43 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
[..]
Ben geen fan van Emanuelson en Vlaar, maar toch bedankt!
dus dan zou ik van aanholt doen![]()
Wel lastig zo zonder silvers maar het is me geluktquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:39 schreef WeCanDoIt het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ook Maher naar LCM, en dan ander land erbij oid. Alleen depay, Maher en van Dijk wil ik houden![]()
![]()
Nelomquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je hebt geen gouden nederlandse lb's
dus dan zou ik van aanholt doen![]()
Ja ben even aan het kijken. Is best lastig haha...quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je hebt geen gouden nederlandse lb's
dus dan zou ik van aanholt doen
Depay en Maher moeten blijven staan.![]()
'Enige', laagopgeleide kneus. Los van de andere fouten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:41 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
Maar die 28 jarige Tim kan er ook wat van stelletje FOK maagden.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wel lastig zo zonder silvers maar het is me gelukt
[ afbeelding ]
Toch net niet wat ik zoek![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wel lastig zo zonder silvers maar het is me gelukt
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
als je het hier zo kansloos vindt donder dan gewoon op debiel. En leer spellen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:41 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je het hier zo kansloos vindt donder dan gewoon op debiel. En leer spellen.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
quote:Het is eerder kansloos dat je taal nazi speelt en stoer doet op een forum.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je het hier zo kansloos vindt donder dan gewoon op debiel. En leer spellen.
Vast om het een en ander te compenseren wat er in het echte leven fout gaat.
Sowieso, boeit het me vrij weinig. Als ik foutje maak, kan het ook op normale manier gecorrigeerd worden.![]()
Trapzquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wie wil met mij neuken om geen FOK! maagd meer te zijn?![]()
![]()
Taalnazi is 1 woord.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:50 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
[..]
Het is eerder kansloos dat je taal nazi speelt en stoer doet op een forum.
Sowieso, boeit het me vrij weinig. Als ik foutje maak, kan het ook op normale manier gecorrigeerd worden.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
nou ik weet vrij zeker dat niet kunnen spellen triester is in de huidige maatschappij. Maar goed daar kan je niks aan doen, dat krijg je als je uit Woensel komt hè.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:50 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
[..]
Het is eerder kansloos dat je taal nazi speelt en stoer doet op een forum.
Sowieso, boeit het me vrij weinig. Als ik foutje maak, kan het ook op normale manier gecorrigeerd worden.![]()
![]()
waarom zou het erg zijn als je niet kan spellen in de huidige maatschappijquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou ik weet vrij zeker dat niet kunnen spellen triester is in de huidige maatschappij. Maar goed daar kan je niks aan doen, dat krijg je als je uit Woensel komt hè.![]()
verder is memphis maar een raar ventje hoor daar niet van.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
holy moly jesus crack on toastquote:![]()
Daar zou ik echt alles voor over hebbenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oke,Thanks.quote:Nee, Ik ben van origine Engels. Dus soms is het moeilijk aanpassen idd.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou ik weet vrij zeker dat niet kunnen spellen triester is in de huidige maatschappij. Maar goed daar kan je niks aan doen, dat krijg je als je uit Woensel komt hè.
Toch bedankt voor alle reacties.![]()
Je hebt gelijk met raar ventje hoor!quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom zou het erg zijn als je niet kan spellen in de huidige maatschappij![]()
verder is memphis maar een raar ventje hoor daar niet van.
En dat pak ik nog op als een compliment ook.![]()
probeer maar eens aan een fatsoenlijke baan te komen als je niet kan spellen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom zou het erg zijn als je niet kan spellen in de huidige maatschappij![]()
verder is memphis maar een raar ventje hoor daar niet van.![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
probeer maar eens aan een fatsoenlijke baan te komen als je niet kan spellen.heb een fatsoenlijke baan
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |