abonnement Unibet Coolblue
pi_419546
Ed gaat er niet uit, neem het van mij aan.

Annet gaat eruit, met een klein verschilletje.

Ik kan het fout hebben, maar mn voorgevoel zegt het HEEL sterk.

Als ie erin blijft is het omdat Veronica hem erin wil houden, net als Koen momenteel in de bus.

Nog een note: Die Martin die hier zou posten van BB, kan die even een persoonlijke foto EN in een radiointerview zeggen dat ie hier onder die nick post? Dan pas geloof ik hem.

(Dingen die die hier post rijmen nl. voor geen meter.)

Okee dat was hem, mazzel.

  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 oktober 2000 @ 19:21:56 #2
862 Arcee
Look closer
pi_419554
quote:
Op 26 oktober 2000 19:19 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ed gaat er niet uit, neem het van mij aan.

Annet gaat eruit, met een klein verschilletje.


Ik hoop het van harte, want Ed roelt.

Jij zit nog steeds met die vleesgeworden haat van je tegenover hem dus?

pi_419561
Hij blijft idd, en anders gaat Veronica wel met de stemmen klooien dat er uitkomt dat Ed blijft.

Georgie, hoe leuk ook, moet eruit. Hij draagt niets bij aan het spannende BB leven

pi_419565
Sorry dat ik het zeg maar het is een zaadpaal eerste klas. Ook met zijn Gods gift to women achtige gelul tegen Hiekje.

Zegt die ronduit dat ie zijn wijf zou verlaten dat ie zo ver zou gaan. Vuile fucker van mij zouden de echtscheidinspapieren allang naar het BB huis gestuurd worden.

Ik heb medelijden met zijn vrouw want het is een eerste klas rat, bij hem vergeleken verbleekt zo iemand als Darius.

Denk dat H@vocje dit wel met me eens is als ik dat zeg.

Waar is die ouwe pikketrekker van een H@voc trouwens? Mis hem op ICQ!

  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 oktober 2000 @ 19:29:45 #5
862 Arcee
Look closer
pi_419572
quote:
Op 26 oktober 2000 19:25 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Sorry dat ik het zeg maar het is een zaadpaal eerste klas. Ook met zijn Gods gift to women achtige gelul tegen Hiekje.
Hmmm... ja, maar voor een programma als BB is iemand als Ed perfect. Net als Koen voor De Bus. Ed is kleurrijk, slim en intrigerend. Positief of negatief, maakt niet uit, hij is interessant. Daarnaast lijkt het alsof hij er al vanaf het begin bij is zo dominant is-ie aanwezig. Vind ik bijzonder knap. Van mij mag-ie absoluut blijven.
pi_419576
Hiero Mirrorman

Enne valt weinig meer aan toe te voegen inderdaad. Zoals hij inderdaad eerst tegen Hieke aan loopt te zeiken en daarna Desiree nog een veer in haar reet probeert te stoppen.

Let op dit gaat namelijk heel anders lopen dan we denken. Ed blijft er in. Annet nokt af. Ed blijft nog een weekje zijn slijmerige spelletjes spelen en gaat dan helemaal los


Enne Mirrorman. H@vocje is weer aan het werk dus niet meer zo vaak op icq.

I'm getting too old for this....
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 oktober 2000 @ 19:34:52 #7
862 Arcee
Look closer
pi_419578
quote:
Op 26 oktober 2000 19:32 schreef Havoc het volgende:
Let op dit gaat namelijk heel anders lopen dan we denken. Ed blijft er in. Annet nokt af. Ed blijft nog een weekje zijn slijmerige spelletjes spelen en gaat dan helemaal los
Nou, hartstikke mooi toch!
  donderdag 26 oktober 2000 @ 19:35:08 #8
5955 Miracle
Been there, done that
pi_419580
Voorgevoel van Mirrorman klopt. Stuntje Ed van gisteravond werd me nu pas duidelijk. Nederland moet denken: Ed hep gelijk, tis nie eerlijk!
Respect voor Ed is op z'n plaats. De man roelt, da's nu wel duidelijk.

Over vermeende ontrouw: lees ff 't intervieuw op de Voo pagina met z'n beste vriend. Lache.

Doordevil: Het is verdomme net de Kelly family die uitrust van een uitputtende tournee
pi_419584
quote:
Op 26 oktober 2000 19:32 schreef Havoc het volgende:
Hiero Mirrorman

Enne valt weinig meer aan toe te voegen inderdaad. Zoals hij inderdaad eerst tegen Hieke aan loopt te zeiken en daarna Desiree nog een veer in haar reet probeert te stoppen.

Let op dit gaat namelijk heel anders lopen dan we denken. Ed blijft er in. Annet nokt af. Ed blijft nog een weekje zijn slijmerige spelletjes spelen en gaat dan helemaal los


Enne Mirrorman. H@vocje is weer aan het werk dus niet meer zo vaak op icq.


H@voc, ik ben ff aan het proggen maar zat net te denken (Ik ben het gedeeltelijk ook wel met Arcee eens, je weet wel die jongen die gisteren jarig was ) maar wat hij in feite tegen Hieke zei met "Zo ver zou ik kunnen gaan." is dat als Hieke zou willen, dan zou hij haar te pletter wippen. Dat probeert hij daarmee aan te geven.

Verder kotste ik bijna mn avondmaal eruit over de manier waarop hij zei:

"HAD JE DAT NIET DOOR DAN?"

"Had ik wat door, jij ontiegelijke zaadpaal?" (Naar eigen smaak aangepaste regel.)

"HAD JE HET NIET DOOR!? HAD JE HET NIET DOOR DAN?"

"Ik vind spruitjes met kaas wel lekker, hoezo?" (Ongeveer toch?)

"HAD JE HET NIET DOOOHOOOOOORRRRR???? DAN???? DINGETJE?"

Alsof ie Gods gift to women was, wat een vreselijke vent, nogmaals ik heb medelijden met zijn vrouw, aan zijn vrouw mocht ze dit zien:

Spulletjes pakken en naar je moeder gaan, nieuwe leuke vent zoeken die wel smaak en fatsoen heeft en het kind vertellen dat hij van de melkboer of locale Pooier was.

  Moderator donderdag 26 oktober 2000 @ 19:37:00 #10
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_419585
quote:
Op 26 oktober 2000 19:25 schreef MiRRoRMaN het volgende:

Zegt die ronduit dat ie zijn wijf zou verlaten dat ie zo ver zou gaan.


Hij zei juist dat hij dat niet zou doen, dan heb je de hele essentie niet begrepen van wat hij zei. Maar dat is ook logisch: als je iemand zo haat is het helemaal niet leuk om een beetje objectief naar zo iemand te gaan zitten luisteren.

Maar ik heb een goede mededeling voor je: Ed gaat eruit.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_419680
quote:
Op 26 oktober 2000 19:37 schreef Gert het volgende:
Hij zei juist dat hij dat niet zou doen, dan heb je de hele essentie niet begrepen van wat hij zei. Maar dat is ook logisch: als je iemand zo haat is het helemaal niet leuk om een beetje objectief naar zo iemand te gaan zitten luisteren.

Maar ik heb een goede mededeling voor je: Ed gaat eruit.


Jij bent zijn vrouw?

Beter leren luisteren, zelf dus, want wat je zegt slaat nergens op. Dat is wat Ed juist wil dat de kijker geloofd.

Ik zal je maar niet het slechte nieuws over Sinterklaas en de Kerstman geven.

P.S. Die haat page, dat noemen ze wel eens met een moeilijk woord "Geintje."

Zoek het maar op in de dikke van Dalen, vast wel dat het erin staat.

pi_420004
SHIT IK HAD HET FOUT!!!!

Dit maakt de haat alleen maar groter!!!!

GEZALLICH!!!!

pi_420018
pi_420031
quote:
Op 26 oktober 2000 22:49 schreef MiRRoRMaN het volgende:
SHIT IK HAD HET FOUT!!!!

Dit maakt de haat alleen maar groter!!!!

GEZALLICH!!!!


Topictitel: Noteer even dat ik dit nu zeg: Ed gaat er NIET uit


Je had dus gelijk...

pi_420037
Geweldige actie van ED!

Ed is echt een groots man!

  donderdag 26 oktober 2000 @ 22:57:28 #16
5893 Flopper
Life sucks, and then you die..
pi_420061
Wordt BB2 dan toch nog (even) gered? Ed roels!!!
Verdomd interessant, maar gaat u verder
  donderdag 26 oktober 2000 @ 23:02:06 #17
6878 heuveltje
maak er geen berg van
pi_420103
dit word een klusje voor de Mobiele Eenheid
Weg met krakers
the one and only ronnienator
pi_420123
Geweldig die ED.
De baby heeft een prima vader!
En Havoc, je bent een DRAMMER !!!
pi_420552
Ik vind het allemaal heel leuk en aardig wat jullie allemaal roepen, Ed roels en blablabla, maar jullie vergeten zijn motivatie en wat een ontiegelijke zaadpaal het wel niet is.

Maargoed ik roep wel ff mee: Het levert geweldige TV op, dat wel.

Maar de man aan zich wil je nog niet als je buurman of collega hebben, geloof me.

Volgens mij is het een verwend rijkeluis enigst kindje.

pi_420603
GRRRRRRRR

Sneue vent, echt iets voor zo'n bal als hij om een beetje de recalcitrante puber uit te gaan hangen. Ze moeten hem gewoon met zijn allen bij z'n dweil pakken en 'm die deur uitsmijten

En dan hun handen wassen

schmutzig mannetje

rafraîchissant pour la gorge et le pharynx
pi_420756
quote:
Op 27 oktober 2000 00:29 schreef Soep v/d Dag het volgende:
GRRRRRRRR

Sneue vent, echt iets voor zo'n bal als hij om een beetje de recalcitrante puber uit te gaan hangen. Ze moeten hem gewoon met zijn allen bij z'n dweil pakken en 'm die deur uitsmijten

En dan hun handen wassen

schmutzig mannetje


Ik zit nu even de herhaling te kijken maar ze geven het hem ook wel in, Beau geeft mee (volgens mij omdat het ingegeven wordt in zijn oordopje van nee laat hem maar zitten! door de redacteur omdat het spectacu is) en hij zegt: "We gaan eruit voor de reclame, neem maar 10 minuten om nog even rustig na te denken."

Had Beau gezegd: "We gaan eruit voor de reclame en dan heb je nog 20 minuten!" dan had het alweer een heel ander verhaal geweest. Eruit is eruit, klaar.

pi_420850
Dit zielige psychootje wil door bij 'n spelletje vals te spelen de onrechtvaardigheid in de wereld aan de kaak stellen.
Wat doen eigenlijk hier al die Ed-Ruuuuulz-Fokkers als ze 'n valsspeler betrappen bij het kaarten? Nou?
Ik vind die Ed een ongelofelose strontzak! 'n Klap voor ze smoel ken ie krijgen van mij!

(P.S.: hier wordt wel tv-history geschreven!)

pi_420861
quote:
Op 27 oktober 2000 00:29 schreef Soep v/d Dag het volgende:
GRRRRRRRR

Sneue vent, echt iets voor zo'n bal als hij om een beetje de recalcitrante puber uit te gaan hangen. Ze moeten hem gewoon met zijn allen bij z'n dweil pakken en 'm die deur uitsmijten

En dan hun handen wassen

schmutzig mannetje


Soep v.d Dag rules Bigtime!!! Oooohhhh Yeaeah!!!
pi_421333
quote:
Op 27 oktober 2000 01:20 schreef trevanian het volgende:
Dit zielige psychootje wil door bij 'n spelletje vals te spelen de onrechtvaardigheid in de wereld aan de kaak stellen.
Wat doen eigenlijk hier al die Ed-Ruuuuulz-Fokkers als ze 'n valsspeler betrappen bij het kaarten? Nou?
Ik vind die Ed een ongelofelose strontzak! 'n Klap voor ze smoel ken ie krijgen van mij!

(P.S.: hier wordt wel tv-history geschreven!)


Nou klinkt misschien heel cheesy maar ben het compleet met je eens. Had het er gister nog over de enige reden dat Ed er nog in zit is omdat Ed er nog niet uit wil.

Volgens mij gaat ie er met 1 1/2 dag zelf uit en dan zegt ie iets in de trend van "Nu ben ik er klaar voor." gewoon puur en alleen omdat Ed er niet uit wil als hij moet. T'is gewoon een verwende geitewollensok die niet tegen het woordje Nee kan. Wordt tijd dat die lul eens volwassen gaat worden en eens begint te begrijpen hoe de wereld werkelijk in elkaar zit en je niet altijd maar je zin kunt krijgen.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')