abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 oktober 2014 @ 09:50:28 #26
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145322011
Ik heb hier dubbele gevoelens over.
Ik wil heel graag geloven en man/vrouw vriendschappelijke relaties, maar het verleden heeft aangetoond dat dat blijkbaar niet mogelijk is.
Al mijn mannelijke vrienden kwamen er voor uit dat ze gevoelens voor mij hadden na dat ik gescheiden was, alsof het aasgieren waren die op hun kans aan het wachten waren.

Ik ga nog wel met mannen redelijk vriendschappelijk om maar dan meer als kennissen, niet te veel en te vaak contact dus.

Mijn vriend had een hele goede vriendin,maar dat is ook misgegaan omdat ze ineens gevoelens voor hem kreeg en dubbelzinnige berichten en sexy foto's ging sturen.

Het zal vast mogelijk zijn, maar ik denk dat het zeldzaam is en 9 van de 10 keer een van de twee uiteindelijk meer zal willen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 8 oktober 2014 @ 09:56:47 #27
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145322142
Gaan we weer
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_145322339
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 09:50 schreef snakelady het volgende:
Ik wil heel graag geloven en man/vrouw vriendschappelijke relaties, maar het verleden heeft aangetoond dat dat blijkbaar niet mogelijk is.
Al mijn mannelijke vrienden kwamen er voor uit dat ze gevoelens voor mij hadden na dat ik gescheiden was, alsof het aasgieren waren die op hun kans aan het wachten waren.

Ik ga nog wel met mannen redelijk vriendschappelijk om maar dan meer als kennissen, niet te veel en te vaak contact dus.

Mijn vriend had een hele goede vriendin,maar dat is ook misgegaan omdat ze ineens gevoelens voor hem kreeg en dubbelzinnige berichten en sexy foto's ging sturen.

Het zal vast mogelijk zijn, maar ik denk dat het zeldzaam is en 9 van de 10 keer een van de twee uiteindelijk meer zal willen.
Mwah, het gaat heus ooit weleens mis, maar om het andere geslacht dan maar helemaal te gaan mijden? Het is wellicht ook gewoon de situatie. Jij net gescheiden, dus wat mannen dachten 'oh, das easy te scoren'. Het is echt niet per definitie zo dat je voor iedereen van het andere geslacht in je omgeving ooit gevoelens krijgt ofzo? En zelfs al was het voor iemand zo, je kan dat toch ook prima negeren, of mensen in je omgeving hebben waarvan je denkt 'nou ALS ik single was, of zij single, of in een andere dimensie/tijd, dan zou ik wel...', maar ook met die gedachte verder niks doen?

Maar goed, jij en je vriend zijn natuurlijk van die onwijze snoepjes dat iedereen in jullie omgeving gelijk loopt te soppen als jullie in de buurt komen, dus dat is vast anders.

TS; liggen je ballen ook al in een mooi houten kistje in haar nachtkastje, of zijn ze nog niet volledig afgestoten?
pi_145322534
Ik heb meerdere mannelijke vrienden en ik weet zeker dat die alleen maar vriendschap willen. En als mijn partner vrouwelijke vrienden zou hebben zou ik daar verder ook geen problemen mee hebben.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_145322999
quote:
2s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 10:05 schreef Loveless85 het volgende:
Het is wellicht ook gewoon de situatie. Jij net gescheiden, dus wat mannen dachten 'oh, das easy te scoren'.
Wel fijn als goede vrienden van je zo denken.
pi_145323020
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 10:36 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Wel fijn als goede vrienden van je zo denken.
Neuh, maar wie weet is dat zo gegroeid. Wellicht zocht zij (onschuldig) meer contact na/tijdens haar scheiding, en zagen zij daar wat in. Of was het iets wat er altijd al was maar nooit een issue was, en waar die mannen nu ineens wat 'mee wilden doen'.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 11:01:44 #32
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_145323519
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 12:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo bekrompen als dat niet zou kunnen. Toont ook veel vertrouwen in je relatie :')
Dat dus.
Mijn laatste ex zat altijd te zeiken als ik contact had met goeie vriendinnen van me.
En op een manier van: ik vertrouw jou wel, maar de meiden waar je mee omgaat niet.
Ik zat echt vaak van :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_145323840
Dit blijft de grootste onzindiscussie. Moet ik ineens stoppen met al mijn vriendinnen af te spreken als ik een vriendin heb?

Uiteindelijk gaat het niet om welke mensen je in je kring hebt en zelfs niet om wat je voor ze voelt. Het gaat erom in hoeverre je je weet te beheersen. Al lopen er iedere dag 10 lekkere wijven om mij heen, als ik ze met geen vinger aanraak heeft mijn vriendin niets te klagen.
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
  woensdag 8 oktober 2014 @ 11:22:16 #34
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_145324017
Omgaan? Dat woord omvat de situaties van "een krentenbol afrekenen bij het bakkersmeisje" tot "die snol uit de afpilskroeg naaien" en alles er tussen in.

Wat bedoel je precies?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_145324429
Mijn partner mag omgaan met wie die wil. Doe ik ook. We hebben immers genoeg vertrouwen in elkaar om te weten dat we toch niet verliefd worden op anderen, of de fout ingaan met iemand. Daar is de relatie te goed voor. En mochten we toch de drang krijgen dat we met iemand naar bed zouden willen dan praten we erover. Vertrouwen hebben in elkaar is soms moeilijk, maar het is zoveel beter dan jaloers worden bij alles en iedereen met wie je partner afspreekt.
pi_145325131
Kan prima mits jouw vriendin niet jaloers is.
pi_145326119
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:04 schreef Craptacular het volgende:
Kan prima mits jouw vriendin niet jaloers is.
Oh dus jij moet je vrienden dumpen omdat je vriendin een jaloerse teef is? :') :')
-XOXO-
pi_145326531
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:38 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Oh dus jij moet je vrienden dumpen omdat je vriendin een jaloerse teef is? :') :')
Neen.
pi_145326898
Ik vind dat je gewoon moet kunnen omgaan met wie je wil, dus ook met het andere geslacht. Zolang je je netjes aan de grenzen van de relatie houdt is daar ook gewoon niets mis mee.

Wel zou ik, zeker als mijn partner er wat onzeker over zou zijn, erg open in zijn en opletten dat ik bv niet alleen thuis afspreek e.d., maar in openbare gelegenheden, met andere vrienden e.d.. Ook zou ik ze kennis met elkaar laten maken, wat ik nog belangrijker zou vinden als die vriend van het andere geslacht een oude vriend is die ik echt in mijn leven wil houden.
Zou zeer zeker niet gaan zwijgen over ontmoetingen e.d., er is niets aan de hand, dus er hoeft ook niets verborgen te blijven. Is mijn partner dan onredelijk dan zou ik mijn voet neerzetten en duidelijk maken dat ik dit echt niet ga veranderen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_145327287
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:54 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Neen.
Dat zeg je, je mag alleen vrouwelijke vrienden hebben als je vriendin er niet jaloers van wordt :')
-XOXO-
pi_145443108
Als je een vriendin hebt waarom zou je dan (nieuwe) vrouwlijke vriendinnen moeten hebben vraag ik me af?

Ik vind het een soort van respect naar je vriendin om andere vrouwen op afstand te houden, en aan manlijke vrienden kun je toch ook genoeg hebben lijkt me?

Ken ook heel veel van dat soort meide die dan alsnog wat gaan proberen/gaan voelen en schijt eraan hebben dat de man in kwestie een relatie heeft.

Maar is mischien is dat kortzichtig of wat, ik geloof er iig niet in, vriendschap tussen een man en vrouw, als je een relatie hebt.

Ga 100% voor je vriendin en als zij er moeite mee heeft houdt het dan gewoon lekker bij manlijke vrienden.

[ Bericht 9% gewijzigd door Madonna87 op 12-10-2014 00:02:20 ]
pi_145443372
Keer afspreken geen probleem, maar het moet niet regelmatig zijn vind ik als ik het vanuit mezelf zou bekijken... Dus ja, als m'n vriendin het ook zo zou zien zou ik dat terecht vinden!
pi_145443771
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 09:50 schreef snakelady het volgende:
Maak dit even sticky voor alle vrouwen die het niet willen geloven.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_145452707
Vriend heeft geen vriendinnen, maar in het verleden wel eens heibel gehad over het feit dat hij doodleuk onze relatieproblemen tegen 'oude vriendinnen' ging zitten vertellen. Ja, met zulke grapjes hoef je bij mij niet aan te komen. Dat je dat met huidige vrienden of vriendinnen bespreekt, is begrijpelijk. Maar als ik nog nooit van ze heb gehoord of ze nog nooit ontmoet heb, kunnen ze niet zo belangrijk voor je zijn dat dat zo nodig met hen moet.

Nieuwe vriendschappen zijn ook geen probleem. Maar ik verwacht wel uiteindelijk te worden voorgesteld, net zoals dat met zijn andere vrienden is gebeurd.
The meaning of life is to give life meaning.
pi_145470816
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 23:48 schreef Madonna87 het volgende:
Als je een vriendin hebt waarom zou je dan (nieuwe) vrouwlijke vriendinnen moeten hebben vraag ik me af?

Ik vind het een soort van respect naar je vriendin om andere vrouwen op afstand te houden, en aan manlijke vrienden kun je toch ook genoeg hebben lijkt me?

Ken ook heel veel van dat soort meide die dan alsnog wat gaan proberen/gaan voelen en schijt eraan hebben dat de man in kwestie een relatie heeft.

Maar is mischien is dat kortzichtig of wat, ik geloof er iig niet in, vriendschap tussen een man en vrouw, als je een relatie hebt.

Ga 100% voor je vriendin en als zij er moeite mee heeft houdt het dan gewoon lekker bij manlijke vrienden.
Helemaal mee eens.
Ik zou ook ruzie maken met mijn vriend als hij opeens vaak afspreekt en contact houdt met een andere vrouw. Als hij dan nog steeds blijft afspreken, gaat het heel snel uit met de relatie..
  zondag 12 oktober 2014 @ 21:39:42 #46
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145471907
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 21:23 schreef NoInspiration het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Ik zou ook ruzie maken met mijn vriend als hij opeens vaak afspreekt en contact houdt met een andere vrouw. Als hij dan nog steeds blijft afspreken, gaat het heel snel uit met de relatie..
Hoe zou jij je voelen als je vriend iedere dag (platonisch) praat met een vriendin online, die hij maar zo'n 1 a 2 keer ziet per jaar en dat ze ook foto's op snapchat delen, minimaal 2 per dag?
Zou je je daar ongemakkelijk bij voelen.

Ik had dat wel, kon niet helemaal plaatsen waarom,ik had er gewoon een naar gevoel bij.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_145472989
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 21:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hoe zou jij je voelen als je vriend iedere dag (platonisch) praat met een vriendin online, die hij maar zo'n 1 a 2 keer ziet per jaar en dat ze ook foto's op snapchat delen, minimaal 2 per dag?
Ik had dat wel, kon niet helemaal plaatsen waarom,ik had er gewoon een naar gevoel bij.
Daar ligt natuurlijk een beetje de crux. Wat is 'normaal', en wanneer wordt het 'raar binnen een relatie'. Dat punt ligt ook weer voor iedereen ergens anders. Vind wel dat je gewoon vrij moet zijn in je sociale leven, en dus niet idiote beperkingen op moet leggen aan de hand van geslacht. Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat het aardig opmerkelijk is als je partner zonder enkele aanleiding (werk, hobby, sport, whatever) ineens contact aanknoopt met iemand van de andere sekse, en dit redelijk diepgaand (uhueheheh) is.
pi_145476864
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 21:39 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik geef je gelijk, ik zou precies hetzelfde hebben.

Ik zou mijn gevoelens daarover duidelijk uitleggen aan mijn vriend en als hij niet ophoudt, mag hij een andere vriendin zoeken, is het voor mij klaar.

Overigens kon mijn vriend mijn beste vriend niet uitstaan en daar heb ik begrip voor getoond, dus ik zou hetzelfde van hem verwachten als het andersom is.
pi_145477644
Wat een jaloerse vrouwen. :{

Wellicht eerst werken aan je persoonlijke vertrouwens issues voor je een relatie begint. Man man man
  zondag 12 oktober 2014 @ 23:25:14 #50
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_145478248
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 12:55 schreef TheMechanic het volgende:
Deze discussie is vast al vaker gevoerd, maar wat vinden jullie? :P Kun je gewoon met iemand van het andere geslacht omgaan terwijl je een vriend/vriend(in) hebt?.
Momenteel bevind ik me in een situatie waarin ik bevriend ben geraakt met een meisje van mijn nieuwe studie. Dit vindt mijn vriendin niet zo leuk, maar ik vind het jammer als ik dankzij jaloezie van mijn vriendin voortaan alle dames moet gaan vermijden.
Er is wat mij betreft een groot verschil tussen iets niet leuk vinden en het de ander verbieden/vragen het niet te doen. Ik vind het ook niet leuk als mijn vriendin dingen met andere jongens doet, maar dat is mijn probleem, niet dat van haar.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')