Ik speel sinds een poosje theme hospital en op een gegeven moment kom ik op level 4 ofzo en ik heb een mooi, goedlopend ziekenhuis gemaakt, alles gaat perfect, niks mee aan de hand en ineens is het over? De mensen die het spel kennen die weten wel wat ik bedoel, zit "jij" op de wc ofzo en kom je in de krant, beetje vaag maar zo is het wel
Anyway, ik heb het nou al heel vaak opnieuw geprobeerd maar steeds bij dat level ga ik na een tijdje af, ook als ik steeds andere dingen probeer en als alles helemaal perfect gaat.
Ik snap het niet en vind er zo niks meer aan
Iemand die het weet?
Iets duidelijker nu?
quote:Theme hospital is anders (en ook al wat ouder dan die theme dit en theme dat spellen),
Op maandag 28 oktober 2002 14:08 schreef Toeterdetoet het volgende:
Kutspel man. Al die Theme dit, theme dat spelen zijn kut.
quote:Daar wordt niet om gevraagd in dit topic.
Op maandag 28 oktober 2002 14:08 schreef Toeterdetoet het volgende:
Kutspel man. Al die Theme dit, theme dat spelen zijn kut.
Ik vind het wel leuk en weet niet hoe ik nu verder moet.
quote:Dat is ze zeker
Op maandag 28 oktober 2002 14:09 schreef K3 het volgende:[..]
Theme hospital is anders (en ook al wat ouder dan die theme dit en theme dat spellen),
't Is zelfs nog zonder 3D-engine, en de omroepster is wel lachen
quote:Misschien heb je de financiën niet op orde? Of zijn er te weinig mensen gered/genezen? Je hebt elk level een doel dat je moet halen (maar dat wist je toch wel?).
Op maandag 28 oktober 2002 14:08 schreef heaven7 het volgende:
Ja uhm, het spel stopt er uit zichzelf gewoon mee zeg maar, en dan ga je een wctje door en de deur gaat open en daar zit "jij" de directeur ofzo van het ziekenhuis, die trekt een verschrikte kop, er wordt een foto gemaakt en er verschijnt een krant en dat was het, je hebt dus gefaald zeg maar en je kan weer overnieuw beginnen.Iets duidelijker nu?
quote:Ja, dat weet ik wel, maar waar kun je zien wat je doel precies is en hoeveel tijd je hebt? Want dat vrouwke rechtsonderin beeld zegt wel voortdurend "173 patients cured now" en "you're halfway winning this level" ofzoiets, financien zijn ok, als het ff wat minder gaat leen ik 10000 maar die is ook zo weer afbetaald vaak en er gaan nauwelijks mensen dood.
Op maandag 28 oktober 2002 14:11 schreef K3 het volgende:[..]
Misschien heb je de financiën niet op orde? Of zijn er te weinig mensen gered/genezen? Je hebt elk level een doel dat je moet halen (maar dat wist je toch wel?).
was overigens me eerste spel wat ik gekraakt had voor zonder cd
en neeeeeeeeeee, niet voor warez, gewoon voor knowledge
quote:Emerceny bedoel je? Ja, een paar, maar op een gegeven moment komen er 2 binnen die geopereerd moeten worden maar ik kan altijd maar 1 chirurg aannemen ofzo, meer zijn er gewoon niet.
Op maandag 28 oktober 2002 14:14 schreef K3 het volgende:
Oeps dan weet ik het ook niet. Ik zou het wel weer willen installeren om te spelen, maar ik zit nu op mijn werk
Heb je de rescue-missies wel gehaald dan?
Een keer heb ik wel gehad dat ik er 2 had maar terwijl die patienten zaten te wachten liep 1 van de 2 gewoon uit de operatiekamer weg? Ookwel zette ik hem wel 5 keer weer terug.
Kan het daaraan liggen dan? Ik ontsla ze dan altijd maar voordat de tijd om is, dan gaan ze iig niet in mijn ziekenhuis dood
quote:dat werkt dus niet, want dat telt als non-cured en je moet minimaal 80% redden of zoiets...
Op maandag 28 oktober 2002 14:17 schreef heaven7 het volgende:[..]
Emerceny bedoel je? Ja, een paar, maar op een gegeven moment komen er 2 binnen die geopereerd moeten worden maar ik kan altijd maar 1 chirurg aannemen ofzo, meer zijn er gewoon niet.
Een keer heb ik wel gehad dat ik er 2 had maar terwijl die patienten zaten te wachten liep 1 van de 2 gewoon uit de operatiekamer weg? Ookwel zette ik hem wel 5 keer weer terug.
Kan het daaraan liggen dan? Ik ontsla ze dan altijd maar voordat de tijd om is, dan gaan ze iig niet in mijn ziekenhuis dood
quote:Maar wat ik anders doen dan? Ik heb al 2 maal "gp's office" omdat anders die mensen zolang moeten wachten en mijn pharmacy is ok, ik heb alles wat er maar te krijgen is.. researche centrum met 2 doctoren zodat het sneller gaat las ik ergens?
Op maandag 28 oktober 2002 14:21 schreef Symbiose het volgende:
tsja als dat gebeurt dan heb je gewoon gefaald, of je hebt een aantal mensen niet gered dat je redden moest, of je populariteit is 0.0 of wat dan ook...
Er gaan nauwelijks mensen dood, hoogste value, ik genees vaak de meeste mensen, en ik heb de meeste bezoekers.
trouwens ik bouw altijd meerdere gp offices, 3 soms, en pharmacy ook 3 of zo. je moet van die kleinere kantoortjes enzo veel meer bouwen...
Als dat in orde is kan je ook kijken naar je leningen. Je hebt in het begin automatisch leningen, en als je die niet op tijd terugbetaald dan ga je geloof ik ook failliet. Ik heb het al een paar maanden niet meer gespeeld, maar wilde het binnenkort wel weer eens spelen. Eigenlijk gisteren, maar had tijd tekort.
Maar ik hoop voor je dat je eruit komt, want zo is het idd niet leuk meer.
quote:Doe ik ook altijd, die dingen worden altijd wel gebruikt. Als ik verder ben bouw ik meestal 4 gp's office's en 3 pharmacy, maar dat heeft denk ik niets met dat krantenartikel te maken
Op maandag 28 oktober 2002 14:27 schreef Symbiose het volgende:
je doet toch echt ìets fout hoortrouwens ik bouw altijd meerdere gp offices, 3 soms, en pharmacy ook 3 of zo. je moet van die kleinere kantoortjes enzo veel meer bouwen...
quote:Klopt, dit zou goed moeten gaan. Maar hoe meer doctoren je in je research centrum hebt, hoe sneller het gaat. Ze hoeven niet eens allemaal een bureau en/of kast te hebben. Zolang ze er maar rondlopen
Op maandag 28 oktober 2002 14:22 schreef heaven7 het volgende:[..]
Maar wat ik anders doen dan? Ik heb al 2 maal "gp's office" omdat anders die mensen zolang moeten wachten en mijn pharmacy is ok, ik heb alles wat er maar te krijgen is.. researche centrum met 2 doctoren zodat het sneller gaat las ik ergens?
Er gaan nauwelijks mensen dood, hoogste value, ik genees vaak de meeste mensen, en ik heb de meeste bezoekers.
quote:Nu moet ik even heel diep nadenken, maar ik zal zo even het spel starten als ik het nog hebt, dan kijk ik wel even. Maar je kan op die dollar klikken en dan kom je in een soort bank. Daar zie je een groot mannetje in het midden met allemaal geld (dacht ik) voor zich. Ergens in het beeldscherm, ik dacht bovenaan, staat 'loans' en als je niets hebt afgelost, dan staat er 5000 dollar (of wat voor munt hebben ze
Op maandag 28 oktober 2002 14:36 schreef heaven7 het volgende:
Hmm, automatisch leningen? Waar dan? Aan de linkerkant van dat glimlachende bankmannetje kan je bijna onderaan toch op een plusje of minnetje klikken om te lenen of af te betalen? Er zijn nog heel wat andere cijfertjes, waar ik niet gek veel van begrijp, maar uitleg is dus welkomWant verder is het een geweldig spel maar als je 10 keer hetzelfde spelletje probeert en je faalt iedere keer verdwijnt je zin als sneeuw voor de zon.
Er moet ergens een schermpje zijn waarin je kan zien hoever je bent. Dat is een schermpje met groene staafgrafiekjes erin. Als die allemaal zijn bereikt binnen de gestelde tijd dan heb je gewonnen en anders dus niet
Een criteria kan bijvoorbeeld het aantal patienten, de oppervlakte of waarde van het gebouw, hoe goed de mensen je vinden, hoeveel je hebt onderzocht enz. enz.
En wat die tweede chirurg betreft: ik denk dat je die zelf moet trainen. Op een gegeven moment kan je klaslokalen bouwen en daar door een consultant docter, amateur doctertjes een vak leren. En toen je uiteindelijk toch een chirurg had was de andere waarschijnlijk moe en die wil dan naar de kantine toe. En dan kan je ze nog zo vaak terugplaatsen ze gaan direct weer terug naar de kantine.
Ik heb het spel jammergenoeg niet meer anders had ik het even voor je opgezocht. Erg leuk spel dat vol met humor zit! Ziektes als Bloaty head, invisability, lange tong enz.
quote:Ja
Op maandag 28 oktober 2002 15:17 schreef Num het volgende:
LOLEr moet ergens een schermpje zijn waarin je kan zien hoever je bent. Dat is een schermpje met groene staafgrafiekjes erin. Als die allemaal zijn bereikt binnen de gestelde tijd dan heb je gewonnen en anders dus niet
Een criteria kan bijvoorbeeld het aantal patienten, de oppervlakte of waarde van het gebouw, hoe goed de mensen je vinden, hoeveel je hebt onderzocht enz. enz.
En wat die tweede chirurg betreft: ik denk dat je die zelf moet trainen. Op een gegeven moment kan je klaslokalen bouwen en daar door een consultant docter, amateur doctertjes een vak leren. En toen je uiteindelijk toch een chirurg had was de andere waarschijnlijk moe en die wil dan naar de kantine toe. En dan kan je ze nog zo vaak terugplaatsen ze gaan direct weer terug naar de kantine.
Ik heb het spel jammergenoeg niet meer anders had ik het even voor je opgezocht. Erg leuk spel dat vol met humor zit! Ziektes als Bloaty head, invisability, lange tong enz.
En ik zal de tijd op 1 zetten en eens ff rustig alle dingetjes bekijken.
En idd, erg leuke ziektes
quote:Zorg dat je nieuwe artsen opleid. Ik heb meestal na een tijdje wel artsen die alles kunnen.
Op maandag 28 oktober 2002 14:17 schreef heaven7 het volgende:[..]
Emerceny bedoel je? Ja, een paar, maar op een gegeven moment komen er 2 binnen die geopereerd moeten worden maar ik kan altijd maar 1 chirurg aannemen ofzo, meer zijn er gewoon niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |