abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 2 december 2014 @ 20:00:24 #226
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_147227626
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 19:30 schreef SpankmasterC het volgende:
Net leuke middag in het ziekenhuis doorgebracht, nierstenen zijn echt ongelofelijk kut! Opeens achter m'n,bureau wat buikpijn, trok door naar m'n rug, werd steeds erger, naar huisarts, naar ziekenhuis, kronkelen van de pijn, pijnstillers werkten niet :'( wat een klotezooi

Inmiddels wel werkende pijnstillers en weer thuis, nu wachten tot die krengen eruit komen
Sterkte de komende tijd.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_147229167
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 19:30 schreef SpankmasterC het volgende:
Net leuke middag in het ziekenhuis doorgebracht, nierstenen zijn echt ongelofelijk kut! Opeens achter m'n,bureau wat buikpijn, trok door naar m'n rug, werd steeds erger, naar huisarts, naar ziekenhuis, kronkelen van de pijn, pijnstillers werkten niet :'( wat een klotezooi

Inmiddels wel werkende pijnstillers en weer thuis, nu wachten tot die krengen eruit komen
Kon je geen morfine krijgen in het ziekenhuis of wisten ze nog wat je de vorige keer had gedaan?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_147229911
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 20:37 schreef Tain het volgende:

[..]

Kon je geen morfine krijgen in het ziekenhuis of wisten ze nog wat je de vorige keer had gedaan?
Die goede grappen konden ze inderdaad niet aan, dus ik denk dat ze wat voorzichtig waren.

Ze gaven me wel meteen iets in m'n infuus en een prik in de buik, maar dat werkte echt niet. Pas +- 2 uur later begon de pijn af te nemen, dus het zal geen morfine geweest zijn
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_147230271
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 20:53 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Die goede grappen konden ze inderdaad niet aan, dus ik denk dat ze wat voorzichtig waren.

Ze gaven me wel meteen iets in m'n infuus en een prik in de buik, maar dat werkte echt niet. Pas +- 2 uur later begon de pijn af te nemen, dus het zal geen morfine geweest zijn
Meh klote zeg, sterkte inderdaad
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_147230945
Zetpillen zijn trouwens ook best een interessante ervaring!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_147231459
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 21:13 schreef SpankmasterC het volgende:
Zetpillen zijn trouwens ook best een interessante ervaring!
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_147232367
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_147236792
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 19:30 schreef SpankmasterC het volgende:
Net leuke middag in het ziekenhuis doorgebracht, nierstenen zijn echt ongelofelijk kut! Opeens achter m'n,bureau wat buikpijn, trok door naar m'n rug, werd steeds erger, naar huisarts, naar ziekenhuis, kronkelen van de pijn, pijnstillers werkten niet :'( wat een klotezooi

Inmiddels wel werkende pijnstillers en weer thuis, nu wachten tot die krengen eruit komen
Sterkte! M'n schoonvader is er sinds begin september zoet mee, kon afgelopen vrijdag pas geopereerd worden (vanwege ontstekingen). Ik hoop dat het jou beter vergaat!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_147238017
Oh god wat slecht, maar het is te grappig.

http://www.dumpert.nl/med(...)broek_gescheten.html
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_147293193

Ja uh nee, wut? Waarom gaan ze weer terug naar het begin, maar toch iets anders?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_147296631
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 22:32 schreef Tain het volgende:

Ja uh nee, wut? Waarom gaan ze weer terug naar het begin, maar toch iets anders?
... Is dit... is dit een requel? Is dat hoe we dit soort dingen nu gaan noemen?

Anyway, Sarah Connor is niet goed gecast, ze mist de psycho-achtige kwaliteit die ze nodig heeft!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_147300076
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 23:49 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

... Is dit... is dit een requel? Is dat hoe we dit soort dingen nu gaan noemen?

Anyway, Sarah Connor is niet goed gecast, ze mist de psycho-achtige kwaliteit die ze nodig heeft!
Snap er niks van.
Zitten stukken in hoe ze Reese gaan terug sturen, maar hij komt dan in een alternatieve wereld uit ofzo? Je ziet Reese weer door die kledingwinkel rennen net zoals in 1, maar de acties daarna zitten weer tussen 1 en 2 in ofzo
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_147300596
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 07:54 schreef Tain het volgende:

[..]

Snap er niks van.
Zitten stukken in hoe ze Reese gaan terug sturen, maar hij komt dan in een alternatieve wereld uit ofzo? Je ziet Reese weer door die kledingwinkel rennen net zoals in 1, maar de acties daarna zitten weer tussen 1 en 2 in ofzo
Relax Tain, het is de genisys van iets ouds!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_147300636
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 08:56 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Relax Tain, het is de genisys van iets ouds!
Nee! :(
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 5 december 2014 @ 09:50:43 #240
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_147301326
Het lijkt iig een alternatieve tijdlijn te zijn inderdaad, omdat de originele tijdlijn dus is voorkomen. Vanuit de "nieuwe" toekomst wordt dus die kerel terug gestuurd naar het verleden. Alleen aangezien Arnie uit de originele toekomst komt, zou hij dus helemaal niet moeten bestaan in de alternatieve toekomst. Vandaar "We already took care of it" wat als een verrassing kwam.

Dat denk ik in ieder geval :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_147309554
Ik vond het altijd leuk van Terminator dat maakt niet uit wat je doet in het verleden, de toekomst altijd zijn weg vindt. Of je nu de T-800 sloopt of niet, Skynet zal er komen en zal iedereen neuken. Jammer dat dat nu los wordt gelaten...
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_147313498
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:37 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik vond het altijd leuk van Terminator dat maakt niet uit wat je doet in het verleden, de toekomst altijd zijn weg vindt. Of je nu de T-800 sloopt of niet, Skynet zal er komen en zal iedereen neuken. Jammer dat dat nu los wordt gelaten...
Dat is ook de reden dat ik het niet meer snap... En dan komen er na deze film als het goed is nog twee films...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 5 december 2014 @ 21:46:35 #243
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_147320017
quote:
3s.gif Op vrijdag 5 december 2014 09:50 schreef Rossdale het volgende:
Het lijkt iig een alternatieve tijdlijn te zijn inderdaad, omdat de originele tijdlijn dus is voorkomen. Vanuit de "nieuwe" toekomst wordt dus die kerel terug gestuurd naar het verleden. Alleen aangezien Arnie uit de originele toekomst komt, zou hij dus helemaal niet moeten bestaan in de alternatieve toekomst. Vandaar "We already took care of it" wat als een verrassing kwam.

Dat denk ik in ieder geval :P
http://www.nu.nl/film/391(...)-terug-verleden.html voilą :D
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_147323002
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  zaterdag 6 december 2014 @ 09:54:29 #245
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_147327551
Schaamteloze zelfpromotie :D

I like it
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_147329513
Spank, hoe is het met je stenen?
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_147329764
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 12:09 schreef koei het volgende:
Spank, hoe is het met je stenen?
Ja goed! Blijkbaar hadden ze me nodeloos bang gemaakt en was het maar 1 stoute jongen, en die is er pijnloos uitgekomen! (tenminste, pijnloos zodra ik aan de paardenpillen zat). Dus ik ben weer helemaal 100% en gewoon weer oude Spankers
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_147351959
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 december 2014 12:23 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ja goed! Blijkbaar hadden ze me nodeloos bang gemaakt en was het maar 1 stoute jongen, en die is er pijnloos uitgekomen! (tenminste, pijnloos zodra ik aan de paardenpillen zat). Dus ik ben weer helemaal 100% en gewoon weer oude Spankers
Gelukkig, dat valt mee! Ik hoop dat het er ook bij 1 blijft!

Mensen hier nog Sinterklaas gevierd? Ik heb samen met m'n vriend een Wii U gehad! Het pakket met party en Nintendoland. Wij vieren Sinterklaas in mijn familie nogal uitgebreid, kerstcadeau's doen we niet aan. Morgen in de stad Zelda windwaker halen!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_147353378
Pakjesavond met de kleintjes (lego!), gewoon een dikke zak voor de deur en hard bonken haha. De volwassenen vinden straks wat onder de kerstboom.

Voeg me toe op WiiU Koei! Leuk systeem hoor, Zelda WW is zeker leuk. En heb er zelf veel VC games op.
pi_147354198
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 08:18 schreef Reintji het volgende:
Pakjesavond met de kleintjes (lego!), gewoon een dikke zak voor de deur en hard bonken haha. De volwassenen vinden straks wat onder de kerstboom.

Voeg me toe op WiiU Koei! Leuk systeem hoor, Zelda WW is zeker leuk. En heb er zelf veel VC games op.
Ga ik vanavond doen! Heb m gisteren alleen even aangesloten maar m'n Nintendo account overzetten ging niet, daarvoor moest hij eerst nog tig dingen updaten.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')