Ik kan niet inloggen, daarom wacht ik op post van hun.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kan het checken door met je DigiD in te loggen op mijnoverheid, en te kijken naar de persoonsgegevens BRP.
Overigens betekent dit niet dat alle post automatisch naar je nieuwe adres gaat.
TNX.quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:43 schreef Re het volgende:
vanuit sociaal maatschappelijk oogpunt zou het idd wel handig zijn als dat zou gebeuren, geeft wat minder onrust
vanuit psychologisch en psychiatrisch oogpunt zou het ook wel handig zijn, geen slapeloze nachten meer, minder stess, aan de andere kant ook wel eng dat "big brother" altijd zijn ogen open heeft
vanuit relatie en liefde oogpunt zou het idd lijken op een tijdelijke scheiding, even uit het oog verloren maar niet uit het hart, uiteindelijk als jullie voor elkaar bestemd zijn komt jeDigID vanzelf wel weer terug
Sterker, je kan je zelf middels DigiD inschrijven op je nieuwe adres.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:38 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Als je verhuist en je schrijft je in op het nieuwe adres, gaat de DigiD automatisch ook mee naar het nieuwe adres?
Ik las beffen met de gemeente.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:08 schreef Pavement het volgende:
gewoon ff bellen met de gemeente of zoiets
quote:
ITS MAAAAAAAAAGICCCCCCCCquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:46 schreef Jaimy_Luca het volgende:
DigiD wordt inderdaad meeverhuist als je je inschrijft in een andere gemeente!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop