quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:53 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Nu is het zo dat ik door dit soort dingen nooit meer vrouwen heb kunnen vertrouwen, elke vriendin die ik heb gehad heb ik in mijn achterhoofd gehouden dat ze als ze op een goed moment word aangesproken door een leuke gozer ze zo gebruikt zal kunnen worden. (ik heb dat immers ook gedaan en spreek uit ervaring).
Je wilt zeggen dat dat niet zo is?, op het moment dat ik iets met die meiden deed was het echt niet omdat ik iets om ze gaf maar omdat ik gewoon aan mijn trekken wilde komen.. dus ja, dan gebruik je iemandquote:
Weet ze al dat je die nadruk-op-de-tiet-foto's niet leuk vindt?quote:
Zelfs meiden die onschuldig en lief ogen kunnen je verbazen.. Hoe kies jij dan vrouwen uit?.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:01 schreef imikethat het volgende:
Je gaat met de verkeerde vrouwen om maat
Heb er na lang twijfelen toch maar iets over gezegd, heb nu ruzie met haar (begrijp het ook wel van haar kant) maar ja als je constant word geconfronteerd met wat ik zag verlies je eigenlijk het respect en het vertrouwen in de vrouw.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet ze al dat je die nadruk-op-de-tiet-foto's niet leuk vindt?
Wel vreemd dat je ervan uitgaat dat ze vreemd is gegaan wanneer ze uit is gegaan.
Dat weten die vrouwen (en vooral 'dat soort' meisjes) natuurlijk totaal niet. Je gaat ervan uit dat die meiden dom zijn en niets door hebben of zo?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:04 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat dat niet zo is?, op het moment dat ik iets met die meiden deed was het echt niet omdat ik iets om ze gaf maar omdat ik gewoon aan mijn trekken wilde komen.. dus ja, dan gebruik je iemand.
Jaloerse vrouw die nooit gevingerd is op straat, gespot.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:10 schreef Lienekien het volgende:
Waarom ga jij op straat een meid staan vingeren?
Dan heb ik het misschien verkeerd geformuleerd. Ze weten heus wel wat ze doen, of laten zich te veel leiden door hun emoties (enkele keer een huilende meid aan de telefoon gehad of ik wilde zeggen dat we niks hadden gedaan maar alleen afgesproken).quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat weten die vrouwen (en vooral 'dat soort' meisjes) natuurlijk totaal niet. Je gaat ervan uit dat die meiden dom zijn en niets door hebben of zo?
Soort trekt/zoekt soort.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:08 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Heb er na lang twijfelen toch maar iets over gezegd, heb nu ruzie met haar (begrijp het ook wel van haar kant) maar ja als je constant word geconfronteerd met wat ik zag verlies je eigenlijk het respect en het vertrouwen in de vrouw.
Omdat ik als ik uitging vaak met een meisje zat te kloten of een vriend van mij en vaak bleken ze nog een vriend te hebben ook..
Je komt net uit de club met een leuke meid je begint met zoenen en begint geil te worden en besluit om in een steeg gewoon je gang te gaan.. vooral opgeilen zodat ze met je meekomt naar huisquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:10 schreef Lienekien het volgende:
Waarom ga jij op straat een meid staan vingeren?
Ja, dat doe je dan hè. Fantastisch, joh.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:13 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Je komt net uit de club met een leuke meid je begint met zoenen en begint geil te worden en besluit om in een steeg gewoon je gang te gaan.. vooral opgeilen zodat ze met je meekomt naar huis.
Omdat zij zich voelt aangevallen met dat ik haar zou beschuldigen van vreemdgaan, ik maakte die opmerking over haar foto en ze zei dat ze nooit wat zou doen met iemand anders (helaas voor haar zeggen die losbandige meiden dat ook allemaal).quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Soort trekt/zoekt soort.
Dit is hetzelfde als meiden die zich maar afvragen waarom ze constant een vriend hebben die ze zonder respect behandelt. Tja, als je op dat soort mannen valt...
Waar heb je nu ruzie over dan? Ik snap even niet hoe het tot een ruzie is gekomen.
Ok, voor als je het niet wist... dit topic gaat niet over dat ik meiden in een steeg vinger hequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat doe je dan hè. Fantastisch, joh.
Je hanteert voor jezelf kennelijk andere normen dan voor je vriendin. Dude.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:17 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ok, voor als je het niet wist... dit topic gaat niet over dat ik meiden in een steeg vinger he.
Hoezo?, al die dingen die ik had gedaan had ik gedaan toen ik single was hequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hanteert voor jezelf kennelijk andere normen dan voor je vriendin. Dude.
Het is karma ...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:04 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat dat niet zo is?, op het moment dat ik iets met die meiden deed was het echt niet omdat ik iets om ze gaf maar omdat ik gewoon aan mijn trekken wilde komen.. dus ja, dan gebruik je iemand.
Karma?, tjah hangt er vanaf hoe je visie is he.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:56 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Het is karma ...
Verder vind ik het volgende filmpje wel toepasselijk in dit topic, ooit gezien. Het heeft een verassende climax wat niet in de aankondiging stukjes waren. Misschien is het wel interessant en leuk voor sommigen om te kijken, op de wc ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |