abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145200084
Ik zit al een tijd met een probleem wat overigens niet leuk is voor mijn vriendin maar goed..

Eerst wil ik erbij vermelden dat ik zeker geen casanova ben maar ook niet totaal gehandicapt met het krijgen van een vrouw.

Nu is het zo dat vanaf mijn 18e tot mijn 23ste ik redelijk veel dingen heb gezien die vrouwen doen qua vreemdgaan.

- Een meid in een club ontmoeten, snel dansje mee en lopen zoenen om vervolgens weg geduwd te worden, haar raar aankijken en zij dan in mijn oor fluistert "mijn vriend komt terug ;)" Om vervolgens serieus die vriend bij haar terug te zien komen en wanneer ze later wegliepen zij mij nog stiekem een knipoog gaf (lelijk voor die vriend dus).

- Een meid die probeerde te verbergen dat ze een vriend had maar haar dronken vriendin ineens "Maar je hebt toch een vrie?! laat maar ik zei niks" uitschreeuwde terwijl ik met haar vriendin aan het zoenen was.

- Vrouw die over een paar maanden zou trouwen en met een vriend van mij naar een hotel ging

- meid met een relatie die ik heb gevingerd op straat (vriend was op vakantie naar het buitenland bleek)

- meid die al 3 jaar relatie had en vreemdging met mij en een vriend op het zelfde moment (ja long story).

- Meisje die mij ineens verkoos boven haar vriend en graag leuks wilde doen bij mij thuis

En zo heb ik er nog veel meer..

Nu is het zo dat ik door dit soort dingen nooit meer vrouwen heb kunnen vertrouwen, elke vriendin die ik heb gehad heb ik in mijn achterhoofd gehouden dat ze als ze op een goed moment word aangesproken door een leuke gozer ze zo gebruikt zal kunnen worden. (ik heb dat immers ook gedaan en spreek uit ervaring).

Nu levert dit vaak problemen op, als ze uitgaat vind ik het allemaal goed maar toch ga ik er vanuit dat ze dan is gepaald door een andere gast maar wil ik haar toch niks verbieden.. zo ben ik dan ook weer niet.

Als ze een sexy foto upload dan ga ik er vanuit dat ze dat doet voor aandacht (vrouwen houden immers van aandacht), eerst normaal altijd foto's van gezicht uploaden en dan ineens eentje waarvan de nadruk op haar tieten ligt. Ik ging dan ineens koel reageren tegen haar en ik wil niet zo zijn maar ik kan aan de andere kant ook weer niet normaal blijven doen omdat ik weet naar wat voor soort dingen dit kan leiden.

Verder wil ik ook geen politie agent spelen en haar telefoon controleren en haar volgen of zo (dat kan trouwens niet eens maar goed).

What to do?, advies?.
Waz met jou!
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 23:01:26 #2
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_145200327
Je gaat met de verkeerde vrouwen om maat
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_145200401
- Wegwezen met je leuk bedoelde posts. -

[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2014 23:04:14 ]
pindazakje
pi_145200409
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:53 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Nu is het zo dat ik door dit soort dingen nooit meer vrouwen heb kunnen vertrouwen, elke vriendin die ik heb gehad heb ik in mijn achterhoofd gehouden dat ze als ze op een goed moment word aangesproken door een leuke gozer ze zo gebruikt zal kunnen worden. (ik heb dat immers ook gedaan en spreek uit ervaring).
:').

"Gebruikt worden".
pi_145200442
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:03 schreef zarGon het volgende:

[..]

:').

"Gebruikt worden".
Je wilt zeggen dat dat niet zo is?, op het moment dat ik iets met die meiden deed was het echt niet omdat ik iets om ze gaf maar omdat ik gewoon aan mijn trekken wilde komen.. dus ja, dan gebruik je iemand ;).
Waz met jou!
pi_145200500
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:53 schreef Just_some_random_dude het volgende:
What to do?, advies?.
Weet ze al dat je die nadruk-op-de-tiet-foto's niet leuk vindt?

Wel vreemd dat je ervan uitgaat dat ze vreemd is gegaan wanneer ze uit is gegaan.
pi_145200515
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:01 schreef imikethat het volgende:
Je gaat met de verkeerde vrouwen om maat
Zelfs meiden die onschuldig en lief ogen kunnen je verbazen.. Hoe kies jij dan vrouwen uit?.
Waz met jou!
pi_145200575
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:06 schreef zarGon het volgende:

[..]

Weet ze al dat je die nadruk-op-de-tiet-foto's niet leuk vindt?

Wel vreemd dat je ervan uitgaat dat ze vreemd is gegaan wanneer ze uit is gegaan.
Heb er na lang twijfelen toch maar iets over gezegd, heb nu ruzie met haar (begrijp het ook wel van haar kant) maar ja als je constant word geconfronteerd met wat ik zag verlies je eigenlijk het respect en het vertrouwen in de vrouw.

Omdat ik als ik uitging vaak met een meisje zat te kloten of een vriend van mij en vaak bleken ze nog een vriend te hebben ook..
Waz met jou!
pi_145200584
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:04 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Je wilt zeggen dat dat niet zo is?, op het moment dat ik iets met die meiden deed was het echt niet omdat ik iets om ze gaf maar omdat ik gewoon aan mijn trekken wilde komen.. dus ja, dan gebruik je iemand ;).
Dat weten die vrouwen (en vooral 'dat soort' meisjes) natuurlijk totaal niet. Je gaat ervan uit dat die meiden dom zijn en niets door hebben of zo?
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 23:09:22 #10
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_145200585
Het harde leven van de eckte swaggerboi. _O_
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 23:10:02 #11
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_145200607
Waarom ga jij op straat een meid staan vingeren? :')
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 23:11:52 #12
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_145200654
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:10 schreef Lienekien het volgende:
Jaloerse vrouw die nooit gevingerd is op straat, gespot. _O-
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_145200657
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:09 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat weten die vrouwen (en vooral 'dat soort' meisjes) natuurlijk totaal niet. Je gaat ervan uit dat die meiden dom zijn en niets door hebben of zo?
Dan heb ik het misschien verkeerd geformuleerd. Ze weten heus wel wat ze doen, of laten zich te veel leiden door hun emoties (enkele keer een huilende meid aan de telefoon gehad of ik wilde zeggen dat we niks hadden gedaan maar alleen afgesproken).

laat ik maar zeggen dat ze beiden van het moment genieten, en ja ik heb wel eens gelogen tegen meiden als ik dan zei dat ik helemaal gek op ze was om dingen met ze te doen (in zekere zin kan je zo een meid wel gebruiken als man).
Waz met jou!
pi_145200658
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:08 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Heb er na lang twijfelen toch maar iets over gezegd, heb nu ruzie met haar (begrijp het ook wel van haar kant) maar ja als je constant word geconfronteerd met wat ik zag verlies je eigenlijk het respect en het vertrouwen in de vrouw.

Omdat ik als ik uitging vaak met een meisje zat te kloten of een vriend van mij en vaak bleken ze nog een vriend te hebben ook..
Soort trekt/zoekt soort.

Dit is hetzelfde als meiden die zich maar afvragen waarom ze constant een vriend hebben die ze zonder respect behandelt. Tja, als je op dat soort mannen valt...

Waar heb je nu ruzie over dan? Ik snap even niet hoe het tot een ruzie is gekomen.
pi_145200719
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:10 schreef Lienekien het volgende:
Je komt net uit de club met een leuke meid je begint met zoenen en begint geil te worden en besluit om in een steeg gewoon je gang te gaan.. vooral opgeilen zodat ze met je meekomt naar huis ;).
Waz met jou!
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 23:15:30 #16
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_145200771
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:13 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Je komt net uit de club met een leuke meid je begint met zoenen en begint geil te worden en besluit om in een steeg gewoon je gang te gaan.. vooral opgeilen zodat ze met je meekomt naar huis ;).
Ja, dat doe je dan hè. Fantastisch, joh.
pi_145200803
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:12 schreef zarGon het volgende:

[..]

Soort trekt/zoekt soort.

Dit is hetzelfde als meiden die zich maar afvragen waarom ze constant een vriend hebben die ze zonder respect behandelt. Tja, als je op dat soort mannen valt...

Waar heb je nu ruzie over dan? Ik snap even niet hoe het tot een ruzie is gekomen.
Omdat zij zich voelt aangevallen met dat ik haar zou beschuldigen van vreemdgaan, ik maakte die opmerking over haar foto en ze zei dat ze nooit wat zou doen met iemand anders (helaas voor haar zeggen die losbandige meiden dat ook allemaal).

En dat ik ook een foto heb waar ik mijn spieren show (maar die ik al zeker een jaar heb staan, nog voordat ik haar kende en ik dat deed omdat iedereen vroeg hoe ver ik ben gekomen met het fitnessen).

Ze zei daarna dat ze geen slet was en vroeg of ik haar vriendinnen wilde spreken etc etc pff.. het is een tering zooi geworden nu :P.
Waz met jou!
pi_145200855
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, dat doe je dan hè. Fantastisch, joh.
Ok, voor als je het niet wist... dit topic gaat niet over dat ik meiden in een steeg vinger he ;).
Waz met jou!
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 23:21:23 #19
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_145200962
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:17 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Ok, voor als je het niet wist... dit topic gaat niet over dat ik meiden in een steeg vinger he ;).
Je hanteert voor jezelf kennelijk andere normen dan voor je vriendin. Dude.
pi_145201068
En terecht dat je geen vertrouwen in hebt.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_145201377
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je hanteert voor jezelf kennelijk andere normen dan voor je vriendin. Dude.
Hoezo?, al die dingen die ik had gedaan had ik gedaan toen ik single was he ;).
Waz met jou!
pi_145202174
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:04 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Het is karma ...

Verder vind ik het volgende filmpje wel toepasselijk in dit topic, ooit gezien. Het heeft een verassende climax wat niet in de aankondiging stukjes waren. Misschien is het wel interessant en leuk voor sommigen om te kijken, op de wc ofzo.

pi_145204304
Herkenbare verhalen TS.
Burning bridges gives you so much more
pi_145204799
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:56 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Het is karma ...

Verder vind ik het volgende filmpje wel toepasselijk in dit topic, ooit gezien. Het heeft een verassende climax wat niet in de aankondiging stukjes waren. Misschien is het wel interessant en leuk voor sommigen om te kijken, op de wc ofzo.

Karma?, tjah hangt er vanaf hoe je visie is he.

Ik weet bijna zeker dat als een willekeurige man de kans heeft om met mijn vriendin in bed te duiken die ook niet zou denken van "ohh zielig voor haar vriend", dus waarom zou ik wel aan een ander denken :P.

Anyway.. best eng.. die vrouw lijkt op mijn vriendin, zij zou zomaar voor haar oudere zus kunnen spelen en iedereen zou het geloven :')
Waz met jou!
pi_145204818
foutje!
Waz met jou!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')