en zo was het in den beginne, maar nu ben ik verslaafd aan fok!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:27 schreef Haropro het volgende:
[..]
Het is wel het Talpa publiek, maar misschien dat wij hier op wonderbaarlijke wijze allemaal heel intelligent zijn, de typische VPRO kijker zal ik maar zeggen, maar naar Utopia kijken om het sociale experiment te volgen en niet ter vermaak.
Zou ergens eventueel kunnen. Toch?
Gewoon een overrated Kerstfeest organiseren, waar de facturen na 31 december komen, maar wel begroot zijn op 31 december. ga je met lege handen naar huis.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:27 schreef rico80 het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp. De Utopiaan van het jaar krijgt de inhoud van de kluis mee minus de openstaande kosten. Betekent dit dat de nieuwe bewoners op 1 januari met 0 beginnen? Of gaat er weer 10k in de pot?
Ik zou het geweldig vindenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:30 schreef sjampoeh het volgende:
bil maakt zich niet druk dat ruud eventueel maandag naar huis gaat ? Erg vreemd.. of gaat ze gelijk mee
Dat is het gluiperige van JdM's verhaal.. er is geen 2015 scenario omtrent een doorstart met 15 Nieuwenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:27 schreef rico80 het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp. De Utopiaan van het jaar krijgt de inhoud van de kluis mee minus de openstaande kosten. Betekent dit dat de nieuwe bewoners op 1 januari met 0 beginnen? Of gaat er weer 10k in de pot?
Ruud zei vanmiddag tegen een schuimpje dat hij pas aan het einde van het jaar samen met zijn 'vriendin' vertrektquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:30 schreef sjampoeh het volgende:
bil maakt zich niet druk dat ruud eventueel maandag naar huis gaat ? Erg vreemd.. of gaat ze gelijk mee
Isa wil dat wel alleen moetiedereen het daar wllen en zitten een aantal geldwolven daarquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:21 schreef Joezi het volgende:
Als Isa ook maar een sprankje humaniteit in haar schedel heeft zitten, gunt ze 50% van de winst aan de multiculti organisatie, zonder hen was het niet zo'n groot succes geworden
Ja, dat lag in het verlengde van mijn vraag. Stel de kluis gaat mee dan heb je dikke kans dat een aantal geen euro verdienen / verkopen in de laatste maand omdat dat geld verdwijnt en datzelfde geld een maand later in de eigen pocket gaat.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gewoon een overrated Kerstfeest organiseren, waar de facturen na 31 december komen, maar wel begroot zijn op 31 december. ga je met lege handen naar huis.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Neem zelf eens een kijkje in de cultuur van jullie cossers en trek je conclusie.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ruud zei vanmiddag tegen een schuimpje dat hij pas aan het einde van het jaar samen met zijn 'vriendin' vertrekt
Welnee, gewoon meegeven die handel.quote:
Zwetserd...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Isa laat 50 euro terug storten in de kas van haar loon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |