Ja, hoor je vaker hé. De één kan niet zonder de ander in een hecht huwelijk. Ik zou maar een tweede kistje timmeren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik woon (gelukkig) niet bij m'n opa en oma, dus ik kan dat gekke beest niet in de gaten houden verder. Misschien ligt 'ie vannacht wel dood in de kom.
Goor ligt in de vuilnisbak. Letterlijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, hoor je vaker hé. De één kan niet zonder de ander in een hecht huwelijk. Ik zou maar een tweede kistje timmeren.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goor ligt in de vuilnisbak. Letterlijk.
Bruut. Dat wil jij toch ook niet als je dood bent.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goor ligt in de vuilnisbak. Letterlijk.
Mja, het beestje was hoogstens een paar centimeter groot. Bij mij gaat dat toch iets moeilijker, tenzij:quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Bruut. Dat wil jij toch ook niet als je dood bent.
lijkt er al meer opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....alleen als ie ijs- en ijskoud is
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:47 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
lijkt er al meer op![]()
Ik swaffel je met m'n vinnen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij wilt net als Goor eindigen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij dit?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mja, het beestje was hoogstens een paar centimeter groot. Bij mij gaat dat toch iets moeilijker, tenzij:
[ afbeelding ]
jeweettochquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh, nou, sorry Boca, blijkbaar ben ik dit wel. En dat kind is ook van mij, en van nofxtbr.
Eh....neequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kun je goed koken?
Dan valt er nog wel te praten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |