Hij heet eigenlijk Gurbe Douwsma, maar goed.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ha, nu kunnen we via via alors' haar Facebook achterhalen.
http://vocaroo.comquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een wat? Dat kenne we iet in Kattuk.
Ik heb het ook maar van horen zeggen hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb het van horen zeggen, maar dat lijkt me betrouwbaar genoeg.
Hij spoelde toch gewoon weer aan bij inceptionquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Toch had hij niet hoeven te sterven ik bedoel dat stuk hout was toch groot genoeg voor hun allebei
Wehnou klant, alles wel? Mot je nog een citertje?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het tokkie accent van de bollenstreek, ik heb nog nooit zoiets lelijks gehoord.
Elke dag CDs van Syb van der Ploeg draaien, mooi leven ga jij tegemoetquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
Hij heet eigenlijk Gurbe Douwsma, maar goed.
en waarom gooide die oude vrouw dat juweel in het water???quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij spoelde toch gewoon weer aan bij inception
quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elke dag CDs van Syb van der Ploeg draaien, mooi leven ga jij tegemoet
Hart van mijn gevoel is mooier.quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wehnou klant, alles wel? Mot je nog een citertje?
Never let go Evertjan, never let go.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Toch had hij niet hoeven te sterven ik bedoel dat stuk hout was toch groot genoeg voor hun allebei
Een cidertje?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wehnou klant, alles wel? Mot je nog een citertje?
Ik denk dat deze het wel overleefdquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:31 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
Het lijkt wel Fortuyn: Als mij iets gebeurt!...
quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Never let go Evertjan, never let go.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |