Dit zou op Nederland 2 nooit gebeuren.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
En als je niet wilt dat er over de schuldvraag wordt gesproken, terwijl er morgen nog begrafenissen zijn, waarom ga je dan bij Pauw aan tafel zitten? Had dat dan later deze week gedaan.
Ik mag stylo graag, maar als ik hem ooit zou meeten zou ik mooi geen horloge dragen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat heb jij met allochtone jongens? Stelletje criminelen.Ga lekker voor een Friese boer.
[..]
En terecht, die Koerden zijn best zeldzaam.
Ik doe dat ook alleen maar op Specularium te plagen, irl woon ik samen met Jelle Boersma uit Tytsjerksteradiel.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat heb jij met allochtone jongens? Stelletje criminelen.Ga lekker voor een Friese boer.
Zijn complete websites over volgeschreven. Zie o.a. http://nl.wikipedia.org/wiki/Poldernederlandsquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is dat precies, poldernederlands? Lijkt dat op het Gooische accent?
Volendams!quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zijn complete websites over volgeschreven. Zie o.a. http://nl.wikipedia.org/wiki/Poldernederlands
Kenmerkend is dat de ij-klank als "ai" wordt uitgesproken.
Een advocaat die de waarheid spreekt. Wat fijn.quote:
Bij afwezigheid van de NWS-ster-mod himself, zal ik dan maar even de verwachte reactie op deze uitspraak geven. Hier komt -ie:quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ik doe dat ook alleen maar op Specularium te plagen, irl woon ik samen met Jelle Boersma uit Tytsjerksteradiel.
twitter:IvarLingen twitterde op maandag 06-10-2014 om 23:01:44Koerden die ik heb gesproken, wisten pas twintig minuten van tevoren dat de betoging zou plaatsvinden. reageer retweet
twitter:IvarLingen twitterde op maandag 06-10-2014 om 23:19:32De Koerden die zich hadden verschanst in de hal van Tweede Kamer, komen nu een voor een naar buiten. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |