quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
ManiIk miste jouw nuancerende woorden al.
Als het over Koerden gaat word ik wat emotioneel.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk nou uit met dit soort taalgebruik, dit valt slecht bij Opa Snikkelbaard of hoe heet die gozer.
Mijn mening - door Specsavers verketterd - is dat het programma in z'n huidige vorm beter verplaatst kan worden naar Nederland 2. Daar past het qua profiel perfect. Een andere optie is op Nederland 1 laten, maar dan laagdrempeliger maken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik hoorde een interview bij BNR over een boek van een redactrice van Pauw 'De slag om de gast'. Ze gaf aan hoe veel moeite ze doet voor een gast. Bijvoorbeeld Diederik Stapel. Over de kijkcijfers zei ze dat elk programma laag start. Dat ze het goede afleveringen vindt. En ze dacht dat de kijker liever iets luchtigs wil, maar dat ze gewoon zo doorgaan. Een beetje te positief, maar je kan natuurlijk niet de hand bijten die je voedt.
Ben je verliefd op een mooie Koerd?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
Als het over Koerden gaat word ik wat emotioneel.
De wereld staat in brand en jij hebt het over Nederland 2 en shit. Doe even normaal wil je.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn mening - door Specsavers verketterd - is dat het programma in z'n huidige vorm beter verplaatst kan worden naar Nederland 2. Daar past het qua profiel perfect. Een andere optie is op Nederland 1 laten, maar dan laagdrempeliger maken.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je verliefd op een mooie Koerd?
Specsavers. Hahahaha.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn mening - door Specsavers verketterd - is dat het programma in z'n huidige vorm beter verplaatst kan worden naar Nederland 2. Daar past het qua profiel perfect. Een andere optie is op Nederland 1 laten, maar dan laagdrempeliger maken.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:11 schreef DrDentz het volgende:
Turken hebben massaal duiven op de Dam vermoord, ze koerden teveel.
Mooie Koerdenquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je verliefd op een mooie Koerd?
De wereld staat in brand? In menig NWS-topic wordt me steeds weer verzekerd dat er eigenlijk niks aan de hand is. Iemand die oppert dat de Derde Wereldoorlog is begonnen of zich anders toch wel begint af te tekenen, wordt weggehoond.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De wereld staat in brand en jij hebt het over Nederland 2 en shit. Doe even normaal wil je.
Welk volk niet in het Midden-Oosten?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Koerden hebben allemaal een grote neus, is dat je wel eens opgevallen?![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik had het idee om teksten van Gijp over die beelden van Haaksbergen te monteren, maar dat leek me toch iets té ongepast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |