SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders verketteren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Tbakkert
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ebecilio doe ik denk ik ja.En Duarte, stukkie cheaper dan Vilhena.
Heerlijk aan de bal in H2H ja, kut dat ie zo duur is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:45 schreef wieisboos het volgende:
Kishna vind ik wel verrassend goed. Had eerst Ola John maar daar lukte niks meeSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Jup... Rijst heeft mijn kontje er flink van langs gegeven met Kishna...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:45 schreef wieisboos het volgende:
Kishna vind ik wel verrassend goed. Had eerst Ola John maar daar lukte niks mee
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
GoldsFut 15
PS4
Controller
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Kan iemand mij aub vertellen waarom die handicap bestaat?
Het is zo overduidelijk![]()
Als de wereld ooit vergaat ga ik met dit setje richting EA hoofdkwartier om mijzelf op die hond van een EA manager te storten en ik ga pas weg als hij is leeggebloed of uitgehongerd dat tyvus dier![]()
Zit de Juventus Arena niet in FUT ? Kan hem niet vinden (zal toch wel gold zijn als die er in zit neem ik aan..)![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:54 schreef Pino0 het volgende:
[ afbeelding ]
Als de wereld ooit vergaat ga ik met dit setje richting EA hoofdkwartier om mijzelf op die hond van een EA manager te storten en ik ga pas weg als hij is leeggebloed of uitgehongerd dat tyvus dier
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:54 schreef Pino0 het volgende:
[ afbeelding ]
Als de wereld ooit vergaat ga ik met dit setje richting EA hoofdkwartier om mijzelf op die hond van een EA manager te storten en ik ga pas weg als hij is leeggebloed of uitgehongerd dat tyvus dier
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Waarom is basic chemstyle zo fucking duur
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat is echt een raadsel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom is basic chemstyle zo fucking duur![]()
Iemand heeft daar echt een mooie pf van gemaaktquote:
Elke dag![]()
Illuminati confirmedquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:06 schreef zerokil het volgende:
Pellé had gelijk. Alleen maar mensen met Ajax gezichten daar bij Fox Sports.
[ afbeelding ]Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Leids ontzet op dit moment toch?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:08 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Moet je niet in Leiden zijn nu?
Godverdomme.
Precies dezelfde setting weer. Je ziet nog even het doorsnijden van de keel en dan zo'n shot dat zijn hoofd op z'n buik ligt. Bizar.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ongelofelijk joh. Echt pure onschuldige gasten ook.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:12 schreef Downstar het volgende:
[..]
de volgende staat/zit/ligt alweer klaar..
Kerel hielp Syrische vluchtelingen. Bedankt hè. Als dank snijden we levend je harses eraf.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
jonge gisteravond al helemaal los gegaanquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:08 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Moet je niet in Leiden zijn nu?zo nog even vuurwerk kijken uit het raam
![]()
![]()
Echt barbaars..quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ongelofelijk joh. Echt pure onschuldige gasten ook.
[ afbeelding ]
Kerel hielp Syrische vluchtelingen. Bedankt hè. Als dank snijden we levend je harses eraf.
Doe dan een kogel.. maar onthoofding.. blegh..![]()
Misschien is het al eerder opgenoemd, maar sinds mijn nieuwe baan kan ik alleen nog gamen in het weekend dus ben er nog niet aan toegekomen.
Hoe kan het dat ik maar 30 dingen te koop kan zetten op mijn transferlist, terwijl ik momenteel wel 50 slots heb? Is dit normaal of is het een soort glitch..![]()
bekende glitch, zal (waarschijnelijk) nooit verholpen wordenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:19 schreef bakacakes het volgende:
Misschien is het al eerder opgenoemd, maar sinds mijn nieuwe baan kan ik alleen nog gamen in het weekend dus ben er nog niet aan toegekomen.
Hoe kan het dat ik maar 30 dingen te koop kan zetten op mijn transferlist, terwijl ik momenteel wel 50 slots heb? Is dit normaal of is het een soort glitch..![]()
Presenteren ze straks weer als een nieuwe feature voor Fifa 16quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
bekende glitch, zal (waarschijnelijk) nooit verholpen worden![]()
Walgelijke kanker hondenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:12 schreef Lindgren. het volgende:
Godverdomme.
[ afbeelding ]
Precies dezelfde setting weer. Je ziet nog even het doorsnijden van de keel en dan zo'n shot dat zijn hoofd op z'n buik ligt. Bizar.![]()
![]()
Op je woordkeuze na ben ik het met je eens, ja. Deze wereld is ziek.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Gebruik het alleen in speciale gevallen en dit is zo'n gevalquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Op je woordkeuze na ben ik het met je eens, ja. Deze wereld is ziek.![]()
Hmmm
wanneer je op ulta aanvallend speelt, en er wordt gecounterd dan is het bij mij echt 9/10 keer een goal..
alle ballen vliegen er dan in, uit elke onmogelijke hoek en vanaf ruim buiten de 16.... voelt wel heel scripted aan
keeper kan dan opeens niet meer keepen, terwijl hij in een normale 1 vs 1 de bal makkelijk pakt![]()
![]()
Godver hey. Ik kwam per toeval terecht in een topic van een hele tijd terug. Daar post ik over het kassameisje. Was gewoon in maart.Meer dan ANDERHALF jaar geleden. Tering. Tijd vliegt.
het is pas erg als je in een willekeurig topic uit 2011 zit te bladeren en dan je eigen naam ziet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
Godver hey. Ik kwam per toeval terecht in een topic van een hele tijd terug. Daar post ik over het kassameisje. Was gewoon in maart.Meer dan ANDERHALF jaar geleden. Tering. Tijd vliegt.
![]()
![]()
2009 hier.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is pas erg als je in een willekeurig topic uit 2011 zit te bladeren en dan je eigen naam ziet.
Pauperbende weer die servers. 2x disconnect na de match
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Onbegrijpelijk dat die man niet een rating van 88 (of hoger) heeft gekregen.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
lulquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:16 schreef Tim86 het volgende:
Pauperbende weer die servers. 2x disconnect na de match![]()
kom dan clubsenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:16 schreef Tim86 het volgende:
Pauperbende weer die servers. 2x disconnect na de match![]()
clubsenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:16 schreef Tim86 het volgende:
Pauperbende weer die servers. 2x disconnect na de matchRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
leiden wel oke'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
net terugquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
![]()
Dit maar eens proberen denk ik, Systeem was in FUT 13 kut en vorig jaar niet geprobeerd, maar wie weet dat het nu wel fijn speelt.
Keeper is wel een faal, maar die kan wel eens een IF krijgen want ik vind hem IRL echt goed![]()
![]()
Laat me raden: Bier gezopen, pilletje geklapt, coke gesnoven, paar chicks met de snaak geslagen en een paar wouten uitgescholden?quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Laat me raden: Bier gezopen, pilletje geklapt, coke gesnoven, paar chicks met de snaak geslagen en een paar wouten uitgescholden?beetje rondlopen en mensen opzij duwen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Klinkt als een goed feest ja.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]beetje rondlopen en mensen opzij duwen
ben je nog naar de Hut geweest?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]beetje rondlopen en mensen opzij duwen
![]()
![]()
uhm guess not. gingen net weg toen dat vuurwerk begonquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ben je nog naar de Hut geweest?mensen moesten de laatste trein hebbne
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Barry Badpak was erquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
uhm guess not. gingen net weg toen dat vuurwerk begonmensen moesten de laatste trein hebbne
![]()
![]()
![]()
Higuain kwam wat moeilijk op gang, maar scoort nu in twee wedstrijden respectievelijk 3 en 5 goals
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nu is dat nog steeds kut, ik was ook zo dom om te geloven dat 41212 2 en 4321 zo geweldig zijn, niet dus, alles gaat door het midden. Geef mij maar bijvoorbeeld 433, kan je beter rondtikken en zijn er veel meer ruimtes.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:37 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maar eens proberen denk ik, Systeem was in FUT 13 kut en vorig jaar niet geprobeerd, maar wie weet dat het nu wel fijn speelt.
Keeper is wel een faal, maar die kan wel eens een IF krijgen want ik vind hem IRL echt goed![]()
Nu is dat nog steeds kut, ik was ook zo dom om te geloven dat 41212 2 en 4321 zo geweldig zijn, niet dus, alles gaat door het midden. Geef mij maar bijvoorbeeld 433, kan je beter rondtikken en zijn er veel meer ruimtes. Maar uiteindelijk is het voor iedereen verschillend waarschijnlijk. Behalve in fut 13 toen was het gewoon 352quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:37 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Keeper is wel een faal, maar die kan wel eens een IF krijgen want ik vind hem IRL echt goed.
![]()
weet je nog dat we alles zouden delen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:08 schreef The_Yakuza het volgende:
GODVERDOMME MN DUURSTE SPELER OOIT IN EEN PACK!!![]()
Ja, wat we hier krijgenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet je nog dat we alles zouden delen?
Kan hem beter nog even vasthouden of niet? Als hij uit packs is verkopen?Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
lolquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
4321 vind ik wel goedquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:07 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Nu is dat nog steeds kut, ik was ook zo dom om te geloven dat 41212 2 en 4321 zo geweldig zijn, niet dus, alles gaat door het midden. Geef mij maar bijvoorbeeld 433, kan je beter rondtikken en zijn er veel meer ruimtes. Maar uiteindelijk is het voor iedereen verschillend waarschijnlijk. Behalve in fut 13 toen was het gewoon 352.
en 352 heb ik altijd kut gevonden, ook in 13![]()
Wtf, Net toernooi gewonnen met maat samen, Kreeg ie geen gold pack. Wat een schande weer.4-3-3 (2) Beste tactiek in alle fifa's !quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:07 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Nu is dat nog steeds kut, ik was ook zo dom om te geloven dat 41212 2 en 4321 zo geweldig zijn, niet dus, alles gaat door het midden. Geef mij maar bijvoorbeeld 433, kan je beter rondtikken en zijn er veel meer ruimtes. Maar uiteindelijk is het voor iedereen verschillend waarschijnlijk. Behalve in fut 13 toen was het gewoon 352.
![]()
verkopen en meer pakjes halenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:18 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ja, wat we hier krijgen
Kan hem beter nog even vasthouden of niet? Als hij uit packs is verkopen?![]()
![]()
Iemand Toure al geprobeerd? Aguero echt zo uber goed?Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Gelukquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:55 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
Wtf, geluk of veel gespendeerd?Hij opende net 1 of 2 pakjes tijdens een Skype gesprek en trok dit eruit
![]()
![]()
Tering zeg, Ik heb ook een vriend die heeft dat geluk ook heel vaak,Echt een bazenpack.
Ikzelf pull nooit niks!
Trouwens ik mag niet klagen met wat ik vandaag gevonden heb.![]()
Gold cup gewonnen met 57 chem gold team met Boussoufa als beste speler![]()
Ik kreeg het met een full chem gold/silver team niet voor elkaar maar dit lukte op wonderbaarlijke wijze relatief simpel. Combinatie djordjevic-thereau was geniaal
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Eens in de 5-6 potjes word ik na het fluitsignaal uit fut gegooid. Ik merk dat als het laden te lang duurt, en dan staat er dat de servers vastliepen ofzo. Hebben meer mensen hier last van? Is schijt irritant om steeds potjes opnieuw te moeten spelen.![]()
Vraag Trapz, die heeft beide in pack gehad.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:11 schreef The_Yakuza het volgende:
Iemand Toure al geprobeerd? Aguero echt zo uber goed?
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
![]()
Prijs gaat goed
Elke dag![]()
Morrie traoz a.k.a maver24 nice pulls.
Yakuza ook alleen geen pics so didn't happenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Als ik de verhalen hier zo lees: ja, meer hebben er last van.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:20 schreef MeneerLogica het volgende:
Eens in de 5-6 potjes word ik na het fluitsignaal uit fut gegooid. Ik merk dat als het laden te lang duurt, en dan staat er dat de servers vastliepen ofzo. Hebben meer mensen hier last van? Is schijt irritant om steeds potjes opnieuw te moeten spelen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
vuurwerk was voor 25 jaar rtl bij de ss Rotterdam. Was wel een tof feestjequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jonge gisteravond al helemaal los gegaanzo nog even vuurwerk kijken uit het raam
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hoeveel heb je er in gestoken?quote:![]()
Ik 20 euro (totaal, ex game)Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
hoe kom jij aan zoveel moneyz? Packluck ? Neymar 300k aguero 200quote:
en dan kan je vanmiddag waarschijnlijk nog 1k profit per healing card pakken ook
[ Bericht 7% gewijzigd door FCsuarez op 04-10-2014 10:36:50 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Thereau heeft hier ook 3 goals in zijn eerste wedstrijdquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 03:37 schreef Hoogstaande het volgende:
Gold cup gewonnen met 57 chem gold team met Boussoufa als beste speler![]()
Ik kreeg het met een full chem gold/silver team niet voor elkaar maar dit lukte op wonderbaarlijke wijze relatief simpel. Combinatie djordjevic-thereau was geniaal![]()
![]()
Check em uit.
Had geen geld meer voor Willems cuadrado en handanovic.
http://wefut.com/en/squads/image/167533/
![]()
![]()
6 chem Ibarbo bevalt wel?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:38 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Check em uit.
Had geen geld meer voor Willems cuadrado en handanovic.
http://wefut.com/en/squads/image/167533/
[ afbeelding ]![]()
apply water to burned area, ouchquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:46 schreef Zhano het volgende:
Klopt. We kunnen zelf geen pauperteams met slechte chemistry bedenken. Veel te moeilijk voor ons.![]()
Snap ik. Niet iedereen heeft de gave die ik heb. Mijn moeder zei altijd al dat mensen mij speciaal vinden.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:49 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Snap ik. Niet iedereen heeft de gave die ik heb. Mijn moeder zei altijd al dat mensen mij speciaal vinden.![]()
![]()
Mij bevalt het wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:52 schreef WeCanDoIt het volgende:
Speelt 3-5-2 weer lekker dit jaar? Of is het weer pure aids zoals vorig jaar.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
vorig jaar was het pure aids?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:52 schreef WeCanDoIt het volgende:
Speelt 3-5-2 weer lekker dit jaar? Of is het weer pure aids zoals vorig jaar.
vond het juist 1 vd fijnere formaties![]()
Waar staat "online clubs" eigenlijk op de PS3?
Zoek me rot
Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.![]()
Ik heb nog wel een goede suggestie voor jequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:54 schreef WeCanDoIt het volgende:
Oke bedankt!
Binnenkort maar eens een teampje sleutelen voor 50-60k..![]()
![]()
Met untradeable items... Bij mij zat er wel een 4000 coins redeem ding in, weet niet of dat altijd zo is though.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
die beginner cup (CPU) krijg je gewoon gold pack bij als je die wint![]()
lopezquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:07 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
He nog 1 ding dan val ik jullie niet meer lastig in dit privé topic. Diego Lopez of Buffon?![]()
Tioté en Fer.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:55 schreef Herqules het volgende:
sandro - tiote - fer
Welke 2 van de 3?
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:07 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
He nog 1 ding dan val ik jullie niet meer lastig in dit privé topic. Diego Lopez of Buffon?kneusje
![]()
Gebroken of krasjes? In het laatste geval kun je hem laten polijsten bij een game-winkel of de (cash-converters, die zijn goedkoperquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn FIFA disc is kapot. Wat kan ik nu doen?). In het eerste geval ductape.
![]()
blijf gerust posten manquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:07 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
He nog 1 ding dan val ik jullie niet meer lastig in dit privé topic. Diego Lopez of Buffon?![]()
![]()
Dit is belangrijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn FIFA disc is kapot. Wat kan ik nu doen?
Ik denk dat ik hem maar op ga sturen en hopelijk krijg ik dan een nieuwe.![]()
in 1 week kapot?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit is belangrijk.
Ik denk dat ik hem maar op ga sturen en hopelijk krijg ik dan een nieuwe.
hoe dat dan![]()
RRoDquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:16 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Gebroken of krasjes? In het laatste geval kun je hem laten polijsten bij een game-winkel of de (cash-converters, die zijn goedkoper). In het eerste geval ductape.
![]()
SUcces daarmeequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit is belangrijk.
![]()
het is helemaal niet belangrijk gewoon weggooien en lekker fifa 14 gaan spelenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit is belangrijk.
Dat ligt niet aan de fifa? Hoeveel rode dingetjes heb je eromheen?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik heb 60 euro betaald voor dit spel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is helemaal niet belangrijk gewoon weggooien en lekker fifa 14 gaan spelen![]()
Je moet ook niet naar die dikke Kevin luisteren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb 60 euro betaald voor dit spel.![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar die dikke Kevin luisteren.
Maar even serieus, als je echt een RRoD hebt is je xbox dood he, niet het spel.![]()
Ik wilde gewoon even je aandacht trekkenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Maar even serieus, als je echt een RRoD hebt is je xbox dood he, niet het spel.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat kan je toch gewoon vragenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon even je aandacht trekken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En je hebt een paar verschillende. Heb ze allemaal gehadquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Maar even serieus, als je echt een RRoD hebt is je xbox dood he, niet het spel.
Elke dag![]()
Gelukkig heb je nu een fatsoenlijke consolequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En je hebt een paar verschillende. Heb ze allemaal gehad![]()
![]()
Hoe weet je bij de PS4 eigenlijk dat hij kapot is? Krijg je dan een of ander tyfus geluid ipv PIEP?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nu een fatsoenlijke console![]()
Geen idee, Playstations gaan niet kapot.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe weet je bij de PS4 eigenlijk dat hij kapot is? Krijg je dan een of ander tyfus geluid ipv PIEP?![]()
Er zit een hele kras op de CD. Als ik een wedstrijd begin staat er dat de disc unreadable is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de fifa? Hoeveel rode dingetjes heb je eromheen?![]()
Dat is geen rrodquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er zit een hele kras op de CD. Als ik een wedstrijd begin staat er dat de disc unreadable is.
Volgens mij weet je niet wat dat isDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wat is het dan wel?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is geen rrod
Volgens mij weet je niet wat dat is![]()
Ds waarschijnlijk heeft iemand je xbox opgetild met het spel erinDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
PoTS, check dittwitter:JordyBuijs23 twitterde op zaterdag 04-10-2014 om 12:26:43Vandaag richting Stilburg.. We willen graag de vorm meenemen en de lijn doortrekken. reageer retweet
![]()
![]()
Ik kan ineens wel 80 items listen op de marktIemand anders opgevallen ?
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ik ook jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:36 schreef BDIL het volgende:
Ik kan ineens wel 80 items listen op de marktIemand anders opgevallen ?
Kon een uur geleden nog niet
Elke dag![]()
Xboxquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit is belangrijk.
Ik denk dat ik hem maar op ga sturen en hopelijk krijg ik dan een nieuwe.Last-gen
En zo belangrijk is het niet.
Het interesseert jullie allemaal geen reet maar fucking hell wat is Forza Horizon 2 een bazen spel![]()
![]()
![]()
Voor de mensen die nog steeds fifa spelenhier een kort filmpje van een avondje clubben.
![]()
Dat had ik ook met 14, dat is zo opgelost als je hem laat polijstenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er zit een hele kras op de CD. Als ik een wedstrijd begin staat er dat de disc unreadable is..
![]()
Hoe voegt deze post iets toe? Ga maar weer packs openen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
XboxLast-gen
En zo belangrijk is het niet.
Het is wel belangrijk omdat ik niks kan zolang web app trading down is. En ik heb 60 euro voor dat spel betaald dus dan wil ik ook een nieuwe.![]()
Wat is het probleem? I've seen worsequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:40 schreef Tobi-wan het volgende:
Het interesseert jullie allemaal geen reet maar fucking hell wat is Forza Horizon 2 een bazen spel![]()
![]()
![]()
Voor de mensen die nog steeds fifa spelenhier een kort filmpje van een avondje clubben.
![]()
![]()
Als het een dikke ronde kras rondom je cd is dan heeft iemand de Xbox bewogen toen het spel draaide.![]()
'quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe voegt deze post iets toe? Ga maar weer packs openen.
Het is wel belangrijk omdat ik niks kan zolang web app trading down is. En ik heb 60 euro voor dat spel betaald dus dan wil ik ook een nieuwe.
Voor jou belangrijk ja.. maar ik denk dat het de meeste hier vrij weinig kan schelen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dude iemand heeft je xbox opgetild. Eigen schuld. Je kan het wel fixen btw bij een gamezaakquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe voegt deze post iets toe? Ga maar weer packs openen.
Het is wel belangrijk omdat ik niks kan zolang web app trading down is. En ik heb 60 euro voor dat spel betaald dus dan wil ik ook een nieuwe.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Er word hier wel meer gepost wat niemand een fuck boeit. Mijn posts bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
'
Voor jou belangrijk ja.. maar ik denk dat het de meeste hier vrij weinig kan schelen.![]()
Precies, net of EA fysieke schade gaat vergoeden..quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dude iemand heeft je xbox opgetild. Eigen schuld. Je kan het wel fixen btw bij een gamezaak
Nee, het is net tijdens een potje gebeurd.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dude iemand heeft je xbox opgetild. Eigen schuld. Je kan het wel fixen btw bij een gamezaak![]()
Zoals TT zegt haal nou maar gewoon een nieuwe disc.
Dat zegt ie toch niet?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zoals TT zegt haal nou maar gewoon een nieuwe disc.![]()
![]()
mij interesseert het welquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:40 schreef Tobi-wan het volgende:
![]()
![]()
wilde hem voor 360 gaan halen maar na het zien van een vergelijkingsfilmpje doe ik dat maar niet. Ik moet echt aan de next gen
![]()
![]()
Ojaquote:Met mijn poepoogjes verkeerd gelezen. Anders maak jij hem toch voor je Friese mattie?
Nee joh, Xboxers mogen branden in de hel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
OjaMet mijn poepoogjes verkeerd gelezen. Anders maak jij hem toch voor je Friese mattie?
![]()
he ouwe fut miljonair al je healing kaartjes al kwijt ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
OjaMet mijn poepoogjes verkeerd gelezen. Anders maak jij hem toch voor je Friese mattie?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bedanktquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee joh, Xboxers mogen branden in de hel.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Hoe dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik speel dit kutspel wel gewoon niet meer en ik ga alleen nog maar traden.![]()
Bij fifa heb ik helemaal niet het idee dat het next-gen is. Bij dit spelquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mij interesseert het welwilde hem voor 360 gaan halen maar na het zien van een vergelijkingsfilmpje doe ik dat maar niet. Ik moet echt aan de next gen
![]()
Ik twijfelde nog of ik hem zou halen, gisteren een kwartier voor sluitingstijd nog even langs de lokale gameboer geweest. Dit is echt geniaal goed. Lekker veel afwisseling, genoeg auto's en gewoon keiharde races (zowel op de weg als door de bossen).![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik speel dit kutspel wel gewoon niet meer en ik ga alleen nog maar traden.
fifa is dan ook een kutspelquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Bij fifa heb ik helemaal niet het idee dat het next-gen is. Bij dit spel![]()
Ik twijfelde nog of ik hem zou halen, gisteren een kwartier voor sluitingstijd nog even langs de lokale gameboer geweest. Dit is echt geniaal goed. Lekker veel afwisseling, genoeg auto's en gewoon keiharde races (zowel op de weg als door de bossen).FH1 vond ik al geniaal dus deze moet helemaal top zijn
![]()
Het zal je niet teleurstellen. De 360 versie is eigenlijk geen optie, je moet toch maar next-gen gaan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
fifa is dan ook een kutspelFH1 vond ik al geniaal dus deze moet helemaal top zijn
![]()
welke divisie zitten jullie nu met clubs?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het zal je niet teleurstellen. De 360 versie is eigenlijk geen optie, je moet toch maar next-gen gaan.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
op 360 is zelfs een achteruitgang tov FH1 als ik reviewers mag gelovenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het zal je niet teleurstellen. De 360 versie is eigenlijk geen optie, je moet toch maar next-gen gaan.maar rondkijken naar aanbiedingen
![]()
![]()
xbox one kopuuuuuuuuuhquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
op 360 is zelfs een achteruitgang tov FH1 als ik reviewers mag gelovenmaar rondkijken naar aanbiedingen
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Volgens mij pas 7 of 8. Hebben nog niet zo heel veel potjes gespeeld.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
welke divisie zitten jullie nu met clubs?![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik speel dit kutspel wel gewoon niet meer en ik ga alleen nog maar traden.Feyenoord Rotterdam![]()
Was hetzelfde met BF3 en 4 op de 360.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
op 360 is zelfs een achteruitgang tov FH1 als ik reviewers mag gelovenmaar rondkijken naar aanbiedingen
![]()
Zn handen hebben geen kleurquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sorry fries drolkopje.![]()
![]()
haha is dat de vingerpenis van ds2 die we in het midden zien?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sorry fries drolkopje.![]()
Godverquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
haha is dat de vingerpenis van ds2 die we in het midden zien?Die had ik weg moeten halen
![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
haha is dat de vingerpenis van ds2 die we in het midden zien?![]()
![]()
je vergeet de gekleurde dorritos handen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
en die kut hond'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Doritos-nagelsquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:33 schreef poker4lifee het volgende:
je vergeet de gekleurde dorritos handen![]()
![]()
ok emootjequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:33 schreef poker4lifee het volgende:
je vergeet de gekleurde dorritos handen![]()
Ik heb geen zin om ze 500 keer te re-listen.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
gaan ze voor 1000 insta weg danquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om ze 500 keer te re-listen.zal ik mijne ook even listen.
#FreeTrapz![]()
Spannend he, coins verdienen... boefje !quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gaan ze voor 1000 insta weg danzal ik mijne ook even listen.
![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Spannend he, coins verdienen... boefje !
#FreeTrapz![]()
Nee maar na een uuurtje zijn de meeste wel weg.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gaan ze voor 1000 insta weg danzal ik mijne ook even listen.
quote:
R1 op PS, list all.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om ze 500 keer te re-listen.![]()
Fernandinho & Mangala.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:32 schreef Herqules het volgende:
Iemand nog verbeteringen? Heb zo'n 48k om uit te geven.
[ [url=http://s.wordpress.com/mshots/v1/http://wefut.com/en/squads/squadonly/167575/]afbeelding[/url] ]![]()
wat boefje jij nou jongen! Downiequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja watje nou jongen? Mongooltje
![]()
johnny al met je op pad geweest
#FreeTrapz![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat boefje jij nou jongen! Downie![]()
johnny al met je op pad geweest![]()
Oke die was goed![]()
![]()
Koop jij serieus alleen het spel om te traden?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Yes ik kan 100 items listen. Zolang ik op de console nog wel kan traden maakt het me niet veel meer uit.
Het spel is toch niks aan.. en ik kan niet anders nu hé.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Koop jij serieus alleen het spel om te traden?![]()
Je game laten maken, andere disc halen etc etc.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het spel is toch niks aan.. en ik kan niet anders nu hé.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Verkoop mij coins danquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het spel is toch niks aan.. en ik kan niet anders nu hé.
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Als je al je coins voorgaande jaren had verkocht had je gemakkelijk een PS4 kunnen aanschaffen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het spel is toch niks aan.. en ik kan niet anders nu hé.
#butthatsnoneofmybusinessHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:58 schreef Confetti het volgende:
https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/fut/database
Is dit nieuw?Hala Madrid !
emodilquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als je al je coins voorgaande jaren had verkocht had je gemakkelijk een PS4 kunnen aanschaffen.
#butthatsnoneofmybusiness'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik heb in FUT13 wel coins verkocht. Dit jaar ga ik het niet verkopen want dan krijg ik een ban.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als je al je coins voorgaande jaren had verkocht had je gemakkelijk een PS4 kunnen aanschaffen.
#butthatsnoneofmybusiness![]()
Hala Madrid !
Ik post wat en dan lees ik toch niks meerquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:03 schreef Kamikazie het volgende:
Eigenlijk is het wel jouw business iwan, want nu moet jij zijn gezeik aanhoren.
Hala Madrid !
Ik heb soms dat ik niet op de server van EA kan als ik fifa opstart. Hebben meer mensen dat of is daar een oplossing voor?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
800k verkocht en nog geen ban gezienquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb in FUT13 wel coins verkocht. Dit jaar ga ik het niet verkopen want dan krijg ik een ban.![]()
![]()
Oplaadkabeltje breekt gewoon even afen die van de PS3 passen niet, dus nieuw kabeltje halen.
Ik zal de enige zijn, maar ik vond de alom gehate PS3 controller veel fijner.![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:57 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Oplaadkabeltje breekt gewoon even afen die van de PS3 passen niet, dus nieuw kabeltje halen.
Ik zal de enige zijn, maar ik vond de alom gehate PS3 controller veel fijner.
Bij mij gaat dat kabeltje er fucking moeilijk in ook.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
PS4quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:57 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zal de enige zijn, maar ik vond de alom gehate PS3 controller veel fijner.![]()
![]()
@dutch, ik kan 'm met mijn htc kabel ook opladen mocht je een htc hebben
Childish Gambino – Kauai (2014) [iTunes Plus AAC M4A]
bohhhh. Alleen jammer dat Jaden Smith meedoet op een nummer
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pff, daar kon je echt op wachten met dat kutkabeltje.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:57 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zal de enige zijn, maar ik vond de alom gehate PS3 controller veel fijner.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zijn billenmaatjes toch.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:04 schreef Tim86 het volgende:
bohhhh. Alleen jammer dat Jaden Smith meedoet op een nummerHala Madrid !
Wil niet zeggen dat Gambino dat talentloze kutkind ook op zijn tracks mee moet laten doenquote:
Dio is vriendjes met Manuel Broekman. Mag toch hopen dat die ook geen colab gaan hebben binnenkort
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En geza, en Halina en caricequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat Gambino dat talentloze kutkind ook op zijn tracks mee moet laten doen
Dio is vriendjes met Manuel Broekman. Mag toch hopen dat die ook geen colab gaan hebben binnenkortZo'n groepje waar ik Dio en Sef dus totaal niet bij vind passen
Elke dag![]()
kon je eruit vanochtend?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:04 schreef Tim86 het volgende:
bohhhh. Alleen jammer dat Jaden Smith meedoet op een nummer![]()
Inderdaad ja..verschrikkelijk groepje. Urban tribe noemen ze zichzelf toch?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En geza, en Halina en cariceZo'n groepje waar ik Dio en Sef dus totaal niet bij vind passen
Het zit wel diep hè?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat doen ze bij FOX wel slim, steeds die hele persco van Louis uitzenden. Geniaal vermaak weer
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inderdaad ja..verschrikkelijk groepje. Urban tribe noemen ze zichzelf toch?
[..]
Het zat wel diep hè?
auw![]()
![]()
Van praktisch elke smartphone jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:04 schreef poker4lifee het volgende:
@dutch, ik kan 'm met mijn htc kabel ook opladen mocht je een htc hebben
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hoe bevalt 4-3-3(5) dit jaar? En 4-3-2-1? Als je verkapte spitsen op de vleugels zet zou dat best fijn moeten zijn deze FIFA denk ik, maar dan moeten ze niet te ver naar buiten staan..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik merk wel dat formaties met meer middenvelders veel beter uitpakt dan formaties waar teveel ruimte tussen spelers zit.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:43 schreef Tim86 het volgende:
Hoe bevalt 4-3-3(5) dit jaar? En 4-3-2-1? Als je verkapte spitsen op de vleugels zet zou dat best fijn moeten zijn deze FIFA denk ik, maar dan moeten ze niet te ver naar buiten staan..Hala Madrid !
Ja, alles speelt zich af in de as. Daarom vind ik 4-3-3 varianten tot nu toe niet fijn. Maar de formaties die ik net noem zouden in theorie juist wel moeten werken. 4-3-2-1 was altijd al een trechter, maar dat kan nu positief zijn. 4-3-3(5) met een spelmaker op CF en scorende wingers zou ook mooi kunnen zijn.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik merk wel dat formaties met meer middenvelders veel beter uitpakt dan formaties waar teveel ruimte tussen spelers zit.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
PS3 controller >quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:57 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
433 (5) met Cerci, Shaa en Candreva lijkt me wel wat![]()
Ik heb in het begin 4321 gespeeld, maar ik vind 433(4) toch lekkerder spelen.![]()
yo
[ Bericht 0% gewijzigd door Lindgren. op 04-10-2014 16:14:49 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Finale van die nieuwe cup verloren met m'n bronze Eredivisie squad
Je komt alleen maar van die fraude negers tegen daar.. stelletje clowns![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
bohhhquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een koning weer
Blijft jammer dat de 1,5 nation link niet terug is. Nu zijn hybridopties wel erg beperkt..wordt al snel Quaresma dan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Quintero is echt fucking goed dus die kan er prima achterquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
bohhh
Blijft jammer dat de 1,5 nation link niet terug is. Nu zijn hybridopties wel erg beperkt..wordt al snel Quaresma dan.
Elke dag![]()
Mijn enige 4222 potje tot nu toe was mijn beste potje van dit jaar met golds (have finale gold cup, 6-1 na 40 minuten en ragequit), maar weet niet of dat representatief isquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:23 schreef Ajacied7 het volgende:
4-3-1-2 speelt wel echt STUKKEN beter dan 4-2-2-2!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik kan echt slecht tegen linkspoten met 2* weak foot alleenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Quintero is echt fucking goed dus die kan er prima achter
En hij heeft een slechtere conditie dan een gemiddelde man van 45.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Van allebei merk je echt weinigquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kan echt slecht tegen linkspoten met 2* weak foot alleen
En hij heeft een slechtere conditie dan een gemiddelde man van 45.
Elke dag![]()
zal wel komen doordat hij med/low heeftquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Van allebei merk je echt weinig![]()
Gold cup zijn meestal zwakke tegenstanders. Flanken zijn echt super ineffectief dit jaar als het aan mij licht. 4-3-1-2 gaat alles lekker door het MIDDEN.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mijn enige 4222 potje tot nu toe was mijn beste potje van dit jaar met golds (have finale gold cup, 6-1 na 40 minuten en ragequit), maar weet niet of dat representatief is![]()
4312 speelde met h2h ja. Real gewoon Bale als CAM en Ronaldo + Benz in de spits. Bij Chelsea Costa en Remy voorin Hazard erachterquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Gold cup zijn meestal zwakke tegenstanders. Flanken zijn echt super ineffectief dit jaar als het aan mij licht. 4-3-1-2 gaat alles lekker door het MIDDEN.![]()
![]()
Vraag me nog steeds af wat er nou zo anders ia aan 41212(2) en die formatie..quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Gold cup zijn meestal zwakke tegenstanders. Flanken zijn echt super ineffectief dit jaar als het aan mij licht. 4-3-1-2 gaat alles lekker door het MIDDEN.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niks volgens mij. Bij H2H heet het 442 volgens mij.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vraag me nog steeds af wat er nou zo anders ia aan 41212(2) en die formatie..![]()
Bij het opstellingenscherm heten al die formaties 442 en dan moet je op het plaatje zien hoe het staat. Maar er is dan een wide variant en een gewone geloof ik. Wide is de klassieke 41212 en de nauwere diamond is dan 41212(2)quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Niks volgens mij. Bij H2H heet het 442 volgens mij.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
CDM ipv CM. En je CM's staan meer naar buiten bij 4-1-2-1-2 (2) maar ik denk dat je daar helemaal niets van merkt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vraag me nog steeds af wat er nou zo anders ia aan 41212(2) en die formatie..![]()
Wat is je team? Vast al gepost, maar weet het zo ff nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:40 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
CDM ipv CM. En je CM's staan meer naar buiten bij 4-1-2-1-2 (2) maar ik denk dateje daar helemaal niets van merkt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb vooralsnog alleen ingame van formatie gewisseld. Nu ga ik een team maken met Fer, Pogba en Marchisio op CM, Cabella ervoor en Aguero, Balo spittaquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat is je team? Vast al gepost, maar weet het zo ff niet![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb vooralsnog alleen ingame van formatie gewisseld. Nu ga ik een team maken met Fer, Pogba en Marchisio op CM, Cabella ervoor en Aguero, Balo spitta
jizzfestAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Zou dit lekker spelen?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Let ik echt nooit op.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
lapoOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |