SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders verketteren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Tbakkert
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ebecilio doe ik denk ik ja.En Duarte, stukkie cheaper dan Vilhena.
Heerlijk aan de bal in H2H ja, kut dat ie zo duur is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:45 schreef wieisboos het volgende:
Kishna vind ik wel verrassend goed. Had eerst Ola John maar daar lukte niks meeSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Jup... Rijst heeft mijn kontje er flink van langs gegeven met Kishna...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:45 schreef wieisboos het volgende:
Kishna vind ik wel verrassend goed. Had eerst Ola John maar daar lukte niks mee
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
GoldsFut 15
PS4
Controller
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Kan iemand mij aub vertellen waarom die handicap bestaat?
Het is zo overduidelijk![]()
Als de wereld ooit vergaat ga ik met dit setje richting EA hoofdkwartier om mijzelf op die hond van een EA manager te storten en ik ga pas weg als hij is leeggebloed of uitgehongerd dat tyvus dier![]()
Zit de Juventus Arena niet in FUT ? Kan hem niet vinden (zal toch wel gold zijn als die er in zit neem ik aan..)![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:54 schreef Pino0 het volgende:
[ afbeelding ]
Als de wereld ooit vergaat ga ik met dit setje richting EA hoofdkwartier om mijzelf op die hond van een EA manager te storten en ik ga pas weg als hij is leeggebloed of uitgehongerd dat tyvus dier
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:54 schreef Pino0 het volgende:
[ afbeelding ]
Als de wereld ooit vergaat ga ik met dit setje richting EA hoofdkwartier om mijzelf op die hond van een EA manager te storten en ik ga pas weg als hij is leeggebloed of uitgehongerd dat tyvus dier
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Waarom is basic chemstyle zo fucking duur
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat is echt een raadsel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom is basic chemstyle zo fucking duur![]()
Iemand heeft daar echt een mooie pf van gemaaktquote:
Elke dag![]()
Illuminati confirmedquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:06 schreef zerokil het volgende:
Pellé had gelijk. Alleen maar mensen met Ajax gezichten daar bij Fox Sports.
[ afbeelding ]Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Leids ontzet op dit moment toch?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:08 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Moet je niet in Leiden zijn nu?
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |