abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145212036
Ik heb een babyfoon app gekocht. Voor op mijn computer, iPhone en iPad.

Nog niet getest, en misschien komt er een oude iPhone bij zodat ik die aan die van mij kan linken en kan gebruiken als babyfoon. Heb er al goede dingen over gelezen
Born to Lose, but Built to Win.
  zondag 5 oktober 2014 @ 14:35:36 #27
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_145215651
Hier een Alecto met 3 camera's. Ik vond het in het begin eigenlijk wel handig. Geluid staat bijna altijd uit want ik hoor ze zo wel. En op de camera kijk ik eigenlijk ook nauwelijks meer.

Okey, nu vraag ik me af waarom ik hem überhaupt nog heb :D
pi_145216083
verpatsen, Kyara :D
Born to Lose, but Built to Win.
  zondag 5 oktober 2014 @ 14:51:28 #29
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_145216228
Alecto kopen TS? Is echt heeeeeeeeeeeel handig! ;)
pi_145219570
Hier een Luvion met camera en ben er heel blij mee. We kijken er alleen op bij afwijkend geluid maar ik vind het handig dat ik haar kab zien als ik dat wil.

We hadden eerst een oude Philips zonder camera en dat was ook prima, maar toen die stuk bleek en het arme kind dus een half uur alleen had staan huilen besloten we toch ook een camera te willen.

En ja, Ellie weet dat de babyfoon er is en waar hij voor dient. Handig hoor!

[ Bericht 10% gewijzigd door Cwen op 05-10-2014 18:47:58 ]
Home is where the O+ is...
  zondag 5 oktober 2014 @ 18:32:22 #31
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_145225196
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 12:48 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Dat hebben wij idd ook met onze Avent babyfoon met camera, erg irritant.
Wij hebben de Avent SCD610 en wij hadden dat probleem ook. Computer, laptop, telefoons en tablet geswitched naar het 5Ghz netwerk en hij stoort niet meer.
De enige keer dat hij ooit stoort is als ik met mijn laptop terug moet naar het 2,4Ghz netwerk om iets te printen, maar dat komt amper voor.

En zorgen dat de ouderunit niet te dicht in de buurt staat van de router.
pi_151232160
Dit is het meest recente topic, dus ik kick deze even.

De derde is op komst en we hebben 2 goedwerkende babyfoons die nu op 1 kamer staan omdat de heren samen slapen :P

Babyfoon1 is een Philips Avent SCD530 en wordt nog actief gebruikt. Voornamelijk vanwege de slaapliedjes die de jongste nog graag wenst te horen als ze op bed liggen.

Babyfoon2 is een Alecto DBX-88. Die staat er nog omdat ie er nog staat eigenlijk :P Het snoer van de babyunit is lam en als hij niet goed staat maakt hij geen goed contact en gaat hij dus uit.

Beide kunnen dus niet naar de babykamer, omdat de 1 nog actief wordt gebruikt en de 2e nooit van de kamer af kan, dus als we weggaan is het niet handig, want we gaan best nog wel eens weg.

En terplekke bedenk ik de oplossing, we nemen dan de phillips gewoon mee. Die kan namelijk ook zonder snoer, want daar kunnen ook batterijen in *O*
En de Alecto plak ik dan gewoon weer vast, net als nu :)

Welke babyfoons hebben jullie eigenlijk?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_151232702
Alecto DBX-88 ECO *O*

Dit is m'n tweede (de eerste ging natuurlijk nét na de garantieperiode stuk..) en ik wil niet meer zonder.

De oplader staat in de woonkamer, 's nachts neem ik de babyfoon los mee naar m'n slaapkamer. Hij kan volgens mij zo'n 24 uur zonder oplader, ideaal!

Zoon vindt de slaapliedjes ook erg fijn, geen blikkerig geluid.
En ik ben weer blij met de temperatuurmeter O+
pi_151232746
Oh Vlindur, mocht jouw ouderunit op mijn lader passen, dan mag je de mijne wel hebben.
Mijn babyunit is verder nog prima, de ouderunit laad alleen niet meer op (ook niet na het verwisselen van de batterijen.)
pi_151233467
Hee lang nagedacht, uiteindelijk hebben we niks.
Baby ligt bij ons op de kamer en als ik beneden ben, staat de deur open en hoor ik alles, want open trap in de woonkamer. Voorlopig komt er dus ook geen babyfoon.
pi_151233583
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 18:08 schreef Poesopstokje het volgende:
Alecto DBX-88 ECO *O*

Dit is m'n tweede (de eerste ging natuurlijk nét na de garantieperiode stuk..) en ik wil niet meer zonder.

De oplader staat in de woonkamer, 's nachts neem ik de babyfoon los mee naar m'n slaapkamer. Hij kan volgens mij zo'n 24 uur zonder oplader, ideaal!

Zoon vindt de slaapliedjes ook erg fijn, geen blikkerig geluid.
En ik ben weer blij met de temperatuurmeter O+
Onze kan niet zonder z'n ouderunitoploader. Hij is binnen 2 uur leeg. De Philips kan nu, na ruim 5 jaar nog steeds uren zonder :Y

Die van ons blijven beneden trouwens. De kinderen liggen naast ons en de baby komt straks eerst bij ons op de kamer.

Het draad van de babyunit is stuk. Dus ik heb niks aan je aanbieding ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door Vlinder op 31-03-2015 18:58:16 ]
pi_151234188
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 18:42 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Onze kan niet zonder z'n ouderunitoploader. Hij is binnen 2 uur leeg. De Philips kan nu, na ruim 5 jaar nog steeds uren zonder :Y

Die van ons blijven beneden trouwens. De kinderen liggen naast ons en de baby komt straks eerst bij ons op de kamer.

Het draad van de babyunit is stuk. Dus ik heb niks aan je aanbieding ;)
Als je m'n gehele set krijgt, dan kan het eventueel wel. De mijne moet ook in de ouderunit blijven staan namelijk. Maar de babyunit is helemaal goed :)
  dinsdag 31 maart 2015 @ 19:45:13 #38
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_151235658
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:30 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

als je kind epilepsie heeft wil je graag horen wanneer een isult plaatsvind
Alecto DBX-88
Kun je instellen op gevoeligheid...
had niet gekeken naar de datum :@

Ik heb de babyfoon nog in gebruik. De jongens weten het en roepen nooit zo hard dat ik het beneden (of op de slaapkamer) hoor. Zij roepen namelijk door de babyfoon. Vooral de oudste. Die fluistert dan heel hard in de microfoon :D
pi_151236231
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 19:45 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Alecto DBX-88
Kun je instellen op gevoeligheid...
had niet gekeken naar de datum :@

Ik heb de babyfoon nog in gebruik. De jongens weten het en roepen nooit zo hard dat ik het beneden (of op de slaapkamer) hoor. Zij roepen namelijk door de babyfoon. Vooral de oudste. Die fluistert dan heel hard in de microfoon :D

Ja, hier ook en als we niet reageren dan gaan ze bij het traphek schreeuwen :D en als we dan nog niet reageren gaan ze in ons bed slapen :7 8-)
(bij huilen of serieuze dingen dan reageren we uiteraard wel :P)

Poes, ik fb je even :*
  dinsdag 31 maart 2015 @ 19:58:43 #40
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_151236310
Ooh nee, ik bof.
Ze blijven wel altijd in hun bed!
En als ze het te bont maken met roepen dan dreig ik dat ik de babyfoon uitzet, waarop Harry dan mekkert: ja maar dan kun je ons niet meer horen!
Ja schat, dat is nou nét de bedoeling.
Maar eigenlijk komt dat zelden voor.
pi_151236554
Ik heb een Foscam camera op de kinderkamers hangen. Via app op tablet of telefoon alles te bekijken, ook van afstand. Vond het echt vreselijk overdreven toen mijn man er mee kwam maar ben er echt super blij mee.
Met een meidenkwartet
pi_151236807
Als de mijne aan het ouwehoeren is praat ik gewoon via de babyfoon, rete interessant altijd :+ Maakt veel meer indruk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')