Wij hebben de Avent SCD610 en wij hadden dat probleem ook. Computer, laptop, telefoons en tablet geswitched naar het 5Ghz netwerk en hij stoort niet meer.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:48 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat hebben wij idd ook met onze Avent babyfoon met camera, erg irritant.
Onze kan niet zonder z'n ouderunitoploader. Hij is binnen 2 uur leeg. De Philips kan nu, na ruim 5 jaar nog steeds uren zonderquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:08 schreef Poesopstokje het volgende:
Alecto DBX-88 ECO
Dit is m'n tweede (de eerste ging natuurlijk nét na de garantieperiode stuk..) en ik wil niet meer zonder.
De oplader staat in de woonkamer, 's nachts neem ik de babyfoon los mee naar m'n slaapkamer. Hij kan volgens mij zo'n 24 uur zonder oplader, ideaal!
Zoon vindt de slaapliedjes ook erg fijn, geen blikkerig geluid.
En ik ben weer blij met de temperatuurmeter
Als je m'n gehele set krijgt, dan kan het eventueel wel. De mijne moet ook in de ouderunit blijven staan namelijk. Maar de babyunit is helemaal goedquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:42 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Onze kan niet zonder z'n ouderunitoploader. Hij is binnen 2 uur leeg. De Philips kan nu, na ruim 5 jaar nog steeds uren zonder
Die van ons blijven beneden trouwens. De kinderen liggen naast ons en de baby komt straks eerst bij ons op de kamer.
Het draad van de babyunit is stuk. Dus ik heb niks aan je aanbieding![]()
Alecto DBX-88quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:30 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
als je kind epilepsie heeft wil je graag horen wanneer een isult plaatsvind
Ja, hier ook en als we niet reageren dan gaan ze bij het traphek schreeuwenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:45 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Alecto DBX-88
Kun je instellen op gevoeligheid...
had niet gekeken naar de datum
Ik heb de babyfoon nog in gebruik. De jongens weten het en roepen nooit zo hard dat ik het beneden (of op de slaapkamer) hoor. Zij roepen namelijk door de babyfoon. Vooral de oudste. Die fluistert dan heel hard in de microfoon
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |