Dat ik m meestal uitzet zodat ik het gejank niet hoef te horen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:11 schreef 46 het volgende:
Mijn vrouw is 25 weken zwanger en ik ben me een beetje aan het richten op een babyfoon,
maar de keuze is reuze. Misschien kunnen jullie me helpen met een richting? Wel of geen camera of een bepaald merk. Hoe is jullie ervaring met babyfoons??
Hier hetzelfde. Geen behoefte aan een constant oog op mijn kleine.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:02 schreef Burdie het volgende:
Wij wilden juist geen camera op de babyfoon, omdat je anders de hele tijd maar zit te kijken.
Wij hebben een DBX88. DECT gebaseerd en dus gecodeerd en veilig. Bereik is in en om het huis prima.quote:Wat zijn je eisen voor een babyfoon? Wij hebben een Alecto DBX82, die is op basis van portofoon signaal ipv DECT, en heeft daarmee een gigantisch groot bereik.
Niks geleerd van Maddy blijkbaar. 1 van ons blijft gewoon bij de kleine, de ander kan gaan zonnen.quote:Op vakantie was dat heerlijk, want onze zoon lag dan zijn middagslaapje te doen, terwijl wij bij het zwembad laten te zonnebaden met de babyfoon erbij. Ik heb heel wat andere ouders zien hannessen (of die hadden gewoon omstebeurten 'babyfoonwacht') omdat het bereik niet voldoende was.
Is je kind zwak en ziek? Heeft het iets wat je niet alleen aankan? Of heeft je man geen mobieltje?quote:Mijn man neemt de babyfoon bijvoorbeeld ook mee als hij de honden gaat uitlaten (niet dat de baby dan alleen in huis is, ik ben er natuurlijk nog bij en kan de baby ook horen als hij huilt, maar zo weet mijn man als hij bijvoorbeeld direct naar huis moet komen).
Dag privacy...quote:Het nadeel van dit systeem is dat je op een frequentie zit, dus in theorie kan iedereen met een portofoon meeluisteren. En je kunt elkaar 'in de weg' zitten. Ben mezelf eens een aap geschrokken toen ik ineens een zware mannenstem iets hoorde roepen over de babyfoon.
Zo zie je maar, behoeftes verschillenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:07 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Geen behoefte aan een constant oog op mijn kleine.
[..]
Wij hebben een DBX88. DECT gebaseerd en dus gecodeerd en veilig. Bereik is in en om het huis prima.
[..]
Niks geleerd van Maddy blijkbaar. 1 van ons blijft gewoon bij de kleine, de ander kan gaan zonnen.
[..]
Is je kind zwak en ziek? Heeft het iets wat je niet alleen aankan? Of heeft je man geen mobieltje?
[..]
Dag privacy...
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:02 schreef Burdie het volgende:
Mijn man neemt de babyfoon bijvoorbeeld ook mee als hij de honden gaat uitlaten (niet dat de baby dan alleen in huis is, ik ben er natuurlijk nog bij en kan de baby ook horen als hij huilt, maar zo weet mijn man als hij bijvoorbeeld direct naar huis moet komen).
't Is 's Nachts, maar ja, dat zeg ik hem ook altijdquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:34 schreef klaprooss het volgende:
Maar burdals jij thuis bent kan je man toch gewoon de honden doen?
Oh snachts :p.. nee ik vroeg het me gewoon af! Misschien las ik het verkeerd. Als hij dat wil primaquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
't Is 's Nachts, maar ja, dat zeg ik hem ook altijdhij wil het graag zo.
De opmerking was verder vooral bedoeld om te illustreren dat het ding een groot bereik heeft.
Nee, het staat er een beetje raar, zie ikquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:37 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Oh snachts :p.. nee ik vroeg het me gewoon af! Misschien las ik het verkeerd. Als hij dat wil prima
Bij ons niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:00 schreef Hallmark het volgende:
Wij hebben geen babyfoon, nooit behoefte aan gehad. Wat wil je horen dan?
Huilen hoor je bij ons op een willekeurige plek in het huis.
als je kind epilepsie heeft wil je graag horen wanneer een isult plaatsvindquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:00 schreef Hallmark het volgende:
Wij hebben geen babyfoon, nooit behoefte aan gehad. Wat wil je horen dan?
Huilen hoor je bij ons op een willekeurige plek in het huis.
Mijn god zeg, wat schattig <3quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:43 schreef Leandra het volgende:
dus dan vertelt hij later dat hij "mama-muur" hoorde
Dat hebben wij idd ook met onze Avent babyfoon met camera, erg irritant.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:42 schreef Dot. het volgende:
Wij hebben er een met camera van Philips en ik vind het idd fijn dat ik af en toe even kan checken hoe het gaat met mn buikslaper, zonder hem wakker te maken.
Ik had eigenlijk een andere uitgezocht met meer opties (terugpraten, thermometer en muziekjes), maar we dachten dat Philips betere kwaliteit zou zijn, maar ik denk dat ik toch de opties van de andere (ga) mis(sen) en deze valt ook wel eens uit als je de wifi gebruikt of de wifi wordt heel sloom.
Deze had ik oigineel bedacht: http://www.mediamarkt.nl/(...)0869.html?langId=-11
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |