abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6501017
Ik ben dus afgelopen week gestopt bij m'n werk omdat ik geen zin meer had
En nu moet ik dus op zoek naar wat anders, maar tot die tijd wil ik natuurlijk nog wel een beetje geld verdienen, en dus ga ik vanmiddag even langs het uitzendbureau.

Weten jullie misschien baantjes die de meeste uitzendbureau's hebben die WEL leuk zijn. Want ik zit er niet echt op te wachten om lopende band werk te gaan doen ofzo.
En wat een beetje de salarisindicatie is voor een 20-jarige, bij het gemiddelde uitzendbureau.

Ik zat zelf te denken aan medewerker bij een callcenter ofzo.
Ik heb een HAVO diploma en 1 jaar HBO hogere informatica.

pi_6501031
Kijk eens op www.asa-uzb.nl hebben ze vaak callcentre baantjes.
[b]Rood, roder, roodst.[/b]
pi_6501074
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 11:57 schreef MaoTseTung het volgende:
Zit niet in Leeuwarden
pi_6501081
Ook niet in Alkmaar.
pi_6501093
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 12:00 schreef Roellio het volgende:
Ook niet in Alkmaar.
De Hufters
  Voormalig Sport Koningin maandag 28 oktober 2002 @ 12:01:25 #6
35237 Nuongirl
pi_6501098
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 12:00 schreef flat_erik het volgende:

[..]

Zit niet in Leeuwarden

probeer het eens via manpower, misschien hebben ze nog mensen nodig bij het nuon, daar kan je dan via o.a manpower terecht
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
  maandag 28 oktober 2002 @ 12:02:11 #7
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_6501110
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 11:57 schreef MaoTseTung het volgende:
Idd, callcenter-baantjes hebben ze altijd wel. Of telemarketing ofzo. Maar dat wordt wel snel vervelend, daarom zijn er ook zoveel van dit soort baantjes beschikbaar.
pi_6501142
Mjah, ik wil eigenlijk het liefst koerierwerk gaan doen, dan heb je toch wat meer vrijheid als een baas die op je vingers kijkt
Maar dat soort baantjes zijn weer schaars, omdat iedereen dat wil doen.
pi_6501150
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 12:01 schreef Nuongirl het volgende:

[..]

probeer het eens via manpower, misschien hebben ze nog mensen nodig bij het nuon, daar kan je dan via o.a manpower terecht

Beetje leuk werken bij de NUON?
  Voormalig Sport Koningin maandag 28 oktober 2002 @ 12:07:05 #10
35237 Nuongirl
pi_6501182
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 12:05 schreef Roellio het volgende:

[..]

Beetje leuk werken bij de NUON?

Ehm de collega`s zijn errug leuk, enne het werk op zich ook wel, ook al is er veel fout gegaan het afgelopen jaar omdat alle 5 de callcenters zijn overgegaan op 1 computersysteem, maar nu is dat gelukkig weer verholpen volgens ex collega`s ( ikzelf werk er niet meer)
Er is ook een nuon callcenter in leeuwarden by teh wayt
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
pi_6501223
wat dacht je zelf van iets in de horeca. Een tijdje achter de bar moet iedereen en keer meegemaakt hebben toch?
Of word skileraar het seizoen begint toch bijna? (alleen aan te bevelen als je dat kan)
Als je echt een koeriers baantje wilt trap er dan niet in als je met je eigen auto moet rijden. De meeste auto verzekeringen zijn daar niet blij mee en dan moet je ineens meer premie betalen.
pi_6501255
Hahaha, ik kan wel snowboarden
Misschien eens informeren, dat zou wel te gek zijn natuurlijk.
En inderdaad, de HORECA is helemaal niet zo verkeerd.
Maar hoe kom je in godsnaam aan een baan als barkeeper, alle kroegen aflopen om te vragen ofzo?
  maandag 28 oktober 2002 @ 12:14:17 #13
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_6501285
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 12:12 schreef Roellio het volgende:
Hahaha, ik kan wel snowboarden
Misschien eens informeren, dat zou wel te gek zijn natuurlijk.
En inderdaad, de HORECA is helemaal niet zo verkeerd.
Maar hoe kom je in godsnaam aan een baan als barkeeper, alle kroegen aflopen om te vragen ofzo?
Eigenlijk wel ja.
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_6501307
Ik heb zelf goede ervaringen (gehad) bij Randstad. Die lui hebben me echt actief aan baantjes geholpen.

Ben suppoost geweest in een museum. Was leuk.
Ben medewerker geweest bij automatiseringsafdeling Nutsbedrijf.
Ben operateur geweest in een bioscoop. Superleuk.

Maar alles voor niet meer dan minimumloon. Ik was iets ouder dan jij, en ik denk dat je met jouw leeftijd en (gebrek aan) opleiding niet meer kan krijgen dan minimumloon.

pi_6501313
Probeer het eens bij Callflex. Daar hebben ze veelal baantjes waarbij je bezig bent met inbound telefoonverkeer. Zit meestal wel een opleiding aan vast (van 3 weken ofzo), waardoor je vervolgens wat langer aan ze gebonden bent.

Verdiensten zijn ca. ¤ 8,00 voor 'n 20-jarige (maar dat kan heel sterk verschillen bij de verschillende bedrijven....!!)

Confusion is a state of mind
pi_6501315
Kijk een op sites van reisorganisaties misschien lukt het op die manier en een baantje achter de bar kan je vinden via uitzendbureau's of inderdaad gewoon vragen.
Misschien wel bij je faforiete kroeg

suc6

maandag 28 oktober 2002 @ 12:37:00 #17
20741 generalist
Watch me do it!
pi_6501616
Heb je je P al gehaald voor je eerste jaar HBO. Dat maakt veel uit of je serieus genomen wordt of dat je een baan in een schoenenwinkel krijgt ofzow.

Verder heb ik wel een goeie ervaring met Tempo Team

Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
pi_6505131
P nog niet gehaald, maar werken in de IT is op het moment zowieso not-done als ik de verhalen om mij heen hoor. Ik ben zojuist even bij het uitzendbureau (Randstad) langsgeweest, even een gesprekje gehad met een intercedent. Morgen even m'n CV langsbrengen.

En dan zal de tijd het leren, hopelijk een beetje rap .

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')