Weten jullie misschien baantjes die de meeste uitzendbureau's hebben die WEL leuk zijn. Want ik zit er niet echt op te wachten om lopende band werk te gaan doen ofzo.
En wat een beetje de salarisindicatie is voor een 20-jarige, bij het gemiddelde uitzendbureau.
Ik zat zelf te denken aan medewerker bij een callcenter ofzo.
Ik heb een HAVO diploma en 1 jaar HBO hogere informatica.
quote:Zit niet in Leeuwarden
Op maandag 28 oktober 2002 11:57 schreef MaoTseTung het volgende:
Kijk eens op www.asa-uzb.nl hebben ze vaak callcentre baantjes.
quote:probeer het eens via manpower, misschien hebben ze nog mensen nodig bij het nuon, daar kan je dan via o.a manpower terecht
Op maandag 28 oktober 2002 12:00 schreef flat_erik het volgende:[..]
Zit niet in Leeuwarden
quote:Idd, callcenter-baantjes hebben ze altijd wel. Of telemarketing ofzo. Maar dat wordt wel snel vervelend, daarom zijn er ook zoveel van dit soort baantjes beschikbaar.
Op maandag 28 oktober 2002 11:57 schreef MaoTseTung het volgende:
Kijk eens op www.asa-uzb.nl hebben ze vaak callcentre baantjes.
quote:Beetje leuk werken bij de NUON?
Op maandag 28 oktober 2002 12:01 schreef Nuongirl het volgende:[..]
probeer het eens via manpower, misschien hebben ze nog mensen nodig bij het nuon, daar kan je dan via o.a manpower terecht
quote:Ehm de collega`s zijn errug leuk, enne het werk op zich ook wel, ook al is er veel fout gegaan het afgelopen jaar omdat alle 5 de callcenters zijn overgegaan op 1 computersysteem, maar nu is dat gelukkig weer verholpen volgens ex collega`s ( ikzelf werk er niet meer)
Op maandag 28 oktober 2002 12:05 schreef Roellio het volgende:[..]
Beetje leuk werken bij de NUON?
quote:Eigenlijk wel ja.
Op maandag 28 oktober 2002 12:12 schreef Roellio het volgende:
Hahaha, ik kan wel snowboarden![]()
Misschien eens informeren, dat zou wel te gek zijn natuurlijk.
En inderdaad, de HORECA is helemaal niet zo verkeerd.
Maar hoe kom je in godsnaam aan een baan als barkeeper, alle kroegen aflopen om te vragen ofzo?
Ben suppoost geweest in een museum. Was leuk.
Ben medewerker geweest bij automatiseringsafdeling Nutsbedrijf.
Ben operateur geweest in een bioscoop. Superleuk.
Maar alles voor niet meer dan minimumloon. Ik was iets ouder dan jij, en ik denk dat je met jouw leeftijd en (gebrek aan) opleiding niet meer kan krijgen dan minimumloon.
Verdiensten zijn ca. ¤ 8,00 voor 'n 20-jarige (maar dat kan heel sterk verschillen bij de verschillende bedrijven....!!)
suc6
Verder heb ik wel een goeie ervaring met Tempo Team
En dan zal de tijd het leren, hopelijk een beetje rap .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |