quote:Twee docentes van een middelbare school in het Amerikaanse Louisiana zijn opgepakt nadat ze een trio hadden met een 16-jarige student.
De strapatsen van het duo kwamen aan het licht toen hun 'slachtoffer' opschepte over zijn ménage ā trois, meldt WWLTV. De docentes nodigde de student bij hen thuis uit na afloop van een football-wedstrijd. Volgens de website hadden ze daarna seks "tot vroeg in de ochtend."
Voormalig studenten van de school verklaarden tegenover de school dat de drie op regelmatige basis afspraken. Bovendien zouden sommige avondjes op video vast zijn gelegd. De 32-jarige Shelley Dufresne en de 24-jarige Rachel Respess zijn inmiddels opgepakt door de politie. Hun advocaat zegt dat ze onschuldig zeggen te zijn.
http://www.powned.tv/nieu(...)hebben_trio_met.html
Dus ze woonden samen, die docentes?quote:De docentes nodigde de student bij hen thuis uit
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:47 schreef Varg89 het volgende:
Ik wil graag de video zien!
Iemand link please? please?
Boeit me niet, ik geil op amateurfilmpjes. Vooral trio's.quote:
Als je dan toch ontmaagd moet worden, dan maar op deze manier.......quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 07:35 schreef terrorsjaak het volgende:
En weer moeten de docenten de bak in terwijl ze afspraken. Die jongen wil het zelf en het is toch iedere mans droom een trio met twee blonde geile jufvrouwtjes!!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:21 schreef Confetti het volgende:
Smerige pedofielen. Ballen tieten afhakken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |