abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 1 januari 2015 @ 09:58:37 #251
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_148210207
quote:
15s.gif Op donderdag 1 januari 2015 06:23 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Ik las het elders, en ik schrok ervan. Das best wel sh*t, Indi. Dat het wellicht je laatste reis wordt dan. Niet Albuquerque :) Dat zal juist wel weer een groot feest worden, nietwaar? :)
M'n geest wil wel maar m'n lichaam niet meer. Wellicht de laatste ABC reis. Nog een winter is teveel of er moet iets serieus veranderen.
reset
pi_148213487
Oei. Daar schrik ik ook van. -O-
pi_148217143
Jemig Indi! Dat is heftig! :{

Heel veel gezondheid (en geluk, leuke dingen en mooie reizen!) toegewenst voor jullie allemaal, maar een beetje meer gezondheid voor Indi! :*
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Moderator donderdag 1 januari 2015 @ 16:44:31 #254
45833 crew  Fogel
pi_148219548
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2015 15:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Jemig Indi! Dat is heftig! :{

Heel veel gezondheid (en geluk, leuke dingen en mooie reizen!) toegewenst voor jullie allemaal, maar een beetje meer gezondheid voor Indi! :*
Hier sluit ik me bij aan. ^O^
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_148236495
Klinkt niet fijn Indi, op naar een beterende weg in 2015!
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  Moderator vrijdag 2 januari 2015 @ 10:29:27 #256
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_148237789
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 09:58 schreef Individual het volgende:
M'n geest wil wel maar m'n lichaam niet meer. Wellicht de laatste ABC reis. Nog een winter is teveel of er moet iets serieus veranderen.
Heftig om te lezen. Veel sterkte met alles wat komen gaat.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 12:02:19 #257
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_148239591
Op de middelbare begon de conrector zijn diploma speech met "eigenwijs, eigenwijs, eigenwijs" en dat zal niet veranderen! :P
reset
pi_148494167
De -er is al bijna een week niet gepost-kick.

Nog steeds geen concrete TRV-plannen aan mijn kant voor 2014 ;(
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_148494434
Je loopt een jaar achter, TTG!

Hier vooral veel krote reisjes denk ik dit jaar. In Februari een week naar New Orleans voor een conferentie. Voor de rest staan er 3, wellicht 4 bruiloften op het programma dit jaar, waar we elke keer een weekend voor kwijt zijn. En wellicht gaan we naar Duitsland verhuizen...
pi_148494555
Oja, de hele maand januari is het altijd goed nadenken welk jaartal je opschrijft. 2015 dus B-) ook nog geen concrete plannen ;(
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_148495064
Ik ga voor een weekendje Rotterdam aankomend weekend.
Eindelijk de Markthal en Fenix food loods bewonderen. Naar de James Bond tentoonstelling in de Kunsthal. Rondje Boijmans doen. Misschien nog een ander museum meepikken en naar een concert van Fixkes.

Verder is de vakantieagenda nog behoorlijk leeg hier.
Wel vage plannen in het kader van de Tour de France, iets met een zeppelinloods annex subtropisch zwemparadijs en Dollywood, maar dat moet allemaal nog uitgewerkt worden.
Oh, en er is altijd nog de optie van Madagascar. O+
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Moderator vrijdag 9 januari 2015 @ 11:31:14 #262
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_148499012
Goed standpunt Indi.

Wij zijn ondertussen weer terug op Bali. De Gili-eilanden zijn mooi, maar er is ook maar zo veel te doen. Twee keer dezelfde snorkeltrip gedaan. Erg goed snorkelen daar. Hier in Amed is het trouwens ook niet verkeerd. Op ongeveer 20m voor de kust ligt hier een oud Japans vrachtschip uit WO2. Veel te zien dus.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator zondag 11 januari 2015 @ 00:01:47 #263
45833 crew  Fogel
pi_148555536
De plannen beginnen al wat vorm te krijgen, al is een deel voor het werk waardoor ik niet veel tijd heb om dingen te bekijken. Er staan een hele zwik reizen binnen Noorwegen op het programma, even naar Brussel, paar dagen Zuid-Italie, paar dagen Zuid-Duitsland, 3 weken Zuid-Spanje, waarschijnlijk een week naar Nashville. En daar komt nog het een en ander bij, maar ik weet nog niet wat.
Mijn leven begint qua reizen weer "normaal" te worden *G*
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  zondag 11 januari 2015 @ 05:39:37 #264
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_148559877
Ik heb voor het eerst in m'n leven een bucketlist list gemaakt voor de plaats waar we wonen, en zit verder te wachten tot we horen waar we volgend jaar wonen. Daar hangen ook grotevakantieplannen vanaf, dus ik kom even niet zo ver. De eerstvolgende reis is voor m'n twaalfjarige: een week naar Sri Lanka met school. Ik zit nog te twijfelen of wij -de rest van het gezin- in het lange weekend wat we dan hebben gaan kamperen in Oman.
pi_148563499
Wat staat er dan zoal op de bucket list?
  Moderator donderdag 15 januari 2015 @ 01:56:46 #266
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_148699001
Laatste dag op Bali. Vanavond vliegen we terug. Op zich jammer, maar ook wel weer fijn om terug te gaan naar familie en vrienden. En de huisdieren natuurlijk.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_148700302
Behouden vaart!
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  donderdag 15 januari 2015 @ 09:01:06 #268
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_148701050
quote:
6s.gif Op zondag 11 januari 2015 12:44 schreef k_man het volgende:
Wat staat er dan zoal op de bucket list?
Fatsoenlijk internet regelen! :( ;)

Maar van alles. Van eten in bepaalde restaurants (At.mosphere op de 122e verdieping van de Burj Khalifa hebben we inmiddels gehad O+ ) tot Yas Waterworld voor de kinderen, Jumeirah Mosque en de Grand Mosque, een iftar maaltijd waarvan ik weet dat 'ie in het Heritage Village wordt gehouden tijdens Ramadan, bezoeken aan Hatta en Al Ain (hoewel ik door de laatste ben heen gereden laatst en dat was -althans na Oman- niet echt heel positief), kamperen in de woestijn, een four-wheel-drive cursus, het kopen van een Abaya...... het is een lange lijst!
pi_148702817
Klinkt goed.

Een paar reisgenootjes hebben een abaya gekocht. Toen die werd aangemeten ontstond er wel een verschil van inzicht over de maatvoering. Zij vonden dat ie wat meer ingenomen moest worden, de winkelier vond no - no- no -no - it has to be loose!
  donderdag 15 januari 2015 @ 11:45:46 #270
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_148705103
In Dubai een dishdash gekocht en wilde het aan doen, maar een (expat) vriendin zei dat de locals het niet leuk zouden vinden. Misschien schaamde ze zich wat.. Ik blended wel vaker in met lokale tradities.
reset
pi_148708460
Ja, ik begreep ook dat de Emirati het niet zo kunnen waarderen als je als man hun dracht overneemt. In de LP staat iets in de trant van "at best they think it looks ridiculous".

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2015 13:36:12 ]
pi_148712942
Als je daarentegen even de stoffensouqh in loopt willen ze meteen zo'n hoofddoek op je hoofd binden en een foto van je (laten) maken. En ook in die toeristische woestijndorpjes willen ze je maar al te graag in hun traditionele kleding hijsen. Dat eerste is dan op één of andere manier ter vermaak en uit vriendelijkheid gratis, dat tweede kost -gezien het publiek- een bundeltje dirhams.

El Ain is inderdaad niet echt een topattractie en kan ik alleen aanraden als je echt heel erg van over rotondes rijden houdt (als de snelweg nog niet af is ondertussen). Ook voor de Jebel Hafeet ( http://www.dangerousroads(...)untain-road-uae.html ), wat één van de mooiste wegen ter wereld zou moeten zijn, hoef je er niet heen te gaan; in Europa ben je wel wat anderssoortige haarspeldbochten en steilere hellingen gewend. De anticlimax van boven aankomen was wel priceless :)
  donderdag 15 januari 2015 @ 19:09:31 #273
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_148721608
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 11:45 schreef Individual het volgende:
In Dubai een dishdash gekocht en wilde het aan doen, maar een (expat) vriendin zei dat de locals het niet leuk zouden vinden. Misschien schaamde ze zich wat.. Ik blended wel vaker in met lokale tradities.
:) Vreemd genoeg is het inderdaad voor mannen not-done, maar voor mij niet echt een probleem: het is toch nauwelijks te zien wie er onder zit ;) Mijn (Bosnische moslima) vriendin had een tijdje als tip dat ze er een in de buurt van de deur heeft liggen voor als er 's zomers tuinlieden, verkopers, etc. langskomen waarvoor ook een blote schouder al een tikkie ver gaat. Ik moet trouwens wel elke keer weer lachen als we een in kostuum winkel zijn en daar hangt, serieus, een voor Amerika in China geproduceerd pak waarmee je je als Arabier uit kunt dossen. Dan vraag ik me af wie in godsnaam de inkoop heeft gedaan :D

quote:
2s.gif Op donderdag 15 januari 2015 15:31 schreef DutchTrain het volgende:
El Ain is inderdaad niet echt een topattractie en kan ik alleen aanraden als je echt heel erg van over rotondes rijden houdt (als de snelweg nog niet af is ondertussen). Ook voor de Jebel Hafeet ( http://www.dangerousroads(...)untain-road-uae.html ), wat één van de mooiste wegen ter wereld zou moeten zijn, hoef je er niet heen te gaan; in Europa ben je wel wat anderssoortige haarspeldbochten en steilere hellingen gewend. De anticlimax van boven aankomen was wel priceless :)
Ik wilde er een keer naar de dierentuin. Die schijnt goed te zijn. En lieve hemel, die rotondes inderdaad! Ze kwamen voor ons na een lange dag door de bergen van Oman rijden, en het was een beetje veel van het goede!
pi_148799077
Happy Birthday jarige HTL-er *O*
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  zondag 18 januari 2015 @ 10:08:03 #275
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_148799150
Vier verjaardagen toch? Gefeliciteerd! *O*
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')