anyway,
Lekkere volklinkende ballad, ik weet niet maar de "babes" zijn tegenwoordig erg erg erg goed bezig
zometeen maar eens opzoek naar het album
(zo leuk weekendje qua albums, best of sting & the police, nieuwe robbie williams, gareth gates en dan nog ff de sugarbabes zo ff oppikken)
[Dit bericht is gewijzigd door Cybart op 28-10-2002 11:24]
quote:Is het een cover van Britney's klassieker, of is het origineel werk
Op maandag 28 oktober 2002 11:22 schreef Cybart het volgende:
nieuwe single (deze week geloof ik release in de uk), heb afgelopen zaterdag de primeur van de video gezien (saterdayshow , bbc one),anyway,
Lekkere volklinkende ballad, ik weet niet maar de "babes" zijn tegenwoordig erg erg erg goed bezig
quote:haha sugarbabes die britney coveren......al het idee al
Op maandag 28 oktober 2002 11:24 schreef Miwe het volgende:[..]
Is het een cover van Britney's klassieker, of is het origineel werk
quote:Tis orgineel. en een heel lekker nummer, er is ook een heel lekkere remix van!
Op maandag 28 oktober 2002 11:24 schreef Miwe het volgende:[..]
Is het een cover van Britney's klassieker, of is het origineel werk
(clip is ook toppie!!! )
ja ik had eerst het idde dat je een nummer als dit er echt mee naar beneden haalt maar dat valt best mee
quote:Zekers, alleen vond ik die meid die er helemaal in het begin bij zat (met die fantastische ogen) nog het leukst, maar die heeft de groep vrij snel na de doorbraak al verlaten
Op maandag 28 oktober 2002 11:28 schreef Aernout het volgende:
Ze zijn lekkah!
quote:Ik moet zeggen dat ik ze ook erg goed vind. Het eerste album kocht ik vorig jaar in Duitsland en die is me ook erg goed bevallen. Ik overweeg ook om deze aan te schaffen. Ik had, eerlijk gezegd, gedacht, dat toen Heidi in de plaats van (hoe heet ze, die rooie??) kwam, het tegen zou vallen, maar dat is zeker niet het geval. Ook Stronger klinkt weer erg lekker!
Op vrijdag 15 november 2002 18:24 schreef Chao.Khao het volgende:[..]
Zekers, alleen vond ik die meid die er helemaal in het begin bij zat (met die fantastische ogen) nog het leukst, maar die heeft de groep vrij snel na de doorbraak al verlaten
quote:Yep, ook gezien, en ik was ook onder de indruk.Het zal zondag ook wel bij de Nederlands Top Of The Pops te zien zijn.
Op vrijdag 22 november 2002 20:43 schreef Minnie_ het volgende:
Wow...iemand net Top Of The Pops gezien op BBC? Er werd live en bijna acapella (alleen begeleiding van piano en gitaar) gezongen. Kippenvel!!
Ik hoorde trouwens dat die nieuwe blonde eerst bij Atomic Kitten zat voordat deze doorbraken, klopt dat?
quote:geweldig
Op zaterdag 23 november 2002 17:48 schreef battlesickloner het volgende:
Wat een meuk.Maar goed, bubblegumbrains genoeg die wel leuk zullen vinden
Degeneratie.
omdat jij het niet kan waarderen is het maar muziek voor domme mensen?
Zelfs een intelectueel als jou mag mensen wel een eigen smaak gunnen hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |